Marca is de krant van Madridquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm. Als Cruijff dan weer een coup pleegt, dan wel. Al is het nu weer hommeles bij Barcelona als je Marca mag geloven
Ook nog een paar overschatte Engelse spelers voor homegrownquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon Hummels, Godin, Alaba, Pogba, Reus, Thiago en Cavani kopen
Sterling, Sturrdige en Ramseyquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog een paar overschatte Engelse spelers voor homegrown
in UTO 65+ heb ik gehoordquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou gem leeftijd ondertussen zijn op fok
Ik zeg 30quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou gem leeftijd ondertussen zijn op fok
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een man van de humor hè
er komen binnenkort verkiezingen die Laporta wint en alles is opgelostquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik er ook een vrachtwagenlading zout erop gelegd voordat ik het las
j ik ga niet morgen samenwonen manquote:
hoe groot is de kansquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
er komen binnenkort verkiezingen die Laporta wint en alles is opgelost
gewoon voor 60m naar Cityquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterling zal wel weggaan bij Liverpool helaas.
Word je dan gepermbanned?quote:
Wes krijgt al heimwee in Ypenburg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles buiten Den Haag is een wereldreis?
Althans volgens Wesley Verhoek
Als het goed zit waarom niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
j ik ga niet morgen samenwonen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |