koke gaat naar chelseaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Barįa had Thiago nooit moeten laten gaan, ideale opvolger van Xavi geweest. Koke is idd de man die dat ook kan, maar gaat niet gebeuren.
Zeker gelezen op voetbalzonequote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnt dat het bod al 80 miljoen was en afgewezen is
Justice heeft wel echt een eigen stijl vind ik. Briljante clips ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs dingen die weggezet werden als kloon vond ik eigenlijk vermakelijker (Justice, Digitalism), al zijn Aerodynamic en Digital Love briljante nummers
Prodigy zeker ja, Chem is vanaf Come With Us wel een beetje vergelijkbaarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is toch veel rauwer dan Daft Punk.
Altijd van die standaard antwoorden die iedereen kan noemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chemical Brothers, The Prodigy alleen al.
Ik vind dat recente werk niet zo tof. Zie liever necrofilie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prodigy zeker ja, Chem is vanaf Come With Us wel een beetje vergelijkbaar
Stressquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Justice heeft wel echt een eigen stijl vind ik. Briljante clips ook
Dat is wel heeeeeeel slechtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Koke speelt dit seizoen net zo goed als Lasse Schöne
Liverpool mag hem wel halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
het baart me meer zorgen dat er veel engelse interesse in griezmann is
Het is dan ook niet echt mijn muziekstijl.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd van die standaard antwoorden die iedereen kan noemen.
haahahquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Pogoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stressbriljant.
Digitalism had ook briljante dingen, Pogo is echt heerlijk.
Dan zullen er nog genoeg fans zijn die hem zo goed vinden omdat hij er wel eens een vrije bal inschootquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |