Probleem van Grosjean is 3 dingen:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Grosjean zijn carrière al teveel schade heeft opgelopen door deze magere Lotus jaren.
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:02 schreef Fopje het volgende:
Kwalificatie is alleen te zien met een sport1go abonnement... wtf? Dat kost dan weer 10 euro.
Kan je voor die 10 euro dan ook gelijk de race zien zondag? Weet iemand dat toevallig?
Dan zit er niks anders opquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?quote:Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in de Toro Rosso. Het ging heel lekker. Bij de vorige Grand Prix in Bahrein moest ik steeds vechten met de auto. Heel vervelend. Hier is het genieten. De updates die het team samen met Renault heeft gedaan lijken te werken.
Als je geen ruk te doen hebt wel. Ik heb hem liever 's ochtends of 's avonds.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem van Grosjean is 3 dingen:
- 2009 vernietigde zijn carriere bijna
- 2012 was extreem wisselvallig door al die debiele crashes
- Hij was in sommige delen van zijn carriere beter dan Raikkonen, maar Raikkonen leverde als het er echt om ging.
Maar die jongen kan echt wel wat en ik denk dat de teams dat ook wel hebben gezien. Als je kijkt naar alle rijders die je nu hebt dan heb je 3 groepen:
1. Ervaren toprijders (WDC of bijna WDC): Raikkonen, Alonso, Hamilton, Vettel, Button, Massa (Mogelijk Ricciardo)
2. Bewezen subtoppers: Rosberg, Grosjean, Bottas, Maldonado, Hulkenberg, Perez
3. Kort in de sport of weinig gepresteerd: Kvyat, Ericsson, Nasr, Verstappen, Sainz, Mehri, Stevens
Van de eerste groep zie ik Ricciardo, Hamilton en Alonso niet naar Ferrari willen gaan, Button ipv Raikkonen lijkt me onzin en Massa gaan ze natuurlijk niet terughalen. Ricciardo lijkt me nog de grootste kanshebber, maar opnieuw Vettel+Ricciardo, lijkt me toch wel sterk hoor...
De derde groep gaat niet naar Ferrari tenzij ze iets bijzonders hebben laten zien. En dat zie ik niet gebeuren. Verstappen zou dan eerder naar RB gaan en Kvyat zal daar dan blijven. Ericsson, Sainz, Mehri en Stevens zie ik geen gekke dingen uithalen. Nasr zou nog kunnen, maar ook dat moet heel gek lopen.
De tweede groep, daar zitten de mogelijke vervangers. Maldonado neem je alleen als je heel erg desperate voor geld bent. Perez heeft toch zijn carriere teveel verneukt door naar McLaren te gaan in 2013, desastreuze keuze geweest. Heeft nog mazzel dat ie nog rondrijdt. Rosberg zie ik niet van 2e rijder Merc naar 2e rijder Ferrari gaan, dan wordt ie liever terug teamleider bij Williams denk ik.
Houd je gewoon Bottas, Hulkenberg en Grosjean over. Alle drie hebben hun voor en nadelen:
Bottas:
- Blijkt niet al te veel sneller dan Massa
- Heeft het minste ervaring
- Heeft, buiten die 3e plaats in de Q in Canada 2013 (was het toch?), nooit echt iets bijzonders laten zien.
Maar hij bewijst zich op dit moment consistent in een topauto en kan er denk ik het meest op salaris vooruit
Hulkenberg:
- Consistent, maar zodra de druk erop komt lijkt het toch mis te gaan.
- Rijdt dit jaar in een kutauto, maar doet daar ook weinig bijzonders mee
- Al vijf jaar roepen we dat hij het wel heel leuk doet, maar al vijf jaar rijdt hij nog steeds bij middelmatige teams
- Is te lang
Wel de meeste ervaring en heeft met Sauber in 2013 toch wel hele bijzondere dingen gedaan
Grosjean:
- Erkend crasher, meer dan de andere 2
- Deed het minder goed in junior series
- Heeft in 2009 en 2014 niet echt gelukkige jaren gehad, al bracht ie die pauperlotus vorig jaar een heel eind
Daarentegen, meeste ervaring in de top (2 jaar in een auto gereden die een race kon winnen met wat geluk), wist Raikkonen op pure snelheid toch een aantal keer de baas (behalve begin 2013, toen hij zichzelf een nettere stijl aanleerde. Aan het eind was hij beter, al was Raikkonen toen misschien gedemotiveerd door salarisproblemen?), lijkt steeds meer een consistente en degelijke, maar onverminderd snelle rijder geworden
Het is echt een beetje om het even. Misschien moet je Raikkonen gewoon houden alsik het zo zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
wat ze vergeten is dat de Renault motor sowieso een stuk trager is dan de anderen. Het verschil is dus niet alleen te verklaren door het mogelijke knijpen van de motorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...
Die niet geknepen is? Dan zou Verstappen vandaag wel eens heel, heel hard kunnen gaan...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.
Maar pas vanaf vandaag rijden ze met de nieuwe Renault motoren, die betrouwbaarder moeten zijn.
Champagne mag ontkurkt worden!!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Manor P3 en P4 nu
4 seconden sneller dan Rosberg
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
Lees net dat vandaag de nieuwe motor er pas in gaat bij Max en hij gisteren met een oude reed. Toch stelt ie al:
[..]
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooiquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
Druk vandaag. FP3 nu, daarna de kwalificatierace in de Blancpain Sprint Series, dan de kwalificatie, GP2, Formule E, GP3 en IndyCar.
Morgen weer GP3, GP2, Porsche Supercup, F1 race en hoofdrace in de Blancpain Sprint Series.
Algemeen bekend trouwens dat vrij wel alle teams op vrijdag met oudere motor rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
Twee schermen. GP2 op tv en Formule E op de computer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooi
Werd gisteren gezegd op Sport1.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
en 3 paar ogen als ik die krauwelende uk van 10 maanden ook nog in de gaten moet houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee schermen. GP2 op tv en Formule E op de computer.
Zal bij Sainz voelen alsof hij 10-0 achter staatquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mooi, Sainz ook weer even op z'n plek gezet.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfde plek als bij Alonso tijdens de testen?
Alonso ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
Rare fout.
Maar goed, een Maldonado had 'm in de muur gezet.
Die krijgen ze niet; die rijden zichzelf in de kijkerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:33 schreef tralalala het volgende:
Echt relaxt hoeveel zendtijd Verstappen en Sainz krijgen.
Niet zo 123 eventjes hoor. Zowel Sainz als Verstappen zullen vol aan de bak moeten om Q3 te halen. De kans is groter dat ze het net niet redden denk ik.quote:
Ik denk niet dat we medelijden moeten hebben met MAx. Die is zijn droom aan het leven.quote:
Ik dacht eerst even dat dat ook het geval was. Maar doordat Hamilton vol op de rem bleef staan, zag het eruit alsof zijn bak vast was geslagen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef tralalala het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat de motor kadoek was.
Het blijft gratis meuk hèquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:02 schreef Fer het volgende:
Ziggo 999 is niet in HD. Het lijkt wel motors TV kwam scherpte.
Wou net zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:02 schreef Fer het volgende:
Ziggo 999 is niet in HD. Het lijkt wel motors TV kwam scherpte.
lamaar 401 doet het ook gewoon.
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:58 schreef Sked het volgende:
Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen dat Max morgen punten kan pakken
dit dus, laat hij eerst maar weer eens finishenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.
Nog geen problemen dit weekend en een blije Max, dat is nieuw tot nu toequote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:00 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen nu in twee vrije trainingen bijna 0.7 sec sneller dan Sainz. Benieuwd naar de kwali
Misschien zoeken wel naar de ideale motor setting voor zondag. Dan is de Max de benchmark en runen ze Carlos terug en kijken naar hoeveel tijd het kost.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?
Hele top 10 zat op softs volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?
Laatste kwartier is meestal een simulatie kwalificatie runquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien zoeken wel naar de ideale motor setting voor zondag. Dan is de Max de benchmark en runen ze Carlos terug en kijken naar hoeveel tijd het kost.
1. N. Rosberg Mercedes 01:26.021 19quote:
Of ze voelen de hete adem van Ferrari en zijn druk doende de nieuwe motor nog een klap sneller te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als je het zo ziet dan wordt wel weer eens duidelijk wat een ongekend goeie motor Mercedes heeft gebouwd.
In F1 stemming met de trein.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Das toch prima te doen? Even in de F1 stemming komen...
Oh, Sky heeft reclame.niet meer gewend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Lewis Hamilton 1 Nico Rosberg 2.5 Sebastian Vettel 2.75 Felipe Massa 5 Daniel Ricciardo 6.25 Valtteri Bottas 6.25 Kimi Raikkonen 6.5 Romain Grosjean 8.75 Max Verstappen 11.5 Carlos Sainz Jnr 11.5 Daniil Kvyat 11.75 Felipe Nasr 12 Pastor Maldonado 12.25 Marcus Ericsson 12.25 Nico Hulkenberg 12.75 Sergio Perez 13.75 Fernando Alonso 16.67 Jenson Button 17.75 Kevin Magnussen 18 Will Stevens 19 Roberto Merhi 19.33 |
Ohquote:
Dat ligt aan je kabels zegt Ziggo. Wat voor een groot deel waarheid is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Sport1 is bij ons niet te kijken, erg slechte kwaliteit hier, heel veel blokjes/streepje ipv beeld.
Squirrelstreams is altijd wel aardig, nu af en toe wat haperingen in het beeld though.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:49 schreef SilverFrame het volgende:
Wat zijn de beste streams? Helaas geen Sport1 of RTL hier
squirrelquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:49 schreef SilverFrame het volgende:
Wat zijn de beste streams? Helaas geen Sport1 of RTL hier
Olav is een beetje fanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
Mollie moest de interviews maar door iemand anders laten doen. Iedere keer plaatsvervangende schaamte als ik 'm bezig zie.
De Jack van Gelder van de racerij. Als Max een keer podium haalt moet ie bij Olav op schoot.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
Mollie moest de interviews maar door iemand anders laten doen. Iedere keer plaatsvervangende schaamte als ik 'm bezig zie.
Daarom kijk ik ook naar Sky.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:49 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, ik ook. Maar je ziet aan de geïnterviewden, ook bij Verstappen, dat ze 'm eigenlijk een onwijze sukkel vinden.quote:
Allard deed het in de vroege seizoenen behoorlijk goed als pitreporter. Stond altijd vooraan of gebruikte z'n ellebogen goed om daar te komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook naar Sky.
Overigens vroeger vond ik de combinatie van Allard+Olav altijd wel oké.
Massa is nooit zo'n topper in de kwalificatiequote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:52 schreef opreis het volgende:
Ferrari en mercedes zijn te ver vooruit voor de TR"s, een williams verslaan zou mogelijk zijn als massa of bottas een slecht dag heeft. Red Bull is ook klein beetje beter nog, Verder moet iedereen te pakken zijn.
Volgens mij valt dat ook wel mee hoor, het valt mij niet op iigquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar je ziet aan de geïnterviewden, ook bij Verstappen, dat ze 'm eigenlijk een onwijze sukkel vinden.
Hou Sauber in de gaten en McLaren komt er ongetwijfeld binnenkort aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:52 schreef opreis het volgende:
Ferrari en mercedes zijn te ver vooruit voor de TR"s, een williams verslaan zou mogelijk zijn als massa of bottas een slecht dag heeft. Red Bull is ook klein beetje beter nog, Verder moet iedereen te pakken zijn.
Ze waren ook redelijk ''populair'' onder de rijders, omdat ze zo 'n klein productieteam hadden en niet zo opdringerig overkwamen als de grote productiezenders. Uiteindelijk is dat ook verneukt geworden door SBS6 toen de rechten die kant op gingenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allard deed het in de vroege seizoenen behoorlijk goed als pitreporter. Stond altijd vooraan of gebruikte z'n ellebogen goed om daar te komen.
Nergens last van hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:56 schreef Freudie het volgende:
Voor HD gewoon 401 opzetten, ik hoor daar alleen het commentaar niet. Iemand anders ook last van?
Hoor wel geluid, alleen niet de commentaarband. Op 999 wel, niet op 401.... Heel raar...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Nergens last van hoor
Misschien je audio settings
1:24.444quote:
quote:
Ze zijn nog bezig met het aanharken van de grinbak na zijn uitstapjes van gisteren, dus hij mag de baan nog niet op.quote:
Sorry ik ben geen kenner verder.quote:
quote:
De race wordt morgen verreden, dus vandaag racet niemand.quote:
Ambrosius zou nu moeten ingrijpen.quote:
Ja maar ze rijden toch nog een kwalificatietoernooi.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
De race wordt morgen verreden, dus vandaag racet niemand.
GP2? GP3?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
De race wordt morgen verreden, dus vandaag racet niemand.
Nu is de kwalificatiesessie ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ze rijden toch nog een kwalificatietoernooi.
Ja. Ze kunnen niet beiden dezelfde set gebruikenquote:
Ja leuk, maar je snapt wat ik bedoel, Sainz is een seconde snellerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Ze kunnen niet beiden dezelfde set gebruiken
Sainz is dan ook gewoon sneller in de q.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je snapt wat ik bedoel, Sainz is een seconde sneller
Dat zou wat verklarenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:09 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat ik Max een correctie zag maken tussen bocht 7 en 8
Die rijden al op mediums geloof ikquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:12 schreef Max23 het volgende:
Alonso en Button beide sneller dan de Torro Rosso's
Wat ben je irritant man.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijden al op mediums geloof ik
Ik kijk sinds 100 jaar weer een keer F1, weet ik dat.quote:
Zijn er al vaker met blufpoker in Q1 afgegaan.quote:
Zo zijn sommige coureurs er wel eens heel vervelend uitgevlogen in Q1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Risico zo hoor, voor zelfde geld maak je een foutje en lig je Q1 er uit
Ja, 0,4 binnen de grens.quote:
VInd er niets moois aan die toerrijders er doorheen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want Sky meldde dat ze tijdens alle trainingen er naast zaten
Hamilton op hard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:20 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Oef inderdaad, 0.391 achter Hamilton
Volgens Sky dus niet, hoewel ze desondanks wel verwachtte dat ze toch zouden mogen startenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:22 schreef Beach het volgende:
Zelfs al zouden ze nu niet in de 107% zitten zouden ze dat vast wel hebben gehaald tijdens één van de trainingen en dus gewoon mogen starten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
VInd er niets moois aan die toerrijders er doorheen.
Och, met WEC heb je dat effectief ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
VInd er niets moois aan die toerrijders er doorheen.
Knaloranje was gaver geweest denk ik. Verstappen erin en dan kunnen we Oranje boven roepenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef Geralt het volgende:
Ik vind die rode streep op de Honda's wel mooi voorop. Lijkt net alsof de cockpit daardoor veel hoger is dan hij is in shots van recht voor.
Ziet er vet uit imo
Overstuur?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef MrStock het volgende:
Wat is dat ze in die ene bocht naar rechts, 2x hun stuur naar links gooien? Zag je als je onboard was bij Hamilton en Rosberg... Waarom doen ze dat?
Compensatie voor overstuur. Anders raak je in een spin terecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef MrStock het volgende:
Wat is dat ze in die ene bocht naar rechts, 2x hun stuur naar links gooien? Zag je als je onboard was bij Hamilton en Rosberg... Waarom doen ze dat?
Overstuur in bocht 3, das een lange doordraaier.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef MrStock het volgende:
Kben zwaar slechthorend, dus hoor het commentaar niet..quote:
In ieder geval hoef jij niet te klagen over het slechte motorgeluid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:27 schreef MrStock het volgende:
Ja ik ben zwaar slechthorend, dus kan het commentaar niet horen...
[..]
Kben zwaar slechthorend, dus hoor het commentaar niet..
In VT3 ging Hamilton nog rond aan het einde van bocht 3, teveel overstuur. Achterband raakte de buitenkant.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kben zwaar slechthorend, dus hoor het commentaar niet..
Haha, daar heb ik geen last van neequote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
In ieder geval hoef jij niet te klagen over het slechte motorgeluid.
Ooit al eens op een circuit geweest met F1?quote:
Dat is misschien de oorzaakquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ooit al eens op een circuit geweest met F1?
quote:
quote:
Ow, ik ben even boven geweest omdat de kleine wakker was geworden en te gaan halen, gvd gemist dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij is meerdere keren in beeld geweest (op Sky in ieder geval)
Jos is ook zo;n mooie jongen hequote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow, ik ben even boven geweest om de kleine die wakker was geworden te halen, gvd gemist dus
komt zo vast weer in beeldquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow, ik ben even boven geweest omdat de kleine wakker was geworden en te gaan halen, gvd gemist dus
Nop, ben een tv-kijker. Alleen met de Verstappens (Jos/Max).quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ooit al eens op een circuit geweest met F1?
Nop, andere oorzaakquote:
Pakte gewoon Max de kerb meequote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Max ging 'r wel een goed eindje af, en dan nog een nette tijd!
Oké, alleen al qua luchtdruk en vibraties die zo'n V8+ produceert zou een slechthorende ook kunnen genieten van die motoren. Vandaar mijn vraag, ik had graag geweten hoe jij dat zou ervaren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:31 schreef MrStock het volgende:
Nop, ben een tv-kijker. Alleen met de Verstappens (Jos/Max).
Ben wel bij EK/WK Tractorpulling geweest... moet daar ook gewoon bescherming dragenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oké, alleen al qua luchtdruk en vibraties die zo'n V8+ produceert zou een slechthorende ook kunnen genieten van die motoren. Vandaar mijn vraag, ik had graag geweten hoe jij dat zou ervaren.
Opnieuwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:41 schreef marcodej het volgende:
Tellen ze de tijden straks weer opnieuw, of blijven deze tijden staan?
Ze beginnen gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:41 schreef marcodej het volgende:
opnieuwquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:41 schreef marcodej het volgende:
Levert leuke standen op als eerste ronde droog is en derde ronde natquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:41 schreef marcodej het volgende:
Op foto's recht van voren is het net of er weer zo'n rare getrapte neus als een paar jaar geleden op zat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef Geralt het volgende:
Ik vind die rode streep op de Honda's wel mooi voorop. Lijkt net alsof de cockpit daardoor veel hoger is dan hij is in shots van recht voor.
Ziet er vet uit imo
Ik ben juist vol voor STR gegaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:43 schreef Twieki het volgende:
Pfff, vorige race TR uit de manager gegooid voor Sauber, krijg je dit.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:52 schreef opreis het volgende:
Honda is al een tijdje gestopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:25 schreef Geralt het volgende:
Ziet er vet uit imo
De Belgische vlag gaat hier uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu een Max Verstappen hoodie kopen.
Exact even snel met twee snellere coureurs wellichtquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:43 schreef zoem het volgende:
De STR is net zo goed of marginaal beter dan de RBRs.
Dat had ik je drie weken geleden ook al kunnen vertellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:46 schreef Maver24 het volgende:
Pole gaat zijn voor een Mercedes, duidelijk de snelste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |