Probleem van Grosjean is 3 dingen:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Grosjean zijn carrière al teveel schade heeft opgelopen door deze magere Lotus jaren.
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:02 schreef Fopje het volgende:
Kwalificatie is alleen te zien met een sport1go abonnement... wtf? Dat kost dan weer 10 euro.
Kan je voor die 10 euro dan ook gelijk de race zien zondag? Weet iemand dat toevallig?
Dan zit er niks anders opquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?quote:Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in de Toro Rosso. Het ging heel lekker. Bij de vorige Grand Prix in Bahrein moest ik steeds vechten met de auto. Heel vervelend. Hier is het genieten. De updates die het team samen met Renault heeft gedaan lijken te werken.
Als je geen ruk te doen hebt wel. Ik heb hem liever 's ochtends of 's avonds.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem van Grosjean is 3 dingen:
- 2009 vernietigde zijn carriere bijna
- 2012 was extreem wisselvallig door al die debiele crashes
- Hij was in sommige delen van zijn carriere beter dan Raikkonen, maar Raikkonen leverde als het er echt om ging.
Maar die jongen kan echt wel wat en ik denk dat de teams dat ook wel hebben gezien. Als je kijkt naar alle rijders die je nu hebt dan heb je 3 groepen:
1. Ervaren toprijders (WDC of bijna WDC): Raikkonen, Alonso, Hamilton, Vettel, Button, Massa (Mogelijk Ricciardo)
2. Bewezen subtoppers: Rosberg, Grosjean, Bottas, Maldonado, Hulkenberg, Perez
3. Kort in de sport of weinig gepresteerd: Kvyat, Ericsson, Nasr, Verstappen, Sainz, Mehri, Stevens
Van de eerste groep zie ik Ricciardo, Hamilton en Alonso niet naar Ferrari willen gaan, Button ipv Raikkonen lijkt me onzin en Massa gaan ze natuurlijk niet terughalen. Ricciardo lijkt me nog de grootste kanshebber, maar opnieuw Vettel+Ricciardo, lijkt me toch wel sterk hoor...
De derde groep gaat niet naar Ferrari tenzij ze iets bijzonders hebben laten zien. En dat zie ik niet gebeuren. Verstappen zou dan eerder naar RB gaan en Kvyat zal daar dan blijven. Ericsson, Sainz, Mehri en Stevens zie ik geen gekke dingen uithalen. Nasr zou nog kunnen, maar ook dat moet heel gek lopen.
De tweede groep, daar zitten de mogelijke vervangers. Maldonado neem je alleen als je heel erg desperate voor geld bent. Perez heeft toch zijn carriere teveel verneukt door naar McLaren te gaan in 2013, desastreuze keuze geweest. Heeft nog mazzel dat ie nog rondrijdt. Rosberg zie ik niet van 2e rijder Merc naar 2e rijder Ferrari gaan, dan wordt ie liever terug teamleider bij Williams denk ik.
Houd je gewoon Bottas, Hulkenberg en Grosjean over. Alle drie hebben hun voor en nadelen:
Bottas:
- Blijkt niet al te veel sneller dan Massa
- Heeft het minste ervaring
- Heeft, buiten die 3e plaats in de Q in Canada 2013 (was het toch?), nooit echt iets bijzonders laten zien.
Maar hij bewijst zich op dit moment consistent in een topauto en kan er denk ik het meest op salaris vooruit
Hulkenberg:
- Consistent, maar zodra de druk erop komt lijkt het toch mis te gaan.
- Rijdt dit jaar in een kutauto, maar doet daar ook weinig bijzonders mee
- Al vijf jaar roepen we dat hij het wel heel leuk doet, maar al vijf jaar rijdt hij nog steeds bij middelmatige teams
- Is te lang
Wel de meeste ervaring en heeft met Sauber in 2013 toch wel hele bijzondere dingen gedaan
Grosjean:
- Erkend crasher, meer dan de andere 2
- Deed het minder goed in junior series
- Heeft in 2009 en 2014 niet echt gelukkige jaren gehad, al bracht ie die pauperlotus vorig jaar een heel eind
Daarentegen, meeste ervaring in de top (2 jaar in een auto gereden die een race kon winnen met wat geluk), wist Raikkonen op pure snelheid toch een aantal keer de baas (behalve begin 2013, toen hij zichzelf een nettere stijl aanleerde. Aan het eind was hij beter, al was Raikkonen toen misschien gedemotiveerd door salarisproblemen?), lijkt steeds meer een consistente en degelijke, maar onverminderd snelle rijder geworden
Het is echt een beetje om het even. Misschien moet je Raikkonen gewoon houden alsik het zo zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
wat ze vergeten is dat de Renault motor sowieso een stuk trager is dan de anderen. Het verschil is dus niet alleen te verklaren door het mogelijke knijpen van de motorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...
Die niet geknepen is? Dan zou Verstappen vandaag wel eens heel, heel hard kunnen gaan...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.
Maar pas vanaf vandaag rijden ze met de nieuwe Renault motoren, die betrouwbaarder moeten zijn.
Champagne mag ontkurkt worden!!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Manor P3 en P4 nu
4 seconden sneller dan Rosberg
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
Lees net dat vandaag de nieuwe motor er pas in gaat bij Max en hij gisteren met een oude reed. Toch stelt ie al:
[..]
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooiquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
Druk vandaag. FP3 nu, daarna de kwalificatierace in de Blancpain Sprint Series, dan de kwalificatie, GP2, Formule E, GP3 en IndyCar.
Morgen weer GP3, GP2, Porsche Supercup, F1 race en hoofdrace in de Blancpain Sprint Series.
Algemeen bekend trouwens dat vrij wel alle teams op vrijdag met oudere motor rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
Twee schermen. GP2 op tv en Formule E op de computer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooi
Werd gisteren gezegd op Sport1.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
en 3 paar ogen als ik die krauwelende uk van 10 maanden ook nog in de gaten moet houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee schermen. GP2 op tv en Formule E op de computer.
Zal bij Sainz voelen alsof hij 10-0 achter staatquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mooi, Sainz ook weer even op z'n plek gezet.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfde plek als bij Alonso tijdens de testen?
Alonso ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
Rare fout.
Maar goed, een Maldonado had 'm in de muur gezet.
Die krijgen ze niet; die rijden zichzelf in de kijkerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:33 schreef tralalala het volgende:
Echt relaxt hoeveel zendtijd Verstappen en Sainz krijgen.
Niet zo 123 eventjes hoor. Zowel Sainz als Verstappen zullen vol aan de bak moeten om Q3 te halen. De kans is groter dat ze het net niet redden denk ik.quote:
Ik denk niet dat we medelijden moeten hebben met MAx. Die is zijn droom aan het leven.quote:
Ik dacht eerst even dat dat ook het geval was. Maar doordat Hamilton vol op de rem bleef staan, zag het eruit alsof zijn bak vast was geslagen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:32 schreef tralalala het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat de motor kadoek was.
Het blijft gratis meuk hèquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:02 schreef Fer het volgende:
Ziggo 999 is niet in HD. Het lijkt wel motors TV kwam scherpte.
Wou net zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:02 schreef Fer het volgende:
Ziggo 999 is niet in HD. Het lijkt wel motors TV kwam scherpte.
lamaar 401 doet het ook gewoon.
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:58 schreef Sked het volgende:
Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen dat Max morgen punten kan pakken
dit dus, laat hij eerst maar weer eens finishenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.
Nog geen problemen dit weekend en een blije Max, dat is nieuw tot nu toequote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal meer aan de Renault liggen dan aan Max zelfs. Zoals eigenlijk in alle races tot nu toe.
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:00 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen nu in twee vrije trainingen bijna 0.7 sec sneller dan Sainz. Benieuwd naar de kwali
Misschien zoeken wel naar de ideale motor setting voor zondag. Dan is de Max de benchmark en runen ze Carlos terug en kijken naar hoeveel tijd het kost.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?
Hele top 10 zat op softs volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is wel een fors verschil. Reed Sainz op hard of ook op zacht die tijd?
Laatste kwartier is meestal een simulatie kwalificatie runquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien zoeken wel naar de ideale motor setting voor zondag. Dan is de Max de benchmark en runen ze Carlos terug en kijken naar hoeveel tijd het kost.
1. N. Rosberg Mercedes 01:26.021 19quote:
Of ze voelen de hete adem van Ferrari en zijn druk doende de nieuwe motor nog een klap sneller te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als je het zo ziet dan wordt wel weer eens duidelijk wat een ongekend goeie motor Mercedes heeft gebouwd.
In F1 stemming met de trein.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Das toch prima te doen? Even in de F1 stemming komen...
Oh, Sky heeft reclame.niet meer gewend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Lewis Hamilton 1 Nico Rosberg 2.5 Sebastian Vettel 2.75 Felipe Massa 5 Daniel Ricciardo 6.25 Valtteri Bottas 6.25 Kimi Raikkonen 6.5 Romain Grosjean 8.75 Max Verstappen 11.5 Carlos Sainz Jnr 11.5 Daniil Kvyat 11.75 Felipe Nasr 12 Pastor Maldonado 12.25 Marcus Ericsson 12.25 Nico Hulkenberg 12.75 Sergio Perez 13.75 Fernando Alonso 16.67 Jenson Button 17.75 Kevin Magnussen 18 Will Stevens 19 Roberto Merhi 19.33 |
Ohquote:
Dat ligt aan je kabels zegt Ziggo. Wat voor een groot deel waarheid is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:22 schreef Meike26 het volgende:
Sport1 is bij ons niet te kijken, erg slechte kwaliteit hier, heel veel blokjes/streepje ipv beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |