Probleem van Grosjean is 3 dingen:quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Grosjean zijn carrière al teveel schade heeft opgelopen door deze magere Lotus jaren.
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:02 schreef Fopje het volgende:
Kwalificatie is alleen te zien met een sport1go abonnement... wtf? Dat kost dan weer 10 euro.
Kan je voor die 10 euro dan ook gelijk de race zien zondag? Weet iemand dat toevallig?
Dan zit er niks anders opquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die 10 euro is voor een hele maand. Dus ja, daarmee kun je ook de race zien (en de race in Monaco en alle andere Sport1 uitzendingen). De race alleen kost 4 euro.
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?quote:Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in de Toro Rosso. Het ging heel lekker. Bij de vorige Grand Prix in Bahrein moest ik steeds vechten met de auto. Heel vervelend. Hier is het genieten. De updates die het team samen met Renault heeft gedaan lijken te werken.
Als je geen ruk te doen hebt wel. Ik heb hem liever 's ochtends of 's avonds.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem van Grosjean is 3 dingen:
- 2009 vernietigde zijn carriere bijna
- 2012 was extreem wisselvallig door al die debiele crashes
- Hij was in sommige delen van zijn carriere beter dan Raikkonen, maar Raikkonen leverde als het er echt om ging.
Maar die jongen kan echt wel wat en ik denk dat de teams dat ook wel hebben gezien. Als je kijkt naar alle rijders die je nu hebt dan heb je 3 groepen:
1. Ervaren toprijders (WDC of bijna WDC): Raikkonen, Alonso, Hamilton, Vettel, Button, Massa (Mogelijk Ricciardo)
2. Bewezen subtoppers: Rosberg, Grosjean, Bottas, Maldonado, Hulkenberg, Perez
3. Kort in de sport of weinig gepresteerd: Kvyat, Ericsson, Nasr, Verstappen, Sainz, Mehri, Stevens
Van de eerste groep zie ik Ricciardo, Hamilton en Alonso niet naar Ferrari willen gaan, Button ipv Raikkonen lijkt me onzin en Massa gaan ze natuurlijk niet terughalen. Ricciardo lijkt me nog de grootste kanshebber, maar opnieuw Vettel+Ricciardo, lijkt me toch wel sterk hoor...
De derde groep gaat niet naar Ferrari tenzij ze iets bijzonders hebben laten zien. En dat zie ik niet gebeuren. Verstappen zou dan eerder naar RB gaan en Kvyat zal daar dan blijven. Ericsson, Sainz, Mehri en Stevens zie ik geen gekke dingen uithalen. Nasr zou nog kunnen, maar ook dat moet heel gek lopen.
De tweede groep, daar zitten de mogelijke vervangers. Maldonado neem je alleen als je heel erg desperate voor geld bent. Perez heeft toch zijn carriere teveel verneukt door naar McLaren te gaan in 2013, desastreuze keuze geweest. Heeft nog mazzel dat ie nog rondrijdt. Rosberg zie ik niet van 2e rijder Merc naar 2e rijder Ferrari gaan, dan wordt ie liever terug teamleider bij Williams denk ik.
Houd je gewoon Bottas, Hulkenberg en Grosjean over. Alle drie hebben hun voor en nadelen:
Bottas:
- Blijkt niet al te veel sneller dan Massa
- Heeft het minste ervaring
- Heeft, buiten die 3e plaats in de Q in Canada 2013 (was het toch?), nooit echt iets bijzonders laten zien.
Maar hij bewijst zich op dit moment consistent in een topauto en kan er denk ik het meest op salaris vooruit
Hulkenberg:
- Consistent, maar zodra de druk erop komt lijkt het toch mis te gaan.
- Rijdt dit jaar in een kutauto, maar doet daar ook weinig bijzonders mee
- Al vijf jaar roepen we dat hij het wel heel leuk doet, maar al vijf jaar rijdt hij nog steeds bij middelmatige teams
- Is te lang
Wel de meeste ervaring en heeft met Sauber in 2013 toch wel hele bijzondere dingen gedaan
Grosjean:
- Erkend crasher, meer dan de andere 2
- Deed het minder goed in junior series
- Heeft in 2009 en 2014 niet echt gelukkige jaren gehad, al bracht ie die pauperlotus vorig jaar een heel eind
Daarentegen, meeste ervaring in de top (2 jaar in een auto gereden die een race kon winnen met wat geluk), wist Raikkonen op pure snelheid toch een aantal keer de baas (behalve begin 2013, toen hij zichzelf een nettere stijl aanleerde. Aan het eind was hij beter, al was Raikkonen toen misschien gedemotiveerd door salarisproblemen?), lijkt steeds meer een consistente en degelijke, maar onverminderd snelle rijder geworden
Het is echt een beetje om het even. Misschien moet je Raikkonen gewoon houden alsik het zo zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
wat ze vergeten is dat de Renault motor sowieso een stuk trager is dan de anderen. Het verschil is dus niet alleen te verklaren door het mogelijke knijpen van de motorquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Wow!
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wordt de motor van Sainz ook geknepen, die was namelijk sneller dan Verstappen...
Die niet geknepen is? Dan zou Verstappen vandaag wel eens heel, heel hard kunnen gaan...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk het wel. In de tweede training was Verstappen sneller.
Maar pas vanaf vandaag rijden ze met de nieuwe Renault motoren, die betrouwbaarder moeten zijn.
Champagne mag ontkurkt worden!!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Manor P3 en P4 nu
4 seconden sneller dan Rosberg
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
Lees net dat vandaag de nieuwe motor er pas in gaat bij Max en hij gisteren met een oude reed. Toch stelt ie al:
[..]
Motorblok zelf is maar een deel van wat Renault kan updaten ofzo?
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooiquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
Druk vandaag. FP3 nu, daarna de kwalificatierace in de Blancpain Sprint Series, dan de kwalificatie, GP2, Formule E, GP3 en IndyCar.
Morgen weer GP3, GP2, Porsche Supercup, F1 race en hoofdrace in de Blancpain Sprint Series.
Algemeen bekend trouwens dat vrij wel alle teams op vrijdag met oudere motor rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
Twee schermen. GP2 op tv en Formule E op de computer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formule E en GP2 zijn nagenoeg gelijk, kutzooi
Werd gisteren gezegd op Sport1.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar las je dat vandaag pas de nieuwe motor erin komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |