SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Oh, ok. Je zal in ieder geval genieten van het parkoers gok ik. Een en al polder. En ook best leuk. De Hondenpoeploop ((c) Hats) was vorig jaar mijn generale voor de Westland.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Het doel is marathontempo, en dat is 6:00 psies. Dus 1:42 is mijn streeftijd; strafpunten voor iedere minuut daarboven en daaronder.Die is weersafhankelijk. Indien veel zon en 20+, dan denk ik dat je met een 57'er al heel blij mag zijn. Indien het bewolkt is en het kwik netjes stokt bij 16/17 graden dan denk ik dat je tussen 55 en 56 kunt lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:16 schreef Quoi het volgende:
O leuk, prognosesWat zeg je ervan voor de Golden Ten, Zwabber?
Ja, ik had net al jouw eerste post gevonden en gelinkt. Je was net begonnen met Evy 1. Toch wel geweldig om te zien hoe dat vervolgens van "strength to strength" gegaan is.quote:![]()
Als je dan toch bezig bent Z, ...
Ik weet zeker dat je staat te popelen om iets te zeggen over Leiden.![]()
Over wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef pijll het volgende:
Naar keuze.quote:
Maar het zou mooi zijn als ik wist wat ik moet gaan lopen.
En ik ben ook benieuwd naar Corniels tijd.![]()
Mocht je door al die topics burnout klachten krijgen, dan las ik hier nog een tip:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tegen-burn-out.dhtml<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Corniel gaat er korter over doen dan jij.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:26 schreef pijll het volgende:
[..]
Naar keuze.
Maar het zou mooi zijn als ik wist wat ik moet gaan lopen.
En ik ben ook benieuwd naar Corniels tijd.
Maar goed. Jouw marathon. Ik zal heel eerlijk zijn. Ik vind dat je heel, heel weinig getraind hebt. Jouw maandtotaal van april was krap boven de 140 km. In training voor de Meijendelloop kwam ik boven de 160 km uit. Ik denk dat drie keer per week trainen ook een minimum is, gemiddeld heb je dat dan weer wel gered volgens mij. Voor een marathon is een maandhoeveelheid van 180 km echt het naakte minimum. Omdat het dit keer veel warmer zal zijn dan tijdens jouw eerste marathon en je heel snel weer hebt opgebouwd, denk ik dat je zal uitstappen met een blessure of volkomen kapot gaat. Je tijd: sup4:45.
Er is één houvast: jouw werkelijk waar fantastische training van 37 km met enkele tempo's in de laatste paar kilometers. Als jij zo'n dag hebt in Leiden, en geloof me: ik gun je dat meer dan van harte, dan is er heel wat mogelijk. Want het is wel zo dat jij met relatief weinig training toch heel behoorlijke tijden loopt. Je hebt aanleg voor deze sport en parasiteert daar vrijelijk op. Dat is niet eerlijk, maar ik kan dan weer beter autorijden. In het geval dat de omstandigheden gunstig zijn en je de pijllwegvorm (of was het een straat, hof of luguber steegje, weet niet meer) hebt dan is een tijd sub4:15 mogelijk voor je.![]()
Mooi. Komt goed overeen met wat ik zelf verwachtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Die is weersafhankelijk. Indien veel zon en 20+, dan denk ik dat je met een 57'er al heel blij mag zijn. Indien het bewolkt is en het kwik netjes stokt bij 16/17 graden dan denk ik dat je tussen 55 en 56 kunt lopen.
Wat is het nu trouwens warm! Niet te harden. Ik moest een uur wandelen om mijn fiets ergens op te halen en je kon me uitwringen.![]()
Pijll houdt van warm weer met rennen. Dwz, tot een graad of 20, daarboven gaat hij zeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Corniel gaat er korter over doen dan jij.
Maar goed. Jouw marathon. Ik zal heel eerlijk zijn. Ik vind dat je heel, heel weinig getraind hebt. Jouw maandtotaal van april was krap boven de 140 km. In training voor de Meijendelloop kwam ik boven de 160 km uit. Ik denk dat drie keer per week trainen ook een minimum is, gemiddeld heb je dat dan weer wel gered volgens mij. Voor een marathon is een maandhoeveelheid van 180 km echt het naakte minimum. Omdat het dit keer veel warmer zal zijn dan tijdens jouw eerste marathon en je heel snel weer hebt opgebouwd, denk ik dat je zal uitstappen met een blessure of volkomen kapot gaat. Je tijd: sup4:45.
Er is één houvast: jouw werkelijk waar fantastische training van 37 km met enkele tempo's in de laatste paar kilometers. Als jij zo'n dag hebt in Leiden, en geloof me: ik gun je dat meer dan van harte, dan is er heel wat mogelijk. Want het is wel zo dat jij met relatief weinig training toch heel behoorlijke tijden loopt. Je hebt aanleg voor deze sport en parasiteert daar vrijelijk op. Dat is niet eerlijk, maar ik kan dan weer beter autorijden. In het geval dat de omstandigheden gunstig zijn en je de pijllwegvorm (of was het een straat, hof of luguber steegje, weet niet meer) hebt dan is een tijd sub4:15 mogelijk voor je.
Ik gok op een 4.15-4.20Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoi. Ik heb net een loopanalyse laten zetten en heb een keer geinvesteerd in goede hardloopschoenen. Loop 3x per week een 10ktje of zo. Niks aparts. Heb nu de Asics gel nimbus 16 aanbevolen gekregen en gekocht. Nu kwam uit de analyse dat ik links overproneer maar rechts niet. Ook blijk ik nauwelijks voetafwikkeling te hebben maar stamp gewoon verder. Ik heb ook nooit het idee in een flowstate te komen, vanaf minuut 1 tot minuut 60 is het gewoon een gevecht. Elke stap is een mokerslag. Vandaar dat er gekozen is voor een neutrale schoen met max demping en ook een dempende zooltje erin.
Mijn vraag is eigenlijk: is er een manier waarop ik alsnog mijn linkse enkel kan fixen? Zijn er tips en trucjes om jezelf een degelijke voetafwikkeling alsnog aan te leren. Dus dingen waarop ik zelf bewust kan letten tijdens het rennen of zo? Of een goede bron op youtube of zo waar ik terecht zou kunnen? Looptrainer in de hand nemen weet ik nog niet zeker, wil eerst kijken wat ik zelf kan fixen.
Bij voorbaat dank!BEASTMODE![]()
Tja.quote:
"Het wordt 4:45+ of 4:15-."
Verder zullen we het wel zienIk denk de laatste tijd hetzelfde. De laatste paar trainingen gingen matig. Ik was bij de intervallen deze week niet vooruit te branden. Maar die 37km door de Krimpenerwaard was geweldig. Ik denk dat ik dat weekend in topvorm was, en dat het sindsdien bergafwaarts is gegaan.
De weersvoorspelling is vooralsnog gunstig:14 graden. Dat is akkoord, wat mij betreft.![]()
je kunt je lopen toch beter ontwikkelen met tripping en skippingquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi. Ik heb net een loopanalyse laten zetten en heb een keer geinvesteerd in goede hardloopschoenen. Loop 3x per week een 10ktje of zo. Niks aparts. Heb nu de Asics nimbus 16 aanbevolen gekregen en gekocht. Nu kwam uit de analyse dat ik links overproneer maar rechts niet. Ook blijk ik nauwelijks voetafwikkeling te hebben maar stamp gewoon verder. Ik heb ook nooit het idee in een flowstate te komen, vanaf minuut 1 tot minuut 60 is het gewoon een gevecht. Elke stap is een mokerslag. Vandaar dat er gekozen is voor een neutrale schoen met max demping en ook een dempende zooltje erin.
Mijn vraag is eigenlijk: is er een manier waarop ik alsnog mijn linkse enkel kan fixen? Zijn er tips en trucjes om jezelf een degelijke voetafwikkeling alsnog aan te leren. Dus dingen waarop ik zelf bewust kan letten tijdens het rennen of zo? Of een goede bron op youtube of zo waar ik terecht zou kunnen? Looptrainer in de hand nemen weet ik nog niet zeker, wil eerst kijken wat ik zelf kan fixen.
Bij voorbaat dank!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb echt geen idee wat dit is.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt je lopen toch beter ontwikkelen met tripping en skippingBEASTMODE![]()
Murmel is liefquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll houdt van warm weer met rennen. Dwz, tot een graad of 20, daarboven gaat hij zeuren.
Ik gok op een 4.15-4.20
Dat is een tijd waar ik tevreden mee zou zijn.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Murmel is lief
Dat is een tijd waar ik tevreden mee zou zijn.
Ik denk dat je daar heel trots op mag zijn, zeker als je redelijk vlak weet te lopen. Ben benieuwd maar ik ga het aanschouwen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het handigst oefen je dit met een trainer vind ik, bv. bij een loopgroep. Het ziet er wat vreemd uit maar dit soort oefeningen werken erg goed. Op youtube staan wel filmpjes: Tripling: Skipping:quote:
Dit soort oefeningen heet trouwens loopscholing.![]()
Vanavond weer eens hardlopenDinsdag maar overgeslagen gezien de optocht die veel langer bleek dan vooraf gedacht..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En door deze pasjes fix je je algemene voetafwikkeling? Thanks iig, loopscholing ff in verdiepen dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:58 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Het handigst oefen je dit met een trainer vind ik, bv. bij een loopgroep. Het ziet er wat vreemd uit maar dit soort oefeningen werken erg goed. Op youtube staan wel filmpjes: Tripling: Skipping:
Dit soort oefeningen heet trouwens loopscholing.BEASTMODE![]()
Ook van mij even een bijdrage om de 999 vol te krijgen. Vanavond na werk staat een duinloopje Wassenaarseslag- Meijendel- eind richting Katwijk - Wassenaarseslag in de planning. Lekker ongeveer twee uurtjes op tempo "genieten van het uitzicht" door mul zand en duinop en af.
Zondag een LDL van 16-18km en dan zit de voorbereiding voor de HM in Leiden er wel op en begint een weekje rustig aan doen.
Ben dit jaar merk ik minder met tijd en tempo bezig maar vooral aan het genieten van lekker buiten spelen. Waar ik de afgelopen jaren weken voor en geplande loop al schema's aan het printen was met tussentijden op de seconde nauwkeurig kan het me nu niet boeien welke tijd er op de klokjes staat.Sterker nog, klokjes en muziekjes blijven vaak gewoon thuis. Lekkere luxe natuurlijk als de tijden dan ook achteraf mee vallen.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Brrrr, koud hier! Ergens rond het vriespunt denk ik. Na weer veel te lang niet gelopen te hebben door griep ga ik zo maar eens de lange broek aantrekken voor een heel rustig rondje van een minuut of 30. Die ik misschien doortrek naar de 5km als het lekker gaat en anders maar niet. Niet gelijk te hard van stapel lopen na een paar dagen koorts
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Maar kun je dat jezelf aanleren? Ik weet dat ik motorisch niet de meest getalenteerde ben, maar het duurde bij mij echt weken afkijken bij mijn groepsgenoten voordat ik die oefeningen een béétje fatsoenlijk kon uitvoeren. Mijn trainer maakt er ook wel steeds vreemde varianten op, met één been gestrekt en zo, maar toch.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt je lopen toch beter ontwikkelen met tripping en skippingIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja Lastpost post trouwens wel in andere topics volgens mij dus misschien kunnen we hem zover krijgen om het 1000e topic te openen. Anders stem ik voor GoTC! Maar kan iedereen zich inhouden tot die tijd?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Blijkbaar. Ik claim alvast topic 42195Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik zie dat deze:
SPT / Hardloopschema op je mp3speler! een soort van voorloper van deze reeks was, dus eigenlijk hebben we de 1000 allang gehad.
Kunnen we gewoon verder zonder plichtplegingen en terugzoeken wanneer je voor het eerst gepost hebt enzo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:35 schreef Quoi het volgende:
..
Wat is het nu trouwens warm! Niet te harden. Ik moest een uur wandelen om mijn fiets ergens op te halen en je kon me uitwringen.
Gisteren kwam ik kapotdeaud terug van kickbokstraining dus ik wilde vanmiddag perse even lopen in de hoop dat de spierpijn dan morgen meevalt![]()
Anyway: 5,76 km en in garmin connect staat 16 graden maar het voelde echt zo veel warmer aan. Ik zit nu 'uit te zweten' tot ik kan gaan douchen maar het houdt niet op![]()
![]()
Ik ga er alles aan doen om topic 1000 te openen en 'm vervolgens de saaiste nietszeggendste titel ooit te geven.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja Lastpost post trouwens wel in andere topics volgens mij dus misschien kunnen we hem zover krijgen om het 1000e topic te openen. Anders stem ik voor GoTC! Maar kan iedereen zich inhouden tot die tijd?![]()
Probeer eens met kortere pasjes te lopen, hoef je ook niet zo te stampen. Metronoomapp op 180bpm en daarop je passen houden. Voelt in het begin wat vreemd, maar went snel genoeg. Loop je meer onder je lichaam en land je meer mid/voorvoet. Minder last van afwikkeling.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi. Ik heb net een loopanalyse laten zetten en heb een keer geinvesteerd in goede hardloopschoenen. Loop 3x per week een 10ktje of zo. Niks aparts. Heb nu de Asics gel nimbus 16 aanbevolen gekregen en gekocht. Nu kwam uit de analyse dat ik links overproneer maar rechts niet. Ook blijk ik nauwelijks voetafwikkeling te hebben maar stamp gewoon verder. Ik heb ook nooit het idee in een flowstate te komen, vanaf minuut 1 tot minuut 60 is het gewoon een gevecht. Elke stap is een mokerslag. Vandaar dat er gekozen is voor een neutrale schoen met max demping en ook een dempende zooltje erin.
Bij voorbaat dank!![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga er alles aan doen om topic 1000 te openen en 'm vervolgens de saaiste nietszeggendste titel ooit te geven.
O my, ik kan die spanning niet aan. Ik zorg wel dat ik ten tijde van de laatste post hier niet uithang.![]()
Ik ga er alles aan doen om de lapo in dit topic niet te hebben
Of dan komt MoBlo ineens opzetten en die haalt weer een raar trucje uit dat niemand mag posten of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks. Hier kan ik iets mee. Vandaag uitproberen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Probeer eens met kortere pasjes te lopen, hoef je ook niet zo te stampen. Metronoomapp op 180bpm en daarop je passen houden. Voelt in het begin wat vreemd, maar went snel genoeg. Loop je meer onder je lichaam en land je meer mid/voorvoet. Minder last van afwikkeling.BEASTMODE![]()
dat is ene goede vraag, ik heb het idd op de groep geleerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar kun je dat jezelf aanleren? Ik weet dat ik motorisch niet de meest getalenteerde ben, maar het duurde bij mij echt weken afkijken bij mijn groepsgenoten voordat ik die oefeningen een béétje fatsoenlijk kon uitvoeren. Mijn trainer maakt er ook wel steeds vreemde varianten op, met één been gestrekt en zo, maar toch.Today is life -
Dale Carnegie![]()
leuk, maar meestal heb je daar ff geen tijd/ puf meer voor. Volgens mij werkt dat alleen als je kan relativeren en de oorzaak van je klachten kan wegnemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
Mocht je door al die topics burnout klachten krijgen, dan las ik hier nog een tip:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tegen-burn-out.dhtml
Juist het sporten schiet erbij in als je tegen een burn-out aanloopt. Bovendien struikel je over je eigen voeten van de auto naar de voordeur van de vermoeidheid......
![]()
![]()
Is de as al een beetje weggespoeld?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef flipsen het volgende:
Brrrr, koud hier! Ergens rond het vriespunt denk ik. Na weer veel te lang niet gelopen te hebben door griep ga ik zo maar eens de lange broek aantrekken voor een heel rustig rondje van een minuut of 30. Die ik misschien doortrek naar de 5km als het lekker gaat en anders maar niet. Niet gelijk te hard van stapel lopen na een paar dagen koortsNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ja dat kan. Ik had zwabbervoeten, ergens in de stap moesten mijn enkels onnodig een draai in de lucht maken. Bewust erop gaan letten en heb nu echt minder breedte nodig met lopen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar kun je dat jezelf aanleren? Ik weet dat ik motorisch niet de meest getalenteerde ben, maar het duurde bij mij echt weken afkijken bij mijn groepsgenoten voordat ik die oefeningen een béétje fatsoenlijk kon uitvoeren. Mijn trainer maakt er ook wel steeds vreemde varianten op, met één been gestrekt en zo, maar toch.![]()
Verder liep ik als Quasimodo, ja met zo'n bochel. Erg confronterend als je foto's ziet van wedstrijden.
En om het leuk te maken land ik op de binnenkant van mijn voeten. Nu bewust op de buitenzijde waardoor het uiteindelijk als neutraal wordt beschouwd.
Alles heb ik gecorrigeerd. Dat ik kon hardlopen als je bovenstaande leest was eigenlijk wel een wonder.![]()
![]()
ik wilde vanavond gaan, maar mn nek is weer aan t opspelen. 2 dagen veel pijn dat ik de diclo maar weer uit de kast gepakt heb, hoofdpijn, joy. Vanavond maar niet, lijkt me niet heel verstandig.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja Lastpost post trouwens wel in andere topics volgens mij dus misschien kunnen we hem zover krijgen om het 1000e topic te openen. Anders stem ik voor GoTC! Maar kan iedereen zich inhouden tot die tijd?![]()
![]()
![]()
Lijkt me op zich nog best een chille training, alleen het duurt zoooo lang. Ik ben met 6x1000m op HM tempo altijd al de laatste die nog bezig isquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:45 schreef Guard het volgende:
http://www.prorun.nl/trai(...)-bizarre-trainingen/
Even duizendjes doen, 25 stuks(ook omdat ik een vd langzaamste ben maar oke). Zou die in die 1.30 rust ook nog een rondje lopen of gewoon stilstaan/wandelen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moet je in mijn groep mee gaan lopen, dan ben je de eerste. Al loopt de snelste 1.45 op de HM, dat zal misschien niet heel ver bij jou uit de buurt liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me op zich nog best een chille training, alleen het duurt zoooo lang. Ik ben met 6x1000m op HM tempo altijd al de laatste die nog bezig is(ook omdat ik een vd langzaamste ben maar oke). Zou die in die 1.30 rust ook nog een rondje lopen of gewoon stilstaan/wandelen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lijkt me best geinig. Niet op de baan, maar een mooi rondje van een km of 30.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:45 schreef Guard het volgende:
http://www.prorun.nl/trai(...)-bizarre-trainingen/
Even duizendjes doen, 25 stuks![]()
Ik vond die 10*5 min van gisteren nog best meevallen, dan ben je toch al bijna op de helft
Maar op de baan zou ik er ook niet goed van worden, eerder duizelig
Duizelig, ga je zo snel tegenwoordig?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef Guard het volgende:
Ik vond die 10*5 min van gisteren nog best meevallen, dan ben je toch al bijna op de helft
Maar op de baan zou ik er ook niet goed van worden, eerder duizelig
nou ja na zoveel rondjes zou ik toch minstens licht tureluurs zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Duizelig, ga je zo snel tegenwoordig?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zuslief sluit aan bij de duurloop vanavond en moeders kondigde deze week aan dat ze alweer een aantal weken aan het rennen is![]()
Wel gezellig
Wordt weer even een traag comfortabel tempo vanavond.![]()
Jaaah leuk, een hardloopfamiliequote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:25 schreef Quoi het volgende:
Zuslief sluit aan bij de duurloop vanavond en moeders kondigde deze week aan dat ze alweer een aantal weken aan het rennen is![]()
Wel gezellig
Wordt weer even een traag comfortabel tempo vanavond.
Gisteren op lage hartslag gelopen (130 bpm). Beviel eigenlijk prima. Ik had er weinig problemen mee dat mijn snelheid ook laag lag, gewoon lekker gehobbeld. Ga ik vaker doen!![]()
He, net Evy les 7 gedaan en ik kreeg toch weer last van m'n knie. De vorige keer was dat reden om af te haken, nu heb ik nieuwe schoenen gekocht (oude waren >3 jaar oud). Hoop dat het niet doorzet![]()
![]()
Nog maar een paar Kinvara's (de 4, niet de 5) besteld. Tot ergens in de herfst heb ik nu wel voldoende schoenen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:57 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb 4km gelopen. Ging kut. Maar het was wel mooi weer.. Bj mij gaat het meestal ook ruk na een marathon. Kwestie van accepteren en om lachen om tempo's die normaal gesproken gemakkelijk loopt nu zeer zwaar is. Gaat vanzelf wel weer beter.
![]()
Ik was vandaag in Leiden! Om vanaf werk met de auto naar het huis van een collega (20km ofzo) te komen was ik maar 10 minuten korter bezig dan naar mijn huis (80km). Waardeloze stad dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:24 schreef pijll het volgende:
25 x 1000 lijkt me overigens helemaal niet zo verkeerd, maar dan niet op de baan. Aan de andere kant heeft dat kennelijk op sommige mensen wel aantrekkingskracht. Er worden tenslotte ook 6-uurs wedstrijden georganiseerd, waarbij de winnaar meer dan 80km loopt, op een binnenbaan van 200 meter.![]()
Hm, ze hebben ze nog voor 63,95 in mijn maat bij Futurumshop. Opzich geen heel slechte dealquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nog maar een paar Kinvara's (de 4, niet de 5) besteld. Tot ergens in de herfst heb ik nu wel voldoende schoenen![]()
![]()
Oehhhh ze hebben echt veel te veel afgeprijsde hardloopkleding hier op die meet.. Must. Resist. En er zijn waarschijnlijk 3 of 4 series dus ik moet nog veel later dan ik dacht
Ik heb ze bij Bikester besteld. Ik wilde per se het oude model omdat ik de 5 toch minder geslaagd vind. En de 5 is de enige schoen waarmee ik de nagel van mijn grote teen eraf heb gelopen. En de 4 is natuurlijk goedkoper als oud model.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, ze hebben ze nog voor 63,95 in mijn maat bij Futurumshop. Opzich geen heel slechte deal
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 19:52:26 ]![]()
Middernachtloopje?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Oehhhh ze hebben echt veel te veel afgeprijsde hardloopkleding hier op die meet.. Must. Resist. En er zijn waarschijnlijk 3 of 4 series dus ik moet nog veel later dan ik dachtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zou willen dat mijn grote teennagels er af lagen... Maar dat zal nog wel even duren voordat ze daadwerkelijk loskomenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Bikester besteld. Ik wilde per se het oude model omdat ik de 5 toch minder geslaagd vind. En de 5 is de enige schoen waarmee ik de nagel van mijn grote teen eraf heb gelopen. En de 4 is natuurlijk goedkoper als oud model.
Ik heb geen ervaring met Bikester, is dat een beetje ok? Bij Futurumshop is het ook de 4quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Bikester besteld. Ik wilde per se het oude model omdat ik de 5 toch minder geslaagd vind. En de 5 is de enige schoen waarmee ik de nagel van mijn grote teen eraf heb gelopen. En de 4 is natuurlijk goedkoper als oud model.De 5 heb ik nog niet geprobeerd, maar ziet eruit alsof het heel veel schoen is. De 3 en 4 bevallen prima!
![]()
Soms als ik jullie teennagel-ellende lees, ben ik wel blij dat ik alleen maar blaren heb![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt er waarschijnlijk minder last van dan van blaren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Soms als ik jullie teennagel-ellende lees, ben ik wel blij dat ik alleen maar blaren heb![]()
![]()
Gelukkig wel, hoewel het nog wel in de lucht hangt overal (soms zien we de overkant van het meer niet bijvoorbeeld). Maar goed, het beoogde loopje nam een iets andere wending omdat ik zwaar gefrustreerd de deur uit ging, dus dat moest eruit gelopen worden. En dat hield ik 3km vol, toen was de koek op en had ik al een hartslag van 187 te pakken, all time high geloof ikquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen idee, maar van die afstervende nagels zien er altijd zo naar uit, ik kan me niet voorstellen dat dat minder zeer doet als een blaar!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk minder last van dan van blaren.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit is mijn eerste bestelling bij Bikester, dus dat weet ik nog niet, maar zij hadden mijn maat en waren goedkoop. Maar het is een Duitse webshop met een Nederlandse site en daar heb ik in het algemeen prima ervaringen mee. De 5 is inderdaad veel meer schoen en dat vind ik niet positief.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Bikester, is dat een beetje ok? Bij Futurumshop is het ook de 4De 5 heb ik nog niet geprobeerd, maar ziet eruit alsof het heel veel schoen is. De 3 en 4 bevallen prima!
![]()
Ik hoor ze er niet over klagen. mijn halve nagel was afgestorven na Berlijn vorig jaar. Het deed geen pijn. Het duurt wel lang voordat mijn nagel er weer normaal uitziet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, maar van die afstervende nagels zien er altijd zo naar uit, ik kan me niet voorstellen dat dat minder zeer doet als een blaar!![]()
Een nagel knippen doet ook geen pijn, het is voornamelijk vervelend als ie nog niet helemaal los is en aan je sok blijft hangen als je die aan- of uittrektquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, maar van die afstervende nagels zien er altijd zo naar uit, ik kan me niet voorstellen dat dat minder zeer doet als een blaar!De mijne waren bijna weer normaal, en toen kwam de KvSquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik hoor ze er niet over klagen. mijn halve nagel was afgestorven na Berlijn vorig jaar. Het deed geen pijn. Het duurt wel lang voordat mijn nagel er weer normaal uitziet.
Aaaaaaaah hou opquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Een nagel knippen doet ook geen pijn, het is voornamelijk vervelend als ie nog niet helemaal los is en aan je sok blijft hangen als je die aan- of uittrekt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het doet geen pijn inderdaad, in tegenstelling tot blaren. Het is alleen lelijk.
In de training voor de Kustmarathon kreeg ik er één aan mijn rechter grote teen. Vlak voor Rotterdam was dat bijna over. En toen kwam Rotterdam. Nu issie weer blauw.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Blauwe grote tenen hebben heel vaak te maken met te kleine schoenen. En dat kan weer te maken hebben met opzwellende voeten. De tweede en de derde teen worden vaak blauw door klauwen of een krachtige afzet.![]()
Ik heb ook een blauwe nagel, sinds de cpc, die van mijn grote teen. Er gebeurt nog niet veel mee, ik voel ook niks maar het ziet er niet uit. Ik wacht in spanning af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Nog niet eerder meegemaakt![]()
![]()
Ja denk het wel. Maar mijn onderdeel waar ik help heeft al een wereldrecord gehaald net dus de avond kan al niet meer stuk!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
volgens mij zag ik dat inderdaad ook op tv, bij een loopanalyse raadde die man aan dat je je schoen 3 maten groter moest kopen als je een marathon liep ivm opzwellen van je voeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Blauwe grote tenen hebben heel vaak te maken met te kleine schoenen. En dat kan weer te maken hebben met opzwellende voeten. De tweede en de derde teen worden vaak blauw door klauwen of een krachtige afzet.
en 1 a 2 maten groter als je 'gewoon' hardloopt.
ik heb nu wel hele zere teen nagels, maar ze zijn (nog) niet blauw. Heb ik eerder ook nog niet gehad, en toen liep ik op te kleine asics.![]()
Of gewoon lekker een voetenbadje maken, dan komt ie vast ook eerder losquote:
Of de hele dag je sokken aan- en uittrekken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Of gewoon lekker een voetenbadje maken, dan komt ie vast ook eerder los![]()
Weer lekker gelopen.Zin in de 4mijl in Zwolle!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is raar, dan gaat je schoen weer slippen bij je hiel, en krijg je daar blaren, want je voeten zwellen natuurlijk niet op in de eerste kilometersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:06 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
volgens mij zag ik dat inderdaad ook op tv, bij een loopanalyse raadde die man aan dat je je schoen 3 maten groter moest kopen als je een marathon liep ivm opzwellen van je voeten.
en 1 a 2 maten groter als je 'gewoon' hardloopt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lijk me idd niet slim. Kun je ze beter opeen gegeven moment iets minder strak strikken evt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
3 maten vind ik ook wel heel erg veel!
Maar goed, hier geen blauwe nagels, dus ik zal het ook niet nodig hebben.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het hoeft net te slippen, mijn Altra Paradigums zijn 2,5 maat groter en zitten vrij los. Zit heerlijk en ook geen blaren ook niet na 60 km.![]()
Ik heb wel een vrij goed idee waarom ik blauwe teennagels heb na de KvS, puntje van aandacht de komende tijd
Je had ze zelf gelakt?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:22 schreef Guard het volgende:
Ik heb wel een vrij goed idee waarom ik blauwe teennagels heb na de KvS, puntje van aandacht de komende tijd![]()
Dan had ik er aan het eind geen last meer van gehad, dan was de nagellak wel weggespoeldquote:
Ik heb maar 2 keer meegemaakt dat de nagel van mijn grote teen eraf viel. Dat was na een afdaling van 4000 meter en na een 100km hike plus vierdaagse. En van hardlopen heb ik nooit dat probleem gehad.
In het begin is het wel pijnlijk aan het randje (nagelriem), maar later als de ontsteking voorbij is, is de nagel al los van het nagelbed, maar zit het rondom nog aan de huid vast. Dat doet dan helemaal geen pijn.
Je zit dan even zonder nagel, that's all.![]()
Nagels. BluhSinds ik twee maten groter hardloop gaat het beter.
Blij dat mijn teen incl nagel weer was hersteld (na 1 jaar!). Gedoe.
Alleen nu snee ik dus in mijn duim vandeweek, dwars door mijn nagel. Echt.![]()
Duurloop vanavond ging goed. Wel aanpoten, want het duurlooptempo was ver te zoeken. Straks ff uitlezen, maar ik zal rond de 6:00 hebben gelopen. Maar 9 km, dat wel![]()
![]()
Ik vond het ook nogal veel 3 maten, vandaar dat het me is bijgebleven.lijkt me echt niet prettig rennen..ik heb nu zelf gewoon schoenen gekocht, maar weet wel dat als ik blijf lopen ik echt wel schoenen laat aanmeten.
![]()
Dat was dus onder het account van m'n vrouw
Ik schreef dus : Die 5 km van vanavond was toch wel iets meer dan 5 km![]()
Nog geen uitslagen beschikbaar trouwens![]()
Wel lekker gelopen? LT, hoe ging het bij jou?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:02 schreef thelaudprince het volgende:
Dat was dus onder het account van m'n vrouw
Ik schreef dus : Die 5 km van vanavond was toch wel iets meer dan 5 km![]()
Nog geen uitslagen beschikbaar trouwens![]()
Duuuurt lang. Bedankt murmeli!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De trainer zei trouwens dat ik een fles wijn mocht leegdrinken vanavond, zodat ik die over de spierpijn in mijn bovenbenen kan rollen.
De foamrolmaffia is overal![]()
![]()
Ach, als het niet helpt heb je in ieder geval lekker een fles wijn opgedronken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:31 schreef Quoi het volgende:
De trainer zei trouwens dat ik een fles wijn mocht leegdrinken vanavond, zodat ik die over de spierpijn in mijn bovenbenen kan rollen.
De foamrolmaffia is overal![]()
![]()
Mwoah, ik ging te snel van start, volgende keer zal dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:29 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wel lekker gelopen? LT, hoe ging het bij jou?![]()
![]()
uitslagen staan online
tijd is 20:39, 3e geworden van de 41 trouwens. Nog even met de winnaar gekletst na afloop, hij had een Ekiden shirt aan en is er weer bij dit jaar. Alleen vergeten voor wie hij loopt...![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:37 schreef thelaudprince het volgende:
uitslagen staan online
tijd is 20:39, 3e geworden van de 41 trouwens. Nog even met de winnaar gekletst na afloop, hij had een Ekiden shirt aan en is er weer bij dit jaar. Alleen vergeten voor wie hij loopt...zo, dat is een mooie tijd!
![]()
![]()
Lekker man. Jij bent ook best wel een sneltrein. Ik ben toch wel benieuwd wat je op de marathon zou lopenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:37 schreef thelaudprince het volgende:
uitslagen staan online
tijd is 20:39, 3e geworden van de 41 trouwens. Nog even met de winnaar gekletst na afloop, hij had een Ekiden shirt aan en is er weer bij dit jaar. Alleen vergeten voor wie hij loopt....
![]()
O zeg, wat laat. Nou, succes strakjesquote:Knallen!
Juistem!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:31 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ach, als het niet helpt heb je in ieder geval lekker een fles wijn opgedronken.![]()
Op de M............tegen Mossel heb ik iets laten vallen over een M in het najaar van 2017quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Lekker man. Jij bent ook best wel een sneltrein. Ik ben toch wel benieuwd wat je op de marathon zou lopen.
![]()
![]()
2016 toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:42 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Op de M............tegen Mossel heb ik iets laten vallen over een M in het najaar van 2017![]()
![]()
Netjesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:37 schreef thelaudprince het volgende:
uitslagen staan online
tijd is 20:39, 3e geworden van de 41 trouwens. Nog even met de winnaar gekletst na afloop, hij had een Ekiden shirt aan en is er weer bij dit jaar. Alleen vergeten voor wie hij loopt...![]()
![]()
Nog niet gestart net om 22.30? Poeh!quote:
Hopelijk ben je inmiddels bezig of klaar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:42 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Op de M............tegen Mossel heb ik iets laten vallen over een M in het najaar van 2017
Iemand die ongeveer zo loopt als ik, alleen iets langzamer, heeft zich ingeschreven voor de marathon Amsterdam! Hij liep vanavond mee. Zocht nog een plek om de lange duurlopen te doen en liep tegen hetzelfde probleem dat ik verwacht tegen te komen als ik eens wil gaan voor de marathon..... Toen kwam onze trainer erbij lopen en we hebben wat gebrainstormd over een marathon-duurloop-groep op 6:45 min/km. Voor mij komt het te vroeg, maar toch: zo komt het toch weer even dichtbij.
Eerst maar eens een jaartje snellie doen.![]()
Oh dat zou tegen die tijd voor mij ook wel wat zijn. Samen Rotterdam lopen in 2017? Dan ben ik 42 en 2,5 maand, lijkt een klein beetje op 42,195 toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk!
Iemand die ongeveer zo loopt als ik, alleen iets langzamer, heeft zich ingeschreven voor de marathon Amsterdam! Hij liep vanavond mee. Zocht nog een plek om de lange duurlopen te doen en liep tegen hetzelfde probleem dat ik verwacht tegen te komen als ik eens wil gaan voor de marathon..... Toen kwam onze trainer erbij lopen en we hebben wat gebrainstormd over een marathon-duurloop-groep op 6:45 min/km. Voor mij komt het te vroeg, maar toch: zo komt het toch weer even dichtbij.
Eerst maar eens een jaartje snellie doen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanks Stip Streepquote:
Nog een paar keer trainen voor Leiden de 17e, daar wil ik knallen !Amsterdam......mooi parcours volgens mij, die M !quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk!
Eerst maar eens een jaartje snellie doen.
En ik wil ook eerst nog sneller worden voor ik aan een M begin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dat zou tegen die tijd voor mij ook wel wat zijn. Samen Rotterdam lopen in 2017? Dan ben ik 42 en 2,5 maand, lijkt een klein beetje op 42,195 toch?Samen aan hetzelfde evenement, prima. Samen lopen
Volgens mij wordt mijn eerste marathon één grote egotrip.
![]()
sub 20 op de 5 moet toch zeker haalbaar zijn voor jouquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:56 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Thanks Stip Streep
Nog een paar keer trainen voor Leiden de 17e, daar wil ik knallen !
[..]
Amsterdam......mooi parcours volgens mij, die M !
En ik wil ook eerst nog sneller worden voor ik aan een M beginMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als het parcours ook echt 5 km is misschien welquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:01 schreef Guard het volgende:
[..]
sub 20 op de 5 moet toch zeker haalbaar zijn voor jouLoop er volgende maand weer 1 in Haarlem, combineren met familiebezoek
![]()
![]()
Smoesjes...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:03 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Als het parcours ook echt 5 km is misschien wel
Wave to the crowd like thisquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:58 schreef Quoi het volgende:
[..]Samen aan hetzelfde evenement, prima. Samen lopen
![]()
![]()
Dat was echt superleuk en veel minder kaput gaan dan verwacht! Ik voelde niet echt verzuring eigenlijk, volgende keer harder dusmaar tijd is rond de 11.41 dus ja zwabber je had weer gelijk.. Sorry! Nu als de wiedeweerga naar huis, later meer!
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was echt superleuk en veel minder kaput gaan dan verwacht! Ik voelde niet echt verzuring eigenlijk, volgende keer harder dusmaar tijd is rond de 11.41 dus ja zwabber je had weer gelijk.. Sorry! Nu als de wiedeweerga naar huis, later meer!
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik besefte me net op de terugweg dat ik te hard gelopen heb voor een coopertest PR![]()
Ik had eigenlijk gewoon mijn horloge even aan moeten laten staan, dan was die ook boven de 3000m geweest. Maarja mijn horloge geeft ook iets meer meters aan dan de baan dus is niet helemaal eerlijk.
Ok, over wie van de dames hier gaat het?R&P / Seksuele gevoelens voor volwassen vrouw?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:46 schreef flipsen het volgende:
Ok, over wie van de dames hier gaat het?R&P / Seksuele gevoelens voor volwassen vrouw?
e
GotC?Today is life -
Dale Carnegie![]()
scuziequote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
GotC is heel geen 40 en heeft geen dochtertje
LT, erg netjes weer! Wanneer loop je 5 sub 20?Today is life -
Dale Carnegie![]()
40 jaar. Dat is GotC nog lang niet![]()
Wat een topic weer zeg
- edit - oh, spuit 11
Ja, dat bedoelde ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:58 schreef Quoi het volgende:
[..]Samen aan hetzelfde evenement, prima. Samen lopen
Goed man!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Tijd voor wat nieuwe PRs dus! En 5 km sub 20 moet erin zitten inderdaad
Hoe zijn de benen today?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Netjes hoor LT!!!! Er waren er maar weinig die een betere splittijd hadden op de 3 km van mijn wedstrijd dinsdag<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo! Wat een tijd zeg! Lijkt me inderdaad wel lastig om je max haalbare tempo over 3000 goed aan te voelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond dat al met de 5k op de ekiden. Je wil zo voluit mogelijk gaan zonder voortijdig om te vallen, en als dat dan lukt denk je dat je niet hard genoeg ging.
Het late tijdstip was wel gunstig vwb de temperatuur zeker? Graadje of 15 gok ik zo, stuk beter dan overdag.![]()
Dikke prima! Ik had wel weer een slapeloze woel-nacht, teveel adrenaline/warmte nog. Moest honderd keer naar de wc en was vanochtend een beetje uitgedroogd denk ik. Maar geen spierpijn of zo, ga zo een stukje rustig roeien mits het niet te hard waait.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed man!!!
Tijd voor wat nieuwe PRs dus! En 5 km sub 20 moet erin zitten inderdaad
Hoe zijn de benen today?
En ja ik heb zelf ook wel het gevoel dat sub20 op de baan er in zit, op de weg weet ik nog niet
Haha, stuiterdestuiter dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dikke prima! Ik had wel weer een slapeloze woel-nacht, teveel adrenaline/warmte nog. Moest honderd keer naar de wc en was vanochtend een beetje uitgedroogd denk ik. Maar geen spierpijn of zo, ga zo een stukje rustig roeien mits het niet te hard waait.
En ja ik heb zelf ook wel het gevoel dat sub20 op de baan er in zit, op de weg weet ik nog niet
Hmm ja weg en baan is anders natuurlijk. Niet bij stilgestaan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoi
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey Daywalk3rJij hebt iets te vertellen.
Even een mooi filmpje delen. Licht zweverig, maar het gaat over rennen en Berlijn en er zit een mooi muziekje onder![]()
![]()
Heb ik iets te vertellen? Ik kom gewoon eens om 't hoekje kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:50 schreef Quoi het volgende:
Hey Daywalk3rJij hebt iets te vertellen.
Even een mooi filmpje delen. Licht zweverig, maar het gaat over rennen en Berlijn en er zit een mooi muziekje onder![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kon zijn. Geen grootse aankondiging?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb ik iets te vertellen? Ik kom gewoon eens om 't hoekje kijken![]()
![]()
Neuh. Ik zit nog te dubben of ik de marathon van Amsterdam of Eindhoven ga doen. Dat is dan wel een "grootse" aankondiging.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sterker nog, dat lijkt er nog veel meer op. 42 jaar en 195 dagen nemen is namelijk minder logisch dan uitgaan van 42,195 jaar. 42,195 jaar is namelijk 42 jaar + (195/1000)x365 = 42 jaar en iets meer dan 71 dagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dat zou tegen die tijd voor mij ook wel wat zijn. Samen Rotterdam lopen in 2017? Dan ben ik 42 en 2,5 maand, lijkt een klein beetje op 42,195 toch?![]()
Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit nog te dubben of ik de marathon van Amsterdam of Eindhoven ga doen. Dat is dan wel een "grootse" aankondiging.Je bent weer helemaal hersteld?
![]()
Alleen met 1 hamstring oefening in de sportschool voel ik het iets, maar wel steeds minder. Dus kan er nagenoeg weer volle kracht opzetten. De zin is ook weer helemaal terug in het hardlopen en de sportschool, dus ik kijk weer omhoog en ga doelen stellen en halen! En nu wel heel blijven hopelijk!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik meen me iets te herinneren over een goed doel voor je oude hardloopschoenen? Weet iemand hier daar toevallig nog iets van? Ik heb hier nog 3 paar waar ik niet meer op loop.![]()
Dat is toch een actie van de Run2day, die ze eens in de zoveel tijd hebben? Dan liggen al die schoenen in de etalage opgestapeldquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik meen me iets te herinneren over een goed doel voor je oude hardloopschoenen? Weet iemand hier daar toevallig nog iets van? Ik heb hier nog 3 paar waar ik niet meer op loop.
O, meh, ik heb geen Run2Day in de buurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is toch een actie van de Run2day, die ze eens in de zoveel tijd hebben? Dan liggen al die schoenen in de etalage opgestapeld![]()
Ik denk 1000 meter.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef GotC het volgende:
Volgend topic allemaal 1000 meter lopen?Kijken hoe ver we komen.
Overigens zie ik bij de Runnersworld ook vaak een bak waar je oude schoenen in kunt doen.![]()
moeten ze hem op 9 april houden in 2017quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterker nog, dat lijkt er nog veel meer op. 42 jaar en 195 dagen nemen is namelijk minder logisch dan uitgaan van 42,195 jaar. 42,195 jaar is namelijk 42 jaar + (195/1000)x365 = 42 jaar en iets meer dan 71 dagen.
Heb je niet zo'n gewone kledingbak staan? Dan gaan ze ook naar een goed doel, alleen niet per se sport.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, meh, ik heb geen Run2Day in de buurt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe ver we komen als topic danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk 1000 meter.
Overigens zie ik bij de Runnersworld ook vaak een bak waar je oude schoenen in kunt doen.![]()
![]()
En hoe lang we daar dan over doenquote:
Ik ga op startbewijzenjacht door Delft en RotterdamDie route loopt natuurlijk weer langs een aantal hardloopwinkels.
Goed hersteld dus!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Alleen met 1 hamstring oefening in de sportschool voel ik het iets, maar wel steeds minder. Dus kan er nagenoeg weer volle kracht opzetten. De zin is ook weer helemaal terug in het hardlopen en de sportschool, dus ik kijk weer omhoog en ga doelen stellen en halen! En nu wel heel blijven hopelijk!Mijn moederquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:03 schreef hatsaflats het volgende:
Ik meen me iets te herinneren over een goed doel voor je oude hardloopschoenen? Weet iemand hier daar toevallig nog iets van? Ik heb hier nog 3 paar waar ik niet meer op loop.Die heb ik gister blij gemaakt met twee paar. Ze liep nog op een soort tennisschoenen.
Heel goed idee! I'm inquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:08 schreef GotC het volgende:
Volgend topic allemaal 1000 meter lopen?Kijken hoe ver we komen.
Goede plek zoeken daarvoor dan wel.
![]()
Ja, ik denk dat ik ze dan maar gewoon samen met m'n oude kleding daarin mik. Ik had het alleen fijn gevonden als het wel per sport ging, want ze zijn nog best heel goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n gewone kledingbak staan? Dan gaan ze ook naar een goed doel, alleen niet per se sport.
@Quoi: Ik heb 1 paar aan m'n moeder weten te slijten die ze gebruikt als wandelschoenen, maar ze vond m'n roze sloffen toch echt te rozeEn m'n saaie Omni's wilde ze om de een of andere reden ook niet.
![]()
En maken we dan ook een soort klassementje, met alle gpx-jes van iedereen?
En dan zetten we al die gpx-jes op een kaart, en dan vormt dat samen de tekst "FOK! Hardlooptopic gefelicteerd met deel #1000. Op naar de volgende duizend, met nog meer Evy en marathons en zo."quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:
En maken we dan ook een soort klassementje, met alle gpx-jes van iedereen?![]()
Ha net 6x 5'gedaan en 1 min rust tussendoor. En haalde in die 36 min de 4 km.best trots op
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef pijll het volgende:
[..]
En dan zetten we al die gpx-jes op een kaart, en dan vormt dat samen de tekst "FOK! Hardlooptopic gefelicteerd met deel #1000. Op naar de volgende duizend, met nog meer Evy en marathons en zo."
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Ynske het volgende:
Ha net 6x 5'gedaan en 1 min rust tussendoor. En haalde in die 36 min de 4 km.best trots op
daarom zeiden we ook al: dat komt wel goed met de marikenloop
gaat lekker bij jou
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]daarom zeiden we ook al: dat komt wel goed met de marikenloop
gaat lekker bij jou
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Ynske het volgende:
LT en laudprince ook mooie tijden.
Scheelt dat nou veel, baan vs. weg?![]()
En moet het op hardloopschoenen? Heb zo een verjaardag en heb behoorlijke hakken aan.... en stel dat het topic opeens heel snel gaat![]()
Moet ik mijn Garmin meenemen?![]()
![]()
Vind ik welquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 1000 meter, die moet gelopen worden tijdens het open zijn van topic 1000?
Heel goed, oud wijf van d'n YUR!
Nu kun je rustig meedoen aan de Omloop ter Heijde
Ik ga mijn 1000 m trouwens heen en weer lopen onder een viaduct. Door GPS-verstoringen ga ik dan een hele snelle tijd lopen.![]()
Goed bezig dame!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:55 schreef GotC het volgende:
Ik doe mee!
Ennn ik heb voor het 'eerst' 5km zonder wandelen gelopen![]()
36:14
Oh weljaquote:hoppa!
Mooi doan GotC!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was al even bang dat je het deed om een 15-jarig jongetje een hard plassertje te bezorgen, maar gelukkig nietquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je het deed om een 15-jarig jongetje een hard plassertje te bezorgen, maar gelukkig niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg het idee dat ik iets gemist heb
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 01:46 schreef flipsen het volgende:
quote:![]()
Stiekem is Fylax een kloon van strip en doe hij nu net alsof hij van niks weet, maar hij voelt zich betrept
1u18 zonder knieproblemen gelopen. En een trailrunwaardig heel klein stukje Den Haag gevonden. De bosjes van Poot![]()
Echt een klein stukje, maar met heel veel leuke (single),tracks, klimmetjes en afdalinkjes
Ohja, en flink op mn bek gegaan
F means you're fucked![]()
Mag het ook meer zijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Oh. ok. Vind ik ook wel logisch en een leuk idee. Wie doen er mee?
Morgen ga ik lopen dus dan moet het lukken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lijkt mij niet. Je moet dus echt een apart stukje loggen van 1000 m, in een los GPX'je.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mag het ook meer zijn?
Morgen ga ik lopen dus dan moet het lukken.![]()
Oh ok. Dat is wel te regelen. Dan loop ik wel n rondje extraquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Je moet dus echt een apart stukje loggen van 1000 m, in een los GPX'je.
De pijn aan mijn knie lijkt na ruim vijf maanden eindelijk op zijn retour. Ik heb net weer een uur pijnvrij met redelijke tempowisselingen kunnen spelen. Het is na de marathon eigenlijk alleen maar beter in plaats van slechter geworden. Nu moet ik alleen niet overmoedig worden en weer te snel en te ver willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:12 schreef Devv het volgende:
De pijn aan mijn knie lijkt na ruim vijf maanden eindelijk op zijn retour. Ik heb net weer een uur pijnvrij met redelijke tempowisselingen kunnen spelen. Het is na de marathon eigenlijk alleen maar beter in plaats van slechter geworden. Nu moet ik alleen niet overmoedig worden en weer te snel en te ver willen.
Inderdaad. Voorzichtig met jezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel super dat het beter gaat!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga ik niet doen, dat lijkt me niet verstandig. Mijn PR op de 1000 is 4:13, dat was ooit het laatste interval van een fijne 6x1000p800-training. Veel sneller kon ik ook echt niet.quote:
Ik ga dit keer een fijne 1000 m lopen ergens in de 5. Het gaat om het idee.![]()
Ok, dan is de keuze niet moeilijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:46 schreef YUR het volgende:
Je mag ook kiezen voor zo veel mogelijk hoogtemeters in 1000m![]()
En wanneer en bij wie moeten we ons GPXje dan inleveren? Ik vind het best een leuk idee maar voluit rennen gaat 'm even niet worden![]()
![]()
Ik ga morgen wandelen met mijn moeder in de puinduinenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:46 schreef YUR het volgende:
Je mag ook kiezen voor zo veel mogelijk hoogtemeters in 1000mmisschien de sloffen dan maar mee
Leuke! Even zien hoe ik dat in een ldl ga stoppenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan niet. Als we een kaart willen maken met alle gelopen 1000'tjes erop, dan moet dus alléén die 1000 in je gpx terechtkomen. Tenzij jij het op een andere manier weet te filteren, maar dat is heel lastig. De 1000 moet dus een afzonderlijk loopje zijn in je horloge of telefoon.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop morgen wel een "snelle" 1000 tijdens m'n duurloop, ok?![]()
Dan begin ik tussendoor wel een nieuwe activiteit. Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kan niet. Als we een kaart willen maken met alle gelopen 1000'tjes erop, dan moet dus alléén die 1000 in je gpx terechtkomen. Tenzij jij het op een andere manier weet te filteren, maar dat is heel lastig. De 1000 moet dus een afzonderlijk loopje zijn in je horloge of telefoon.![]()
Waarvoor dank. Huizenjacht al gevorderd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan begin ik tussendoor wel een nieuwe activiteit. Speciaal voor jou.![]()
Nope!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Huizenjacht al gevorderd?![]()
Ik wil ze wel verzamelenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En wanneer en bij wie moeten we ons GPXje dan inleveren? Ik vind het best een leuk idee maar voluit rennen gaat 'm even niet worden
Als ze op endomondo verschijnen, zie ik ze vanzelf langskomen.
En ik ga ook niet voluit rennen. Niet een week voor de M.![]()
Als we nou nu zo snel dit topic volmaken, want morgen zou me niet zo goed uitkomenben net terug van m'n training, en m'n rustdag is best wel heilig
Oh en nieuwe shockabsorberI haz a jealous!
Het was wel nodig ook, die andere was echt opquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Als we nou nu zo snel dit topic volmaken, want morgen zou me niet zo goed uitkomenben net terug van m'n training, en m'n rustdag is best wel heilig
Oh en nieuwe shockabsorberI haz a jealous!
Voor ¤41 incl via Wiggle gekocht!
![]()
Ah dan moet ik Endo eerst reanimeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik wil ze wel verzamelen
Als ze op endomondo verschijnen, zie ik ze vanzelf langskomen.
En ik ga ook niet voluit rennen. Niet een week voor de M.![]()
Tempting! Wat was de levertijd?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was wel nodig ook, die andere was echt opVoor ¤41 incl via Wiggle gekocht!
Netjes! Ik zie dat ze bij Zalando ¤ 42,95 zijn. Ook wel een aardige prijs. Misschien toch maar weer eens doen als het weer Sint Salaria isquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehmm..inclusief de rare dagen hier afgelopen week..6 dagen. Vrijdag besteld
Ik ga vóór donderdag ook geen snelle kms meer lopen dus van mij mag het topic ook langzaam gaanAnders zal ik passief dit leuke initiatief steunen!
Ik ga nog even een verslagje typen over gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR baanwedstrijden zijn echt supertof en ik ben er geloof ik nog steeds hyper van (wel moe). En ik snap ook niet hoe ik zo'n lang verhaal heb kunnen typen over 11.42 seconden en een beetje, sorry daarvoor!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op andere sites kan ook, maar dan is het wel handig even een seintje te geven.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah dan moet ik Endo eerst reanimeren.
Maar dat wijst zich allemaal wel vanzelf!![]()
Haha zie je het voor je, ik heb al genoeg moeite om niet te struikelen bij het gewoon op de baan lopen zonder hindernissen.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga jij me dat niet vertellen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Fair. Enough. Ik ben de laatste die daar wat van mag zeggen.
Wat is je doel voor donderdag?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga vóór donderdag ook geen snelle kms meer lopen dus van mij mag het topic ook langzaam gaanAnders zal ik passief dit leuke initiatief steunen!
Ik ga nog even een verslagje typen over gisteren:Heerlijk verslag La_StuiterellaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR baanwedstrijden zijn echt supertof en ik ben er geloof ik nog steeds hyper van (wel moe). En ik snap ook niet hoe ik zo'n lang verhaal heb kunnen typen over 11.42 seconden en een beetje, sorry daarvoor!
Dat hoeft niet. Semtex is nu (veel) sneller dan jij op de hele, dus jij gaat nu alles op alles zetten om haar PR te breken op de halve. Zo zijn jullie vrouwen nu eenmaal. Het lijkt niet meer zo warm te worden donderdag, dus als de poten meewerken dan zie ik niet in waarom je boven de 1:40 zou lopen.quote:
Word dus maar weer alvast nerveus.![]()
Dat heb jij wel goed ingeschat, al is het niet omdat Semtex harder heeft gelopen op de marathon, dat maakt me eerlijk gezegd geen drol uit, sorry SEMquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Semtex is nu (veel) sneller dan jij op de hele, dus jij gaat nu alles op alles zetten om haar PR te breken op de halve. Zo zijn jullie vrouwen nu eenmaal. Het lijkt niet meer zo warm te worden donderdag, dus als de poten meewerken dan zie ik niet in waarom je boven de 1:40 zou lopen.
Word dus maar weer alvast nerveus.Maar dan houd ik mooi mijn traditie van per jaar 7 minuten harder op de HM in stand
En dan kan ik mijn trainer, die stug vasthoudt dat ik op 4.49 moet lopen, laten zien dat ik wel degelijk harder kan. Dus eigenlijk ben ik niet eens zo nerveus over of dat gaat lukken of niet. Al kunnen de omstandigheden van de dag natuurlijk nog roet in het eten gooien. Maar dan heb ik altijd nog een herkansing in juni
Heb voor de ekiden mn richtijd op 50 minuten gesteld en dit ook mn collega's gemeld voor de nodige peer pressure
Mn huidige PR is 57:30 maar dat was mn eerste 10km ooit afgelopen november.
Tijdens een 3x 2000p1000 wel al een keer 54:59 gelopen.
Heb er nu al zin in. Lekker om een doel te hebben om naartoe te trainen.![]()
Flinke hap eraf als dat lukt! Maar je gaat al heel snel op de intervallen dus ziet er best haalbaar uit! Geen wedstrijden vóór die tijd nog?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:05 schreef RunnerAdd het volgende:
Heb voor de ekiden mn richtijd op 50 minuten gesteld en dit ook mn collega's gemeld voor de nodige peer pressure
Mn huidige PR is 57:30 maar dat was mn eerste 10km ooit afgelopen november.
Tijdens een 3x 2000p1000 wel al een keer 54:59 gelopen.
Heb er nu al zin in. Lekker om een doel te hebben om naartoe te trainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja, dan wordt het dus niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Dus eigenlijk ben ik niet eens zo nerveus over of dat gaat lukken of niet.![]()
quote:
Ja inderdaad pas 5x 1000p600 gelopen op 4:55 min/km dat ging erg goed. Merk alleen dat ik nog wel wat inhoud mis op langere trainingen (langste tot nu is 12,5 km)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Flinke hap eraf als dat lukt! Maar je gaat al heel snel op de intervallen dus ziet er best haalbaar uit! Geen wedstrijden vóór die tijd nog?
Edit: daarvoor inderdaad niets gepland![]()
Er liep vandaag gewoon niemand van hier een evenement! (volgens de OP). Wat een unicum!
Ik loop er twee op donderdag, mag dat ook? Compenserenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Er liep vandaag gewoon niemand van hier een evenement! (volgens de OP). Wat een unicum!
Ik ga zo eens even jouw verslagje lezen.![]()
Op de facebook pagina van Stichting Griffioen staat een compilatiefilmpje van zo'n 4 minuten gemaakt met een drone, best grappig . Je kunt mij zien rond de 1 minuut en weer rond de 1:53 minuten ( Ik draag een rood shirt )
linkje :
https://www.facebook.com/griffioendewijk?pnref=story![]()
De bookies hebben het hier nog niet opgepikt..... alleen maar Champions Leaguequote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Semtex is nu (veel) sneller dan jij op de hele, dus jij gaat nu alles op alles zetten om haar PR te breken op de halve. Zo zijn jullie vrouwen nu eenmaal. Het lijkt niet meer zo warm te worden donderdag, dus als de poten meewerken dan zie ik niet in waarom je boven de 1:40 zou lopen.
Word dus maar weer alvast nerveus.
https://www.tab.co.nz/sport/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ynske, zou je me in de OP willen zetten?
1
2[b]31 Mei 2015 - [url=http://www.christchurchmarathon.co.nz/]Christchurch Airport Marathon (Christchurch)[/url][/b]
[*]rechtsedirecte - marathon
1
2[b]13 juni 2015 - [url=http://mtdifficultyascent.com/]Mt.Difficulty Ascent (Cromwell)[/url][/b]
[*]rechtsedirecte - marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk, en laudprince , dan heb je denk ik een goede eindsprint gehad, want op 1:53 liepen er nog wel een aantal voor jequote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:26 schreef thelaudprince het volgende:
Op de facebook pagina van Stichting Griffioen staat een compilatiefilmpje van zo'n 4 minuten gemaakt met een drone, best grappig . Je kunt mij zien rond de 1 minuut en weer rond de 1:53 minuten ( Ik draag een rood shirt )
linkje :
https://www.facebook.com/griffioendewijk?pnref=story![]()
![]()
Ik loop morgen (5mijl van Tilburg); staat niet in OP trouwens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wordt PR! *0*
(Sowieso, want eerste 5EM (of 0,19M)![]()
Morgen Rietplasloop 10km. Afgelopen 2 jaar met de bedrijvenloop meegedaan en gewonnen, als we dit jaar winnen mogen we de beker houden.
Gaat natuurlijk nergens over, maar stiekem toch spannend, ook omdat ik niet echt een helemaal lekkere voorbereiding heb gehad.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
5 en 10 km lopers gingen tegelijk van start, ik lig hier al op plek 3 v/d 5km lopers en heb die plek weten te behouden. Viel wel mee met die eindsprint dus, volgende keer iets minder hard van start en wel een fatsoenlijke eindsprint maken danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:04 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Leuk, en laudprince , dan heb je denk ik een goede eindsprint gehad, want op 1:53 liepen er nog wel een aantal voor je![]()
Succes morgen met je 5 mijl !![]()
Zo, dat was het weekje wel. De afgelopen 7 dagen (volgens Smashrun) 70,4 km gelopen. Bij gebrek aan talent heb ik mijn hoop nu gevestigd op trainen. Wellicht helpt dat meer.
Vandaag 1:45 duurtraining gedaan, in dito Tsjernobyl-geel shirt (speciaal voor Zwabber). Gisteren gesocialiseerd met Den Pijll, was erg gezellig, en nog gesproken over het aankomend hardloop-weekend in Leiden. Ik voorspel dat Pijll 4:29 gaat lopen. Zelf weet ik het niet. Ik twijfel of ik weg ga op een dik p.r. met 4:00/km, of dat ik probeer niet boven mijn p.r. te lopen. Komende week nog een (korte) training, en dan gaan we het wel zien.
Ik hoop trouwens dat Zwabber de titel van topic 1000 gaat bedenken.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik ga morgen een duurloop doen en nog een interval ergens volgende week en dan hoop ik ook klaar te zijn voor Leiden. Doel is een PR![]()
![]()
Oeh ja, zwabber for topictitelbedenker. Al wordt het dan iets als: het is maar een nummer.
@corniel: gebrek aan talent? Voor wat? Voor stilzitten? Ja, dat klopt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die 1000m rennen voor het komende topic lijkt mij ook leuk. Maar dan mag je alléén je endo-logje posten, verder niets. Dan loopt het topic niet zo hard en heb ik kans ook mee te doen. Morgen gaat niet lukken, maandag ook niet wegens doodmoe na een agility-weekend.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Balen Hats![]()
Ik heb zojuist een mooie route getekend op afstandmeten, dus ik ga wel even een paar uur genieten
Zondagwerk tot het middaguur weten te beperken dus eerst met de honden naar het strand en vanaf daar lopend terug, 35km in de benen en nu met de benen omhoog van een wijntje genieten....life is not too bad!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-05-2015 10:06:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beetje doorposten allemaal, dan kan ik rond 12.15 mijn 1000 m lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nog een uurtje, dan zit ik in de trein naar de laatste test voor Leiden. Als ik vandaag een beetje lekker de Ronde Hoep om kan lopen, dan heb ik wel vertrouwen in volgende week.![]()
Ik wil straks ook graag mijn bijdrage leveren tijdens mijn wekelijkse LDL. Ik gebruik normaal Sports Tracker, maar ik denk dat ik parallel Endomondo laat meelopen voor 1000m. Dan moet het topic wel snel aan het jubileumdeel toe zijn, anders moet ik smokkelen.
Omdat het onderdeel is van mijn LDL wordt de GPX een saaie, anders had ik nog wel uitdaging gezien in een figuurtje (tekst FOK! of zo...).![]()
Als ik al een 1000 m loop moeten jullie wel een beetje doorlopen. Ga zo meteen al lopen en ben te lui om nogmaals de deur uit te gaan voor één kilometer.![]()
Ik had besloten om dinsdagavond pas weer de deur uit te gaan. Kan dus helemaal niet, die 1000mOm nu alleen daarvoor mijn loopklofje aan te doen..
Hats beterschap! En pijll succes![]()
![]()
Gisteren m'n eerste loop-evenement meegedaan, 1:05:33 op de 10km, had me opzettelijk meer naar achteraan gezet bij de start om niet te snel van start te gaan maar eerste km was er al na 5min. Dat heb ik moeten bekopen,
Toch nieuwe besttijden op alle tussenafstanden.![]()
![]()
@mrPanerai: Als je gemiddeld 6:33/km loopt, hoe kom je dan op een 5:00/km tijdens je eerste km? Dat is 30 procent sneller?!
Dan moet je toch doorhebben dat dit veel te hard is naar je mogenlijkheden?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
We kunnen ook ervoor kiezen om loopjes van de dag voor deel 1000, dag van deel 1000 en dag na deel 1000 mee te laten tellenDan hebben we iig meer deelnemers
![]()
![]()
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
De bookies hebben het hier nog niet opgepikt..... alleen maar Champions League
https://www.tab.co.nz/sport/Je gaat je richten op de korte afstanden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ynske, zou je me in de OP willen zetten?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:33 schreef Corniel het volgende:
Zo, dat was het weekje wel. De afgelopen 7 dagen (volgens Smashrun) 70,4 km gelopen. Bij gebrek aan talent heb ik mijn hoop nu gevestigd op trainen. Wellicht helpt dat meer.
Vandaag 1:45 duurtraining gedaan, in dito Tsjernobyl-geel shirt (speciaal voor Zwabber). Gisteren gesocialiseerd met Den Pijll, was erg gezellig, en nog gesproken over het aankomend hardloop-weekend in Leiden. Ik voorspel dat Pijll 4:29 gaat lopen. Zelf weet ik het niet. Ik twijfel of ik weg ga op een dik p.r. met 4:00/km, of dat ik probeer niet boven mijn p.r. te lopen. Komende week nog een (korte) training, en dan gaan we het wel zien.
Ik hoop trouwens dat Zwabber de titel van topic 1000 gaat bedenken.
Je gaat dus sowieso weg voor een PR, als ik het goed lees?
Het lijkt me trouwens beter dat ik dat niet ga doen, ik vind het namelijk nergens over gaan. Wél vind ik het geopperde idee om allemaal een 1000 te lopen leuk. Daar doe ik wel aan mee, al kan het zijn dat dat pas woensdag is en we al in 1001 zitten. Maar dat laatste is niet erg, dan loop ik 1001 meter.Dat klopt. Of iets als "Dit is het allerlaatste topic".quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:57 schreef Murmeli het volgende:
Oeh ja, zwabber for topictitelbedenker. Al wordt het dan iets als: het is maar een nummer.Zegt zij.quote:@corniel: gebrek aan talent? Voor wat? Voor stilzitten? Ja, dat klopt.Laten we afspreken dat de challenge ongeacht hoe snel het 1000e topic loopt een week duurt vanaf de opening van topic 1000. Dat lijkt me beter. Autisten.quote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef flipsen het volgende:
Die 1000m rennen voor het komende topic lijkt mij ook leuk. Maar dan mag je alléén je endo-logje posten, verder niets. Dan loopt het topic niet zo hard en heb ik kans ook mee te doen. Morgen gaat niet lukken, maandag ook niet wegens doodmoe na een agility-weekend.Als je de hele dag loopt te hoesten zul je merken dat dat juist minder wordt tijdens het hardlopen. Was bij mij gisteravond ook zo.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:29 schreef hatsaflats het volgende:
Meh. Het is echt onwijs mooi buiten, en ik kom (net) niet door de nek-check![]()
@Q: thanks!
@Zwabber: ik loop niet de hele dag te hoesten, alleen mijn longen voelen wel alsof ik dat heb gedaan.![]()
En iedereen die iets wil zeggen: ergens voor wil uitkomen (ik wil eigenlijk liever in een hardlooprokje lopen ipv in cameobroek), iets wil opbiechten (ik klus al jaren gpxjes en loop dus niet), gal wil spuwen (vul in), nu doen! Straks hebben we een milleniumbug en kan het niet meer.![]()
Het was eerst anderhalve ronde op een atletiekpiste en dan zo de straat uit en het park in, ik zat een beetje in het pak en merkte wel dat het te snel maar werd een beetje meegezogen, dat kostte me wel wat naderhand.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:27 schreef Corniel het volgende:
@mrPanerai: Als je gemiddeld 6:33/km loopt, hoe kom je dan op een 5:00/km tijdens je eerste km? Dat is 30 procent sneller?!
Dan moet je toch doorhebben dat dit veel te hard is naar je mogenlijkheden?
Het was de tweede keer dat ik 10km liep. Ik leer wel bij![]()
![]()
De Balijbrug is feitelijk niet heel steil of hoog.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:57 schreef Quoi het volgende:
En iedereen die iets wil zeggen: ergens voor wil uitkomen (ik wil eigenlijk liever in een hardlooprokje lopen ipv in cameobroek), iets wil opbiechten (ik klus al jaren gpxjes en loop dus niet), gal wil spuwen (vul in), nu doen! Straks hebben we een milleniumbug en kan het niet meer.![]()
Ik ga waarschijnlijk dinsdag (de dag voor de cityrun) wel gewoon trainen, omdat er o.a. 10x30m horde op het programma staatquote:Op zondag 10 mei 2015 09:57 schreef Quoi het volgende:
![]()
Leuk idee van die 1000jes! Ik probeer er morgen één te doen, log wel een kilometer los tijdens de training. Ga m niet voluit doen, maar wel een beetje op tempo natuurlijk![]()
![]()
Hemelvaartsdag wordt een interessante dag. Het weer is nagenoeg onvoorspelbaar. Als de Golden Tenners mazzel hebben verzuipen ze alleen tijdens de Brandgrensrun. Het kan waaien. Het kan windstil zijn. Het kan droog zijn. Het kan vroeg regenen. Het kan dus laat gaan regenen. Succes.![]()
en wat als je in een land woon waar Hemelvaart niet gevierd wordt, wat wordt het weer dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Hemelvaartsdag wordt een interessante dag. Het weer is nagenoeg onvoorspelbaar. Als de Golden Tenners mazzel hebben verzuipen ze alleen tijdens de Brandgrensrun. Het kan waaien. Het kan windstil zijn. Het kan droog zijn. Het kan vroeg regenen. Het kan dus laat gaan regenen. Succes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat moet je aan de nationaal meteorologische dienst van dat land vragen denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wat als je in een land woon waar Hemelvaart niet gevierd wordt, wat wordt het weer dan?De komende dagen zal het wel duidelijker wordenquote:Op zondag 10 mei 2015 10:12 schreef Quoi het volgende:
Bedankt Zwabber, dat maakt een hoop duidelijk.![]()
![]()
Gewoon alleen je schoenen en sportBH aandoenquote:Op zondag 10 mei 2015 09:15 schreef Quoi het volgende:
Om nu alleen daarvoor mijn loopklofje aan te doen..Ik heb nog steeds geen SPI-beltquote:Op zondag 10 mei 2015 09:57 schreef Quoi het volgende:
En iedereen die iets wil zeggen: ergens voor wil uitkomen (ik wil eigenlijk liever in een hardlooprokje lopen ipv in cameobroek), iets wil opbiechten (ik klus al jaren gpxjes en loop dus niet), gal wil spuwen (vul in), nu doen! Straks hebben we een milleniumbug en kan het niet meer.
Meer deelnemers is wel leuk...!quote:Op zondag 10 mei 2015 09:28 schreef GotC het volgende:
We kunnen ook ervoor kiezen om loopjes van de dag voor deel 1000, dag van deel 1000 en dag na deel 1000 mee te laten tellenDan hebben we iig meer deelnemers
Multiquote om posts te besparen
met zulke antwoorden ben ik blij dat we nog 1 topic te gaan hebben voordat er een slotje op kan........quote:Op zondag 10 mei 2015 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat moet je aan de nationaal meteorologische dienst van dat land vragen denk ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor de couch potatoes, smashrun heeft ook een badge voor 30 dagen op rij NIET lopen. Zelfs ik met mijn gare enkel heb die nog niet weten te bemachtigen.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De Balijbrug is feitelijk niet heel steil of hoog.
Als er iemand behoefte heeft aan mijn 1000 bijdrage mag die nu roepen, die krijgt dan van mij een gpx log van mijn 2/3 marathon van vandaag (geheel volgens de laatste trend niet in km's rekenen maar in delen van een marathon) en mag daar dan lekker in gaan zitten klussen om een duizendje te isoleren.
Heerlijk weer trouwens vandaag
Hoplakee, eindelijk eens meetbare vooruitgang (strava + telefoon, dus nauwkeurig is het niet). Ik heb net weer eens 5 km voluit gerend en daar deed ik nu 22:36 over, waar ik voorheen al gauw 25 minuten voor nodig had. Het wordt eens tijd voor van die wedstrijdloopjes.![]()
![]()
Ah ik heb vandaag een andere 1000 bijdrage gedaan, ik ben vandaag de 1000 km gepasseerd in 2015.
Das ook wel goed, vind ik zelf
Nicequote:Op zondag 10 mei 2015 12:08 schreef Vork het volgende:
Hoplakee, eindelijk eens meetbare vooruitgang (strava + telefoon, dus nauwkeurig is het niet). Ik heb net weer eens 5 km voluit gerend en daar deed ik nu 22:36 over, waar ik voorheen al gauw 25 minuten voor nodig had. Het wordt eens tijd voor van die wedstrijdloopjes.. Ik probeer de sub 25 te halen. 5jes
![]()
![]()
Ik dacht ook dat dat wel mijn grens zou zijn, ik durfde ook niet echt harder te lopen met het idee om dat 5 km lang vol te houden, want dan zou ik me toch wel opblazen, maar dat viel dus heel erg mee.quote:![]()
1000m dus vandaag? Dat moet lukken met jetlag![]()
Al is Swets nu wat verder aan het lopen![]()
Heb wel op Key Marathon braaf 3km gerend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb al een 1000-je gelopen, dus ik ben voor de dag van topic #1000 ook mee laten tellen. Anders moet ik deze week nóg een keer (ook geen ramp hoor).
11 km gelopen, lekker door het centrum gezworven, vind ik leuk op zondagochtend. Was echt heerlijk weer.![]()
Zo van die dagen dat het maar suf lopen is: nog steeds vermoeide benen, hartslag die direct al hoger zat dan gewoonlijk... Maar toch kunnen genieten. Scheelt veel als je de oorzaak kent: lichaam wrsch nog steeds niet helemaal hersteld en de katerdag van gisteren zal ook niet veel goed hebben gedaan.
![]()
Nog eventjes verder freestylen dan maar, voordat ik het marathonschema begin.![]()
Zo.. Dat is reeds vroeg op het jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:08 schreef Guard het volgende:
Ah ik heb vandaag een andere 1000 bijdrage gedaan, ik ben vandaag de 1000 km gepasseerd in 2015.
Das ook wel goed, vind ik zelf![]()
![]()
Ik liep 1,5 week geleden 1000 meter, dat lijkt me kort genoeg geleden. En mijn maximum aantal 1000-tjes in in een training is 6, dat is een bekentenis.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Wilde vanavond nog even gaan lopen, dus dan kan ik ook mooi even 1000tje lopen. Als m'n benen goed voelen proberen bekertje op die afstand te krijgen.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:08 schreef Guard het volgende:
Das ook wel goed, vind ik zelf![]()
![]()
Ik hou t niet meer, ik ga douchen!
Anyone, pleur dat topique dicht
Ik loop de 1000 dinsdag pas hoor. Ben stiekem wel benieuwd hoe hard dat kan. Ik kan het wel in mijn training inpassen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als ik nou doorpost tot 299, doet iemand anders dan de LaPo?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jij moet echt hulp zoeken.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:44 schreef Murmeli het volgende:
Als ik nou doorpost tot 299, doet iemand anders dan de LaPo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: