Laat ik me voorstellen: jongen van 15, single en sinds kort zijn mijn ouders gescheiden. Mijn vader heeft een nieuwe vriendin, ik woon bij mijn vader om het weekend en in de vakanties. Altijd als ik bij mijn vader ben, zie ik een vrouw van in de 40 in het speeltuintje naast haar dochtertje. Ik ga dan naar buiten en naast haar zitten, dan vertel ik haar over school en mijn vrienden en ook hoe het thuis gaat..
Als ze gaat hardlopen en ik zie dat, fiets ik er meestal meteen achteraan. Als ik haar in de supermarkt zie, help ik haar de boodschappen naar de auto te brengen. Ook zou ik graag een keer voor haar willen koken.
Ik kom ook wel eens bij die vrouw thuis, maar ga meestal weg zodra haar man thuiskomt. Ik krijg 40-45% van de tijd wel een stijf plassertje als ik samen met die vrouw ben, mijn vraag is nu: Zit hier iets seksueels achter? Het kan toch niet zo zijn dat ik een vrouw van in de 40 als vriend zie? Ik zie haar ook niet als een moeder, dus moederfiguur kan het niet zijn.
Wie wil mij inzicht verschaffen op het gebied van iets seksueels met een vrouw van in de 40?
(she/her)