Valt nog mee. Moet je die genealogie van de Bourbons uit Spanje eens bekijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter, Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld
Moet je onze koning zijn titels eens zienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Moet je die genealogie van de Bourbons uit Spanje eens bekijken
Ja, die konden er wat vanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Valt nog mee. Moet je die genealogie van de Bourbons uit Spanje eens bekijken
Dat zijn in het verleden verzamelde titels (vroeger sloeg dat op bezit), geen voornamen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Moet je onze koning zijn titels eens zien![]()
Volledige officiële titels van de Koning: Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg, Graaf van Katzenelnbogen, Graaf van Vianden, Graaf van Diez, Graaf van Spiegelberg, Graaf van Buren, Graaf van Leerdam, Graaf van Culemborg, Markies van Veere en Vlissingen, Baron van Breda, Baron van Diest, Baron van Beilstein, Baron van de stad Grave en het Land van Cuyk, Baron van IJsselstein, Baron van Cranendonk, Baron van Eindhoven, Baron van Liesveld, Erf- en Vrijheer van Ameland, Heer van Borculo, Heer van Bredevoort, Heer van Lichtenvoorde, Heer van 't Loo, Heer van Geertruidenberg, Heer van Klundert, Heer van Zevenbergen, Heer van Hoge en Lage Zwaluwe, Heer van Naaldwijk, Heer van Polanen, Heer van Sint-Maartensdijk, Heer van Soest, Baarn en Ter Eem, Heer van Willemstad, Heer van Steenbergen, Heer van Montfort, Heer van Sankt Vith, Heer van Bütgenbach, Heer van Dasburg, Burggraaf van Antwerpen.
http://www.koninklijkhuis(...)veelgestelde-vragen/
hij heeft ook al een paar oudere kinderen rond lopen, dan worden baby's al een stuk minder bijzonderquote:Op zondag 10 mei 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlene straalt en kan niet stoppen met naar haar kindjes te kijken, Albert is onbewogen en had net zo goed een kussen vast kunnen hebben
kan best nog goedkomen, mn neefje had dat ook maar als er eenmaal haar op zit is t een heel ander gezichtquote:Op zondag 10 mei 2015 12:04 schreef computergirl het volgende:
hoort dat zo? dat voorhoofd van die linker?
Sowieso is het de eerste foto waar Charlène oprecht blij kijkt. Normaal zie ik op foto's een gepijnigde en ongelukkige blik.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Merkwaardige foto. Dat rechter kindje lijkt net een pop.
[ afbeelding ]
Ik vind ze schattig! En ik kon duidelijk zien welke het jongetje en welke het meisje was (en dat zie ik echt nooit!)quote:
Heeftie van Charlenequote:Op zondag 10 mei 2015 12:04 schreef computergirl het volgende:
hoort dat zo? dat voorhoofd van die linker?
Dat over Albert vind ik niet op de foto boven jouw posting.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlene straalt en kan niet stoppen met naar haar kindjes te kijken, Albert is onbewogen en had net zo goed een kussen vast kunnen hebben![]()
Het ziet er eigenlijk niet zo goed uit. Maar het is een tweeling, ze zaten krap en moeten nu als twee losse mensjes hun draai vinden. Onvriendelijke kindermeisjes zijn daarbij geen goede hulp. Amalia zag er in het begin ook niet zo goed uit. Sommigen noemen haar nog steeds een mongool(tje) en daardoor ongeschikt als toekomstig vorst.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:04 schreef computergirl het volgende:
hoort dat zo? dat voorhoofd van die linker?![]()
Heb je de beelden ook gezien? Ik vond zijn algehele onbewogenheid echt shocking. Charlene was voor het eerst in zijn nabijheid echt gelukkig, maar dat had meer met de kinderen te maken dan met hem. Echt sneu.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat over Albert vind ik niet op de foto boven jouw posting.
Amalia had echt geen mooi gezicht.quote:Op maandag 11 mei 2015 01:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat over Albert vind ik niet op de foto boven jouw posting.
[..]
Het ziet er eigenlijk niet zo goed uit. Maar het is een tweeling, ze zaten krap en moeten nu als twee losse mensjes hun draai vinden. Onvriendelijke kindermeisjes zijn daarbij geen goede hulp. Amalia zag er in het begin ook niet zo goed uit. Sommigen noemen haar nog steeds een mongool(tje) en daardoor ongeschikt als toekomstig vorst.
Vind je? Ik vind het een gemaakt lachje. Ach zo kijkt iedereen er weer anders tegenaanquote:Op zondag 10 mei 2015 14:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Sowieso is het de eerste foto waar Charlène oprecht blij kijkt. Normaal zie ik op foto's een gepijnigde en ongelukkige blik.
Nee, ik keek pas laat naar dit topic, toen was de uitzending al voorbij. Dus ik moet het met de foto's doen en verbaas me over die enge kindermeisjesvrouwen.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je de beelden ook gezien? Ik vond zijn algehele onbewogenheid echt shocking. Charlene was voor het eerst in zijn nabijheid echt gelukkig, maar dat had meer met de kinderen te maken dan met hem. Echt sneu.
Ze had het lichtelijke debiele en overvoerde uiterlijk van kinderen die elk initiatief ontnomen wordt, omdat baby's nog niets zelf zouden kunnen/begrijpen en omdat vertroetelen zo leuk is en omdat het afhankelijk zijn van de baby zo'n geweldig gevoel is. Alexia was gelukkig niet lamgelegd.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amalia had echt geen mooi gezicht.
Deze kindjes hebben een prachtig fijn hoofdje, alleen zijn ze zo glad als een biljartbal. Een super kale baby is zelden mooi.
quote:Op maandag 11 mei 2015 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amalia had echt geen mooi gezicht.
Deze kindjes hebben een prachtig fijn hoofdje, alleen zijn ze zo glad als een biljartbal. Een super kale baby is zelden mooi.
hallo de jaren vijftig belden, ze willen hun denkbeelden terug.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, ik keek pas laat naar dit topic, toen was de uitzending al voorbij. Dus ik moet het met de foto's doen en verbaas me over die enge kindermeisjesvrouwen.
[..]
Ze had het lichtelijke debiele en overvoerde uiterlijk van kinderen die elk initiatief ontnomen wordt, omdat baby's nog niets zelf zouden kunnen/begrijpen en omdat vertroetelen zo leuk is en omdat het afhankelijk zijn van de baby zo'n geweldig gevoel is. Alexia was gelukkig niet lamgelegd.
Maxima heeft Alexia wel eens een 'echte latina' genoemdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hallo de jaren vijftig belden, ze willen hun denkbeelden terug.
tering zeg.
amalia was gewoon een beetje bolle baby. ik zie maxima niet aan voor ht soort opvoeding wat jij jier beschrijft, en bovendien is er niks mis met vertroetelenalexia daarentegen. meh. dat was een pieperdepieperd, je zag haar vaak aan moeders rok hangen met een huilhoofd.
twitter:KensingtonRoyal twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 09:07:28Casual after work workout in @crusadersrugby gym with @ryan_crotty - H http://t.co/Euf0SHEtpF reageer retweet
Maxima is trouwens met in ieder geval Alexia en Ariane in New York. Ik heb een foto gezien van het drietal in een speelgoedwinkel, maar ik weet niet of ik problemen krijg met de RVD als ik die hier plaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef Enrica het volgende:
[..]
Maxima is trouwens met in ieder geval Alexia en Ariane in New York. Ik heb een foto gezien van het drietal in een speelgoedwinkel, maar ik weet niet of ik problemen krijg met de RVD als ik die hier plaats. Even onder een spoiler. Ik hoor wel als hij moet worden verwijderd.
ikzieniks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: oh wel als ik klik.Kwak
[..]
Maxima is trouwens met in ieder geval Alexia en Ariane in New York. Ik heb een foto gezien van het drietal in een speelgoedwinkel, maar ik weet niet of ik problemen krijg met de RVD als ik die hier plaats. Even onder een spoiler. Ik hoor wel als hij moet worden verwijderd.
Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar kunnen ze daar redelijk vrijuit winkelen."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
[..]
Wat grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke winkel ook![]()
[..]
Ik zal het eens navragen. Maar hij is in het openbaar gemaakt, en er is een mediacode. Maar een code is geen verbod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Thanksquote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen. Maar hij is in het openbaar gemaakt, en er is een mediacode. Maar een code is geen verbod.
Dat is hartstikke heerlijk voor ze 👍🏼quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:05 schreef Moonah het volgende:
Grappig.
Blijkbaar kunnen ze daar redelijk vrijuit winkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |