quote:
quote:
Ik heb wel regelmatig een punthoofd, ik weet niet of je dat bedoelt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:01 schreef b2py het volgende:
Niemand is hier volgens mij zo scherp als jij
En wat is er dan bereikt? Geen ene kut.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog steeds. Morgenochtend 9:00 wordt de staking beëindigd.
Indien pakketje op perron: als de bliksem trein plus reiziger wegrijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:26 schreef b2py het volgende:
Verdacht pakketje op 13/14 te Amsterdam c dus we staan aan perron maar mogen niet de trein uit..
Klopt, daarom vrees ik binnen een maand een mogelijk nóg langere staking. Wordt tijd dat die Weselsky oprot. Dat hoor je nu ook overal in de media. Men is er wel klaar mee. Je ziet ook steeds meer stakingsbrekers, ook bij de GDL.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat is er dan bereikt? Geen ene kut.
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:25 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Indien pakketje op perron: als de bliksem trein plus reiziger wegrijden.
Pakketje in de trein: als de bliksem iedereen eruit.
Reizigers opsluiten in de trein die niet wordt weggereden is sowieso fout.
Maar men had er al zo veel verstand van dat de andere perrons niet ontruimd hoefden te wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef b2py het volgende:
[..]
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.
Ah, dat scheelt. Hoe lang heb je in die trein moeten zitten?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef b2py het volgende:
[..]
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.
Stilstaan langs perron duurde een minuut of 30. Heb van mijn aanstaande GtbV claim alvast een kipburger gekocht voor bij het wachtenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:02 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Hoe lang heb je in die trein moeten zitten?
Gefeliciteerd sukkel, wordt vast afgewezen vanwege "overmacht"quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Stilstaan langs perron duurde een minuut of 30. Heb van mijn aanstaande GtbV claim alvast een kipburger gekocht voor bij het wachten
Ik ben nog nooit door NS afgewezen op overmacht, alleen door Thalys.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd sukkel, wordt vast afgewezen vanwege "overmacht"
twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Ik mag hopen van wel en dat hij ook een stevige prent mag verwachtenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef daanski82 het volgende:
is deze klapjosti al gevonden ?[ afbeelding ]twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Oh ziet dat er zo uit tegenwoordig ja? Kon het al niet thuisbrengenquote:
Jup. Heeft een titanium stationsoverkapping gekregenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ziet dat er zo uit tegenwoordig ja? Kon het al niet thuisbrengen
bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:33 schreef greavy het volgende:
Geen fotoshop, maar een GTW "naar Bodegraven"
[ afbeelding ]
Neuh, het staat gewoon mooiquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Titanium ja?tegen alle aardbevingen zeker
"In beroep gaan" werkt best aardigquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ze zijn de laatste tijd wel strenger geworden met GtbV claims he.
Fuck de elite met hun elitaire eerste klas. 1 volk !quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef daanski82 het volgende:
is deze klapjosti al gevonden ?[ afbeelding ]twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Ik zou hem ook even delen op Google+ als ik jou was, dan heb je direct dubbel zoveel publiek...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef daanski82 het volgende:
is deze klapjosti al gevonden ?[ afbeelding ]twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:35 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook even delen op Google+ als ik jou was, dan heb je direct dubbel zoveel publiek...
Google+?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:35 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook even delen op Google+ als ik jou was, dan heb je direct dubbel zoveel publiek...
Op Hyves delen slaat natuurlijk nergens op, de meeste leden daar hadden nog niet de leeftijd bereikt dat ze alleen met de trein mochten.quote:
Tussen twee stations door een sudoku maken is ook hard werkenquote:
Niet volgens ProRailquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zal wel gewoon geborsteld staal zijn denk
Oh de conducteurs in België doen hun werk wel. Die zie je tien keer zo vaak als hun soortgenoten in Nederland, zonder overdrijven. Maar lokettisten, man man man wat een verborgen werkloosheid is dat zeg jezus.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tussen twee stations door een sudoku maken is ook hard werken
Ik geloof het gewoon niet. Vgs mij is dat echt gruwelijk duur.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet volgens ProRail
https://www.prorail.nl/ni(...)ark-stoer-en-elegant
Ik had het over de Nederlandse HC's en hoe die in die benchmark genoemd zullen wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh de conducteurs in België doen hun werk wel. Die zie je tien keer zo vaak als hun soortgenoten in Nederland, zonder overdrijven. Maar lokettisten, man man man wat een verborgen werkloosheid is dat zeg jezus.
Ja, maar toch is het zo. Bovendien is het geen verkeerd idee om het station wat allure te geven, omdat het in de toekomst een belangrijke overstapknoop wordt, naast HS/CSquote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Vgs mij is dat echt gruwelijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |