quote:
quote:
Ik heb wel regelmatig een punthoofd, ik weet niet of je dat bedoelt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:01 schreef b2py het volgende:
Niemand is hier volgens mij zo scherp als jij
En wat is er dan bereikt? Geen ene kut.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog steeds. Morgenochtend 9:00 wordt de staking beëindigd.
Indien pakketje op perron: als de bliksem trein plus reiziger wegrijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:26 schreef b2py het volgende:
Verdacht pakketje op 13/14 te Amsterdam c dus we staan aan perron maar mogen niet de trein uit..
Klopt, daarom vrees ik binnen een maand een mogelijk nķg langere staking. Wordt tijd dat die Weselsky oprot. Dat hoor je nu ook overal in de media. Men is er wel klaar mee. Je ziet ook steeds meer stakingsbrekers, ook bij de GDL.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat is er dan bereikt? Geen ene kut.
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:25 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Indien pakketje op perron: als de bliksem trein plus reiziger wegrijden.
Pakketje in de trein: als de bliksem iedereen eruit.
Reizigers opsluiten in de trein die niet wordt weggereden is sowieso fout.
Maar men had er al zo veel verstand van dat de andere perrons niet ontruimd hoefden te wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef b2py het volgende:
[..]
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.
Ah, dat scheelt. Hoe lang heb je in die trein moeten zitten?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef b2py het volgende:
[..]
We werden zo'n 200 meter voor pakketje stilgezet dus we zaten absoluut niet ter hoogte van het pakketje. Overigens betrof het 'pakketje' een grote koffer, zal iemand naar Schiphol wel vergeten zijn.
Stilstaan langs perron duurde een minuut of 30. Heb van mijn aanstaande GtbV claim alvast een kipburger gekocht voor bij het wachtenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:02 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Hoe lang heb je in die trein moeten zitten?
Gefeliciteerd sukkel, wordt vast afgewezen vanwege "overmacht"quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Stilstaan langs perron duurde een minuut of 30. Heb van mijn aanstaande GtbV claim alvast een kipburger gekocht voor bij het wachten
Ik ben nog nooit door NS afgewezen op overmacht, alleen door Thalys.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd sukkel, wordt vast afgewezen vanwege "overmacht"
twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Ik mag hopen van wel en dat hij ook een stevige prent mag verwachtenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:19 schreef daanski82 het volgende:
is deze klapjosti al gevonden ?[ afbeelding ]twitter:illMartino twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 11:55:57Maak deze tamme randmongool even trending vandaag 😕..Misschien zet het hem aan het denken #ns #trein..#Retweet http://t.co/IXOKfROWXe reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |