Bayernquote:• Barcelona have won 36 of their last 40 games in all competitions, and 15 of their past 16.
• The Liga leaders scored five or more goals in a match for the 13th time this season when they defeated Córdoba CF 8-0 on 2 May, a result which relegated their hosts.
• Messi (2), Neymar (1) and Luis Suárez (3) were all on target in that win, with Suárez scoring his first hat-trick for the club and Messi taking his Liga tally for the season to 40.
• Between them, Messi, Neymar and Suárez have scored a record 108 goals this term, bettering the century of strikes Samuel Eto'o, Thierry Henry and Messi collectively managed in 2008/09.
• Pedro made his 200th Liga appearance in the 6-0 victory over Getafe CF on 28 April; Xavi had reached the 500 mark three days earlier during the 2-0 success at RCD Espanyol.
• Long-term absentee Thomas Vermaelen is available for selection.
Deze dag zou ooit gaan komen. Pep Guardiola keert met Bayern München terug bij zijn grote liefde. De Duitse grootmacht komt op bezoek bij de Catalanen die onder leiding staan van Luis Enrique. Er werd vanaf het moment van de loting naar uitgekeken. Twee ploegen op oorlogssterkte én het magische duo Robbery zou weer klaar zijn om te schitteren in het shirt van Bayern München.quote:• The 6-1 second-leg win against Porto was Guardiola's 100th competitive game in charge of Bayern and his 79th win.
• Bastian Schweinsteiger's second goal of 2015 earned Bayern a 1-0 win against Hertha BSC Berlin on 25 April. VfL Wolfsburg's 1-0 reverse at VfL Borussia Mönchengladbach the following day meant the Reds were crowned German champions with four games to spare.
• Forward Sinan Kurt, 18, made his senior debut as a half-time substitute against Hertha.
• Bayern were denied a fourth successive German Cup final appearance when, following a 1-1 draw, they lost 2-0 on penalties to Borussia Dortmund on 28 April. Lahm, Alonso and Neuer all missed from the spot, with Götze having his attempt saved by Mitchell Langerak.
• Robben – sidelined since 22 March with an abdominal muscle problem – made his return in the semi-final visit of Dortmund but was replaced 16 minutes after his second-half introduction having sustained a left calf tear. He has been ruled out for the rest of the season.
• Robert Lewandowski, who opened the scoring against Dortmund, completed the 120 minutes despite suffering concussion and breaking his nose and jaw. He was not in the squad for Saturday's league game at Bayer 04 Leverkusen.
• Thiago bruised a foot in the Dortmund game and was replaced midway through the second half. He was on the bench for the Leverkusen game, and came on as a substitute.
• Josep Guardiola rested several more players as Bayern lost 2-0 at Leverkusen on Saturday; Thomas Müller and Jérôme Boateng did not travel, while Juan Bernat and Alonso were unused substitutes. Rico Strieder and substitute Lukas Görtler made their Bayern debuts.
• Medhi Benatia (out since 8 April, thigh) started against Dortmund. Martínez (13 August, knee) started against Leverkusen.
• Franck Ribéry (11 March, ankle), David Alaba (31 March, knee) and Tom Starke (5 April, ankle) are sidelined.
Op Ebayquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:01 schreef Loserkid het volgende:
Ik heb liever Messi zijn bankrekening dan zijn been, zou niet weten waar ik dat been neer moet zetten..
Inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Half Dortmund speelt nu voor Bayern
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haags komt ook uit voor Robben dus een uitzondering.
Messi volgens Snoeksquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef Bronson_ het volgende:
Kameraden ik schakel net in. Wie was er beter de eerste helft?
madquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie moeten kappen mete die plaatjes
die duitsers lopen echt arrogant te verdedigen
dat bevalt me gewoon nieet
afstraffen graag
Wat is arrogant verdedigen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
afstraffen graag
Klaas, heb jij al gesolliciteerd om mod te worden?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
afstraffen graag
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
afstraffen graag
Johannes heeft je vrijgelaten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
afstraffen graag
Ze parkeren niet de bus maar de trein, hihiquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
afstraffen graag
TRtwitter:DixonVL twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:03:07#barbay Hey Frank Snoeks, http://t.co/6GAYGi1qkd reageer retweet
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klaas, heb jij al gesolliciteerd om mod te worden?
dat die heel laks die bal naar neymar loopt te tikken...quote:
Als jij en Stijn niet willen is er geen keuze.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.
Misschien doet alaba dan mee maar de kans is nog steeds klein.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
als barcelona vandaag niet wint, gaan ze het nog heel lastig krijgen
Dat zijn teksten!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
als barcelona vandaag niet wint, gaan ze het nog heel lastig krijgen
Sked? KingRoland?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij en Stijn niet willen is er geen keuze.
Na Davy en Stijn sta jij heel hoog op mijn lijstjequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.
Ik hou niet zo van lijstjes. Ik zag eer gister nog Schindler's list..quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Na Davy en Stijn sta jij heel hoog op mijn lijstje
als die dan mist gaat suarez huilen dat hij de bal niet afgeeftquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef Gruisman het volgende:
Die Rakitic durft ook niet op doel te schieten he
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef Gruisman het volgende:
Die Rakitic durft ook niet op doel te schieten he
Het lijkt wel een haiku dit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
die duitsers staan gewoon met vier man op lijn
en dan staan ze gewoon stil
fukking arrogant
maak die gasten af!
die gasten spelen allemaal fifa
ik weete het zeker
Jij bent vandaag de mvpquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Daar heb jij een punt!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sked is voor Barcelona. Die nemen we niet meer serieus.
Dit is een act.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Goede postquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Barca is sterk, ze zullen het lastig krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Vasion het volgende:
Wat het resultaat ook wordt in deze wedstrijd, Bayern gaat het thuis hoe dan ook afmaken.
Zeker, scoort alleen te weinigquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.
Mag ik vragen hoe jouw medische diagnose luid?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.
Gewaagde uitspraak weer van je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca is sterk, ze zullen het lastig krijgen.
Gemaakt door een slappe lul?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jouw medische diagnose luid?
En vanaf nu normaal doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Dat moet toch haast wel.quote:
Ik zie graag het bewijs.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
messie speelt ook fifa
ik heb een keer tegen hem gespeeld,. maar dat geloof niemand, maar ik heb bewijs
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
messie speelt ook fifa
ik heb een keer tegen hem gespeeld,. maar dat geloof niemand, maar ik heb bewijs
ik geloof je hoor, won je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
messie speelt ook fifa
Wat voorspel je voor de eindstand van deze wedstrijd?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je gaat me niet weer quoten als ik het fout heb.
Wil prima, je moet er alleen wat dichter tegenaan liggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemaakt door een slappe lul?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Pique komt daar inglijden als de messenwerper van Tatarije.
2/10quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemaakt door een slappe lul?
1-0quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat voorspel je voor de eindstand van deze wedstrijd?
joh kijk dan zelf zo johquote:
Ga hem lekker zitten verdedigen heeyy......quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wil prima, je moet er alleen wat dichter tegenaan liggen.
Niet weten dat johannes met een hond en een stok looptquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
joh kijk dan zelf zo joh
ze staan gewoon met vier man stil rond strafschopgebied
dat zie je zelf toch ook wel joh
Als het iets is dat we allemaal zien hoef jij het ook niet te zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
joh kijk dan zelf zo joh
ze staan gewoon met vier man stil rond strafschopgebied
dat zie je zelf toch ook wel joh
ik leg gewoon het tactische plan van de duitsers uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het iets is dat we allemaal zien hoef jij het ook niet te zeggen.
Wel met een hond, maar ik vind nooit een stok om die hond te slaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet weten dat johannes met een hond en een stok loopt
Staat genoteerd dit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens 15 euro gezet op Both not to score voor de wedstrijd.
Als het 1-1 gaat worden sta ik voor lul
7-1 #Neverforgetquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat er mensen waren die dachten dat Barca makkelijk ging winnen?
Nou, eigenlijk heb je wel een punt wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik leg gewoon het tactische plan van de duitsers uit
niet iedereen heeft dat door
niet iedereen is zo slim als jij
Als je dat dacht ben je echt een dom varken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou het niet met je aan de stok willen krijgen. Klaas wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel met een hond, maar ik vind nooit een stok om die hond te slaan.
Een beetje zoals mensen die dachten dat Real gisteren makkelijk zou winnen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
appels met perenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje zoals mensen die dachten dat Real gisteren makkelijk zou winnen?
Dat zou ook erg dom zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt Klaas, ik was er erg blij mee, ik hoop dan ook nog veel van die briljante posts te mogen lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik leg gewoon het tactische plan van de duitsers uit
niet iedereen heeft dat door
niet iedereen is zo slim als jij
Dat was echt triestquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan de cursus beginnen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als barcelona echt slim is ....dan loopt er straks iemand tegen de neus van lewandowski....
dan kan die straks niet meer spelen
en zonder lewandowski en robben is bayern niet veel soeps....
Ik heb het doorgegeven aan de technische staf van Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als barcelona echt slim is ....dan loopt er straks iemand tegen de neus van lewandowski....
dan kan die straks niet meer spelen
en zonder lewandowski en robben is bayern niet veel soeps....
Voor de wedstrijd zijn er inderdaad weinig punten gevallen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens 15 euro gezet op Both not to score voor de wedstrijd.
Als het 1-1 gaat worden sta ik voor lul
Niet gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar, zijn schwalbes zijn zo goed dat je bij een daadwerkelijke blessure gaat twijfelen of het wel of geen overacting is. Tenminste, ik stond hem uit te schelden voor de televisie toen hij zijn ruggenwervel brak.
op papier zou barcelona keihard hebben gewonnen maar ze spelen op gras XDquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lust hem rauw. Waar is die boy eigenlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat GGMM je weer gaat pesten.
aan guardiola?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven aan de technische staf van Barcelona.
Ik zal nooit kunnen tippen aan de literaire kunstwerken van Klaas.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk leert Stijn wat van de goed opgebouwde betogen van Klaas.
Waarom niet gewoon de beste voetballer van de wereld?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je mag hem ook de Trots van het Noorden noemen.
Overmorgen keert hij terug na een maandban.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lust hem rauw. Waar is die boy eigenlijk
KingRolandquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie zal 0-0 de meest gunstige uitslag zijn?
Geen van beidequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Brilsmurfquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja.. barca? Heeft dan geen uit goal geďncasseerd...quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan kan het nog alle kanten op.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerder iets met een open deurquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan het nog alle kanten op.
Dit is een koe uit de sloot halen.
Durf het bijna niet te zeggen maar denk het welquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Xylos het volgende:
[..]
SnoeksIk zie wel een klein kotsend mannetje over het veld sjokken, is dat de beroemde Messi?
Bayern gaat volgende week weer vol gas thuis. Het blijven Duitsers hé.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan het nog alle kanten op.
Dit is een koe uit de sloot halen.
hij denkt zelf van welquote:
En de Primera Division met de Eredivisie vergelijken omdat Barcelona met 8-0 van de nummer laatst wintquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
IK WORDT IEDERE KEER GEWOON GEK VAN DEZE MAN
wie heeft dat ook?
Zat hij te vertellen dat bayern al met 10 verschillende tactieken heeft gespeeld dit seizoen
ik viel bijna van me stoel van het lachen....wat een mongool
wordquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
wie heeft dat ook?
Zat hij te vertellen dat bayern al met 10 verschillende tactieken heeft gespeeld dit seizoen
we hebben nog 14 + extra tijd te gaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk dat dat zwaar overschatte Barca aangepakt wordt
Door wie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Namens de Snoeks fanclub heb ik een TR gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
wie heeft dat ook?
Niet zo bescheiden, jij bent god.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
MESSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IK ZEI HET TOCH SUKKELS
MESSIE IS GOD
Mooie jinx!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Dan is het automatisch rood. Dat zal de scheids tegen hebben gehouden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef JagerJanssen het volgende:
Waarom krijgt die Neymar geen geel voor schwalbe? Met die eekhoorn op zijn hoofd.
opdoeken die keeperquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT EEN KUT KEEPER IS DIE NEUER ZEG
kan er niets van
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
De vrouw van Snoeks hoeft vanavond nergens meer op te rekenen, die is helemaal leeg nu.
Lolwut.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:21 schreef hottentot het volgende:
Als de Finale Barca - Real word ga ik niet ééns kijken.
Als voetballiefhebber hoop je toch op Bayern-Realquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:21 schreef hottentot het volgende:
Als de Finale Barca - Real word ga ik niet ééns kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |