Durf het bijna niet te zeggen maar denk het welquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Xylos het volgende:
[..]
SnoeksIk zie wel een klein kotsend mannetje over het veld sjokken, is dat de beroemde Messi?
Bayern gaat volgende week weer vol gas thuis. Het blijven Duitsers hé.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kan het nog alle kanten op.
Dit is een koe uit de sloot halen.
hij denkt zelf van welquote:
En de Primera Division met de Eredivisie vergelijken omdat Barcelona met 8-0 van de nummer laatst wintquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
IK WORDT IEDERE KEER GEWOON GEK VAN DEZE MAN
wie heeft dat ook?
Zat hij te vertellen dat bayern al met 10 verschillende tactieken heeft gespeeld dit seizoen
ik viel bijna van me stoel van het lachen....wat een mongool
wordquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
wie heeft dat ook?
Zat hij te vertellen dat bayern al met 10 verschillende tactieken heeft gespeeld dit seizoen
we hebben nog 14 + extra tijd te gaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk dat dat zwaar overschatte Barca aangepakt wordt
Door wie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Heerlijk dat dat zwaar overschatte Barca aangepakt wordt
Namens de Snoeks fanclub heb ik een TR gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
echt DIE COMMENTATOR
wie heeft dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |