Als je dat dacht ben je echt een dom varken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat er mensen waren die dachten dat Barca makkelijk ging winnen?
Ik zou het niet met je aan de stok willen krijgen. Klaas wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel met een hond, maar ik vind nooit een stok om die hond te slaan.
Een beetje zoals mensen die dachten dat Real gisteren makkelijk zou winnen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
appels met perenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje zoals mensen die dachten dat Real gisteren makkelijk zou winnen?
Dat zou ook erg dom zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt Klaas, ik was er erg blij mee, ik hoop dan ook nog veel van die briljante posts te mogen lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik leg gewoon het tactische plan van de duitsers uit
niet iedereen heeft dat door
niet iedereen is zo slim als jij
Dat was echt triestquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan de cursus beginnen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als barcelona echt slim is ....dan loopt er straks iemand tegen de neus van lewandowski....
dan kan die straks niet meer spelen
en zonder lewandowski en robben is bayern niet veel soeps....
Ik heb het doorgegeven aan de technische staf van Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
als barcelona echt slim is ....dan loopt er straks iemand tegen de neus van lewandowski....
dan kan die straks niet meer spelen
en zonder lewandowski en robben is bayern niet veel soeps....
Voor de wedstrijd zijn er inderdaad weinig punten gevallen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb trouwens 15 euro gezet op Both not to score voor de wedstrijd.
Als het 1-1 gaat worden sta ik voor lul
Niet gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Neymar, zijn schwalbes zijn zo goed dat je bij een daadwerkelijke blessure gaat twijfelen of het wel of geen overacting is. Tenminste, ik stond hem uit te schelden voor de televisie toen hij zijn ruggenwervel brak.
op papier zou barcelona keihard hebben gewonnen maar ze spelen op gras XDquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |