Ze parkeren niet de bus maar de trein, hihiquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie moeten kappen mete die plaatjes
die duitsers lopen echt arrogant te verdedigen
dat bevalt me gewoon nieet
afstraffen graag
TRtwitter:DixonVL twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:03:07#barbay Hey Frank Snoeks, http://t.co/6GAYGi1qkd reageer retweet
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klaas, heb jij al gesolliciteerd om mod te worden?
dat die heel laks die bal naar neymar loopt te tikken...quote:
Als jij en Stijn niet willen is er geen keuze.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.
Misschien doet alaba dan mee maar de kans is nog steeds klein.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
als barcelona vandaag niet wint, gaan ze het nog heel lastig krijgen
Dat zijn teksten!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
als barcelona vandaag niet wint, gaan ze het nog heel lastig krijgen
Sked? KingRoland?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij en Stijn niet willen is er geen keuze.
Na Davy en Stijn sta jij heel hoog op mijn lijstjequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |