Sked? KingRoland?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij en Stijn niet willen is er geen keuze.
Na Davy en Stijn sta jij heel hoog op mijn lijstjequote:Op woensdag 6 mei 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in een MOD met een te grote playstation fantasie wereld.
Ik hou niet zo van lijstjes. Ik zag eer gister nog Schindler's list..quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Na Davy en Stijn sta jij heel hoog op mijn lijstje
als die dan mist gaat suarez huilen dat hij de bal niet afgeeftquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef Gruisman het volgende:
Die Rakitic durft ook niet op doel te schieten he
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:06 schreef Gruisman het volgende:
Die Rakitic durft ook niet op doel te schieten he
Het lijkt wel een haiku dit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
die duitsers staan gewoon met vier man op lijn
en dan staan ze gewoon stil
fukking arrogant
maak die gasten af!
die gasten spelen allemaal fifa
ik weete het zeker
Jij bent vandaag de mvpquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Daar heb jij een punt!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sked is voor Barcelona. Die nemen we niet meer serieus.
Dit is een act.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Goede postquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Barca is sterk, ze zullen het lastig krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Vasion het volgende:
Wat het resultaat ook wordt in deze wedstrijd, Bayern gaat het thuis hoe dan ook afmaken.
Zeker, scoort alleen te weinigquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.
Mag ik vragen hoe jouw medische diagnose luid?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking arrogant
maak die gasten af!
ik weete het zeker
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel de beste man van Barcelona vandaag.
Gewaagde uitspraak weer van je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca is sterk, ze zullen het lastig krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |