Bayernquote:• Barcelona have won 36 of their last 40 games in all competitions, and 15 of their past 16.
• The Liga leaders scored five or more goals in a match for the 13th time this season when they defeated Córdoba CF 8-0 on 2 May, a result which relegated their hosts.
• Messi (2), Neymar (1) and Luis Suárez (3) were all on target in that win, with Suárez scoring his first hat-trick for the club and Messi taking his Liga tally for the season to 40.
• Between them, Messi, Neymar and Suárez have scored a record 108 goals this term, bettering the century of strikes Samuel Eto'o, Thierry Henry and Messi collectively managed in 2008/09.
• Pedro made his 200th Liga appearance in the 6-0 victory over Getafe CF on 28 April; Xavi had reached the 500 mark three days earlier during the 2-0 success at RCD Espanyol.
• Long-term absentee Thomas Vermaelen is available for selection.
Deze dag zou ooit gaan komen. Pep Guardiola keert met Bayern München terug bij zijn grote liefde. De Duitse grootmacht komt op bezoek bij de Catalanen die onder leiding staan van Luis Enrique. Er werd vanaf het moment van de loting naar uitgekeken. Twee ploegen op oorlogssterkte én het magische duo Robbery zou weer klaar zijn om te schitteren in het shirt van Bayern München.quote:• The 6-1 second-leg win against Porto was Guardiola's 100th competitive game in charge of Bayern and his 79th win.
• Bastian Schweinsteiger's second goal of 2015 earned Bayern a 1-0 win against Hertha BSC Berlin on 25 April. VfL Wolfsburg's 1-0 reverse at VfL Borussia Mönchengladbach the following day meant the Reds were crowned German champions with four games to spare.
• Forward Sinan Kurt, 18, made his senior debut as a half-time substitute against Hertha.
• Bayern were denied a fourth successive German Cup final appearance when, following a 1-1 draw, they lost 2-0 on penalties to Borussia Dortmund on 28 April. Lahm, Alonso and Neuer all missed from the spot, with Götze having his attempt saved by Mitchell Langerak.
• Robben – sidelined since 22 March with an abdominal muscle problem – made his return in the semi-final visit of Dortmund but was replaced 16 minutes after his second-half introduction having sustained a left calf tear. He has been ruled out for the rest of the season.
• Robert Lewandowski, who opened the scoring against Dortmund, completed the 120 minutes despite suffering concussion and breaking his nose and jaw. He was not in the squad for Saturday's league game at Bayer 04 Leverkusen.
• Thiago bruised a foot in the Dortmund game and was replaced midway through the second half. He was on the bench for the Leverkusen game, and came on as a substitute.
• Josep Guardiola rested several more players as Bayern lost 2-0 at Leverkusen on Saturday; Thomas Müller and Jérôme Boateng did not travel, while Juan Bernat and Alonso were unused substitutes. Rico Strieder and substitute Lukas Görtler made their Bayern debuts.
• Medhi Benatia (out since 8 April, thigh) started against Dortmund. Martínez (13 August, knee) started against Leverkusen.
• Franck Ribéry (11 March, ankle), David Alaba (31 March, knee) and Tom Starke (5 April, ankle) are sidelined.
Beieren > Nederlandquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom speelt Bayern in het rood-wit-blauw?
Uit respect voor Robben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Omdat Louis van Gaal de grondlegger is van al het succes daar!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
om Robben te steunenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ter herdenking aan Robben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Jij kijkt zeker geen Spaanse competitie?quote:
PSGquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herinner jij je de laatste keer dat Suarez één op één heeft gescoord?
Doneer nu aan giro 555quote:
Bayern speelt met 9 verdedigers en ze mogen een voor een naar Lewa toequote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Mooie voorzet Schweinsteiger, maar wat doet hij op linksbuiten?
Over het algemeen wel bekend dat hij zelden 1 op 1 afmaaktquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSG
Wat een prachtige goal was dat
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat Louis van Gaal de grondlegger is van al het succes daar!
Heb ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
Ook al is het maar een beetje, we doen dit voor het voetbal en dat weet je.. weet je.. weet jequote:
Ik heb hem net uit, leuk boek!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
1 vs 1 is te makkelijk voor Suarez, het moet moeilijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel bekend dat hij zelden 1 op 1 afmaakt
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern speelt met 9 verdedigers en ze mogen een voor een naar Lewa toe
Spaanse competitiequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen Spaanse competitie?
Heb je die opstelling gezien van Bayern?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.
Ik ook nog niet, het schijnt wel leuk te zijn. Topshow over VI wil ik ook nog wel gaan lezen.quote:
Denk niet dat een Italiaan de wedstrijd van AS Roma flootquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef mabo11 het volgende:
Floot die scheids ook feyenoord roma? Deze heeft hetzelfde jankgezicht.
Buffon 10 jaar geleden had betere reflexen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze kans deed mij wel denken aan de goal van Brutus tegen Real Madrid. Alleen had hij toen Casillas als tegenstander. Neuer is met afstand de beste.
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteigerquote:
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugoquote:
Misschien niet alles letterlijk nemenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Dan hebben we een ander boek gelezen denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugo
Zou ik ook zeggen als ik hem was, nadat ik zoiets doms zou roepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien niet alles letterlijk nemen
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Hier kan ik het niet mee oneens zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
orlyquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
leek niet goed uit te komen met zijn passenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank, oh Frank. Dat heeft werkelijk niets met dat masker te maken.
Ah, van oorsprong...quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat als Lahm rechtsbuiten op papier staat hij ook als Robben rechtsbuiten speelt?quote:
Nu pas zul je bedoelen. Ik hou het nog geen seconde uit met hem als commentatorquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben nu al moe van Frank Snoeks. Tijd om ZDF aan te zetten.
ach neuer hield het Schot ook tegenquote:
Lijkt mij alleen maar vrij logisch als je je beste aanvallers mist en naar Camp Nou moet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat als Lahm rechtsbuiten op papier staat hij ook als Robben rechtsbuiten speelt?
Het feit dat Guardiola een soort 3-6-1 speelt nu zegt genoeg lijkt me
Maar jij gelooft ook nog in sprookjes zeker
Karim Rekikiquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat was er eerst, Karim Rekik of Karim Rekiki?
Briljante nieuwe Pep strategie.quote:
Dus ze spelen in principe vrij verdedigend, zoals mijn punt wasquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar vrij logisch als je je beste aanvallers mist en naar Camp Nou moet.
Scherp als een mes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus ze spelen in principe vrij verdedigend, zoals mijn punt was
Dankjewel
Dat was al gemeld, maar bedanktquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef Confetti het volgende:
Spaanse competitie gaat in staking.
BREKEND.
Niemand boeit de spaanse competitie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef Confetti het volgende:
BREKEND.
Bedankt Henkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef Confetti het volgende:
BREKEND.
Nu hoop ik op verlenging+penals.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb vannacht 4 uur geslapen. Hopelijk haal ik het einde van de wedstrijd.
Alsof dat zo weinig isquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Met vier uur slaap heb ik een lange nacht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Stoerrrrrrquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met vier uur slaap heb ik een lange nacht.
Ik leef op koffie en coke.
Op ZDF gaat het gewoon over de wedstrijd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
Nee, dit is niet de scheidsrechter die FeyRoma floot nee
Dit is namelijk wel een toparbiter.
Haha sorryquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
SOMMIGE MENSEN HEBBEN VEEL SLAAP NODIG OK
Viergever - vd Hoornquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Boateng - Benatia. Is er een beter centraal duo?
Is hij ook.. in het begin redelijk dramatisch maar de laatste maanden erg goed op dreefquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:13 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die Suarez een goede aankoop vinden voor Barca.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Met die XXXXXXXXXXL broeken van jou zal Messi er wel inpassen, ja
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Met die XXXXXXXXXXL broeken van jou zal Messi er wel inpassen, ja
MEEN JE NIET!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zat playstation te spelen met als team barcelona
tegelijkertijd had ik me tv aanstaan naar de echte wedstrijd
ik dacht dat ik 2 playstation wedstrijden zag
Oké, bedankt Klaas.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat veld is gewoon niet normaal zo playstation hahahahah
Je moet naar dat veld kijken...quote:
Ja leuk maar niet hier.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Weet je toch niet allesquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Je maakt wat mee op zo'n zolderkamertje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Kunstgrasquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet naar dat veld kijken...
dat is toch niet normaal zo mooi?
Misschien vinden ze dit leuk in TV SC, daar schijnt GTA ook centraal te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
Dat ligt dan aan jou hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Messi is weer gruwelijk bezig
Nog beter als in playstation joh....
Ik zou jou hard bossen met FIFA bradaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Messi is weer gruwelijk bezig
Nog beter als in playstation joh....
Misschien nog een oude dosis van Fuentes gevonden in de kast.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
Messi is wel erg fanatiek vandaag, hij maakt zelfs de hele tijd slidings
Die van mij is 32+ hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef Piebe het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn bij 28 wel uitgegroeid.
Zlatan is groot fan van de tweede helft als ik het zo zie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zlatan heeft wel Bingo.
[ afbeelding ]
is dat een uitdaging amateurtjequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou jou hard bossen met FIFA brada
Fifaquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dat een uitdaging amateurtje
ik laat je alle hoeken van playstation zien...als ik met je klaar bent kun je een bord pap gaan halen bij je mama
Messi is overgewaardeerd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Messi is geen maradona met vrije trappen....
Messi is wel beter dan maradona hoor goserquote:
Kijk ZDF dan manquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze zijn weer lekker voor Barca bij de NOS
ehmmmquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanaf nu reageren we met de volgende gif op klaas.
[ afbeelding ]
Je ziet Muller al lachend Joden in een groot vuur gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Samen met Müller en Schweinsteiger bij de SS.
quote:Op woensda
g 6 mei 2015 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk toch dat neymar gaat scoren
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Neuer zou in een kamp zitten omdat ie homo is
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Neuer zou in een kamp zitten omdat ie homo is
Onzin.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Messi is wel beter dan maradona hoor goser
Daarom haalde een matige Messi de WK finalequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Onzin.
Messi moet het vooral van zijn team hebben die hem in staat stelt zo te spelen, daarom bakt hij er met het Argentijns elftal helemaal niets van.
Maar ook beter dan Robben?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
clown ....iedere elftal waar maradona in voetbalde speelde in dienst van diego johquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Onzin.
Messi moet het vooral van zijn team hebben die hem in staat stelt zo te spelen, daarom bakt hij er met het Argentijns elftal helemaal niets van.
Liever een permanente.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Johannes...
Je kan Klaas ook gewoon voordragen voor een tijdelijke FOK-pauze
Tijd voor een Bayern goal om het een wedstrijd te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorlopig is dit meer een zaalvoetbalwedstrijd zonder doelen.
Immers > Messiquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lewa eens gaat scoren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd voor een Bayern goal om het een wedstrijd te maken.
zoals een matige Robben in 2010quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom haalde een matige Messi de WK finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |