Heb ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
Ook al is het maar een beetje, we doen dit voor het voetbal en dat weet je.. weet je.. weet jequote:
Ik heb hem net uit, leuk boek!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
1 vs 1 is te makkelijk voor Suarez, het moet moeilijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel bekend dat hij zelden 1 op 1 afmaakt
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern speelt met 9 verdedigers en ze mogen een voor een naar Lewa toe
Spaanse competitiequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen Spaanse competitie?
Heb je die opstelling gezien van Bayern?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.
Ik ook nog niet, het schijnt wel leuk te zijn. Topshow over VI wil ik ook nog wel gaan lezen.quote:
Denk niet dat een Italiaan de wedstrijd van AS Roma flootquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef mabo11 het volgende:
Floot die scheids ook feyenoord roma? Deze heeft hetzelfde jankgezicht.
Buffon 10 jaar geleden had betere reflexen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze kans deed mij wel denken aan de goal van Brutus tegen Real Madrid. Alleen had hij toen Casillas als tegenstander. Neuer is met afstand de beste.
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteigerquote:
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugoquote:
Misschien niet alles letterlijk nemenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Dan hebben we een ander boek gelezen denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugo
Zou ik ook zeggen als ik hem was, nadat ik zoiets doms zou roepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien niet alles letterlijk nemen
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Hier kan ik het niet mee oneens zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
orlyquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
leek niet goed uit te komen met zijn passenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank, oh Frank. Dat heeft werkelijk niets met dat masker te maken.
Ah, van oorsprong...quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |