Misschien niet alles letterlijk nemenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Dan hebben we een ander boek gelezen denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugo
Zou ik ook zeggen als ik hem was, nadat ik zoiets doms zou roepen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien niet alles letterlijk nemen
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteiger
Noem de 9 verdedigers.
Hier kan ik het niet mee oneens zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
orlyquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Müller, Lewandowski en een beetje Thiago na zijn het allemaal spelers die van oorsprong verdedigend spelen
leek niet goed uit te komen met zijn passenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank, oh Frank. Dat heeft werkelijk niets met dat masker te maken.
Ah, van oorsprong...quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |