Heb ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
Ook al is het maar een beetje, we doen dit voor het voetbal en dat weet je.. weet je.. weet jequote:
Ik heb hem net uit, leuk boek!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb net het boek, O, Louis van Hugo Borst.
1 vs 1 is te makkelijk voor Suarez, het moet moeilijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel bekend dat hij zelden 1 op 1 afmaakt
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern speelt met 9 verdedigers en ze mogen een voor een naar Lewa toe
Spaanse competitiequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen Spaanse competitie?
Heb je die opstelling gezien van Bayern?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Wat kraam jij toch voor onzin uit telkens.
Ik ook nog niet, het schijnt wel leuk te zijn. Topshow over VI wil ik ook nog wel gaan lezen.quote:
Denk niet dat een Italiaan de wedstrijd van AS Roma flootquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef mabo11 het volgende:
Floot die scheids ook feyenoord roma? Deze heeft hetzelfde jankgezicht.
Buffon 10 jaar geleden had betere reflexen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze kans deed mij wel denken aan de goal van Brutus tegen Real Madrid. Alleen had hij toen Casillas als tegenstander. Neuer is met afstand de beste.
Neuer - Alonso, Benatia, Thiago, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Lahm, Müller, Schweinsteigerquote:
Nee joh.. gaat veel te veel over Hugo Borst zelf en te weinig over Lowie.. ijdel mannetje die Hugoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |