abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:30:27 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152375986
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft altijd goed, als twee druppels zelfs. Je zou er bijna wat van denken >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 mei 2015 @ 18:35:59 #52
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152376202
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die blijft altijd goed, als twee druppels zelfs. Je zou er bijna wat van denken >:)
Haha, pas maar op anders krijgen we straks weer een herhaling van de hele discussie })
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152392461
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is een begrijpelijke poging om maar eens los te komen van de 'het is antisemitisch' pavlov reacties en dat kan je mensen niet kwalijk nemen. Nu ik er een beetje in ben gedoken zie ik trouwens weinig beschuldigende toontjes richting het jood zijn van de rothschilds. Ik zie soms zelfs in die bronnen medelijden voor de joodse mensen dat ook zij zo misbruikt worden voor zaken die de rothschilds (eventueel) uitvreten. Misschien is dat wel een goede ontwikkeling, het splitsen van de rothschilds-klan en de rest van het joodse volk.

de rothschilds zijn nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met het joodse volk, daar kan je niet omheen. Een neger is een neger, een blanke is een blanke en het joodse volk heeft de unieke eigenschap dat ze gebonden zijn aan cultuurhistorie of zo? Ik begrijp nog niet eens volledig hoe het in elkaar steekt eerlijk gezegd. Er bestaan zelfs Somalische Joden, wel een intrigerend onderwerp eerlijk gezegd. Hoe zijn ze aan elkaar verbonden? Niet via religie want een jood hoeft niet de religie aan te hangen, genetisch gezien ook niet echt want ze komen van alle hoeken van de aardbodem, kortom ik begrijp er geen drol van.

Maar dat is meer een C&H onderwerp misschien :P.

Hier verder over de seculiere klootzakkerij (of de afwezigheid daarvan) van de Rothschilds.
Wat je hebt zijn Semieten, afstammelingen van Sem 1 vd zonen van Noach, welke als nakomelingen Abraham, Isaac en Jacob had, uit welke de 12 stammen van Israel kwamen. Dit is het 'joodse volk' in genetische zin, nakomelingen van Abraham uit de lijn van Isaac en Jacob. De Israelieten zoals ze zich in het huidige Israel, toenmalig Kanaan, gevestigd hebben, totdat ze daaruit noodgedwongen vertrokken (70 na Christus).

Maar de joden deden aan 'evangelisatie'. Zij trokken naar andere landen om hun geloof te verkondigen. In sommige gevallen werd dit geloof overgenomen.

Toen Jeruzalem viel in 70 na Christus door belegering van de Romeinen, werden de joden ook gedwongen om zich te verspreiden en zijn er mensen die zich hebben bekeerd tot het (talmudische) jodendom.

De de koning van de Khazaren, een Oost-Europees rijk, had de keuze om Jodendom, Christendom of Islam tot staatsgodsdienst te maken. Hij koost voor het talmudische jodendom. Dit is waar veel Europese en Amerikaanse joden vandaan komen.

Dit is ook de regio waar het Yiddisch vandaan komt: een mix van Germaanse talen, Hebreeuws en Russisch.

Binnen het jodendom in religieuze zin, zijn er weer veel verschillende stromingen, meer of minder orthodox.

De Talmud (joodse tradities) is het belangrijkste instructieboek naast de Torah (= wet, wat christenn het oude testament noemen).

Daarnaast studeren sommige joden/rabbijnen de Kaballah, wat joodse mystiek is en sterk overeen komt met gnosticisme en Babylonische mysterie religie.

De Kaballah is wat de illuminati als filosofie aanhangt. Evenals de vrijmetselarij. Het is wat artiesten vaak propageren (Madonna bijv., Britney Spears).

Volgens de theosophie is de Kaballah de samenvatting, bron als het ware, van alle mysterie religies in de wereld. Het is de 'yin yang' filosofie, het idee dat de wereld door 2 tegengestelde, maar inwisselbare, krachten geregeerd wordt. Dit is niet de leer van traditioneel jodendom, en gebruikt de bijbel in een occulte zin.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:24:29 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152394542
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:18 schreef Izzy73 het volgende:
:{w Een eigenschap van Mr. Burns: "embodiment of corporate greed" , ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze eigenschap overeenkomt met David Rockefeller, en niet met een Bidsprinkhaan zoals eerder genoemd.
En als het alleen om uiterlijk gaat dan is de vergelijking met Jacob Rothschild dus ook terecht en zo ook waneer het gaat om "embodiment of corporate greed" :W
Embodiment of greed is geen uiterlijk kenmerk ;) De bidsprinkhaan is gebruikt voor de uiterlijke kenmerken. De gelijkenis die je op die plaatjes ziet.

Interpreteer je het expres verkeerd?

quote:
Fotoshop? :D
Hij is voor propaganda doeleinden zo bijgesoept dat heij nog meer lijkt op Mr. Burns en Mr. Burns is zo bijgesoept dat hij nog meer lijkt op die ene foto van Jacob...

Dat jullie daar zo hard en graag mee aan de haal gaan begrijp ik niet zo goed.

Tevens. Heb ik nog steeds geen fatsoenlijke bronnen voor de claims gezien.

Waarom slikken jullie dit?

[ Bericht 17% gewijzigd door SicSicSics op 08-05-2015 08:31:53 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 09:17:17 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_152395369
edit: Nee.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 11:16:24 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 09:35:51 #56
116015 SicSicSics
pi_152395784
reactie op edit

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 11:16:59 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:13:39 #57
189978 controlaltdelete
pi_152397868
reactie op edit

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 11:16:39 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:22:10 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152398028
Izzy. Even voor de duidelijkheid hé. Je plaats een foto die de uiterlijke kenmerken van Rothschild vergelijkt met Burns en quote een stukje die aangeeft dat Rockefeller gebruikt is als voorbeeld van de persoonlijkheid.

Het plaatje heeft niets met de persoonlijkheid van Rothschild te maken en is ook niet een duiding van de persoonlijkheid van Rockefeller. Dat klopt er gewoon niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_152398050
Waardoor staan de Rothschilds niet in de Quote, als ze zoveel geld hebben.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:23:28 #60
189978 controlaltdelete
pi_152398057
Dan doe ik het zo, mag wel denk ik .. toch?

Als al die rijke stinkerds het zo goed voor hebben met de wereld dan pakten ze het anders aan. Met hun fortuin kunnen ze tig keer de wereldarmoede en honger oplossen en nog in rijkdom leven. Het is niets anders dan afleiding van, goed voor imago, belastingvoordeel etc. Ik las deze dagen ook nog ergens dat hun doneren niet eens zo weldadig is. Middle class en zelfs the poor people zouden iets van 3 of 4 % van hun inkomsten aan donaties geven terwijl de rijkerds rond de 1% hangen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:33:54 #61
116015 SicSicSics
pi_152398293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Als al die rijke stinkerds het zo goed voor hebben met de wereld dan pakten ze het anders aan.
Er zit natuurlijk nog een kleine nuance tussen: 'De wereld willen vernietigen.' en 'Het beste met de wereld voorhebben.'

quote:
Met hun fortuin kunnen ze tig keer de wereldarmoede en honger oplossen en nog in rijkdom leven.
Hoe groot is hun fortuin?
Wat kost het om wereldarmoede en honger op te lossen?
Wat betekend het als we wereldhonger hebben opgelost? Dat alle mensen vandaag te eten hebben, of voor altijd?

Lijken me prima kwantificeerbare claims.
quote:
Het is niets anders dan afleiding van, goed voor imago, belastingvoordeel etc.
Afleiding van wat?
En dat het goed is voor image en belastingvoordeel geldt voor iedereen ;)
quote:
Ik las deze dagen ook nog ergens dat hun doneren niet eens zo weldadig is. Middle class en zelfs the poor people zouden iets van 3 of 4 % van hun inkomsten aan donaties geven terwijl de rijkerds rond de 1% hangen.
Dat soort resultaten zie je vaker terugkomen in de media inderdaad, ook het soort donaties is anders. Rijken (in Amerika) geven meer aan scholen, armen meer aan de voedselbanken. Om maar eens een voorbeeld te noemen.

Maar wat maakt dat uit? Ik geef (bijna) nooit iets aan een goed doel. Ben ik dan een slecht mens? :D
Fine, fuck you then!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:46:12 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152398612
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk nog een kleine nuance tussen: 'De wereld willen vernietigen.' en 'Het beste met de wereld voorhebben.'
Op zich heb je daar wel een puntje te pakken ja.

Al denk ik ook in mijn meest cynische dagen niet dat de wereldelite daadwerkelijk de aardbol willen veranderen in een smeulende krater oid. Ik ben wel bang dat ze de wereld willen vormen naar hun idealen en dat hun idealen nou niet echt aansluiten op de idealen van de rest van de wereld en dat ze enigszins doorgeslagen control-freaks zijn. En stiekem dat het gewoon een soort wedstrijd is geworden tussen de grote 'schaduwpopo's' (waar Rothschild misschien enkel de meest 'opvallende' van is) wie wat voor elkaar weet te boksen op het wereldtoneel.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 11:46:32 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_152398620
quote:

[..]

Oh ja? Wat dan?
Deze insinuerende post blijft gewoon staan dus leg maar uit.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:52:43 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152398777
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Wat dan?
Als je de vergelijking ziet dan zou je bijna denken dat Matt Groening Die Rothschild gebruikt heeft als voorbeeld voor Burns en niet zoals hij zegt dat het een oud leraar is. Misschien durft ie dat niet toe te geven :@.

Even een origineel erbij pakkend:

En dan een foto van Rothschild

daar valt de vergelijking op aardig wat punten mank trouwens :P.
Vrijheid
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:54:29 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152398840
Nu lijk ik volgens sommige op die redneck kruisboog schietende hobo van the walking dead dus ik weet hoe hij zich voelt, die arme Rothschild. :{.
Vrijheid
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:56:45 #66
116015 SicSicSics
pi_152398902
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:54 schreef jogy het volgende:
Nu lijk ik volgens sommige op die redneck kruisboog schietende hobo van the walking dead dus ik weet hoe hij zich voelt, die arme Rothschild. :{.
Het is een populaire vergelijking.

https://www.google.nl/sea(...)HGgfAO&ved=0CCAQsAQ#

Als je geld hebt, ben je natuurlijk al snel een doelwit van spot.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:00:30 #67
116015 SicSicSics
pi_152399012
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef jogy het volgende:
Ik ben wel bang dat ze de wereld willen vormen naar hun idealen en dat hun idealen nou niet echt aansluiten op de idealen van de rest van de wereld en dat ze enigszins doorgeslagen control-freaks zijn.
Dat kun je ook doen in de overtuiging dat je 'het beste met de wereld voorhebt' inderdaad. :)

Maar we dwalen af ;) Waar blijkt uit dat de Rothschilds 'evil intent' hebben. Daar waren we. En alleen; ze zijn rijk. vind ik een beetje een onzinnig argument.

Hoewel men inderdaad gewoon de Forbes lijst af kan gaan, in google, en kan concluderen dat iedereen die rijk is... de wereld en het leven haat. Als je lang genoeg zoekt op internet :D
Fine, fuck you then!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:05:47 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152399145
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:56 schreef SicSicSics het volgende:
Als je geld hebt, ben je natuurlijk al snel een doelwit van spot.
Gedeeltelijk wel waar hoor, hoge bomen en de wind en dergelijke. Maar dat het voor komt dat veel geld afgunst kan genereren maakt het zeker niet automatisch onwaar en persoonlijk heb ik wel een 'waar rook is is vuur' gevoel bij die familie, zeker naar hun acties in het verleden kijkend, hoe ze soms aan hun geld zijn gekomen dan straalt dat wel een zekere klootzakkerigheid uit waar menig sociopaat jaloers op zou zijn. Het is de ultieme versie van de bankiersinstelling waar zo veel mensen om kunnen walgen; 'geld is geld ook al moeten we het verdienen door een project te financieren die baby's de dampkring in slingert' (overdreven natuurlijk) Meh.
Vrijheid
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:14:24 #69
189978 controlaltdelete
pi_152399346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Wat dan?
edit:let it go

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 12:20:52 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:24:15 #70
189978 controlaltdelete
pi_152399628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

edit:let it go

Ze vraagt er toch naar?.. maar je hebt gelijk: let it go. Bedankt voor je goede advies.
pi_152399762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan doe ik het zo, mag wel denk ik .. toch?

Als al die rijke stinkerds het zo goed voor hebben met de wereld dan pakten ze het anders aan. Met hun fortuin kunnen ze tig keer de wereldarmoede en honger oplossen en nog in rijkdom leven. Het is niets anders dan afleiding van, goed voor imago, belastingvoordeel etc. Ik las deze dagen ook nog ergens dat hun doneren niet eens zo weldadig is. Middle class en zelfs the poor people zouden iets van 3 of 4 % van hun inkomsten aan donaties geven terwijl de rijkerds rond de 1% hangen.
Wat heeft een "rijke stinkerd" te maken met hongerige armen? :?

Ik kan ook de helft van mijn vermogen weggeven :') aan armeren en dan ben ik nog steeds niet arm. Maar waarom zou ik dat moeten doen?

Beter zorgen die armen dat ze rijker worden (als ze dat uberhaupt al willen!), hoeven ze mij toch niet voor lastig te vallen?

De Rothschilds hebben heel veel macht en zouden het echte kwaad in dit verhaal; degenen met de wetten, bommen en bestelingsmechanismen (eufemistisch belasting genoemd), staten dus, wel moeten kunnen aansturen hun immorele gedrag te veranderen.

Maar waarom dat alleen voor armen zou gelden is me een raadsel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:12:05 #72
189978 controlaltdelete
pi_152401086
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat heeft een "rijke stinkerd" te maken met hongerige armen? :?

Ik kan ook de helft van mijn vermogen weggeven :') aan armeren en dan ben ik nog steeds niet arm. Maar waarom zou ik dat moeten doen?

Beter zorgen die armen dat ze rijker worden (als ze dat uberhaupt al willen!), hoeven ze mij toch niet voor lastig te vallen?

De Rothschilds hebben heel veel macht en zouden het echte kwaad in dit verhaal; degenen met de wetten, bommen en bestelingsmechanismen (eufemistisch belasting genoemd), staten dus, wel moeten kunnen aansturen hun immorele gedrag te veranderen.

Maar waarom dat alleen voor armen zou gelden is me een raadsel.
Ik steun een paar goede doelen hoor maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets als De Kankerstichting te steunen. Verder als ik billions en billions zou bezitten zou ik me best schuldig voelen als aan de andere kant van de wereld mensen kreperen en niet eens in hun dagelijkse behoefte kunnen voorzien. Laat ze daar maar eens iets concreets aan doen ipv van al die zogenaamde liefdadigheid van ze waar de wereld echt niet beter door wordt maar eigenlijk maar één doel heeft en dat is hun eigen voordeel en belang. Zoals engerd Gates met zijn world wide vaccinatiepropaganda.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 13:41:24 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_152402091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik steun een paar goede doelen hoor maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets als De Kankerstichting te steunen. Verder als ik billions en billions zou bezitten zou ik me best schuldig voelen als aan de andere kant van de wereld mensen kreperen en niet eens in hun dagelijkse behoefte kunnen voorzien. Laat ze daar maar eens iets concreets aan doen ipv van al die zogenaamde liefdadigheid van ze waar de wereld echt niet beter door wordt maar eigenlijk maar één doel heeft en dat is hun eigen voordeel en belang. Zoals engerd Gates met zijn world wide vaccinatiepropaganda.
Heb je je weleens in de doelen verdiept die gesteund worden door de door jou zo verfoeide 'rijke stinkerds'? edit

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 13:52:26 ]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 13:48:48 #74
189978 controlaltdelete
pi_152402336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je je weleens in de doelen verdiept die gesteund worden door de door jou zo verfoeide 'rijke stinkerds'? edit
Ja genoeg. Deed jij het ook maar eens ipv je te verblinden door al die zogenaamde charity. edit
Fijne dag nog Lavje :*

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 08-05-2015 13:52:56 ]
pi_152405147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom schuldig voelen?

Ik snap dat niet. Ik ben ik en anderen zijn anderen. Als anderen creperen, zou het dan niet handig zijn als ze zichzelf daaraan ontworstelen?

Investeren in echte educatie (dus niet die AGW-scam) zou ik een mooie vinden trouwens.

Maar dat heeft niets met "schuld" te maken.

Terug naar de Rothschilds; die zouden inderdaad het fiatgeld en speculeermonopolie moeten kunnen aanpakken. Maar machtswellustelingen zitten doorgaans niet op dat soort verlichting te wachten...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 8 mei 2015 @ 17:01:47 #76
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152407182
Deze discussie gaat nergens meer over, dus dit is echt het laatste wat ik erover schrijf.
Dat jullie alleen over het uiterlijk van Burns schrijven wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen.
Mr. Burns is een karakter/persoonlijkheid, een gierige rijke vrek. Die allerlei smerige achterbakse trucjes uithaalt om nog rijker te worden. Het is niet alleen maar een plaatje. Jullie zijn toch ook niet alleen een avatar en of uiterlijk, ik mag toch hopen dat jullie ook karakter hebben en een persoonlijkheid. Of zit ik hier met bots te discussiëren?
P.s. als je dit quote en er anders over denkt, prima maar ik ga er niet meer over discussiëren.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:03:15 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152407200
Ik heb heus gelijk! En maakte echt geen stupide fout!
Hoor!!11!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152407293
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:01 schreef Izzy73 het volgende:
Deze discussie gaat nergens meer over, dus dit is echt het laatste wat ik erover schrijf.
Dat jullie alleen over het uiterlijk van Burns schrijven wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen.
Mr. Burns is een karakter/persoonlijkheid, een gierige rijke vrek. Die allerlei smerige achterbakse trucjes uithaalt om nog rijker te worden. Het is niet alleen maar een plaatje. Jullie zijn toch ook niet alleen een avatar en of uiterlijk, ik mag toch hopen dat jullie ook karakter hebben en een persoonlijkheid. Of zit ik hier met bots te discussiëren?
P.s. als je dit quote en er anders over denkt, prima maar ik ga er niet meer over discussiëren.
Waar ik nu in geinteresseerd ben, zijn tekenen van de werkelijke macht van de Rothschilds. Veel dingen zullen buiten de media blijven dan wel verdraaid worden, zoals zovaak met machtige families, maar er moeten toch wel onuitgewiste sporen overblijven?

Heb jij daar een overzichtje van? Wat maakt de Rothschilds nu zo vrekkerig en machtig? Wat maakt ze zo "Mr. Burns"?

vrijdag 8 mei 2015 @ 17:10:56 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152407343
Ik ben helemaal klaar met dit topic, ga zelf maar zoeken op internet.
Kinderachtig gedoe hier. :W
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:12:40 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152407369
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:
Loop maar weer weg als je geen weerwoord hebt. Heel volwassen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152407370
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:
:? :? :?

Nah jaaaa. Wat is er precies kinderachtig aan mijn vragen?

zondag 10 mei 2015 @ 17:13:15 #82
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152463477
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je de vergelijking ziet dan zou je bijna denken dat Matt Groening Die Rothschild gebruikt heeft als voorbeeld voor Burns en niet zoals hij zegt dat het een oud leraar is. Misschien durft ie dat niet toe te geven :@.

Even een origineel erbij pakkend:

[ afbeelding ]

En dan een foto van Rothschild

[ afbeelding ]

daar valt de vergelijking op aardig wat punten mank trouwens :P.
Mr Burns is ook ergens in de jaren 80 verzonnen en 30 jaar geleden was die rothschild man wellicht helemaal niet kaal of grijs...
  maandag 11 mei 2015 @ 08:28:29 #83
116015 SicSicSics
pi_152481112
edit: klaar nu.

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 11-05-2015 09:51:49 ]
Fine, fuck you then!
pi_152570140
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En wat is zijn concrete aanklacht tegen de Rothschilds? :)
Als je het echt wilt weten dan zoek je het zelf uit? Zou jammer zijn als je zo vast blijft zitten in je circel redenatie

Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden . Maar je zei dat je op zoek was naar primaire bronnen. Een persoon als Micheal Hoffman biedt je bronnen waar je zo naar op zoek bent .

Het verdiepen in BNW materie is een solistische activiteit . Het is aan jou om het ''vuile werk'' te doen . Je had het wellicht anders willen zien . Ik kom met argumenten en op basis van die argumenten bepaald jij wat onzin is en wat niet. Daar begin in niet aan

Mits je bereid bent om dat werk te verzetten zullen al je vragen beantwoord worden .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152570480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als je het echt wilt weten dan zoek je het zelf uit? Zou jammer zijn als je zo vast blijft zitten in je circel redenatie

Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden . Maar je zei dat je op zoek was naar primaire bronnen. Een persoon als Micheal Hoffman biedt je bronnen waar je zo naar op zoek bent .

Het verdiepen in BNW materie is een solistische activiteit . Het is aan jou om het ''vuile werk'' te doen . Je had het wellicht anders willen zien . Ik kom met argumenten en op basis van die argumenten bepaald jij wat onzin is en wat niet. Daar begin in niet aan

Mits je bereid bent om dat werk te verzetten zullen al je vragen beantwoord worden .
O+

Prachtig weer. _O_

vrijdag 15 mei 2015 @ 09:54:27 #86
116015 SicSicSics
pi_152614540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
Je weet het dus ook niet? Iemand maakt een topic: De Rothschilds zijn het kwaad. En als je dan vraagt wat precies, dan moet je dat zelf uitzoeken?

En dan doe ik aan cirkel redenatie? :o

quote:
Volgens mij is er aangetoond in een studie (geen idee of er meer van zijn) die ik gepost heb dat de vermeende Khazaarse link een mythe is.
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, Rothschild was een 'Ashkenazi Jew'. De Khazaar hypothesis bleek echter niet waar niet te zijn.
http://digitalcommons.wayne.edu/humbiol_preprints/41/

Bovendien voegt het weinig toe aan de discussie of Rothschild slecht is of niet. Of zijn alle Khazaren slecht? :) Wat natuurlijk niet anti-semitisch, maar gewoon racistisch zou zijn.
Geen reactie?..
quote:
Solistisch werk? Dus dat is de reden dat niemand luistert en de oogkleppen ophoudt? Ik claim niet dat de Rothschilds slecht zijn. Dat doen anderen. Als ik dan vraag waarom dan wordt er gezegd: Ga maar lezen..?

Lekker makkelijk.
quote:
Fine, fuck you then!
pi_152620946
Overigens stel ik die vraag ook vaak.
Maar ook bijvoorbeeld waar de rothschildsbank in NL zich bevind.
Je krijgt nooit antwoord.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 15 mei 2015 @ 14:30:21 #88
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152621263
quote:
Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden
Een goede leraar weet zijn leerlingen te stimuleren.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 14:32:33 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_152621315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens stel ik die vraag ook vaak.
Maar ook bijvoorbeeld waar de rothschildsbank in NL zich bevind.
Je krijgt nooit antwoord.
Omdat álle banken van de Rothschilds zijn 8-)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:52:03 #90
189978 controlaltdelete
pi_152623651
Prinses Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de twee grootste aandeelhouders van RoyalDutch/Shell.

http://niburu.co/index.ph(...)financieel&Itemid=28
pi_152624826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Prinses Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de twee grootste aandeelhouders van RoyalDutch/Shell.

Mijn god wat een onsamenhangend geheel weer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:06:38 #92
189978 controlaltdelete
pi_152625855
Misschien eens wat aandachtiger lezen of gewoon verder gaan met naïef zijn kan ook :{w

http://www.ninefornews.nl(...)iershuis-rothschild/
pi_152626030
quote:

Laat mij de rol van de trol nemen

First lol bron . Daar zet ik kracht bij door een paar van deze neer te zetten : :') :') :')

En alleen omdat ze succesvol zijn betekend niet dat ze uit zijn om de wereld om zeep te helpen

Dus nogmaals welke bewijs heb je nou echt 8-)

Enige waarmee je komt zijn site van racisten en complot idioten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152626138
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Laat mij de rol van de trol nemen

First lol bron . Daar zet ik kracht bij door een paar van deze neer te zetten : :') :') :')

En alleen omdat ze succesvol zijn betekend niet dat ze uit zijn om de wereld om zeep te helpen

Dus nogmaals welke bewijs heb je nou echt 8-)

Enige waarmee je komt zijn site van racisten en complot idioten
Zo!
Is!
Het!
Helemaal!

vrijdag 15 mei 2015 @ 17:30:53 #95
189978 controlaltdelete
pi_152626543
Aha dat zal het zijn. Racistische complotters, vergeet jaloezie niet. Die doet het ook altijd goed. O-)
pi_152627901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien eens wat aandachtiger lezen of gewoon verder gaan met naïef zijn kan ook :{w

Net gedaan maar jij vindt het geen hak op de tak verhaal met 0 bronvermelding?
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:22:48 #97
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152628051
quote:

Grootaandeelhouders van bedrijven worden opgenomen in het jaarverslag. Volgens mij vanaf 2.5%+
Op Www.grootaandeelhouders.nl staat ene mooi overzicht.
Shell heeft geen grootaandeelhouders.
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 18:24:38 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_152628108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

Misschien eens wat vriendelijker zijn tegen nieuwe users. Dit :{w is niet bepaald verwelkomend.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:15:00 #99
189978 controlaltdelete
pi_152629524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien eens wat vriendelijker zijn tegen nieuwe users. Dit :{w is niet bepaald verwelkomend.
Daar hebben we jou toch voor? Ons zonnetje in huis, voor iedere nieuweling een warm woord :*
pi_152629867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar hebben we jou toch voor? Ons zonnetje in huis, voor iedere nieuweling een warm woord :*
Oké, duidelijk.
Het lijkt er op dat jij de kloof/het steken alleen maar in stand wil houden, er zijn meerdere pogingen gedaan om een 'normaal' gesprek aan te gaan met elkaar.

Als jij zo wilt blijven praten op een bepaalde toon, best!
Maar kom niet huilen als iemand die bal terug kaatst control..

Zichzelf een bnw'er noemen terwijl je maar één kant na streeft, wat een lachertje.
Een echte heeft het vermogen om links/rechts en rechtdoor te kijken, zonder zich bij voorbaat al af te sluiten voor bepaalde zaken.

c_/
Cheers.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')