Die blijft altijd goed, als twee druppels zelfs. Je zou er bijna wat van denkenquote:
Haha, pas maar op anders krijgen we straks weer een herhaling van de hele discussiequote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die blijft altijd goed, als twee druppels zelfs. Je zou er bijna wat van denken
Wat je hebt zijn Semieten, afstammelingen van Sem 1 vd zonen van Noach, welke als nakomelingen Abraham, Isaac en Jacob had, uit welke de 12 stammen van Israel kwamen. Dit is het 'joodse volk' in genetische zin, nakomelingen van Abraham uit de lijn van Isaac en Jacob. De Israelieten zoals ze zich in het huidige Israel, toenmalig Kanaan, gevestigd hebben, totdat ze daaruit noodgedwongen vertrokken (70 na Christus).quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een begrijpelijke poging om maar eens los te komen van de 'het is antisemitisch' pavlov reacties en dat kan je mensen niet kwalijk nemen. Nu ik er een beetje in ben gedoken zie ik trouwens weinig beschuldigende toontjes richting het jood zijn van de rothschilds. Ik zie soms zelfs in die bronnen medelijden voor de joodse mensen dat ook zij zo misbruikt worden voor zaken die de rothschilds (eventueel) uitvreten. Misschien is dat wel een goede ontwikkeling, het splitsen van de rothschilds-klan en de rest van het joodse volk.
de rothschilds zijn nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met het joodse volk, daar kan je niet omheen. Een neger is een neger, een blanke is een blanke en het joodse volk heeft de unieke eigenschap dat ze gebonden zijn aan cultuurhistorie of zo? Ik begrijp nog niet eens volledig hoe het in elkaar steekt eerlijk gezegd. Er bestaan zelfs Somalische Joden, wel een intrigerend onderwerp eerlijk gezegd. Hoe zijn ze aan elkaar verbonden? Niet via religie want een jood hoeft niet de religie aan te hangen, genetisch gezien ook niet echt want ze komen van alle hoeken van de aardbodem, kortom ik begrijp er geen drol van.
Maar dat is meer een C&H onderwerp misschien.
Hier verder over de seculiere klootzakkerij (of de afwezigheid daarvan) van de Rothschilds.
Embodiment of greed is geen uiterlijk kenmerkquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:18 schreef Izzy73 het volgende:
Een eigenschap van Mr. Burns: "embodiment of corporate greed" , ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze eigenschap overeenkomt met David Rockefeller, en niet met een Bidsprinkhaan zoals eerder genoemd.
En als het alleen om uiterlijk gaat dan is de vergelijking met Jacob Rothschild dus ook terecht en zo ook waneer het gaat om "embodiment of corporate greed"
Fotoshop?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zit natuurlijk nog een kleine nuance tussen: 'De wereld willen vernietigen.' en 'Het beste met de wereld voorhebben.'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Als al die rijke stinkerds het zo goed voor hebben met de wereld dan pakten ze het anders aan.
Hoe groot is hun fortuin?quote:Met hun fortuin kunnen ze tig keer de wereldarmoede en honger oplossen en nog in rijkdom leven.
Afleiding van wat?quote:Het is niets anders dan afleiding van, goed voor imago, belastingvoordeel etc.
Dat soort resultaten zie je vaker terugkomen in de media inderdaad, ook het soort donaties is anders. Rijken (in Amerika) geven meer aan scholen, armen meer aan de voedselbanken. Om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Ik las deze dagen ook nog ergens dat hun doneren niet eens zo weldadig is. Middle class en zelfs the poor people zouden iets van 3 of 4 % van hun inkomsten aan donaties geven terwijl de rijkerds rond de 1% hangen.
Op zich heb je daar wel een puntje te pakken ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk nog een kleine nuance tussen: 'De wereld willen vernietigen.' en 'Het beste met de wereld voorhebben.'
Oh ja? Wat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je de vergelijking ziet dan zou je bijna denken dat Matt Groening Die Rothschild gebruikt heeft als voorbeeld voor Burns en niet zoals hij zegt dat het een oud leraar is. Misschien durft ie dat niet toe te gevenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dan?
Deze insinuerende post blijft gewoon staan dus leg maar uit.
Het is een populaire vergelijking.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:54 schreef jogy het volgende:
Nu lijk ik volgens sommige op die redneck kruisboog schietende hobo van the walking dead dus ik weet hoe hij zich voelt, die arme Rothschild..
Dat kun je ook doen in de overtuiging dat je 'het beste met de wereld voorhebt' inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef jogy het volgende:
Ik ben wel bang dat ze de wereld willen vormen naar hun idealen en dat hun idealen nou niet echt aansluiten op de idealen van de rest van de wereld en dat ze enigszins doorgeslagen control-freaks zijn.
Gedeeltelijk wel waar hoor, hoge bomen en de wind en dergelijke. Maar dat het voor komt dat veel geld afgunst kan genereren maakt het zeker niet automatisch onwaar en persoonlijk heb ik wel een 'waar rook is is vuur' gevoel bij die familie, zeker naar hun acties in het verleden kijkend, hoe ze soms aan hun geld zijn gekomen dan straalt dat wel een zekere klootzakkerigheid uit waar menig sociopaat jaloers op zou zijn. Het is de ultieme versie van de bankiersinstelling waar zo veel mensen om kunnen walgen; 'geld is geld ook al moeten we het verdienen door een project te financieren die baby's de dampkring in slingert' (overdreven natuurlijk) Meh.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:56 schreef SicSicSics het volgende:
Als je geld hebt, ben je natuurlijk al snel een doelwit van spot.
edit:let it goquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dan?
Deze insinuerende post blijft gewoon staan dus leg maar uit.
Ze vraagt er toch naar?.. maar je hebt gelijk: let it go. Bedankt voor je goede advies.quote:
Wat heeft een "rijke stinkerd" te maken met hongerige armen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan doe ik het zo, mag wel denk ik .. toch?
Als al die rijke stinkerds het zo goed voor hebben met de wereld dan pakten ze het anders aan. Met hun fortuin kunnen ze tig keer de wereldarmoede en honger oplossen en nog in rijkdom leven. Het is niets anders dan afleiding van, goed voor imago, belastingvoordeel etc. Ik las deze dagen ook nog ergens dat hun doneren niet eens zo weldadig is. Middle class en zelfs the poor people zouden iets van 3 of 4 % van hun inkomsten aan donaties geven terwijl de rijkerds rond de 1% hangen.
Ik steun een paar goede doelen hoor maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets als De Kankerstichting te steunen. Verder als ik billions en billions zou bezitten zou ik me best schuldig voelen als aan de andere kant van de wereld mensen kreperen en niet eens in hun dagelijkse behoefte kunnen voorzien. Laat ze daar maar eens iets concreets aan doen ipv van al die zogenaamde liefdadigheid van ze waar de wereld echt niet beter door wordt maar eigenlijk maar één doel heeft en dat is hun eigen voordeel en belang. Zoals engerd Gates met zijn world wide vaccinatiepropaganda.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft een "rijke stinkerd" te maken met hongerige armen?
Ik kan ook de helft van mijn vermogen weggevenaan armeren en dan ben ik nog steeds niet arm. Maar waarom zou ik dat moeten doen?
Beter zorgen die armen dat ze rijker worden (als ze dat uberhaupt al willen!), hoeven ze mij toch niet voor lastig te vallen?
De Rothschilds hebben heel veel macht en zouden het echte kwaad in dit verhaal; degenen met de wetten, bommen en bestelingsmechanismen (eufemistisch belasting genoemd), staten dus, wel moeten kunnen aansturen hun immorele gedrag te veranderen.
Maar waarom dat alleen voor armen zou gelden is me een raadsel.
Heb je je weleens in de doelen verdiept die gesteund worden door de door jou zo verfoeide 'rijke stinkerds'? editquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik steun een paar goede doelen hoor maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets als De Kankerstichting te steunen. Verder als ik billions en billions zou bezitten zou ik me best schuldig voelen als aan de andere kant van de wereld mensen kreperen en niet eens in hun dagelijkse behoefte kunnen voorzien. Laat ze daar maar eens iets concreets aan doen ipv van al die zogenaamde liefdadigheid van ze waar de wereld echt niet beter door wordt maar eigenlijk maar één doel heeft en dat is hun eigen voordeel en belang. Zoals engerd Gates met zijn world wide vaccinatiepropaganda.
Ja genoeg. Deed jij het ook maar eens ipv je te verblinden door al die zogenaamde charity. editquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je weleens in de doelen verdiept die gesteund worden door de door jou zo verfoeide 'rijke stinkerds'? edit
Waarom schuldig voelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik steun een paar goede doelen hoor maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets als De Kankerstichting te steunen. Verder als ik billions en billions zou bezitten zou ik me best schuldig voelen als aan de andere kant van de wereld mensen kreperen en niet eens in hun dagelijkse behoefte kunnen voorzien. Laat ze daar maar eens iets concreets aan doen ipv van al die zogenaamde liefdadigheid van ze waar de wereld echt niet beter door wordt maar eigenlijk maar één doel heeft en dat is hun eigen voordeel en belang. Zoals engerd Gates met zijn world wide vaccinatiepropaganda.
Waar ik nu in geinteresseerd ben, zijn tekenen van de werkelijke macht van de Rothschilds. Veel dingen zullen buiten de media blijven dan wel verdraaid worden, zoals zovaak met machtige families, maar er moeten toch wel onuitgewiste sporen overblijven?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:01 schreef Izzy73 het volgende:
Deze discussie gaat nergens meer over, dus dit is echt het laatste wat ik erover schrijf.
Dat jullie alleen over het uiterlijk van Burns schrijven wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen.
Mr. Burns is een karakter/persoonlijkheid, een gierige rijke vrek. Die allerlei smerige achterbakse trucjes uithaalt om nog rijker te worden. Het is niet alleen maar een plaatje. Jullie zijn toch ook niet alleen een avatar en of uiterlijk, ik mag toch hopen dat jullie ook karakter hebben en een persoonlijkheid. Of zit ik hier met bots te discussiëren?
P.s. als je dit quote en er anders over denkt, prima maar ik ga er niet meer over discussiëren.
Loop maar weer weg als je geen weerwoord hebt. Heel volwassen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dit topic, ga zelf maar zoeken op internet.
Kinderachtig gedoe hier.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:10 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dit topic, ga zelf maar zoeken op internet.
Kinderachtig gedoe hier.
Mr Burns is ook ergens in de jaren 80 verzonnen en 30 jaar geleden was die rothschild man wellicht helemaal niet kaal of grijs...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je de vergelijking ziet dan zou je bijna denken dat Matt Groening Die Rothschild gebruikt heeft als voorbeeld voor Burns en niet zoals hij zegt dat het een oud leraar is. Misschien durft ie dat niet toe te geven.
Even een origineel erbij pakkend:
[ afbeelding ]
En dan een foto van Rothschild
[ afbeelding ]
daar valt de vergelijking op aardig wat punten mank trouwens.
Als je het echt wilt weten dan zoek je het zelf uit? Zou jammer zijn als je zo vast blijft zitten in je circel redenatiequote:Op donderdag 7 mei 2015 07:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wat is zijn concrete aanklacht tegen de Rothschilds?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten dan zoek je het zelf uit? Zou jammer zijn als je zo vast blijft zitten in je circel redenatie
Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden . Maar je zei dat je op zoek was naar primaire bronnen. Een persoon als Micheal Hoffman biedt je bronnen waar je zo naar op zoek bent .
Het verdiepen in BNW materie is een solistische activiteit . Het is aan jou om het ''vuile werk'' te doen . Je had het wellicht anders willen zien . Ik kom met argumenten en op basis van die argumenten bepaald jij wat onzin is en wat niet. Daar begin in niet aan
Mits je bereid bent om dat werk te verzetten zullen al je vragen beantwoord worden .
Je weet het dus ook niet? Iemand maakt een topic: De Rothschilds zijn het kwaad. En als je dan vraagt wat precies, dan moet je dat zelf uitzoeken?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef Ali_boo het volgende:
Als je het echt wilt weten dan zoek je het zelf uit? Zou jammer zijn als je zo vast blijft zitten in je circel redenatie
Volgens mij is er aangetoond in een studie (geen idee of er meer van zijn) die ik gepost heb dat de vermeende Khazaarse link een mythe is.quote:Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden . Maar je zei dat je op zoek was naar primaire bronnen. Een persoon als Micheal Hoffman biedt je bronnen waar je zo naar op zoek bent .
Geen reactie?..quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
Ja, Rothschild was een 'Ashkenazi Jew'. De Khazaar hypothesis bleek echter niet waar niet te zijn.
http://digitalcommons.wayne.edu/humbiol_preprints/41/
Bovendien voegt het weinig toe aan de discussie of Rothschild slecht is of niet. Of zijn alle Khazaren slecht?Wat natuurlijk niet anti-semitisch, maar gewoon racistisch zou zijn.
Solistisch werk? Dus dat is de reden dat niemand luistert en de oogkleppen ophoudt? Ik claim niet dat de Rothschilds slecht zijn. Dat doen anderen. Als ik dan vraag waarom dan wordt er gezegd: Ga maar lezen..?quote:Het verdiepen in BNW materie is een solistische activiteit . Het is aan jou om het ''vuile werk'' te doen . Je had het wellicht anders willen zien . Ik kom met argumenten en op basis van die argumenten bepaald jij wat onzin is en wat niet. Daar begin in niet aan
quote:Mits je bereid bent om dat werk te verzetten zullen al je vragen beantwoord worden .
Een goede leraar weet zijn leerlingen te stimuleren.quote:Begin bij het Kazaarse imperium en zie waar je uitkomt . Mocht je vast komen te zitten dan kan ik wellicht de helpende hand bieden
Omdat álle banken van de Rothschilds zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens stel ik die vraag ook vaak.
Maar ook bijvoorbeeld waar de rothschildsbank in NL zich bevind.
Je krijgt nooit antwoord.
Mijn god wat een onsamenhangend geheel weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Prinses Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de twee grootste aandeelhouders van RoyalDutch/Shell.
http://niburu.co/index.ph(...)financieel&Itemid=28
Laat mij de rol van de trol nemenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Prinses Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de twee grootste aandeelhouders van RoyalDutch/Shell.
Zo!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat mij de rol van de trol nemen
First lol bron . Daar zet ik kracht bij door een paar van deze neer te zetten :![]()
![]()
![]()
En alleen omdat ze succesvol zijn betekend niet dat ze uit zijn om de wereld om zeep te helpen
Dus nogmaals welke bewijs heb je nou echt![]()
Enige waarmee je komt zijn site van racisten en complot idioten
Net gedaan maar jij vindt het geen hak op de tak verhaal met 0 bronvermelding?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien eens wat aandachtiger lezen of gewoon verder gaan met naïef zijn kan ook![]()
http://www.ninefornews.nl(...)iershuis-rothschild/
Grootaandeelhouders van bedrijven worden opgenomen in het jaarverslag. Volgens mij vanaf 2.5%+quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien eens wat vriendelijker zijn tegen nieuwe users. Ditquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien eens wat aandachtiger lezen of gewoon verder gaan met naïef zijn kan ook![]()
http://www.ninefornews.nl(...)iershuis-rothschild/
Daar hebben we jou toch voor? Ons zonnetje in huis, voor iedere nieuweling een warm woordquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien eens wat vriendelijker zijn tegen nieuwe users. Ditis niet bepaald verwelkomend.
Oké, duidelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch voor? Ons zonnetje in huis, voor iedere nieuweling een warm woord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |