Oh gaan we het weer over het jodendom hebben?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten
Micheal Hoffman
Ondanks dat die een label heeft geeft die een zeer genuanceerd beeld over het jodendom . Met heel wat primaire bronnen
Nog even een restantje van de oude discussie. Maar inderdaad, we gaan nu verder met de familie an sich.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gaan we het weer over het jodendom hebben?
Ik dacht dat het over een rijke familie ging die ook toevallig joods is.
ik denk het ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga er zeker wel van uit dat ze ook wel doneren aan die instanties hoor, als ik het heel cynisch bekijk zie ik het als zand in de ogen strooien zodat men daar naar kan verwijzen om enige kwade sprekers stil te krijgen.
Daarom, verwarrend, irriterend, mensen raken er van overstuur en uiteindelijk zo irrelevant voor wat ze eventueel daadwerkelijk doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:01 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, we krijgen eerst te horen dat ze joods zijn en vervolgens dat ze niet echt joods zijn, omdat ze afstammen van Khazaren en dat zijn geen echte joden. Kortom, je wordt er niet wijs uit.
En wat is zijn concrete aanklacht tegen de Rothschilds?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:
Als je het echt wil weten
Micheal Hoffman
Ondanks dat die een label heeft geeft die een zeer genuanceerd beeld over het jodendom . Met heel wat primaire bronnen
Dat is geen toeval natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:03 schreef Divje het volgende:
Potver wat lijkt die Jacob op Mr. Burns uit The Simpsons.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is geen toeval natuurlijkzorgt voor leuke plaatjes om op een makkelijke manier je punt duidelijk te maken. Jacob de Rothschild is in ieder geval niet de rijkste Rothschild, dus waarom ze hem hebben gepakt lijkt een puur cosmetische kwestie.
http://skeptoid.com/blog/(...)mily-facebook-memes/
Een aardige uitleg over een aantal de Rothschilds zijn slecht claims.
Geschreven door Mike Rothschildquote:
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geschreven door Mike Rothschild![]()
Hij legt in het begin ook uit dat hij verder niets met de familie te maken heeft, alleen denk ik dat sommigen dat juist weer niet geloven en zien als dis-info.
Daarom poste ik hem ookquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
Geschreven door Mike Rothschild![]()
Hij legt in het begin ook uit dat hij verder niets met de familie te maken heeft, alleen denk ik dat sommigen dat juist weer niet geloven en zien als dis-info.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Burnsquote:Burns's character, appearance, and mannerisms are based on several different people. The show's creator Matt Groening principally based Burns on his high school teacher Mr. Bailey.[14] Drawing further inspiration from oil tycoon John D. Rockefeller, David Rockefeller and fictional character Henry Potter from It's a Wonderful Life, Groening made Burns the "embodiment of corporate greed".[13] Animator David Silverman parodied Burns's appearance on Fox founder Barry Diller,
En David Rockefeller en Jacob Rothschild zijn dezelfde persoon?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:08 schreef Izzy73 het volgende:
De vergelijking van Jacob Rotschild met Mr. Burns is niet helemaal uit de lucht gegrepen want de Simpsons figuur is onder meer gebaseerd op David Rockefeller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr._Burns
Datquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:12 schreef Copycat het volgende:
En David Rockefeller en Jacob Rothschild zijn dezelfde persoon?
Ze zijn allemaal inwisselbaar, die rijke stinkerds.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:31 schreef Izzy73 het volgende:
Nee hoor, Jacob Rothschild en David Rockefeller hebben niets met elkaar gemeen
Eén pot nat. Allemaal nepjoden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En David Rockefeller en Jacob Rothschild zijn dezelfde persoon?
Het ging om de uiterlijke kenmerken héquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:31 schreef Izzy73 het volgende:
Nee hoor, Jacob Rothschild en David Rockefeller hebben niets met elkaar gemeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |