Wat hier bedoeld wordt is het uitpeilen van mobiles die bereik hebben. Het moet ook mogelijk zijn om een mobile te peilen die geen bereik heeft. Dan ben je zelf als het ware het zend- en ontvangststation.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:52 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Astenblaft:
http://www.eenvandaag.nl/(...)ma_had_beter_gekund_
Deze net gevonden. Niet de video die ik bedoel, maar een radiofragment. Luister vanaf 03:30
en nog een:
http://journalistiek.npo.(...)ermiste-nederlanders
luister vanaf 01:10
Ik bedoelde meer het maken van gereedschap als je daar bent. En als je twee linker handen hebt is een zakmes ook gevaarlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:58 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hoeveel talent is er volgens jou nodig om een zakmes of een aansteker te gebruiken![]()
Ze hebben gewoon totaal niet kunnen inschatten dat ze een survival tocht zouden moeten maken.
Een wandeling in een natuurgebied, daar waren ze op voorbereid, geen meerdaagse tocht door de jungle.
? Indianenverhalen??quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:21 schreef bladwijzer het volgende:
Sorry Jackie maar zo komen de indianenverhalen in de wereld, je post een quote van dit forum, met een zelfgeschreven tekst van een user die toen ook al geen bron kon vinden![]()
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #69 - watskeburt?
Ik had sterke argwaan over de betrouwbaarheid van dat bericht, aangezien er en passant ook even gezegd wordt dat L astmatisch was. Er is geen enkele echte bron waar je dat kan lezen, dat is verzonnen op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sigrid is geinterviewd maar ik weet niet of zij in dat interview ook gezegd heeft of ze hen zag vertrekken om 13.10 uur. Ik geloof dat Poekje dat weet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:49 schreef ToniB het volgende:
[..]
en wat hadden k&l dan te zoeken bij de taalschool op 1april?
Ben het met jackie12 eens. 31maart nog geen plannen volgens Meriam. 1 april in de ochtend bij Feliciano de excursies geboekt. Ik denk zelf dat Eileen daar helemaal niet bij was om 9.30 uur.
Was zij de medewerker die hen zag vertrekken om 13.00? Waarom heeft zij in eerste instantie via boquete.ning.com gezegd dat zij dacht aan Quazal trail? Waar is de link dat zij mee zou gaan naar de aardbeien farm?
Helaas zat dat er niet op.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef RapaNui het volgende:
Het fototoestel van K&L had ook een GPS locatie systeem (mijn bewoording). Bij iedere foto, zou je de preciese locatie kunnen achterhalen. Bron: handleiding van de camera die ooit gepost is hier op FOK en op WS.
Het lijkt erop dat die functie niet aanstond. Erg Jammer, want dan zou de locatie van de nachtfoto's nu bekend zijn.
Weet iemand hier op FOK of die functie aanstaat wanneer zo'n camera de fabriek verlaat? Als default? Of moet de gebruiker die zelf aanzetten?
Ik heb zoveel links opgeslagen dat het een beetje onoverzichtelijk geworden is, ik weet dan niet steeds precies welke details in welke link staan. Maar ik ga zoeken, na mezelf een time-out opgelegd te hebben duik ik er nu weer ff inquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sigrid is geinterviewd maar ik weet niet of zij in dat interview ook gezegd heeft of ze hen zag vertrekken om 13.10 uur. Ik geloof dat Poekje dat weet.
Als dat niet zo is dan zou het kunnen dat Eileen en Sigrid door elkaar zijn gehaald.
De link dat Eileen mee zou gaan kwam uit het stuk dat ze (Feliciano en Eileen) tevergeefs stonden te wachten op K en L om 8 uur.
Ik kan die link 1,2,3 niet vinden. Misschien Grijzemassa. Zij heeft veel dingen wel paraat.
Maar ben idd net als jij nieuwsgierig
Even opgezocht. Naar schatting enkele tientallen tot een paar honderd doden per jaar in Panama door giftige slangenbeten. Nauwkeurige cijfers zijn er alleen van ziekenhuizen (ca.20 per jaar).quote:
je hele scenario staat hier bol van, kan ook niet naders, gezien de weinige feiten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, van "het zou kunnen" is het nu ineens naar "zeer aannemelijk" gegaan...
Welk nieuw feit onderbouwt die stijging in waarschijnlijkheid precies?
Op 31 maart gingen K&L ervan uit dat ze bij het vrijwilligerswerk zouden beginnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:23 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hoe maak jij daar uit op dat K en L die exursies op 1 april boekten bij Eileen en niet op 31 maart? Dat Eileen belde op 1 april wil niet zeggen dat K en L haar ook spraken over de excursies op 1 april en niet op bv 31 maart.
Kan toch zijn,
31 maart, Eileen neemt excursies op met studenten
1 april, Eileen doet een rondje gidsen bellen voor de boekingen voor de komende dagen
Heb het zelf ook druk gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb zoveel links opgeslagen dat het een beetje onoverzichtelijk geworden is, ik weet dan niet steeds precies welke details in welke link staan. Maar ik ga zoeken, na mezelf een time-out opgelegd te hebben duik ik er nu weer ff in
dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even opgezocht. Naar schatting enkele tientallen tot een paar honderd doden per jaar in Panama door giftige slangenbeten. Nauwkeurige cijfers zijn er alleen van ziekenhuizen (ca.20 per jaar).
Bron o.a.: A.Kasturiratne e.a. (2008): The global burden of snakebite: a literature analysis and modelling based on regional estimates of envenoming and deaths.
Er zijn 31 of 32 soorten gifslangen in Panama. Daarnaast zijn er ook niet-giftige slangen waar je geen ruzie mee moet zoeken, zoals de Boa constrictor.
Nog een tree trac?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Heb het zelf ook druk gehad.
Vanaf vanavond weer meer tijd.
En als je er toch weer induikt; is er naast de Tree Trek ook nog een andere zipline?
Ik dacht dat er een was meer naar het westen toe.
ja ik heb foto's gezien waarvan ik niet denk dat die van de Boquete Tree Trek zijn maar wel in de buurtquote:
Misschien bedoel je deze, dat is op een van de eilandenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
ja ik heb foto's gezien waarvan ik niet denk dat die van de Boquete Tree Trek zijn maar wel in de buurt
Dat is ook de enige die ik kon vinden. Alle links in Boquete gaan naar de tree trac, heb ook even gekeken of dit bedrijf in de afgelopen jaren verhuisd was, naar een andere locatie in de jungle. Daar kon ik ook niet van vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Misschien bedoel je deze, dat is op een van de eilanden
http://panamainfo.com/en/(...)nforest-zipline-tour
Ik zei dit 2 april 2014 tegen mijn zoon, en word zo boos ....het kan allemaal en Panama is geenquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:16 schreef matteo_111 het volgende:
Wat hier bedoeld wordt is het uitpeilen van mobiles die bereik hebben. Het moet ook mogelijk zijn om een mobile te peilen die geen bereik heeft. Dan ben je zelf als het ware het zend- en ontvangststation.
Ja er zijn er twee. Kom er nog op terug. Erg druk even, dus erop en eraf, maar lees wel mee/bij.quote:
Die jongens zijn bij terugkomst in Nederland direct ondervraagd, ik neem aan dat ze door middel van foto's kassabonnetjes en bankafschriften, hotelrekeningen wel hebben kunnen aantonen dat ze daar niet waren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:01 schreef doorgaan het volgende:
Misschien heb ik iets gemist:
Wat weten we van de jongens bij wie een BRAND in hun verblijf was en die door K&L in de ochtend
van 1 april een sms hebben gekregen. Ze hebben erop geantwoord dat alles ok was. K&L hebben daarop geen reactie meer gegeven.
Weet iemand waar ze verbleven? En wat weten we verder van ze?
Is er door autoriteiten contact met ze gezocht?
Zijn deze jongens nog potentiële kandidaten die afgereisd kunnen zijn naar Boquete op 1 april om
met K&L de watervallen te gaan bezichtigen?
Mijn hele scenario is gebaseerd op feiten en waar ik aannames doe zeg ik dat er duidelijk bij en die zijn gebaseerd op lijstjes met argumenten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
je hele scenario staat hier bol van, kan ook niet naders, gezien de weinige feiten.
Voorbeeld: dat ze niet overvallen zijn omdat er nog ¤ 84,- is geen feit maar een bewering.
Reageer je dan ook even op het feit dat K&L niet op de door jouw geselecteerde plek konden staan? Toen zij de zoeklichten van het Sinaproc nachtteam zagen vanaf een plek op de cd?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn hele scenario is gebaseerd op feiten en waar ik aannames doe zeg ik dat er duidelijk bij en die zijn gebaseerd op lijstjes met argumenten.
Dat is even wat anders dan roepen "het is zeer aannemelijk" zonder daar argumenten bij te geven. Het is gebaseerd op "een gevoel". Vind ik weinig sterk.
Over dat geld, 4 mogelijkheden:
• Kris en Lisanne begonnen met 83 USD op zak aan de wandeling en er is niets gestolen - veruit meest waarschijnlijk
• K&L begonnen met 83 USD en wisten te vluchten en de rugzak verstoppen voor hun belagers
• K&L hadden meer dan 83 USD bij zich (onwaarschijnlijk) en de rest is gejat maar 83 is laten zitten door de rijke derden
• K&L hadden minder geld dan 83 USD bij zich maar er is meer geld ingestopt door de steenrijke derden
Heb je de hele log van de telefoon op dezelfde manier als het NFI (tot aan welke pincode actief was -0556-) uit kunnen lezen dan? Hoe weet je dat het niet wordt geregistreerd als/dat je de dag actief verandert? En dat moet dus ook keihard voor de iPhone gelden waarvan Physsic duidelijk heeft gemaakt dat die dingen ALLES registreren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Zojuist dus de belgegevens bekeken van de samsung. Ik heb hier een maand geleden dus oproepen gedaan op tijden in de "toekomst". En hiervan de gegevens opgevraagd, nu dus binnen en ja hoor de tijden staan gewoon in de "toekomst".
Klopt dus niet met de werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |