En @Sussenintuition, zij schreef ook iets dergelijks?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:47 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Zoiets zei die Nederlandse rechercheur toch ook?
Weet ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En @Sussenintuition, zij schreef ook iets dergelijks?
Astenblaft:quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En @Sussenintuition, zij schreef ook iets dergelijks?
juist ze kunnen pingen voor plaats bepaling - op 4 meter nauwkeurigquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:52 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Astenblaft:
http://www.eenvandaag.nl/(...)ma_had_beter_gekund_
Deze net gevonden. Niet de video die ik bedoel, maar een radiofragment. Luister vanaf 03:30
en nog een:
http://journalistiek.npo.(...)ermiste-nederlanders
luister vanaf 01:10
Hier is de video die ik bedoel:quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:44 schreef matteo_111 het volgende:
Shit!
Ik hoor zojuist bij Pauw dat elke mobile per satelliet te traceren zou zijn. Verteld door de zus van een verdwenen vrouw in Indonesië. Zal toch niet waar zijn?
Moet wel via interpol worden aangevraagd, door het land van verdwijnen en weer via een regionaal coördinerend land (ic. Australië)
Hoeveel talent is er volgens jou nodig om een zakmes of een aansteker te gebruikenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs minder spullen. Waterfles, muggenolie, resten van boodschappen anders dan de oranje zakjes; mogelijk extra kleding. Mata heeft daar in zijn video nog een uitgebreidere lijst van mogelijkheden voor opgesteld.
Het is inderdaad vreemd dat ze helemaal niets aan werktuigen of nuttigs bij zich hadden in de rugzak.
Overigens: vuur maken konden ze kennelijk niet. Dan hoef je daarvoor ook niets te hebben.
Ook voor gereedschap heb je een zeker talent en inzicht nodig. Ik weet niet of ze dat hadden.
En ze waren niet primair gericht op survival maar op gered worden, m.i.
Dat vind ik nogal een achterhaald idee. Ik denk dat iedere jonge vrouw die weet dat ze een serieuze wandeltocht door ruig terrein gaat maken niet alleen aan een mobieltje en geld denkt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:19 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik vind gereedschap typisch een mannengedachte. Vraag ik aan mijn dochter, wat neem je mee in je rugzak: mobiel en geld. Mijn zoon zegt: zakmes.
Natuurlijk als ze met zulke wandelschoenen op pad gaan dan weten ze ook wel wat je nog meer mee moet nemenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een achterhaald idee. Ik denk dat iedere jonge vrouw die weet dat ze een serieuze wandeltocht door ruig terrein gaat maken niet alleen aan een mobieltje en geld denkt.
Dat denk je als je verwacht een gewone wandeling te gaan maken met als afsluiting wat eten en drinken in een restaurant.
Het is zeer aannemelijk dat K en L onder begeleiding waren. Dus van alles en nog wat meenemen was niet aan de orde.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Natuurlijk als ze met zulke wandelschoenen op pad gaan dan weten ze ook wel wat je nog meer mee moet nemen
Ah, van "het zou kunnen" is het nu ineens naar "zeer aannemelijk" gegaan...quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:27 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het is zeer aannemelijk dat K en L onder begeleiding waren. Dus van alles en nog wat meenemen was niet aan de orde.
Dat had Physsic uitgezocht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef RapaNui het volgende:
Het fototoestel van K&L had ook een GPS locatie systeem (mijn bewoording). Bij iedere foto, zou je de preciese locatie kunnen achterhalen. Bron: handleiding van de camera die ooit gepost is hier op FOK en op WS.
Het lijkt erop dat die functie niet aanstond. Erg Jammer, want dan zou de locatie van de nachtfoto's nu bekend zijn.
Weet iemand hier op FOK of die functie aanstaat wanneer zo'n camera de fabriek verlaat? Als default? Of moet de gebruiker die zelf aanzetten?
K en L waren verstandige meiden en waarschuwden andere mensen niet zonder gids te gaan hiken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, van "het zou kunnen" is het nu ineens naar "zeer aannemelijk" gegaan...
Welk nieuw feit onderbouwt die stijging in waarschijnlijkheid precies?
Bedoel je dezequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef RapaNui het volgende:
Het fototoestel van K&L had ook een GPS locatie systeem (mijn bewoording). Bij iedere foto, zou je de preciese locatie kunnen achterhalen. Bron: handleiding van de camera die ooit gepost is hier op FOK en op WS.
Het lijkt erop dat die functie niet aanstond. Erg Jammer, want dan zou de locatie van de nachtfoto's nu bekend zijn.
Weet iemand hier op FOK of die functie aanstaat wanneer zo'n camera de fabriek verlaat? Als default? Of moet de gebruiker die zelf aanzetten?
Dat moet ik dan nog eens nakijken, want zoals ik het me herinner, zou die'm wel hebben. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:31 schreef El_Matador het volgende:
en de XS270 die Lisanne had heeft die functie niet
Tnz. Kijk ik nog even na, ik moet nu weg.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:39 schreef vronie het volgende:
[..]
Bedoel je dezehttp://www.canon.nl/suppo(...)ualid=tcm:16-1049863
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je aan een serieuze wandeltocht begint, trek je in ieder geval geen korte broek en topje aan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een achterhaald idee. Ik denk dat iedere jonge vrouw die weet dat ze een serieuze wandeltocht door ruig terrein gaat maken niet alleen aan een mobieltje en geld denkt.
Dat denk je als je verwacht een gewone wandeling te gaan maken met als afsluiting wat eten en drinken in een restaurant.
Dat is wat ik bedoel, ze hebben de indruk gehad dat het een gewone wandeling was.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:14 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Als je aan een serieuze wandeltocht begint, trek je in ieder geval geen korte broek en topje aan.
Ben blij dat je dit artikel nog eens aanhaalt Stacey.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:57 schreef StaceySinger het volgende:
’Iemand anders gebruikte telefoon Kris Kremers’
Mobieltjes vertellen raadselachtig verhaal
[quote] Vanaf 1 april tot 5 april is de telefoon telkens aangezet door het invoeren van de juiste twee codes, zegt de NFI-onderzoeker in zijn rapport. Hij concludeert dat de iPhone in bezit en gebruik is geweest van Kris „tot en met de ochtend van 5 april 2014”.
Iets wat ik hier al -tig keer hebt gezegd maar er bij sommigen niet in wil: NEE de meiden hebben niet ge-smst/ge-appt of naar huis gebeld in al die dagen.quote:Het zou logisch zijn te veronderstellen dat de vrouwen ook moeten hebben gepoogd per sms of whatsapp berichten te versturen. „Dat lijkt ons ook, maar in het NFI-rapport staat dat er geen sms of whatsapp na 31 maart op de telefoons is geconstateerd”, aldus de justitiebronnen.
Zullen we gewoon discusseren en argumenten tegen elkaar afwegen zonder elkaar voor dom uit te maken? Ik vind het eerder kortzichtig en niet heel slim overkomen als users hier denken dat ze met zekerheid kunnen zeggen wat wel en wat niet gebeurd isquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dit artikel nog eens aanhaalt Stacey.
In de ochtend van 5 april weet Kris haar pincode opeens niet meer maar op 8 april leeft ze nog wel op de foto.
Strookt niet met elkaar
[..]
Iets wat ik hier al -tig keer hebt gezegd maar er bij sommigen niet in wil: NEE de meiden hebben niet ge-smst/ge-appt of naar huis gebeld in al die dagen.
En NEE het is niet zo dat die gegevens niet bekend zijn want dat zijn ze wel.
Je moet wel uit een heel naïef ei komen om te geloven dat Kris en Lisanne 11 dagen hopeloos in een bedding zitten zonder al die dingen 0 keer te proberen.
Dat ben ik met je eens. Ik zou mijzelf ook anders hebben gekleed maar ik heb al veel foto’s hier voorbij zien komen waarop gidsen staan met toeristen die deze hike maakten en waarbij de kleding van de dames overeenkwam met die van K en L.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:14 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Als je aan een serieuze wandeltocht begint, trek je in ieder geval geen korte broek en topje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |