Je noemt dingen op die niet aan de orde geweest kunnen zijn voor beide dames.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:36 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Zullen we gewoon discusseren en argumenten tegen elkaar afwegen zonder elkaar voor dom uit te maken? Ik vind het eerder kortzichtig en niet heel slim overkomen als users hier denken dat ze met zekerheid kunnen zeggen wat wel en wat niet gebeurd is![]()
In grote stress, in en uit bewustzijn vallen, door uitdroging of koorts niet meer helder kunnen denken, dat zijn zo maar een paar redenen om je pincode te vergeten. Daar hoef je niet gelijk dood voor te zijn.
Tegen de tijd dat het ochtend was in Nederland, waren K en l al achter de mirador zonder bereik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:44 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je noemt dingen op die niet aan de orde geweest kunnen zijn voor beide dames.
Er is ook op 1 april niet al geprobeerd naar huis te bellen of te appen/sms-en or whatever.
Je kunt niet aan de ene kant zeggen dat het getrainde militairen waren die uiterst zorgvuldig/zuinig met hun telefoons omgingen en anderzijds dat ze bv beiden hun bewustzijn af en toe verloren.
Ik ben gewoon van mening dat je wel heel naïef moet zijn om te geloven dat Kris en Lisanne 0 keer ge-smst/ge-appt of gebeld hebben naar huis in minimaal 11 dagen tijd.
Buiten dat geloof ik sowieso geen ruk van het hele belschema gelet op bv netwerkcontact, 13.37 uur, telefoon aan op 11 april etc.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:49 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het ochtend was in Nederland, waren K en l al achter de mirador zonder bereik.
Maar jij denkt dat ze om een uur of 6 in de ochtend nederlandse tijd even naar huis appen voor de gezelligheid?
Daar heb je gelijk in, ik haal wat tijden door elkaar sorryquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Om 16.39 uur Panama was het 23.39 uur in Nederland.
En nee ze hadden hun plannen niet al doorgegeven aan thuis. Ze hebben die namelijk pas op 1 april bij Feliciano geboekt rond een uur of 10.00 uur Panamese tijd.
Toen was het in NL 17 uur 's middags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://o.elobot.eu/artikel/slangenbeten
Ik val in herhaling (geeft niet)quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:59 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik haal wat tijden door elkaar sorry
Die excursies zijn waarschijnlijk door Eileen geboekt, die belde F daarover
De redenen die ik noemde voor het vergeten van de pincode en het niet maken van berichten zijn gewoon reëel. Denk ook maar aan de gevolgen van een slangenbeet, dat verandert je bewustzijn volkomen als je geen tegengif krijgt.
Heb het nagekeken. Idd, de 270 heeft het helaas niet, de 280 wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:44 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat moet ik dan nog eens nakijken, want zoals ik het me herinner, zou die'm wel hebben. Wordt vervolgd.
Nee, andere users vervallen constant in herhaling omdat jij tegenargumenten negeert.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik val in herhaling (geeft niet)
Kris en Lisanne zijn bij de taalschool om excursies te boeken. Feliciano komt om die op te nemen.
Wat is dan logischer
A Kris en Lisanne laten deze volledig boeken door de 19 jarige Eileen (welke,wanneer en hoe duur) terwijl Kris en Lisanne buiten op een kaart kijken en in een hangmat liggen of
B Kris en Lisanne boeken samen met Eileen hun excursies voor die week bij Feliciano en bepalen zelf welke excursie, wanneer en voor hoeveel geld.
Ik ga dan voor B
En een slangebeet? prima. Maar allebei?
Dat Kris haar pincode niet meer weet op 5 april maar wel levend op de foto van 8 april staat kan ik moeilijk bevatten.
Dat Kris en Lisanne niet ge-smst enzo hebben geloof ik 0%
Inderdaad, je gaat in groot vertrouwen de Pianista hike maken en dan gebeuren er ineens hele vreemde dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
K en L hebben ook niet kunnen bevatten wat ze overkwam
Hoe maak jij daar uit op dat K en L die exursies op 1 april boekten bij Eileen en niet op 31 maart? Dat Eileen belde op 1 april wil niet zeggen dat K en L haar ook spraken over de excursies op 1 april en niet op bv 31 maart.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:16 schreef jackie12 het volgende:
Welke link bedoel je?
Ik kan je zelfs een link geven dat op 1 april 's middags Eileen telefonisch aan Feliciano de excursies doorgaf toen K en L al op de Pianista liepen.
Kris en Lisanne hebben zelf hun excursies geboekt samen met Eileen op 1 april
Eileen zou op 2 april ook meegaan naar de aardbeienfarm
Zie mijn post hierboven. FG werd benaderd?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:23 schreef bladwijzer het volgende:
31 maart, Eileen neemt excursies op met studenten
1 april, Eileen doet een rondje gidsen bellen voor de boekingen voor de komende dagen
1- Lisanne sprak met Myriam op de avond van 31 maart en op de vraag of ze al plannen hadden nu het vrijwilligerswerk niet doorging zei Lisanne dat ze nog geen plannen haddenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:23 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hoe maak jij daar uit op dat K en L die exursies op 1 april boekten bij Eileen en niet op 31 maart? Dat Eileen belde op 1 april wil niet zeggen dat K en L haar ook spraken over de excursies op 1 april en niet op bv 31 maart.
Kan toch zijn,
1 april, Eileen doet een rondje gidsen bellen voor de boekingen voor de komende dagen
Volgens mij hebben ze hun ouders op 31 maart al laten weten dat ze excursies geboekt hadden voor de rest van de week, alleen op 1 april was er geen gids meer beschikbaar. Die dag zouden ze wat gaan wandelen en de omgeving verkennen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:51 schreef jackie12 het volgende:
En nee ze hadden hun plannen niet al doorgegeven aan thuis. Ze hebben die namelijk pas op 1 april bij Feliciano geboekt rond een uur of 10.00 uur Panamese tijd.
Toen was het in NL 17 uur 's middags
Miriam vroeg of ze al plannen voor de volgende dag hadden, niet voor de rest van de week., tenminste ik heb dat nergensgelezen. Er is haar alleen gevraagd of ze wist wat de plannen voor 1 april waren van K en Lquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
1- Lisanne sprak met Myriam op de avond van 31 maart en op de vraag of ze al plannen hadden nu het vrijwilligerswerk niet doorging zei Lisanne dat ze nog geen plannen hadden
2- Wat deed Feliciano dan op 1 april bij de taalschool?
Verplaats je in de situatie: Jij wilt wat excursies boeken omdat je plots een week vrij hebt.
De gids komt langs bij de taalschool waar jij buiten zit.
Binnen zit (de jongere) Eileen en die gaat in gesprek met Feliciano om excursies te boeken.
Zou jij dan niet 10 meter naar binnen lopen om zelf je te bemoeien met het boeken van je eigen excursies?
Tuurlijk! Dat laat je dan voor jouw geld toch niet over aan iemand anders?
Met name Lisanne was een regelneef. Die zou dat echt niet over laten aan Eileen en haar een carte-blanche geven?
Dat Feliciano alleen hola zei is dan naar mijn mening ook niet waar.
Volkskrant:quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hun ouders op 31 maart al laten weten dat ze excursies geboekt hadden voor de rest van de week, alleen op 1 april was er geen gids meer beschikbaar. Die dag zouden ze wat gaan wandelen en de omgeving verkennen.
[..]
Miriam vroeg of ze al plannen voor de volgende dag hadden, niet voor de rest van de week., tenminste ik heb dat nergensgelezen. Er is haar alleen gevraagd of ze wist wat de plannen voor 1 april waren van K en L
Verder is het heel gewoon om door iemand van de taalschool de excursies te laten boeken, als je het zelf doet is dat veel uitzoekwerk.
Zoals welke gids spreekt behalve Spaans ook Engels?
Welke gids is gespecialiceerd in welke hike?
Het meest redelijk in prijs?
En ga zo maar door.
Als je dan een stuk of wat excursies wil plannen heb je heel wat uit te zoeken.
Heel begrijpelijk dus om dat door iemand van de taalschool te laten doen, kost waarschijnlijk niks extra.
Heb je de bron, er staat nl ook in dat L astmatisch zou zijn. Dat is helemaal niet waar, ze was gewoon verkouden. Ik wil graag de bron zienquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Volkskrant:
'Ik weet nog hoe het ging die maandagavond hier thuis', zegt Guerra. 'Kris zat een boek te lezen op hun kamer. Ik keek televisie en Lisanne zat naast me op de bank. Ik vroeg wat ze gingen doen nu het vrijwilligerswerk niet doorging.'
'We hebben nog geen plan', zegt Lisanne.
Guerra: 'Ze vertelde dat ze heel moe was, ze moest de hele tijd hoesten, omdat ze astmatisch was. Dat was de laatste avond dat ik hen gezien heb. Lisanne was ziek, ik kan me niet voorstellen dat ze de dag erna ineens een grote wandeling zijn gaan maken.'
Maar Kris en Lisanne willen wat doen. De volgende ochtend gaan ze naar de taalschool, waar ze rond 11 uur vragen naar mooie uitstapjes in Boquete. Met hulp van de Duitse medewerkster Eileen plannen ze van woensdag tot zondag vol met excursies, zegt Lommers. 'Zo boekten ze een koffietoer en in het weekend wilden ze de vulkaan beklimmen.'
Denk je dat ik dit zelf bedenk en opschrijf? Is uit de Volkskrantquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:05 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Heb je de bron, er staat nl ook in dat L astmatisch zou zijn. Dat is helemaal niet waar, ze was gewoon verkouden. Ik wil graag de bron zien
Nee dat het via via verkeerd overgenomen is, mag ik de bron of is het een verhaal van een verhaal van een user ergens op een forum? Bvdquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dit zelf bedenk en opschrijf? Is uit de Volkskrant
Maud Effting is de schrijfster van het artikel. Werkt voor de Volkskrantquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:08 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee dat het via via verkeerd overgenomen is, mag ik de bron of is het een verhaal van een verhaal van een user ergens op een forum? Bvd
Ik zou graag een link zien kan dat niet?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maud Effting is de schrijfster van het artikel. Werkt voor de Volkskrant
het zou hier hebben gestaan....moet je wel voor betalen als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:21 schreef bladwijzer het volgende:
Sorry Jackie maar zo komen de indianenverhalen in de wereld, je post een quote van dit forum, met een zelfgeschreven tekst van een user die toen ook al geen bron kon vinden![]()
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #69 - watskeburt?
Ik had sterke argwaan over de betrouwbaarheid van dat bericht, aangezien er en passant ook even gezegd wordt dat L astmatisch was. Er is geen enkele echte bron waar je dat kan lezen, dat is verzonnen op Fok!
en wat hadden k&l dan te zoeken bij de taalschool op 1april?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:23 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hoe maak jij daar uit op dat K en L die exursies op 1 april boekten bij Eileen en niet op 31 maart? Dat Eileen belde op 1 april wil niet zeggen dat K en L haar ook spraken over de excursies op 1 april en niet op bv 31 maart.
Kan toch zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |