SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Of stond je eronder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben nog steeds deze trauma aan het verwerken, als ik 15min eerder was had ik em video kunnen hebben!!!! Slechtste dag ooit
Werd tijd ook ja.... we zitten al dik in de mei maand.... kale bomen kan nu écht niet meer hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:33 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt wel snel nog groener met de gevallen regen en de recente warmte
kaal of kammen....quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Werd tijd ook ja.... we zitten al dik in de mei maand.... kale bomen kan nu écht niet meer hoor
Haha dat zou wat zijn, helaas trok die langs Holwerdquote:
Nog een uur dan komt dat feest hier ook voorbij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:49 schreef StephanL het volgende:
Zo snel als het kwam is het ook weer voorbij.
Opeens wakkerde de wind aan, onweer erbij en toen begon het de regenen. Nu is het weer relatief rustig. Geen windstoten meer wel een beetje regen en de onweer trekt weg.
Ja gister ook al wat rommel gehoord, ik ga de gemeente maar bellen denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Hebben jullie het schild in Leiden uitgezet?
twitter:vrutrecht twitterde op woensdag 06-05-2015 om 14:45:57In een park aan de randenbroekerweg in #Amersfoort zijn twee personen geraakt door de bliksem. Woordvoerder is onderweg. ^NS reageer retweet
twitter:vrutrecht twitterde op woensdag 06-05-2015 om 14:47:50Beide personen hebben de bliksem inslag niet overleefd. #Amersfoort ^NS reageer retweet
Ik wou net een opmerking maken over onweer en Breda, maar dat laat ik met dit trieste bericht maar even doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vrutrecht twitterde op woensdag 06-05-2015 om 14:45:57In een park aan de randenbroekerweg in #Amersfoort zijn twee personen geraakt door de bliksem. Woordvoerder is onderweg. ^NS reageer retweet
twitter:vrutrecht twitterde op woensdag 06-05-2015 om 14:47:50Beide personen hebben de bliksem inslag niet overleefd. #Amersfoort ^NS reageer retweet
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik zei het al eerder, dit jaar wordt een herhaling van 1998quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
Knmi heeft ook weer hoopvolle weervoorspelling voor de lange termijn:
Waarschijnlijk een overgang naar een weertype met temperaturen onder normaal met soms een bui.
Poeh het was gister even een uurtje boven de 20 graden, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling dus we gaan weer snel terug de kou in
Dat het weer precies om Breda heen gaat?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou dat een opmerking maken over onweer en Breda, maar dat laat ik met dit trieste bericht maar even doen..
Eén strike in Teteringen, dat is ook gemeente Bredaquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat het weer precies om Breda heen gaat?
[ afbeelding ]
Dat ja, ik stuur net dezelfde afbeelding naar iemand andersquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RIP.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:56 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Let op, de volgende onweer gaat onderlangs, ik voel het aan m'n water.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die bui bij Antwerpen zal er wel net onderlangs gaan jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Let op, de volgende onweer gaat onderlangs, ik voel het aan m'n water.
Er is geen park aan de randenbroekerweg, maar dat terzijde. Naar nieuws.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Artikel hierover op de FP (inclusief beelden van de schade): Tornado verwoest centrum Duits dorpquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado/funnel in het noorden van Duitsland[ afbeelding ]twitter:WetterOnline twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:46:03Schadensbild nach #Tornado in Mecklenburg-Vorpommern:https://t.co/6rG3nB8llk reageer retweet
Schild werkte toch niet helemaal vandaagquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Let op, de volgende onweer gaat onderlangs, ik voel het aan m'n water.
Nee daar zat een lekkere harde knal bij zegquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Schild werkte toch niet helemaal vandaag
[ afbeelding ]
Het komt nu deze kant opquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee daar zat een lekkere harde knal bij zeg.
Veel plezier ermeequote:
1998? Als ik zo kijk op weerstatistieken. was dat best een warme meimaand, met zelfs bijna een hittegolf! Juni ook normale temperatuur, alleen juli viel wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, dit jaar wordt een herhaling van 1998
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is geen park aan de randenbroekerweg, maar dat terzijde. Naar nieuws.
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-05-2015 om 15:58:38Brandweer probeerde zwaar verminkte slachtoffers van blikseminslag Amersfoort nog te reanimeren http://t.co/ezjb0QtgOh reageer retweet
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-05-2015 om 16:09:18Twee slachtoffers van blikseminslag Amersfoort zijn zo onherkenbaar, dat hun identiteit nog niet is vastgesteld http://t.co/ezjb0QtgOh reageer retweet
Dat moet een flinke klap zijn geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op woensdag 06-05-2015 om 16:09:18Twee slachtoffers van blikseminslag Amersfoort zijn zo onherkenbaar, dat hun identiteit nog niet is vastgesteld http://t.co/ezjb0QtgOh reageer retweet
dat is ook iets wat je toch altijd wordt bijgebracht als het onweert...quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat moet een flinke klap zijn geweest.
Ze schuilden onder een boom.
Om te vermijden wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is ook iets wat je toch altijd wordt bijgebracht als het onweert...
normaal gesproken wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is ook iets wat je toch altijd wordt bijgebracht als het onweert...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:25 schreef Rabieluh het volgende:
Eindhoven gaat er zo aan.
Buien mooi te zien op deze cam waar enorm hard muziek bij zit.
http://www.studio040.nl/webcam.html
Foetushouding.quote:
Lijkt wel of er een orkaan over Eindhoven trekt aan die cam te zien.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:25 schreef Rabieluh het volgende:
Eindhoven gaat er zo aan.
Buien mooi te zien op deze cam waar enorm hard muziek bij zit.
http://www.studio040.nl/webcam.html
Wat een wasmachinequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt wel of er een orkaan over Eindhoven trekt aan die cam te zien.
Gaat lekker los daar, alleen weinig onweer te zien.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Die schudt hevig heen en weerquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb 2 keer een bliksempje gezien, waarvan er een insloeg rechtsachterin. Evenveel als ik vandaag in Breda heb mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:35 schreef CklokC het volgende:
[..]
Gaat lekker los daar, alleen weinig onweer te zien.
Ik zag hem ook ja. Trok inderdaad LANGS ipv overquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:41 schreef Koelkastje het volgende:
Deze trok net langs Oldenzaal heen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers zou ik graag zien dat we het hier even niet meer over onweer hebben maar gebruik termen als "minder leuke electriciteitsontladingen".
Anders zal ik helaas TR moeten maken vanwege doodsverwensingen.
Ik vind het woord 'minder' anders ook wel erg ongelukkig gekozen tegenover Marokkanen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers zou ik graag zien dat we het hier even niet meer over onweer hebben maar gebruik termen als "minder leuke electriciteitsontladingen".
Anders zal ik helaas TR moeten maken vanwege doodsverwensingen.
Ik vind het niet zo erg, kon ik de GoPro wat langer laten staan zonder dat het raam dicht moestquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zag hem ook ja. Trok inderdaad LANGS ipv over
Marokkanen internetten niet behalve om onthoofdingsfilmpjes op liveleak te plaatsen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'minder' anders ook wel erg ongelukkig gekozen tegenover Marokkanen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Marokkanen internetten niet behalve om onthoofdingsfilmpjes op liveleak te plaatsen.
Nice. Vooral het contrast tussen de blauwe lucht en "the darkness".quote:
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:47 schreef Koelkastje het volgende:
Vanuit het zonderraam, zoals een echte FOKker dat betaamt!
[ afbeelding ]
Mooi hoor! Het wordt hier nu ook weer goed donker! En mijn man fietst op dit moment vanuit Hengelo naar huisquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:05 schreef Koelkastje het volgende:
Vanaf 20 seconden kun je een shelf zien vormen!
Wacht hem op op de keukentafel, is hij zo weer vrolijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:22 schreef MaLo het volgende:
Donder
Edit: Ik bedoel natuurlijk: Donder. Arme man van mij op fiets
Ik moest net even weg en onderweg naar Losser zag ik allemaal van die arme drommels die in Oldenzaal op school zitten en netjes op de fiets gaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mooi hoor! Het wordt hier nu ook weer goed donker! En mijn man fietst op dit moment vanuit Hengelo naar huis
Heerlijk!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |