Pretparken zijn ook niet nuttig. Reality programma's op tv ook niet. Gewoon alles verbieden, de mens mag enkel werken en sterven. Begrafenissen zijn ook niet nuttig dus die zijn ook verboden. Resten worden vermalen en als mest gebruikt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een auto is helaas in veel gevallen nog noodzakelijk. Het wordt ook veel gebruikt voor korte ritjes zonder zware lasten maar dat valt op te lossen met goed beleid (helaas gebeurt dat te weinig in Nederland). Roken is voor niets nuttig. Een tijdelijke fix om vervolgens weer ontwenning te krijgen. Zoiets als het heel de dag drinken van koffie, cola of Red Bull omdat je je steeds slap voelt zo gauw het effect is uitgewerkt, de dip na de piek. Wat een feest.
Dit dus...quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pretparken zijn ook niet nuttig. Reality programma's op tv ook niet. Gewoon alles verbieden, de mens mag enkel werken en sterven. Begrafenissen zijn ook niet nuttig dus die zijn ook verboden. Resten worden vermalen en als mest gebruikt.
Fok! is ook niet nuttig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pretparken zijn ook niet nuttig. Reality programma's op tv ook niet. Gewoon alles verbieden, de mens mag enkel werken en sterven. Begrafenissen zijn ook niet nuttig dus die zijn ook verboden. Resten worden vermalen en als mest gebruikt.
Anderzijds groeit de onderklasse van Nederland, dat is juist goed voor zo'n junkfoodtent.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:45 schreef S2Madness het volgende:
Optimistische instelling, zeker nu het bewustzijn wb gezond eten zo erg leeft. Tenzij ze hun formule aanpassen aan de mentaliteit van de Nederlander, zie ik weinig kans van slagen.
Je houdt jezelf voor de gek. Jij liberaal, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben juist heel erg liberaal (echt waar, ik scoorde zelfs voor Nederlanders hoog op een internationale test). Er zijn maar een paar dingen die maatschappelijk slecht zijn die van mij verboden ontmoedigd/verboden mogen worden, voor die paar dingen ben ik redelijk fanatiek.
In sommige gevallen wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Een verbod lost namelijk alle problemen op?
Schattig maar die laatste stelling klopt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Schattig maar die laatste stelling klopt niet.
Uiteraard, menselijke lichamen zullen wel slecht voor het milieu zijn of zo... verbieden!quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Schattig maar die laatste stelling klopt niet.
Volgens een onafhankelijke test wel, ik scoorde hoger dan de meeste mensen van FOK die meededen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Je houdt jezelf voor de gek. Jij liberaal, laat me niet lachen.
Laten we Amerika als voorbeeld nemen, je ziet hoe geweldig het daar gaat...quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Anderzijds groeit de onderklasse van Nederland, dat is juist goed voor zo'n junkfoodtent.
Nee, alle mineralen uit die lichamen en alle energie komt vanzelf weer in het ecosysteem te recht, kwestie van een beetje geduld te hebben. De natuur heeft dat keurig voor ons geregeld.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, menselijke lichamen zullen wel slecht voor het milieu zijn of zo... verbieden!
Die staalarbeider is slachtoffer van de rooklobby, en nu verdedigen wij zijn 'pleziertje' nog evenquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me denken aan de South Park aflevering over fanatieke anti-rokers... Zelfs een staalarbeider nog even z'n laatste pleziertje, een peukje, afnemen onder het mom van 'gezondheid is beter'.
Echt compleet doorgeslagen die gezondheidscultus.
99 op 100 keer zou ik jou gelijk geven wat betreft deze stelling, dit hebben ze goed gedaan in een paar staten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:51 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Laten we Amerika als voorbeeld nemen, je ziet hoe geweldig het daar gaat...
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Die staalarbeider is slachtoffer van de rooklobby, en nu verdedigen wij zijn 'pleziertje' nog even
Want FOK is een maatstaaf? Ik moet zeggen dat, ondanks je vele inhoudelijk goede posts, je hier toch aardig door de mand valt. Jammer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens een onafhankelijke test wel, ik scoorde hoger dan de meeste mensen van FOK die meededen.
Ja hoor Kim Jong-unquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Die staalarbeider is slachtoffer van de rooklobby, en nu verdedigen wij zijn 'pleziertje' nog even
Koffie niet, cola wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh hemel, die was ik nog vergeten...
Koffie en cola... de volgende 'no no's' uit Bram's Grote Goede Leven Boek.
Het is ook troep, maar als ik daar een keer wil eten wil ik die kans wel hebben, dat is het meer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de goede orde, als Bourgondiër eet ik natuurlijk niet bij de McDonalds...
Toe, vertel... wat zijn de duivelse eigenschappen van cola en wanneer gaan we het verbieden?quote:
Een mens is net als het leven niet zwart/wit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:52 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Want FOK is een maatstaaf? Ik moet zeggen dat, ondanks je vele inhoudelijk goede posts, je hier toch aardig door de mand valt. Jammer.
Jij snapt het nog steeds niet hè? De prijs van een fles cola moet naar 12 euro, dat is alles.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe, vertel... wat zijn de duivelse eigenschappen van cola en wanneer gaan we het verbieden?
Suiker.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe, vertel... wat zijn de duivelse eigenschappen van cola en wanneer gaan we het verbieden?
Een shitload aan suiker in combinatie met een zeer lage pH-waarde. Het lijkt me nogal duidelijk. Ik zou niet durven om het te verbieden maar ik vind het wel een goed idee om een suikerbelasting en vetbelasting (toegevoegde suikers en vetten) in te voeren en met die opbrengsten een gezonde levensstijl te stimuleren en bevorderen. Bepaald geen nieuw of uniek idee, hier wordt al sinds de jaren 90 over gesproken, ik verwacht dat het ooit gaat worden ingevoerd op de een of andere manier aangeizen de roep om dit steeds luider wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja... stom van mij... om mensen te 'helpen' gaan we ze eerst economisch ruïneren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet hè? De prijs van een fles cola moet naar 12 euro, dat is alles.
Dat klopt. Misschien was dat wel mijn fout.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een mens is net als het leven niet zwart/wit.
Gast, alsjeblieft...quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een shitload aan suiker in combinatie met een zeer lage pH-waarde. Het lijkt me nogal duidelijk. Ik zou niet durven om het te verbieden maar ik vind het wel een goed idee om een suikerbelasting en vetbelasting (toegevoegde suikers en vetten) in te voeren en met die opbrengsten een gezonde levensstijl te stimuleren/bevorderen.
Suiker, de wortel van het kwaad.quote:
Jij hebt het doorquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Suiker, de wortel van het kwaad.
En diens satanische broertje, zout.
Nee man, McDonald's is goed voor je. Trouwens, ik vind helemaal niet dat het normaal is dat tabak en alcohol belast worden. Ik wil gvd goedkoop kunnen zuipen en goedkoop kunnen roken....quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
Wat mij betreft zou de overheid/regering best mogen ingrijpen.
Bij alcohol, tabak en allerlei soorten zaken die niet voor de gezondheid zijn wordt dat heel normaal bevonden. Dat zou voor dikmakers zoals McDonalds net zo moeten zijn.
Nee hoor. Ik vind suiker en zout geweldig.quote:
Er zijn genoeg voorbeeldenquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet. Iedereen kan wel een fotoreportage met random data maken.
Leg eens uit hoe je mensen economisch financieel zou ruïneren? Mensen zijn willoos en hebben geen andere keuze dan dat te kopen? Je moet er wel voor zorgen dat je samen met de andere Europese landen optrekt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja... stom van mij... om mensen te 'helpen' gaan we ze eerst economisch ruïneren.
Jij laat je brainwashen door de suikermaffia.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind suiker en zout geweldig.
Ik ga me een beetje laten brainwashen door de gezondheidsmaffia en hun chronische dwang zaken te verbieden.
Als die hun zin krijgen verkoopt de super over 20 jaar nog maar 3 producten; een ontbijt, lunch en avond pakket waar alle voedingsstoffen inzitten die je nodig hebt, en niks meer of minder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind suiker en zout geweldig.
Ik ga me een beetje laten brainwashen door de gezondheidsmaffia en hun chronische dwang zaken te verbieden.
Nee, mensen hebben juist een wil en bepalen dus ook zelf wat ze willen. Dat begrijp jij nog niet helemaal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je mensen economisch financieel zou ruïneren? Mensen zijn willoos en hebben geen andere keuze dan dat te kopen? Je moet er wel voor zorgen dat je samen met de andere Europese landen optrekt.
Deze zal vast wel echt zijn. Boeiend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet. Iedereen kan wel een fotoreportage met random data maken.
Inderdaad. Werken en sterven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als die hun zin krijgen verkoopt de super over 20 jaar nog maar 3 producten; een ontbijt, lunch en avond pakket waar alle voedingsstoffen inzitten die je nodig hebt, en niks meer of minder.
In plaats van een belasting zou het beter zijn om draagvlak te creëren voor een beter bewustzijn wb gezond eten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een shitload aan suiker in combinatie met een zeer lage pH-waarde. Het lijkt me nogal duidelijk. Ik zou niet durven om het te verbieden maar ik vind het wel een goed idee om een suikerbelasting en vetbelasting (toegevoegde suikers en vetten) in te voeren en met die opbrengsten een gezonde levensstijl te stimuleren en bevorderen. Bepaald geen nieuw of uniek idee, hier wordt al sinds de jaren 90 over gesproken, ik verwacht dat het ooit gaat worden ingevoerd op de een of andere manier aangeizen de roep om dit steeds luider wordt.
Wat jank je dan over geruïneerd worden door de overheid omdat die de accijns verhoogt voor frisdrank?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben juist een wil en bepalen dus ook zelf wat ze willen. Dat begrijp jij nog niet helemaal.
Welja, gooi er nog een comité tegenaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:01 schreef S2Madness het volgende:
[..]
In plaats van een belasting zou het beter zijn om draagvlak te creëren voor een beter bewustzijn wb gezond eten.
Omdat je dan mensen helemaal geen vrije keuze geeft. Je dwingt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat jank je dan over geruïneerd worden door de overheid omdat die de accijns verhoogt voor frisdrank?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een shitload aan suiker in combinatie met een zeer lage pH-waarde. Het lijkt me nogal duidelijk. Ik zou niet durven om het te verbieden maar ik vind het wel een goed idee om een suikerbelasting en vetbelasting (toegevoegde suikers en vetten) in te voeren en met die opbrengsten een gezonde levensstijl te stimuleren en bevorderen. Bepaald geen nieuw of uniek idee, hier wordt al sinds de jaren 90 over gesproken, ik verwacht dat het ooit gaat worden ingevoerd op de een of andere manier aangeizen de roep om dit steeds luider wordt.
En/en in plaats van of/of?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:01 schreef S2Madness het volgende:
[..]
In plaats van een belasting zou het beter zijn om draagvlak te creëren voor een beter bewustzijn wb gezond eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |