abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 mei 2015 @ 09:47:37 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_152322904

quote:
Fastfoodketen McDonald’s ziet Nederland als groeimarkt waar nog flink wat nieuwe restaurants geopend kunnen worden. De keten voert een nieuwe strategie om de verkoop aan te jagen.

Volgens McDonald’s behoort Nederland, samen met China, Polen en Rusland, tot de groeiparels die nu goed zijn voor tien procent van de wereldwijde omzet, zo melden diverse media. McDonald’s heeft nu 240 vestigingen in Nederland en verwacht dit aantal de komende jaren flink uit te breiden.

Organisatie onder handen
Om de verkopen in zijn restaurants te stimuleren, gaat hamburgerketen McDonalds de eigen organisatie flink onder handen nemen met de opsplitsing in vier onderdelen. McDonalds dat in het afgelopen kwartaal tegenvallende omzetcijfers publiceerde, krijgt aparte divisies voor onder meer Amerika, de internationale markten en markten met een hoge groeipotentie, maakte CEO Steve Easterbrook bekend.

Hogere kwaliteit
Het Amerikaanse bedrijf wil met de reorganisatie consumenten terugwinnen die zich meer richten op voedselproducten met hogere kwaliteit en het gevecht aangaan met de traditionele ketens, zoals Burger King en Wendy’s.

Eerder kondigde McDonalds aan in Nederlandse filialen een proef te beginnen waarbij klanten bij het bestellen van hun maaltijd kunnen aangeven waar in het restaurant ze gaan zitten.
http://www.missethoreca.n(...)-nederland-101199072
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_152322970
quote:
Eerder kondigde McDonalds aan in Nederlandse filialen een proef te beginnen waarbij klanten bij het bestellen van hun maaltijd kunnen aangeven waar in het restaurant ze gaan zitten
Who cares?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_152323007
De overheid wilt dat wij gezonder gaan leven en ondertussen mogen dit soort bedrijven zich overal vestigen :r

Type2 diabetes kost pp 1500 Euro per maand.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_152323015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:50 schreef I-care het volgende:

[..]

Who cares?
Het idee is dat ze dan je eten komen brengen ipv dat je staand moet wachten. Echt iets voor dikkertjes dus.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2015 @ 09:53:25 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_152323045
goei nieuws.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:53:34 #6
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_152323049
Als nu iedereen precies hetzelfde zou eten als ik zouden ze failliet zijn. :P
reset
pi_152323056
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:51 schreef -AMG- het volgende:
De overheid wilt dat wij gezonder gaan leven en ondertussen mogen dit soort bedrijven zich overal vestigen :r

Type2 diabetes kost pp 1500 Euro per maand.
Je wil dit echt gaan verbieden? Ik ben best te paaien voor een fattax, maar verbieden gaat echt te ver. Hoewel een fattax ook lastig is. Want wat is gezond en wat niet? Waar ligt de grens?
pi_152323064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het idee is dat ze dan je eten komen brengen ipv dat je staand moet wachten. Echt iets voor dikkertjes dus.
En aankomend talent. :P
pi_152323088
Het wordt steeds triester. Ik zie steeds meer dikke kinderen. Moddervet en dan zijn ze nog geen 10 :{ Te gek voor woorden.
pi_152323101
Ze zullen nooit sneller groeien dan hun gemiddelde klantenkring.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:56:45 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152323119
Vooral groeien in de breedte zal het worden althans voor de klanten is dat wel zeker. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_152323147
ajb niet nog meer filialen in het straatbeeld.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 mei 2015 @ 09:59:12 #13
80791 crew  Paul
pi_152323169
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
goei nieuws.
Wat is jouw lievelingshamburger :@
pi_152323181
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
goei nieuws.
:') :|W
pi_152323185
Wat mij betreft zou de overheid/regering best mogen ingrijpen.

Bij alcohol, tabak en allerlei soorten zaken die niet voor de gezondheid zijn wordt dat heel normaal bevonden. Dat zou voor dikmakers zoals McDonalds net zo moeten zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2015 10:00:11 ]
pi_152323222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je wil dit echt gaan verbieden? Ik ben best te paaien voor een fattax, maar verbieden gaat echt te ver. Hoewel een fattax ook lastig is. Want wat is gezond en wat niet? Waar ligt de grens?
Zo eerlijk mogelijk voedsel promoten. Dus geen tot zeer weinig toevoegingen in het eten, en zoveel mogelijk vers voedsel.

Jong geleerd is oud gedaan, en als we allemaal opgroeien met 'Mc Donalds in extremis' dan kan dit potentieel back-fireren.
pi_152323226
Bedoel, waarom is 18+ wel acceptabel bij alcohol en tabak, maar niet bij junkfood?

Mag je meteen ook toepassen op energiedrankjes.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2015 @ 10:01:50 #18
Toezicht is gezond!
pi_152323235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef Paul het volgende:

[..]

Wat is jouw lievelingshamburger :@
big tasty :o
met bacon :@
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  PR/Manusje van alles woensdag 6 mei 2015 @ 10:03:32 #19
Toezicht is gezond!
pi_152323266
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
Wat mij betreft zou de overheid/regering best mogen ingrijpen.

Bij alcohol, tabak en allerlei soorten zaken die niet voor de gezondheid zijn wordt dat heel normaal bevonden. Dat zou voor dikmakers zoals McDonalds net zo moeten zijn.
Die anti-campagnes gewoon allemaal afschaffen. De betutteling. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid. Die smerige plaatjes op rookwaren. Kom op. :')
pi_152323287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Niet verbieden maar een degelijke belasting net zoals op rookwaren. Ik leef wel gezond en wil eigenlijk niet betalen voor mensen die Lichamelijke klachten hebben omdat zij overmatig consumeren.

Je wilt niet weten wat het kost om een zichzelf vetgemest persoon in leven te houden.
pi_152323313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die anti-campagnes gewoon allemaal afschaffen. De betutteling. Het is ieders eigen verantwoordelijkheid. Die smerige plaatjes op rookwaren. Kom op. :')
Ook nogal een dooddoener..

Je gaat namelijk uit van weloverwogen mensen die dito keuzes kunnen maken, en dat is dus niet het geval. Toch zeker voor een zeer groot deel. En wel om zeer diverse redenen.

Dus eigen verantwoording is slechts een mooie slogan voor politici die de wereld niet snappen en denken dat iedereen alles wel overdacht en rationeel beslist.
pi_152323323
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:01 schreef zarGon het volgende:
Bedoel, waarom is 18+ wel acceptabel bij alcohol en tabak, maar niet bij junkfood?

Mag je meteen ook toepassen op energiedrankjes.
Vooral omdat junkfood nog enigszins bestaat uit 'voedingsstoffen' die bij drank en tabak vrijwel afwezig zijn.

Zal wel veranderen naarmate de schade duidelijk wordt, als het nog niet duidelijk is dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152323345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dooddoeener, en wel om twee redenen. Kleine kinderen kun je niet verantwoordelijk houden voor de keuzes van de ouders.

Die verantwoordelijkheid wordt achteraf plotseling wel door iedereen gedragen. Als die personen ook zelf geheel verantwoordelijk zijn voor de zorgkosten, ben ik voor.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 mei 2015 @ 10:10:31 #24
80791 crew  Paul
pi_152323444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

big tasty :o
met bacon :@
OMEGOD OOK MIJNES :D
pi_152323449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dooddoeener, en wel om twee redenen. Kleine kinderen kun je niet verantwoordelijk houden voor de keuzes van de ouders.

Die verantwoordelijkheid wordt achteraf plotseling wel door iedereen gedragen. Als die personen ook zelf geheel verantwoordelijk zijn voor de zorgkosten, ben ik voor.
QFT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')