Je hebt eentje tussen de uni gebouwen in en eentje verderop bijna bovenaan de berg. De een is meer een aaneenschakeling van verschillende tuinen (de Dreijen), de anderen is echt met bomen (Belmonte).quote:
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren bij Belmonte. Volgende keer vast meer geluk met het weer.
yup, prachtig ver kunnen kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzicht
Nog een muis. EEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzicht
Dacht je alleen op de wereld te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een muis. EEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Dat denk ik niet, dat is zoquote:
Huh? Is er iets in Amersfoort gebeurd ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik schrok me te pletter toen ik dat nieuws hoorde. Vriendin was tijdens het wandelen aan het vertellen dat haar opa ooit iemand in het open veld door de bliksem getroffen zag worden en dat hij daarmee haar moeder echt panisch had gemaakt, zodra er onweer was werden ze uit bed gehaald en moesten ze aangekleed wachten om evt meteen weg te kunnen als de bliksem in zou slaan, als kind vond ze dat echt traumatisch.
Dat zou best fijn zijn ja, al heb ik er geen last van.quote:
Bij mij staat het ook uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou best fijn zijn ja, al heb ik er geen last van.
hoe was het vandaag Sjoef ?quote:
Jeetje Sjoef in deze tijd echt wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder is het nu ook weer niet...
Maar op Fok heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje Sjoef in deze tijd echt wel hoor
de wereld aan het verkennen, ze kruiptquote:
Pas op met losliggende golfballen hè?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
de wereld aan het verkennen, ze kruipt
2 mensen die onder een boom schuilden zijn dood door blikseminslagquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh? Is er iets in Amersfoort gebeurd ?
Ik had het inmiddels gevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 mensen die onder een boom schuilden zijn dood door blikseminslag
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb volgens mij de eerste muggebult van het jaar te pakken
hij heeft Olivier uiteraard al afgehuurdquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen van de meet?
Je ken altijd langskomen op afspraak.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen van de meet?
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je entree in de top-500!
Nog een jaartje of 80 zo doorposten in dit tempo en je hebt Tong van de eerste plaats verstoten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Deisyy het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Nu moet ik natuurlijk ook zorgen dat ik erin blijf.
Gelukkig heb ik die ambitie niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 80 zo doorposten in dit tempo en je hebt Tong van de eerste plaats verstoten.
Gelukkig is er nog 1 iemand die om mijn postings kan lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik die ambitie niet.
En mag ik even heel hard lachen
Nu moet ik je teleurstellen, ik lachte niet om jouw postquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog 1 iemand die om mijn postings kan lachen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Nu moet ik je teleurstellen, ik lachte niet om jouw post
Je maakt het steeds minder leuk nu..... afkortingen zonder puntjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Had ik nog wel zo m'n best gedaan op mijn "jaar of 80 icm Tong" grapje.
Als ouwe rot in het Fok nee...quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
441e plaats, moet ik daar nu blij om zijn ?
Ga jij eens even lekker naar de zeikhoek ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Je maakt het steeds minder leuk nu..... afkortingen zonder puntjes.
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Zoveel?! Ik heb de neiging om nu u tegen jou te gaan zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
We hebben hier toch al een SC?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker naar de zeikhoek ofzo.
[..]
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.
just me is anders wel mod geweest hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
just me is een kutnewbie die niet weet waar ze wel en niet mag slowchatten.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
.
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.
De rellers van utopia kicken het welquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... Ik probeer die in GC te sluiten , maar die mods snappen helemaal niets
ben gewoon een newbie slowchat snolquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
just me is een kutnewbie die niet weet waar ze wel en niet mag slowchatten.
Gewoon vol spammen en niet een nieuwe openen. Idéétje KTquote:
Dat probeerde ik de laatste keerquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon vol spammen en niet een nieuwe openen. Idéétje KT
Dan komt er weer een hufter die een nieuwe opent. Laat maar doodbloeden dan. Er is geen fan meer van dat topicquote:
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie even verder kijkt dan zijn neus lang is kan ie dat wel al weten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
Misschien dat TH ook even moet weten dat we hier vertoeven...
Dat weet ik, ik bedoelde zijn record poging gedoequote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hij de oorzaak van al het kwaad is geweest ?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.
Het zal me echt een teringzorg zijn Soury.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
Dat is wel een probleempje bij TH, hoe lang het wel niet geduurd heeft voordat hij het een beetje snapte op Fok!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie even verder kijkt dan zijn neus lang is kan ie dat wel al weten.
LOL waar lees je dat ?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hij de oorzaak van al het kwaad is geweest ?
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes in mijn tuin gezet en heel even buiten gezeten.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes buiten gezet.
Welke hufter heeft dan " [40+ SC #698] Nationale kaapda" geopend?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan komt er weer een hufter die een nieuwe opent. Laat maar doodbloeden dan. Er is geen fan meer van dat topic
Maar ik ben het wel met Chufi eens. Het was een beetje warrig. En die nep sc 40+ in GC hoorde hier thuis, maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zal me echt een teringzorg zijn Soury.![]()
Een SC alleen vind ik niet zo boeiend. De rest er omheen maakte het leuk.
Ha! Jij hebt dus letterlijk de bloemetjes buiten gezet!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes in mijn tuin gezet en heel even buiten gezeten.
Ik snap ook niet waar hij het vandaan haalt, maar hij pakt elke mogelijkheid aan om te stoken en bepaalde users onderuit te halen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke hufter heeft dan " [40+ SC #698] Nationale kaapda" geopend?
Echte bloemetjes hè, ik heb niet de bloemetjes buiten gezet.quote:
Zou je toch eens moeten doen, zeker met dit weer...quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte bloemetjes hè, ik heb niet de bloemetjes buiten gezet.
De wind is inderdaad een stuk gaan liggen vandaag en dat is mooi want ik wil straks nog een stukje hardlopen en ik haat het als het dan waait.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ha! Jij hebt dus letterlijk de bloemetjes buiten gezet!
Vandaag was wel lekker dagje zo zonder die wind...
Ik zou het erg op prijs stellen als je niet namens mij spreekt. Ook niet in GC-Feedback.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
Misschien dat TH ook even moet weten dat we hier vertoeven...
heerlijk gegolfd vanmiddag met de golfpro. Niet de bloemetjes buiten gezet maar wel moet ik nog de bloemetjes nog te drinken gevenquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je toch eens moeten doen, zeker met dit weer...
Ja, heerlijk een terrasje pakken met dit weer, volgende week wordt het super!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je toch eens moeten doen, zeker met dit weer...
In laat ik nu volgende week nog vakantie hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk een terrasje pakken met dit weer, volgende week wordt het super!
Ik was zaterdagochtend in het tuincentrum, maar dat was voor "het hele pand de geveltuin" maar ik heb weer zin om mijn balkon op te fleuren. Plus stond er een tent met dikke vette asperges voor 5 euro de kilo (of had ik dat al verteld of in een een andere sc) Zo die waren lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte bloemetjes hè, ik heb niet de bloemetjes buiten gezet.
Nou nouquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het erg op prijs stellen als je niet namens mij spreekt. Ook niet in GC-Feedback.
Sterker nog....wat mij betreft blijf jij lekker in het 40+ topic zitten en laat je ons hier met rust.
Ga je lekker met je lijstjes bezig houden in Assen , samen met je dorpsgenoot...quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou het erg op prijs stellen als je niet namens mij spreekt. Ook niet in GC-Feedback.
Sterker nog....wat mij betreft blijf jij lekker in het 40+ topic zitten en laat je ons hier met rust.
Heerlijk zo'n baan in het onderwijs, dat wordt genieten voor jouquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
In laat ik nu volgende week nog vakantie hebben
Ineens heb je er weer zin in om het een beetje op te leuken buiten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was zaterdagochtend in het tuincentrum, maar dat was voor "het hele pand de geveltuin" maar ik heb weer zin om mijn balkon op te fleuren. Plus stond er een tent met dikke vette asperges voor 5 euro de kilo (of had ik dat al verteld of in een een andere sc) Zo die waren lekker
Aan de andere kant als ik 'n keer vrij wil nemen tussendoor gaat dat niet hèquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n baan in het onderwijs, dat wordt genieten voor jou
Dat sowieso, maar je hoeft echt niet steeds achter me aan te lopen hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
Ga je lekker met je lijstjes bezig houden in Assen , samen met je dorpsgenoot...
*ignore modus aanquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel een beetje animositeit tussen sommige users.
Joh, gewoon blij zijn dat het zonnetje schijnt, en genieten.quote:
Je moet er bij geweest zijn om deze post van Kingstown te snappen, chufi doet al maanden niets anders dan stoken en probeert voor KT van alles te beschuldigen.quote:
precies, ik heb lekker rode wangen en een rode neus van de zonquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, gewoon blij zijn dat het zonnetje schijnt, en genieten.
Er ligt een fucking kreeft te ontdooien in mijn ijskast voor morgen. Ik heb een beetje spijt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens heb je er weer zin in om het een beetje op te leuken buiten.
Ik had nog niet over de asperges gegeten, maar ik heb ze voor komend weekend op het menu staan
Ja dat is ook wel weer waar, zo zie je maar: Elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
Aan de andere kant als ik 'n keer vrij wil nemen tussendoor gaat dat niet hè
MM had gelijk bij het opheffen van 40+ dat het geen goed idee zou zijn als iedereen naar dezelfde plek zou gaan verhuizen. Dat is het verleggen van het probleem.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel een beetje animositeit tussen sommige users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |