Ik had het inmiddels gevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
2 mensen die onder een boom schuilden zijn dood door blikseminslag
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb volgens mij de eerste muggebult van het jaar te pakken
hij heeft Olivier uiteraard al afgehuurdquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen van de meet?
Je ken altijd langskomen op afspraak.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe is het met de voorbereidingen van de meet?
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je entree in de top-500!
Nog een jaartje of 80 zo doorposten in dit tempo en je hebt Tong van de eerste plaats verstoten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:54 schreef Deisyy het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Nu moet ik natuurlijk ook zorgen dat ik erin blijf.
Gelukkig heb ik die ambitie niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 80 zo doorposten in dit tempo en je hebt Tong van de eerste plaats verstoten.
Gelukkig is er nog 1 iemand die om mijn postings kan lachen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik die ambitie niet.
En mag ik even heel hard lachen
Nu moet ik je teleurstellen, ik lachte niet om jouw postquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog 1 iemand die om mijn postings kan lachen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Nu moet ik je teleurstellen, ik lachte niet om jouw post
Je maakt het steeds minder leuk nu..... afkortingen zonder puntjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Had ik nog wel zo m'n best gedaan op mijn "jaar of 80 icm Tong" grapje.
Als ouwe rot in het Fok nee...quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
441e plaats, moet ik daar nu blij om zijn ?
Ga jij eens even lekker naar de zeikhoek ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Je maakt het steeds minder leuk nu..... afkortingen zonder puntjes.
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
Zoveel?! Ik heb de neiging om nu u tegen jou te gaan zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:19 schreef just me het volgende:
We hebben hier toch al een SC?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker naar de zeikhoek ofzo.
[..]
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.
just me is anders wel mod geweest hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
just me is een kutnewbie die niet weet waar ze wel en niet mag slowchatten.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
.
Jouw postcount is de laatste tijd enorm aan het stijgen. Je bent zelfs de topposter in de R49 reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |