quote:
Ik kan effe mijn andere account erbij pakkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi poes...
Het begint hier een beestenboel te worden
Nee hoor niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan effe mijn andere account erbij pakken
Is daar nog enige lengte aan verbonden? Aan die baardquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef mrspoeZ het volgende:
allen die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
quote:
Een TT met een zachte Gquote:
Ga maar maar FBquote:
* Buurpoes gaat bij de deur zitten wachten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:13 schreef just me het volgende:
O thanks, ik moet idd de buurpoes nog even eten geven!
namens Micky bedankt !!
dat zou een verrassing zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes gaat bij de deur zitten wachten.
dan wil jij zeker een hele gezelllige buurvrouwquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:20 schreef chufi het volgende:
Ik zie de poes van de buren ook nooit, misschien tijd voor een nieuwe... Huis staat te koop
Dat heb je goed geradenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
dan wil jij zeker een hele gezelllige buurvrouw
dan gaat het een om de cat fight wordenquote:
Eerst maar eens zien....quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
dan gaat het een om de cat fight worden
je hebt toch zelf ook plannenquote:
om weg te gaan bedoel ikquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
Alle verre relaties zijn nooit iets geworden .... Dus ik hou het liever dicht bij huis
lekker naar een warm land, relaxed!quote:
dromen moet je houdenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet.... Als ik het geld heb ben ik weg om te rentenieren
Je hebt nu iig een golfpro....quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
dromen moet je houden
I had a dream *plof*
die heel gelukkig getrouwd is en 'n klein meisje van 2 heeftquote:
Is ie wel gewoon Nederlands?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
die heel gelukkig getrouwd is en 'n klein meisje van 2 heeft
hij praat plat rotterdamsquote:
quote:
Kruipt ie door het gras voor je?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:10 schreef just me het volgende:
Dit is zo'n heerlijk down to the golfground pro!
nee ik raap zijn ballen opquote:
Nou doe zn FB-pagina maar eens dan laten we hem door de grond gaan... Oh nee shit die moet jij ook weer opruimenquote:
FB moet nog gemaakt wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou doe zn FB-pagina maar eens dan laten we hem door de grond gaan... Oh nee shit die moet jij ook weer opruimen
Je hebt je eerste les gehad...Dus lekker uitstellen zou ik zeggen ... Voor ballen rapen zou ik het niet doenquote:
was wel een superlesje hoor, normaal zou ik hem maandag op de club zien maar tis dodenherdenkingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je eerste les gehad...Dus lekker uitstellen zou ik zeggen ... Voor ballen rapen zou ik het niet doen
Dat is pas om 2000 of zo hoor, verder is het een normale dag volgens mij, alleen dat de winkels om 19:00 dicht gaan...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
was wel een superlesje hoor, normaal zou ik hem maandag op de club zien maar tis dodenherdenking
En zo hoort het ook!quote:Op zondag 3 mei 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is pas om 2000 of zo hoor, verder is het een normale dag volgens mij, alleen dat de winkels om 19:00 dicht gaan...
tot 20.15 uur zijn er voetballer op het veldquote:
Denk dat die er om 1955 ook af gaan om stil te zijn.... Maar OK maakt het uit...quote:Op zondag 3 mei 2015 01:14 schreef just me het volgende:
[..]
tot 20.15 uur zijn er voetballer op het veld
mij wel!quote:Op zondag 3 mei 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die er om 1955 ook af gaan om stil te zijn.... Maar OK maakt het uit...
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijdquote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet je wachten tot 11 mei voor de volgende les?
en ik heb komende weken vakantiequote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijd
OK en je bent 2 weken vrij... Nog wat golf gezien? Nu de kwartfinalequote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijd
krijg steeds dezelfde foutmeldingquote:Op zondag 3 mei 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en je bent 2 weken vrij... Nog wat golf gezien? Nu de kwartfinale
probeer het morgen wel op de pc bovenquote:Op zondag 3 mei 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de stream niet laad... Vreemd ... bij mij doet ie het gewoon...
Windows neem ik aan... OK niet gecheckt , maar meestal werkt dat eerder dan Linux, maar op Android krijg ik wel gekke verwijzingen ....quote:
Kheb geen Linuz, idd windowsquote:Op zondag 3 mei 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Windows neem ik aan... OK niet gecheckt , maar meestal werkt dat eerder dan Linux, maar op Android krijg ik wel gekke verwijzingen ....
Linuz zuksquote:
den haag, den helder?quote:
Leukquote:
Succesquote:
Nee maar hou nog altijd van Den Haag, ook al heb ik er maar tot m'n 2e gewoon waar ik dus niks meer van herinner.quote:
Dordrechtquote:
Het zijn heel kleine letters idd.quote:
Verdwijnt vanzelf in de spelonken wanneer niemand meer post.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Zullen we deze dicht doen?
En dan verder in MLN KETSHOEK gaan?
Dat dus... nu post ik dubbel en ik heb er al zo veelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Zullen we deze dicht doen?
En dan verder in MLN KETSHOEK gaan?
Ja wil je daar belanden ..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verdwijnt vanzelf in de spelonken wanneer niemand meer post.
Pleur mijn YT's wel op de radio.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
MLN is de optie ... Gewoon een general takeover... en klaar... Het is al in gang gezet met de KETSBAK
Trutquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |