Je hebt eentje tussen de uni gebouwen in en eentje verderop bijna bovenaan de berg. De een is meer een aaneenschakeling van verschillende tuinen (de Dreijen), de anderen is echt met bomen (Belmonte).quote:
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren bij Belmonte. Volgende keer vast meer geluk met het weer.
yup, prachtig ver kunnen kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzicht
Nog een muis. EEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel het mooist , met heel mooi uitzicht
Dacht je alleen op de wereld te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een muis. EEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Dat denk ik niet, dat is zoquote:
Huh? Is er iets in Amersfoort gebeurd ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik schrok me te pletter toen ik dat nieuws hoorde. Vriendin was tijdens het wandelen aan het vertellen dat haar opa ooit iemand in het open veld door de bliksem getroffen zag worden en dat hij daarmee haar moeder echt panisch had gemaakt, zodra er onweer was werden ze uit bed gehaald en moesten ze aangekleed wachten om evt meteen weg te kunnen als de bliksem in zou slaan, als kind vond ze dat echt traumatisch.
Dat zou best fijn zijn ja, al heb ik er geen last van.quote:
Bij mij staat het ook uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou best fijn zijn ja, al heb ik er geen last van.
hoe was het vandaag Sjoef ?quote:
Jeetje Sjoef in deze tijd echt wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder is het nu ook weer niet...
Maar op Fok heb ik er geen zin meer inquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje Sjoef in deze tijd echt wel hoor
de wereld aan het verkennen, ze kruiptquote:
Pas op met losliggende golfballen hè?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
de wereld aan het verkennen, ze kruipt
2 mensen die onder een boom schuilden zijn dood door blikseminslagquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh? Is er iets in Amersfoort gebeurd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |