De rellers van utopia kicken het welquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... Ik probeer die in GC te sluiten , maar die mods snappen helemaal niets
ben gewoon een newbie slowchat snolquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
just me is een kutnewbie die niet weet waar ze wel en niet mag slowchatten.
Gewoon vol spammen en niet een nieuwe openen. Idéétje KTquote:
Dat probeerde ik de laatste keerquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon vol spammen en niet een nieuwe openen. Idéétje KT
Dan komt er weer een hufter die een nieuwe opent. Laat maar doodbloeden dan. Er is geen fan meer van dat topicquote:
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie even verder kijkt dan zijn neus lang is kan ie dat wel al weten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
Misschien dat TH ook even moet weten dat we hier vertoeven...
Dat weet ik, ik bedoelde zijn record poging gedoequote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hij de oorzaak van al het kwaad is geweest ?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kingstown heeft volgens mij nog nooit in die SC gepost, dus het zal hem een worst zijn.
Het zal me echt een teringzorg zijn Soury.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
Dat is wel een probleempje bij TH, hoe lang het wel niet geduurd heeft voordat hij het een beetje snapte op Fok!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie even verder kijkt dan zijn neus lang is kan ie dat wel al weten.
LOL waar lees je dat ?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat hij de oorzaak van al het kwaad is geweest ?
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes in mijn tuin gezet en heel even buiten gezeten.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes buiten gezet.
Welke hufter heeft dan " [40+ SC #698] Nationale kaapda" geopend?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan komt er weer een hufter die een nieuwe opent. Laat maar doodbloeden dan. Er is geen fan meer van dat topic
Maar ik ben het wel met Chufi eens. Het was een beetje warrig. En die nep sc 40+ in GC hoorde hier thuis, maar dat mocht niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zal me echt een teringzorg zijn Soury.![]()
Een SC alleen vind ik niet zo boeiend. De rest er omheen maakte het leuk.
Ha! Jij hebt dus letterlijk de bloemetjes buiten gezet!quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmiddag bloemetjes in mijn tuin gezet en heel even buiten gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |