Was je ook voor de winnaars? Ik was ervan overtuigd dat die lieve man homo wasquote:
Colin is wat feller als pete dus kan leuk worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Kat & Andre brrrrr... Die moeder en zoon vond ik wel lief. En vader/dochter uit Texas. Drasko maakte teveel op n bord wat niet samenhing, eigen schuld.
En Pete....![]()
Dit was zijn laatste jaar MKR![]()
Volgend jaar is het Colin Fasnidge en Manu.
Ja, daar moet je even doorheen, maar er zijn altijd wel een paar die er uit springen, zoals dat 20-jarige van origine Indonesische jochie. Voor de rest vrij saai inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vind die auditierondes altijd een beetje saai, de challenges zijn veel leuker.
Op kontschop torrents staan ze wel hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Op pirate site zie ik nog niks jammergenoeg.
Kick ass torents? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Op kontschop torrents staan ze wel hoor.
DMquote:
Ik heb intussen ook aflevering 6 bekeken, dat is dus wat jij aflevering 5 noemt. Dat komt omdat 3 en 4 een gecombineerde lange aflevering was.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef Jeroen1990 het volgende:
Aflevering 5 is ook alweer te vinden.
En echt niet normaal een van die gerechten in de invention test.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb intussen ook aflevering 6 bekeken, dat is dus wat jij aflevering 5 noemt. Dat komt omdat 3 en 4 een gecombineerde lange aflevering was.
http://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/episodesJa klopt hij is onder beide te vinden namelijk. Maar dat was inderdaad degene die ik bedoelde. Dat gerecht had bijna een pressure test kunnen zijn kwa idee en presentatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook geen idee. Maar blijkbaar zijn dat dus gewoon tosti's?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef Sorella het volgende:
Die reynolds is goed met presentatie, jammer dat hij niet wist wat een jaffle was.
Marco week volgende week
Klopt, de volgende keer als ik wat bolognese saus over heb stop ik het in een tostiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee. Maar blijkbaar zijn dat dus gewoon tosti's?
En hij maakt tot nu toe alleen maar desserts. Ben benieuwd wat ie nog meer op z'n repertoire heeft staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef Sorella het volgende:
Die reynolds is goed met presentatie, jammer dat hij niet wist wat een jaffle was.
Marco week volgende week
Ja, de Indonesische moeder met eigen restaurant.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen die gauw pieken hebben nog nooit gewonnen. Maar hij is veruit de meest creatieve. Hij was toch degene met de moeder die niet wilde dat hij ging koken?
Nee want we spreken hier NL's en de meeste andere landen nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ergens heb ik het idee dat het programma daar ook een grotere hype is?
En ze verkopen het ook aan andere landen, gaat Nederland niet lukken
Ondertitelsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee want we spreken hier NL's en de meeste andere landen niet![]()
In Australië is Masterchef het op één na populairste programma van het land. Vandaar ook het flinke budget.
1000% eens. Masterchef en MKR zijn zó leuk!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:28 schreef arise het volgende:
Van Gary, Matt en George word ik altijd zo vrolijk.
Ze zijn erg begaan met hun kandidaten, grappen genoeg, maar ook bloedserieus, als het er op aankomt.
M.K.R,ook al zo een heerlijk programma.......
balance balance balance.quote:
Lepel in z'n hand en die maar naar voren bewegen onder het praten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
balance balance balance.
En hij praat altijd met zn vingers erbij.
Dit zou wel weer grappig zijn.quote:I want a ringtone that's just Marco Pierre White repeatedly screaming PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE... #MasterChefAU
Diegene was het nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het nog niet kunnen zien maar aan de voorstukjes van gisteren te zien gaat het om dezelfde persoon als die voor de immunity pin ging![]()
Mag er van mij uit, ik heb niet zoveel met diegene.
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:08 schreef Sorella het volgende:
Ik vind georgina een lieverd, die mag van mij wel winnen
Gejank vind ik nog wel meevallen, ik denk dat ze nog steeds niet kan geloven dat ze kan koken. Voor mij heeft ze iets puurs (kan natuurlijk ook goed gespeeld zijn).quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.
Ik gok op Sara, Billie of Georgia.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Rose doet me denken aan Julie. Meer een homecook en moeite met de spanning. Hoevaak ging t wel niet fout bij Julie.. Toch won ze het eerste seizoen maar ik hoop toch echt niet dat Rose het gaat winnen. In ieder geval, volgens mijn statistieken, wint er een vrouw dit jaar.
S1: Julie Goodwin (vrouw)
S2: Adam Liaw (man)
S3: Kate Bracks (vrouw)
S4: Andy Allen (man)
S5: Emma Dean (vrouw), stomste serie.
S6: Brent Owens (man)
S7: ..... ..... (vrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:06 schreef Crientj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit + niks toen het begon. Met zoveel mensen die komen kun je best hogere prijzen inzetten. Ze kopen het toch wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:37 schreef gelestipjes het volgende:
Het ene team had ook wel erg lage prijzen voor zo'n wedstrijd, dan moet je wel heel veel verkopen
De maandag eliminatie is altijd een pressure test oftewel een lastige gerecht met recept terwijl de donderdag altijd een vrijere opdracht is waarbij het meer op creativiteit en kennis aan komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of verschillen de niveaus in de eliminaties enorm? De vorige leek mij veel onmogelijker dan deze...
Ah! Zo diepzinnig had ik het nog niet geëvalueerd de afgelopen jaren (ja... elk seizoen bekeken en het was me nog niet opgevallen). Kijk het altijd onder het eten en "uitbuiken"quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
De maandag eliminatie is altijd een pressure test oftewel een lastige gerecht met recept terwijl de donderdag altijd een vrijere opdracht is waarbij het meer op creativiteit en kennis aan komt.
Ja, beetje erg dom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonde dat je het belangrijkste vergeet op te scheppen in de tijdsdruk.. want dan lig je eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef golfer het volgende:
Leuk, al die oude deelnemers even weer terug.
Vandaag dus eerst Poh en daarna ook nog eens iemand waar ik eerst een paar keer goed moest kijken om te herkennen, namelijk Hayden.
Wat is die jongen gestyled en veranderd:Ik herkende m ook amper! Beetje botox ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Alleen een ander en beter kapsel denk ik. Morgen kijk ik de aflevering. Ben benieuwdquote:Op zondag 31 mei 2015 22:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik herkende m ook amper! Beetje botox ofzo.
Poef.....gone! ©golfer
Oh dat wordt vast een superlekker dessert!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Jeroen1990 het volgende:
Had trouwens toen al meteen oh dan zal Kylie wel de pressure test doen. En zowaar de pressure test is van Kylie morgen.
Hij heeft een eigen kookschool samen met een dieetist (sprout), werkt zijdelings met jamie oliver over home cooking skills en zijn tweede kookboek is net uitgebracht dus hij gaat goedquote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
3. Callum Hann; zo'n schatjeHij heeft lang bij George gewerkt als dessertchef en ik weet niet of hij daar nog steeds werkt. Maar die jongen komt/is er wel.
Tof!quote:Op maandag 1 juni 2015 11:56 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen kookschool samen met een dieetist (sprout), werkt zijdelings met jamie oliver over home cooking skills en zijn tweede kookboek is net uitgebracht dus hij gaat goed
Voorraadkastquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:45 schreef Sorella het volgende:
Calum blijft een slungel
Moeilijke pantry (ben even het nederlandse woord kwijt)
Vind het geen gemis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:33 schreef Sorella het volgende:
Zijn er trouwens geen masterclasses meer, ik heb er maar 1 gezien die met marco pierre white
Er zaten soms wel leuke gerechten tussen dus ik keek het wel altijd, wat me niet aanstond spoelde ik doorquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind het geen gemis.
Sloeg die Masterclasses ook meestal over.
Heb ik maar weer geskipt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, vandaag dan toch een masterclass
Rose is er vast de volgende pressure test weer bijquote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik was op zich wel blij met degene die eruit moest, ik vind de andere 2 ook beter, al had ik liever gehad dat dat groepje van Rose in de pressure test had gestaan en dat Rose er dan uit had gemoeten, maar goed, je kan niet alles hebben.
Dat sowieso, maar iedereen die niet moest koken en op de gallerij stond droegen ze ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:00 schreef Sorella het volgende:
Bij mij kitchen rules hebben ze ook van die (veiligheids) schoenen aan. Het is natuurlijk wel veiliger als dat de dames op naaldhakken rond rennen.
Volgens mij staat de fabrikant van die schoenen bij de lijst sponsors.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Crientj het volgende:
Dat sowieso, maar iedereen die niet moest koken en op de gallerij stond droegen ze ook.
Ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:01 schreef gelestipjes het volgende:
Op zich wel tevreden met wie er vandaag uit ging
Yes, diegene is eruitquote:Op zondag 14 juni 2015 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook omdat ik er 2 meer mag dan de andere
Ja,dat kwam mij bekend voor.quote:
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die dames allemaal huilen. Je doet mee aan een spel en soms gaat er wat mis, so be it...
Ashleigh vind ik erg schattigleuk dat ze het zo goed deed met die cocktaildingen
Misschien vind ik haar juist daarom zo cutequote:Op zondag 21 juni 2015 22:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.
Ashleigh praat met een stem die mij enorm irriteerd en is zo vreselijk kinderlijk en blijkt dus ook nog nooit alcohol te hebben gedronken. Dat maakt het plaatje van het kindje wel compleet.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:44 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.
Poef.....gone! ©golfer
Misschien maar een soort stijl dat ze wil dragen. Net als die stripper die Masterchef USA won, die droeg alleen maar petticoats en retro vintage jurken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:29 schreef Sorella het volgende:
Ligt het aan mij of heeft jessica altijd dezelfde soort kleren aan ?
Ik denk dat rose eruit gaat morgen, volgens mij zag ik matthew lopen in de laatste minuut van de vooruit blik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Naja je kan zeggen dat Jessie in principe is terug gekomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef golfer het volgende:
Blij dat er geen come-back is van iemand die al eruit was. Dat vind ik altijd zo'n onzin. Eruit is eruit.
Maar die heeft geen enkele opdracht gemist, die is er niet echt uit geweest. Vind het altijd een beetje raar als mensen dan ineens in de top 10 zitten of zo, door 1 opdracht, terwijl de overige deelnemers daar een hele reeks van opdrachten voor hebben moeten doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Naja je kan zeggen dat Jessie in principe is terug gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik vind Reynold een schatje, maar erg jong en onervaren. Matthew wordt met de dag beter en is een supersympathieke kerel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was echt ff bang maar gelukkig is het goedgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is wel enorm goed en één van m'n favorieten.
Poef.....gone! ©golfer
Matthew en met name Reynold zijn inderdaad wel potentiële winnaars.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Matthew![]()
Nog maar 2 mannen en 6 vrouwen. Als mijn theorie nog klopt dat er nu een man gaat winnen moeten ze nu wel stoppen met afvallen
Is toch om het jaar dus zou er dit jaar een vrouw moeten winnen?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Matthew![]()
Nog maar 2 mannen en 6 vrouwen. Als mijn theorie nog klopt dat er nu een man gaat winnen moeten ze nu wel stoppen met afvallen
Kut ik mis Brent! Dacht dat Emma de laatste was maar dat was alweer 2013...quote:Op zondag 5 juli 2015 23:52 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Is toch om het jaar dus zou er dit jaar een vrouw moeten winnen?
Georgia is de lieveling van de jury, dus die zal wel winnen. Ik zelf hoop op Billie.quote:Op maandag 6 juli 2015 02:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Kut ik mis Brent! Dacht dat Emma de laatste was maar dat was alweer 2013...![]()
Dan wint er een vrouw dit jaar. Jammer
Poef.....gone! ©golfer
In het begin was ze best goed, maar de laatste tijd is het vaak ondermaats. Maar goed, Jessie heeft ook nogal wat matige gerechten neergezet de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:21 schreef dude1986 het volgende:
Ik hoop zo dat Georgia er morgen uitvliegt. Zal wel niet gebeuren aangezien het lieverdje van de jury is. Ik zal me niet verbazen als ze gewoon de finale wint... Ze bakt er iig niets van.
Maar ze lieten Reynold wel erg vaak zien in die voorstukjes en dat wekte de indruk dat het heel slecht ging, meestal gaat die persoon er dan juist niet uit, hopelijk is dat deze keer ook zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze hebben het in de voorstukjes over een favoriet.
Ik ben nu echt bang dat Reynold eruit vliegt
Ik kijk nooit naar de voorstukjes. Zet het altijd af nadat bekend is wie veilig is of de eliminatie ingaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze hebben het in de voorstukjes over een favoriet.
Ik ben nu echt bang dat Reynold eruit vliegt
In de voorstukjes ging t mis met Georgia omdat ze per ongeluk verkeerd dr arm in de lucht had.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar ze lieten Reynold wel erg vaak zien in die voorstukjes en dat wekte de indruk dat het heel slecht ging, meestal gaat die persoon er dan juist niet uit, hopelijk is dat deze keer ook zo
Ik zou het niet zo heel erg vinden. Hij is iets te veel een one-trick-pony.quote:
Georgia is gewoon geen top 10 materiaal. In het begin was ze idd een van de betere, maar nu lijkt alles steeds slecht te gaan en ze komt er vaak net mee weg.... (dat rauwe au bijvoorbeeld laatst...). Ze heeft wel een bepaalde look/uitstraling, ik denk dat ze het helaas tot de finale gaat schoppen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
In het begin was ze best goed, maar de laatste tijd is het vaak ondermaats. Maar goed, Jessie heeft ook nogal wat matige gerechten neergezet de laatste tijd.
ik hoop trouwens ook dat Georgia eruit gaat, want die vind ik wel vrij vervelend.
Het kan wel snel gaan, zo krijg je the perfect score, en zo sta je in de eliminatieronde
Dat klopt inderdaad ja, ik had nu ook het idee dat als Gary niet gezegd had dat ze de soep terug moest gooien en melk moest toevoegen, dat er dan gewoon een aantal mensen zonder soep waren geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:45 schreef Aurelius het volgende:
Georgia is absoluut niet stressbestendig. Ze is goed, zolang alles goed gaat. Gaat er iets mis of komt er tijdsdruk bij, dan schiet ze in de stress.
Ja gatverdamme was dat. Met haar vingertjes enzo...quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad ja, ik had nu ook het idee dat als Gary niet gezegd had dat ze de soep terug moest gooien en melk moest toevoegen, dat er dan gewoon een aantal mensen zonder soep waren geweest.
omg ja idd. ik lag in een deuk. Als je een lieverdje hebt, probeer dat dan een beetje verbergen....quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind Georgia helemaal niet zo geweldig innovatief als de jury beweert. Laatst was het helemaal te wow toen ze gefrituurde garnalen op een bord had. Nou poeh, vet innovatief
Kan niet, hij heeft een pik (als het goed is)quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef golfer het volgende:
Reynold weer met een dessert en met de hakken over de sloot.
Ik wil niet dat iemand die alleen maar desserts maakt Masterchef wint.
Volgens mij heeft hij toch ook wel een paar andere goede gerechten neergezet? Het lijkt me op zich best logisch om in zo'n eliminatieronde, als dat mogelijk is, wel voor datgene te gaan waar je het best in bent.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef golfer het volgende:
Reynold weer met een dessert en met de hakken over de sloot.
Ik wil niet dat iemand die alleen maar desserts maakt Masterchef wint.
Die is nog onversleten bij hem, het kind.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan niet, hij heeft een pik (als het goed is)
Hij is een hele tijd niet op tv geweest. Dat betekende niet in de top maar ook niet in de eliminatie. Dus moeten zijn, ook hartige gerechten, in ieder geval goed genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij toch ook wel een paar andere goede gerechten neergezet? Het lijkt me op zich best logisch om in zo'n eliminatieronde, als dat mogelijk is, wel voor datgene te gaan waar je het best in bent.
Ja, wel mijn maat, maar ik ga toch voor Billie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan ben ik voor Sara. Leuk klein meisje
want het andere team deed het wel perfect? Die hadden ongare tortellini en de vis was ook niet perfect, maar belangrijker nog: die misten gewoon een heel onderdeel van het dessert. Hoewel ik ook voor het andere team was kan ik toch niet anders dan zeggen dat de overwinning wel terecht wasquote:Op zondag 12 juli 2015 20:29 schreef Aurelius het volgende:
De beste manier om een team challenge te winnen is zorgen dat je bij Georgia in het team zit geloof ik. Overgekookte garnalen, koud lamsvlees? Allemaal niet erg.
Zolang Billiequote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn 2 favo's in de eliminatie![]()
Nu gaat er 1 het zeker weten niet overleven.
Neequote:
Wij hebben het 10/10 dessert van Reynold (een beetje aangepast) nagemaakt.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:55 schreef Aurelius het volgende:
Vanavond trouwens die miso-mais-puree met bramensaus van Sarah geprobeerd. Helaas geen kwartel maar een kippenpoot. Was erg lekker.
[ afbeelding ]
Is het wel een eliminatie dan? Want volgens mij is dat woord de hele aflevering niet gevallen. Wel een kans op immunity voor de top 3, maar wat er met de bottom 3 ging gebeuren hielden ze voor mijn gevoel wat vaag. Dus, gezien wie er in the bottom 3 staan, hoop ik eigenlijk dat er niemand uitgaatquote:Op zondag 12 juli 2015 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn 2 favo's in de eliminatie![]()
Nu gaat er 1 het zeker weten niet overleven.
Dat ze geen kans hebben op immunity? Het is wel eens vaker voorgekomen toch (dit seizoen nog niet geloof ik) dat er uiteindelijk niemand naar huis hoefde?quote:Op maandag 13 juli 2015 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Me 2.
Maar ze noemden het in de voorstukjes wel een Pressure test en ze stonden in hun zwarte schorten.
Maar hopelijk gaat er inderdaad niemand uit. Maar wat zou dan het nadeel zijn dat ze hebben verloren?
Klopt dan lagen van de drie de laatste twee zo dicht bij elkaar dat ze niet konden kiezen en er dus niemand uit hoefde.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:28 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat ze geen kans hebben op immunity? Het is wel eens vaker voorgekomen toch (dit seizoen nog niet geloof ik) dat er uiteindelijk niemand naar huis hoefde?
1 of inderdaad 2 verwacht ik er nog wel bij.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Jeroen1990 het volgende:
Zullen nog wel 2 ofzo bijkomen uit de aflevering van woensdag.
Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoveel voordeel heefft Georgia niet... ze mag een teammaatje kiezen.
Truequote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, in dit geval bleek dat wel een groot voordeel te zijn, want zonder Billie zou ze het nooit gered hebben
Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat hij nog niet professioneel kookt maar ik hoop heel hard voor hem dat hij zijn kookboek met familierecepten uit mag brengen.
Als ik zo zijn wiki lees is het ook niet " zomaar" een tandarts, maar hij zit ook in allerlei landelijke adviesraden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie slim genoeg is om te bedenken dat ie als tandarts altijd meer verdienen zal dan als niet echte topkok en dus maakt ie een goede keuze met z'n boek.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef dude1986 het volgende:
Byeeeee Matthew (met zn enge pedo lachje)
Poef.....gone! ©golfer
Verwend??? Why?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat meisje vond ik zo'n verwend nest, ben blij dat ze eruit is
Tja, maar als je ergens iets zou bestellen, vind je dan het uiterlijk het belangrijkst of de smaak? En bij Jessica was de smaak blijkbaar beter. Goed, ik heb trouwens wel het idee dat ze bij Reynold ook gewoon hogere verwachtingen hebben, zodra die een heel klein foutje maakt bij een dessert wint ie meteen niet meer, als een andere kandidaat dat gerecht van Reynold had gemaakt had diegene wel gewonnen denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Pardon?? Reynold was de duidelijke winnaar. Voor George en Gary sowieso. Matt misschien niet vanwege dat hij het teveel caramel vond maar dan alsnog. Maak je één van de mooiste desserts ooit met fantastisch ijs en caramel en dan gaat die trien met dr gebroken tuille er met de prijs vandoor
Nee, maar over het gerecht van Jessica waren ze alle drie dolenthousiast, dus dan is het op zich wel terecht dat die wint. Al vind ik het wel een beetje raar dat ze aan het begin van de challenge nog tegen haar gezegd hebben dat ze echt op haar opmaak moet letten omdat dat nu echt belangrijk is, en dan is het moment daar en zeggen ze "ja, als de smaak zo goed is maakt opmaak weinig meer uit"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk ook dat ze bij Reynold ieder foutje afstraffen. Maar de smaak was vast heel goed van Jessica, maar zag je George genieten van het dessert.. zodra Matt begon met iets negatiefs schrokken Gary en George en wilde George een ambulance bellen voor Matt
Nou dat zegt wel dat ze het er duidelijk niet mee eens waren.
Helemaal mee eens en nee, het gaat bij Georgia niet om de smaak van het eten, maar om de smaak van de jury. Ik roep al wekenlang dat de jury haar elke keer voortrekt en wil dat zij gaat winnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Balen dat Billie niet won, Jessica was weer één grote bron van ergernis om naar te kijken, en Reynold liet maar weer eens zien waarom ik, ondanks dat zijn desserts vaak geweldig zijn, hoop dat hij niet wint, hij is veel te beperkt.
Voor mijn gevoel was Billie vandaag de beste, die kon Reynold en Jessica ook nog helpen ook al was ze zelf nog niet aan de beurt geweest. Sowieso is die veruit het meest stressbestendig van de 4, maar goed, de smaak he, die was bij Georgia blijkbaar net wat beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |