Ja,dat kwam mij bekend voor.quote:
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die dames allemaal huilen. Je doet mee aan een spel en soms gaat er wat mis, so be it...
Ashleigh vind ik erg schattigleuk dat ze het zo goed deed met die cocktaildingen
Misschien vind ik haar juist daarom zo cutequote:Op zondag 21 juni 2015 22:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.
Ashleigh praat met een stem die mij enorm irriteerd en is zo vreselijk kinderlijk en blijkt dus ook nog nooit alcohol te hebben gedronken. Dat maakt het plaatje van het kindje wel compleet.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:44 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind Ashleigh zo kinderlijk overkomen. Ze is 23 maar af en toe lijkt ze eerder een jaar of 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Misschien maar een soort stijl dat ze wil dragen. Net als die stripper die Masterchef USA won, die droeg alleen maar petticoats en retro vintage jurken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:29 schreef Sorella het volgende:
Ligt het aan mij of heeft jessica altijd dezelfde soort kleren aan ?
Ik denk dat rose eruit gaat morgen, volgens mij zag ik matthew lopen in de laatste minuut van de vooruit blik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |