Rose is er vast de volgende pressure test weer bijquote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ik was op zich wel blij met degene die eruit moest, ik vind de andere 2 ook beter, al had ik liever gehad dat dat groepje van Rose in de pressure test had gestaan en dat Rose er dan uit had gemoeten, maar goed, je kan niet alles hebben.
Dat sowieso, maar iedereen die niet moest koken en op de gallerij stond droegen ze ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:00 schreef Sorella het volgende:
Bij mij kitchen rules hebben ze ook van die (veiligheids) schoenen aan. Het is natuurlijk wel veiliger als dat de dames op naaldhakken rond rennen.
Volgens mij staat de fabrikant van die schoenen bij de lijst sponsors.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Crientj het volgende:
Dat sowieso, maar iedereen die niet moest koken en op de gallerij stond droegen ze ook.
Ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:01 schreef gelestipjes het volgende:
Op zich wel tevreden met wie er vandaag uit ging
Yes, diegene is eruitquote:Op zondag 14 juni 2015 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook omdat ik er 2 meer mag dan de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |