Was je ook voor de winnaars? Ik was ervan overtuigd dat die lieve man homo wasquote:
Colin is wat feller als pete dus kan leuk worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Kat & Andre brrrrr... Die moeder en zoon vond ik wel lief. En vader/dochter uit Texas. Drasko maakte teveel op n bord wat niet samenhing, eigen schuld.
En Pete....![]()
Dit was zijn laatste jaar MKR![]()
Volgend jaar is het Colin Fasnidge en Manu.
Ja, daar moet je even doorheen, maar er zijn altijd wel een paar die er uit springen, zoals dat 20-jarige van origine Indonesische jochie. Voor de rest vrij saai inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:21 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vind die auditierondes altijd een beetje saai, de challenges zijn veel leuker.
Op kontschop torrents staan ze wel hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Op pirate site zie ik nog niks jammergenoeg.
Kick ass torents? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Op kontschop torrents staan ze wel hoor.
DMquote:
Ik heb intussen ook aflevering 6 bekeken, dat is dus wat jij aflevering 5 noemt. Dat komt omdat 3 en 4 een gecombineerde lange aflevering was.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:15 schreef Jeroen1990 het volgende:
Aflevering 5 is ook alweer te vinden.
En echt niet normaal een van die gerechten in de invention test.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb intussen ook aflevering 6 bekeken, dat is dus wat jij aflevering 5 noemt. Dat komt omdat 3 en 4 een gecombineerde lange aflevering was.
http://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/episodesJa klopt hij is onder beide te vinden namelijk. Maar dat was inderdaad degene die ik bedoelde. Dat gerecht had bijna een pressure test kunnen zijn kwa idee en presentatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook geen idee. Maar blijkbaar zijn dat dus gewoon tosti's?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef Sorella het volgende:
Die reynolds is goed met presentatie, jammer dat hij niet wist wat een jaffle was.
Marco week volgende week
Klopt, de volgende keer als ik wat bolognese saus over heb stop ik het in een tostiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee. Maar blijkbaar zijn dat dus gewoon tosti's?
En hij maakt tot nu toe alleen maar desserts. Ben benieuwd wat ie nog meer op z'n repertoire heeft staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:09 schreef Sorella het volgende:
Die reynolds is goed met presentatie, jammer dat hij niet wist wat een jaffle was.
Marco week volgende week
Ja, de Indonesische moeder met eigen restaurant.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen die gauw pieken hebben nog nooit gewonnen. Maar hij is veruit de meest creatieve. Hij was toch degene met de moeder die niet wilde dat hij ging koken?
Nee want we spreken hier NL's en de meeste andere landen nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ergens heb ik het idee dat het programma daar ook een grotere hype is?
En ze verkopen het ook aan andere landen, gaat Nederland niet lukken
Ondertitelsquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee want we spreken hier NL's en de meeste andere landen niet![]()
In Australië is Masterchef het op één na populairste programma van het land. Vandaar ook het flinke budget.
1000% eens. Masterchef en MKR zijn zó leuk!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:28 schreef arise het volgende:
Van Gary, Matt en George word ik altijd zo vrolijk.
Ze zijn erg begaan met hun kandidaten, grappen genoeg, maar ook bloedserieus, als het er op aankomt.
M.K.R,ook al zo een heerlijk programma.......
balance balance balance.quote:
Lepel in z'n hand en die maar naar voren bewegen onder het praten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
balance balance balance.
En hij praat altijd met zn vingers erbij.
Dit zou wel weer grappig zijn.quote:I want a ringtone that's just Marco Pierre White repeatedly screaming PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE... #MasterChefAU
Diegene was het nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het nog niet kunnen zien maar aan de voorstukjes van gisteren te zien gaat het om dezelfde persoon als die voor de immunity pin ging![]()
Mag er van mij uit, ik heb niet zoveel met diegene.
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:08 schreef Sorella het volgende:
Ik vind georgina een lieverd, die mag van mij wel winnen
Gejank vind ik nog wel meevallen, ik denk dat ze nog steeds niet kan geloven dat ze kan koken. Voor mij heeft ze iets puurs (kan natuurlijk ook goed gespeeld zijn).quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.
Ik gok op Sara, Billie of Georgia.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Rose doet me denken aan Julie. Meer een homecook en moeite met de spanning. Hoevaak ging t wel niet fout bij Julie.. Toch won ze het eerste seizoen maar ik hoop toch echt niet dat Rose het gaat winnen. In ieder geval, volgens mijn statistieken, wint er een vrouw dit jaar.
S1: Julie Goodwin (vrouw)
S2: Adam Liaw (man)
S3: Kate Bracks (vrouw)
S4: Andy Allen (man)
S5: Emma Dean (vrouw), stomste serie.
S6: Brent Owens (man)
S7: ..... ..... (vrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:06 schreef Crientj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit + niks toen het begon. Met zoveel mensen die komen kun je best hogere prijzen inzetten. Ze kopen het toch wel.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:37 schreef gelestipjes het volgende:
Het ene team had ook wel erg lage prijzen voor zo'n wedstrijd, dan moet je wel heel veel verkopen
De maandag eliminatie is altijd een pressure test oftewel een lastige gerecht met recept terwijl de donderdag altijd een vrijere opdracht is waarbij het meer op creativiteit en kennis aan komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of verschillen de niveaus in de eliminaties enorm? De vorige leek mij veel onmogelijker dan deze...
Ah! Zo diepzinnig had ik het nog niet geëvalueerd de afgelopen jaren (ja... elk seizoen bekeken en het was me nog niet opgevallen). Kijk het altijd onder het eten en "uitbuiken"quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
De maandag eliminatie is altijd een pressure test oftewel een lastige gerecht met recept terwijl de donderdag altijd een vrijere opdracht is waarbij het meer op creativiteit en kennis aan komt.
Ja, beetje erg dom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonde dat je het belangrijkste vergeet op te scheppen in de tijdsdruk.. want dan lig je eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef golfer het volgende:
Leuk, al die oude deelnemers even weer terug.
Vandaag dus eerst Poh en daarna ook nog eens iemand waar ik eerst een paar keer goed moest kijken om te herkennen, namelijk Hayden.
Wat is die jongen gestyled en veranderd:Ik herkende m ook amper! Beetje botox ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Alleen een ander en beter kapsel denk ik. Morgen kijk ik de aflevering. Ben benieuwdquote:Op zondag 31 mei 2015 22:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik herkende m ook amper! Beetje botox ofzo.
Poef.....gone! ©golfer
Oh dat wordt vast een superlekker dessert!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Jeroen1990 het volgende:
Had trouwens toen al meteen oh dan zal Kylie wel de pressure test doen. En zowaar de pressure test is van Kylie morgen.
Hij heeft een eigen kookschool samen met een dieetist (sprout), werkt zijdelings met jamie oliver over home cooking skills en zijn tweede kookboek is net uitgebracht dus hij gaat goedquote:Op zondag 31 mei 2015 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
3. Callum Hann; zo'n schatjeHij heeft lang bij George gewerkt als dessertchef en ik weet niet of hij daar nog steeds werkt. Maar die jongen komt/is er wel.
Tof!quote:Op maandag 1 juni 2015 11:56 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen kookschool samen met een dieetist (sprout), werkt zijdelings met jamie oliver over home cooking skills en zijn tweede kookboek is net uitgebracht dus hij gaat goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |