Lepel in z'n hand en die maar naar voren bewegen onder het praten.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
balance balance balance.
En hij praat altijd met zn vingers erbij.
Dit zou wel weer grappig zijn.quote:I want a ringtone that's just Marco Pierre White repeatedly screaming PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE PICK UP THE PHONE... #MasterChefAU
Diegene was het nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het nog niet kunnen zien maar aan de voorstukjes van gisteren te zien gaat het om dezelfde persoon als die voor de immunity pin ging![]()
Mag er van mij uit, ik heb niet zoveel met diegene.
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:08 schreef Sorella het volgende:
Ik vind georgina een lieverd, die mag van mij wel winnen
Gejank vind ik nog wel meevallen, ik denk dat ze nog steeds niet kan geloven dat ze kan koken. Voor mij heeft ze iets puurs (kan natuurlijk ook goed gespeeld zijn).quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat gejank ben ik zat. Na 100 complimenten nog steeds zielig lopen doen. Op een gegeven moment heb je aandacht genoeg gehad.
Ik gok op Sara, Billie of Georgia.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Rose doet me denken aan Julie. Meer een homecook en moeite met de spanning. Hoevaak ging t wel niet fout bij Julie.. Toch won ze het eerste seizoen maar ik hoop toch echt niet dat Rose het gaat winnen. In ieder geval, volgens mijn statistieken, wint er een vrouw dit jaar.
S1: Julie Goodwin (vrouw)
S2: Adam Liaw (man)
S3: Kate Bracks (vrouw)
S4: Andy Allen (man)
S5: Emma Dean (vrouw), stomste serie.
S6: Brent Owens (man)
S7: ..... ..... (vrouw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |