Zijn puddingbuks stond stijf voor Claudia.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dirty Hairy vond de vraag vervelend. Wat zou ie verbergen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
Hier waaide het ook als een gek. Ik had mijn 'moestuintjes' op balkon staan en die zijn weggewaaid
quote:
Die lijken wel wat op die veteranen uit Koot & Biequote:
Ah wist niet of ik dat ooit al had verteld.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken je al heel erg lang hoor
Morgen ook slecht weer.. helaas.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wist niet of ik dat ooit al had verteld.
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Mag ik onze defensie even bedanken o.a. voor de fantastische missies in Irak en Afghanistan in deze propaganda-uitzending over vrijheid?
Van mij mogen ze de Nederlandse krijgsmacht opheffen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Mag ik onze defensie even bedanken o.a. voor de fantastische missies in Irak en Afghanistan in deze propaganda-uitzending over vrijheid?
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de Nederlandse krijgsmacht opheffen.
ik woon in osdorpquote:
quote:
quote:
Ik was daar onlangs. Ik heb daar de hele tijd met mn hand op mn portefeuille gelopen.quote:
Ik denk dat 'ie het eerder vanwege K3 dan Humberto melddequote:
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
IS verpletteren![]()
Jordanië,![]()
Koningin Rania van Jordanië![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik daar kom moet ik altijd onder de auto's duikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was daar onlangs. Ik heb daar de hele tijd met mn hand op mn portefeuille gelopen.
Had 'ie z'n havo maar afgemaaktquote:
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.quote:
Heb je die informatie van de Jordaanse versie van Blauw Bloed?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.
Maxima werkte ook bij banken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.
Nee Kysia Hekster fluisterde het in mijn oor hier op de bank.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je die informatie van de Jordaanse versie van Blauw Bloed?
quote:Hiroo Onoda was an Imperial Japanese Army intelligence officer who fought in World War II and did not surrender in 1945. In 1974, his former commander traveled from Japan to personally issue orders relieving him from duty. Onoda had spent almost 30 years holding out in the Philippines.[1][2] He held the rank of Second Lieutenant in the Imperial Japanese Army.
Dat van die vier masters kan ik niet terug vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee Kysia Hekster fluisterde het in mijn oor hier op de bank.
Ik weet niet of die demente opa zich door jou wil laten nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo drie lekkere hapjes hoor. Dan neem ik die demente opa er graag gratis bij.
Zo dement is die opa anders niet met zijn 97. Wat een koning.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo drie lekkere hapjes hoor. Dan neem ik die demente opa er graag gratis bij.
Ze worden dan ook overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik wed dat al die artiesten nog nooit een geschiedenisboek van binnen hebben gezien
+ serious rqquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet helemaal, want 3FM gaat op onze belastingcenten
quote:
Dat dus en vakantietripjes maken op kosten van de stichtingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
Al dat gelul altijd van die BN'ers die zo betrokken zijn.Net als bij Giro555 staan ze gewoon in beeld omdat het aandachtshoeren zijn.
Wel 2 kleine oogjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie een gezicht in die vette buik van dat jochie rechts.
zo gevaarlijk is osdorp nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was daar onlangs. Ik heb daar de hele tijd met mn hand op mn portefeuille gelopen.
Anders ik welquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:37 schreef Webschip het volgende:
Benieuwd wie vanavond allemaal te gast zullen zijn.
Familie van Danaë Moons wil een aparte status voor vermiste personen.quote:
Hahaha, foto waarschijnlijk genomen vlak voordat de boot kapseisde naar linksquote:
Het strafrecht moet zwaarder zijn in Nederland.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef marcodej het volgende:
Een beroepsquerulant dus. Aanpakken die handel.
De koning of die demonstrant?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou op man met deze onzin. Spring aub snel van een flatgebouw
Net een kut opgegeten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gozer maakt wel vreemde bijgeluiden als hij spreekt.
Sisseltong, duidelijk iemand van Zwadderich.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gozer maakt wel vreemde bijgeluiden als hij spreekt.
Het is dat hij een legendarische voornaam heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Arjen Lubach de christenhater neem ik niet serieus.
Tevens voice over van de Media Markt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hij is heel wat milder over Moslims en hun vredelievende profeet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Daar hebben Limburgers en Friezen geen probleem mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik steek dagelijks een Hollandse vlag in brand.
Hij heeft gewoon een paar kindjes verstopt onder zijn jasje tussen de vetkwabben.quote:
Een paar joden om het on topic te houden. Maar man die is wel echt vet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een paar kindjes verstopt onder zijn jasje tussen de vetkwabben.
Naar mijn mening kunnen mensen hun tijd beter besteden met werken ipv te demonstreren tegen de koning want dat levert niets op.quote:
Demonstreren in Nederland heeft überhaupt weinig zin.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar mijn mening kunnen mensen hun tijd beter besteden met werken ipv te demonstreren tegen de koning want dat levert niets op.
Weggerold.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marc wordt straks weer uit de studio gehesen.
De Chinooks zijn al onderwegquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerder kan Midas niet over slanke Nederlanders beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |