Daar hebben Limburgers en Friezen geen probleem mee.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik steek dagelijks een Hollandse vlag in brand.
Hij heeft gewoon een paar kindjes verstopt onder zijn jasje tussen de vetkwabben.quote:
Een paar joden om het on topic te houden. Maar man die is wel echt vet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een paar kindjes verstopt onder zijn jasje tussen de vetkwabben.
Naar mijn mening kunnen mensen hun tijd beter besteden met werken ipv te demonstreren tegen de koning want dat levert niets op.quote:
Demonstreren in Nederland heeft überhaupt weinig zin.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naar mijn mening kunnen mensen hun tijd beter besteden met werken ipv te demonstreren tegen de koning want dat levert niets op.
Weggerold.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marc wordt straks weer uit de studio gehesen.
De Chinooks zijn al onderwegquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerder kan Midas niet over slanke Nederlanders beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |