Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de Nederlandse krijgsmacht opheffen.
ik woon in osdorpquote:
quote:
quote:
Ik was daar onlangs. Ik heb daar de hele tijd met mn hand op mn portefeuille gelopen.quote:
Ik denk dat 'ie het eerder vanwege K3 dan Humberto melddequote:
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
IS verpletteren![]()
Jordanië,![]()
Koningin Rania van Jordanië![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik daar kom moet ik altijd onder de auto's duikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was daar onlangs. Ik heb daar de hele tijd met mn hand op mn portefeuille gelopen.
Had 'ie z'n havo maar afgemaaktquote:
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.quote:
Heb je die informatie van de Jordaanse versie van Blauw Bloed?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.
Maxima werkte ook bij banken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere masters en werkte vroeger voor Citibank & Apple. Geen dom blondje zoals onze Maxima.
Nee Kysia Hekster fluisterde het in mijn oor hier op de bank.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je die informatie van de Jordaanse versie van Blauw Bloed?
quote:Hiroo Onoda was an Imperial Japanese Army intelligence officer who fought in World War II and did not surrender in 1945. In 1974, his former commander traveled from Japan to personally issue orders relieving him from duty. Onoda had spent almost 30 years holding out in the Philippines.[1][2] He held the rank of Second Lieutenant in the Imperial Japanese Army.
Dat van die vier masters kan ik niet terug vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee Kysia Hekster fluisterde het in mijn oor hier op de bank.
Ik weet niet of die demente opa zich door jou wil laten nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo drie lekkere hapjes hoor. Dan neem ik die demente opa er graag gratis bij.
Zo dement is die opa anders niet met zijn 97. Wat een koning.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo drie lekkere hapjes hoor. Dan neem ik die demente opa er graag gratis bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |