Geloof het of niet maar het is vrij irritant als je op willekeurige momenten mensen hoort kreunen. Ik heb minder last van hard muziek dan dit.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:39 schreef IMVHI het volgende:
En dit topic open je omdat je er stiekem toch wel een beetje jeuk aan je balletjes van krijgt?
Boeit niet wat de reden is, het blijft irritant. Echter aangezien het geluid afkomstig is uit haar slaapkamer acht ik de kans klein dat ze aan het poepen is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:41 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat ze misschien gewoon zit te schijten, net zoals elke andere vrouw.
had ik met huisgenootquote:Op zondag 3 mei 2015 23:39 schreef longinus het volgende:
het is juist mijn buurman die ik hoor, een grote jahhhhh.
dat hoor ik nou weer liever niet.
jawel.. het is voor haar gênanter dan voor jou,quote:Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jullie zullen vast denken dat ik het verzin, maar dat is echt niet zo. Elke keer als ze klaarkomt kreunt ze zo hard dat ik haar door de muren hoor.
Dit is vrij irritant want ik weet niet wat ik moet zeggen als ik klaag bij de woonvereniging over geluidsoverlast
Wie weet combineert zij beidequote:Op zondag 3 mei 2015 23:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Boeit niet wat de reden is, het blijft irritant. Echter aangezien het geluid afkomstig is uit haar slaapkamer acht ik de kans klein dat ze aan het poepen is.
Niet als je zo'n gore man naast je hebt wonen die op het gekreun van je vriendin zit te fappen op de plee aan de andere kant.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
En de audiofiles op een publiek forum gooit.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je zo'n gore man naast je hebt wonen die op het gekreun van je vriendin zit te fappen op de plee aan de andere kant.
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
Rond middernacht even je interieur herinrichten. Altijd prima.quote:
Denk dat ze wel ff uitgeneukt zijn schat ik zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Opnemen en hier posten zoals ik ooit heb gedaan
KLB / Buren die te luid neuken
des te meer reden om van de stilte gebruik te maken voor een tegenaanval!quote:Op maandag 4 mei 2015 02:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk dat ze wel ff uitgeneukt zijn schat ik zo.
I like the way you moa.. think.quote:
TS wil niet horen hoe zijn buurmeisje kreunt.quote:
Dat topic was echt een KLB pareltje.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik was een held voor 15 minuten
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heb je de geluidsopname nog?quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Dus je woont helemaal niet in Venezuela/Colombia?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:01 schreef El_Matador het volgende:
TS is een eenzaam jaloers intolerant achterbaks zielig seksloos pestventje.
Moge je stikken in je eigen fapsel en uit mijn buurt wegverhuizen.
Nee?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dus je woont helemaal niet in Venezuela/Colombia?
Ik heb het wel opgenomen, maar mijn tel heeft een brakke mic waardoor het heel slecht hoorbaar is helaas.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Jammer dat die linkjes het nu niet meer doen, het klinkt wel als humor als ik zo de rest lees in dat topicquote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Geen glas tegen de muur gebruikenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgenomen, maar mijn tel heeft een brakke mic waardoor het heel slecht hoorbaar is helaas.
Squirt je ook?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:39 schreef BlueJeans het volgende:
Dat had ik kunnen zijn, want ben schreeuw het ook altijd van de daken. Maar gezien het tijdstip gisteravond was kan ik het niet zijn geweest.![]()
Ts is niet mijn buurman....
Nee ik heb het ook niet meer maar het was echt gekke sh*t, luid gepets, man die door zn vrouw met een strap-on wordt gedingest, allesquote:Op maandag 4 mei 2015 08:07 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Heb je de geluidsopname nog?
Ik wil het effe beluisteren voor onderzoeksdoeleinden *kuch* maar de link naar de geluidsopname is dood.
Haha dat is voor 1x misschien wel leukquote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook niet meer maar het was echt gekke sh*t, luid gepets, man die door zn vrouw met een strap-on wordt gedingest, alles
Gastquote:Op maandag 4 mei 2015 00:44 schreef Piger het volgende:
neuk haar, dan weet je iig dat ze nooit zal kreunen
TS weet dondersgoed wat hij moet zeggen: 'Elke keer als ze klaarkomt kreunt ze zo hard dat ik haar door de muren hoor.' TS heeft klaarblijkelijk een korte termijngeheugen waar een goudvis zich voor zou schamen. TS heeft klaarblijkelijk een korte termijngeheugen waar een goudvis zich voor zou schamen. Wat hoor ik nu? Is dat weer de buurvrouw? Elke keer als ze klaarkomt kreunt ze zo hard dat ik haar door de muren hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jullie zullen vast denken dat ik het verzin, maar dat is echt niet zo. Elke keer als ze klaarkomt kreunt ze zo hard dat ik haar door de muren hoor.
Dit is vrij irritant want ik weet niet wat ik moet zeggen als ik klaag bij de woonvereniging over geluidsoverlast
Ieder zijn hobby he.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Boeit niet wat de reden is, het blijft irritant. Echter aangezien het geluid afkomstig is uit haar slaapkamer acht ik de kans klein dat ze aan het poepen is.
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:39 schreef BlueJeans het volgende:
Dat had ik kunnen zijn, want ben schreeuw het ook altijd van de daken. Maar gezien het tijdstip gisteravond was kan ik het niet zijn geweest.![]()
Ts is niet mijn buurman....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |