Geloof het of niet maar het is vrij irritant als je op willekeurige momenten mensen hoort kreunen. Ik heb minder last van hard muziek dan dit.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:39 schreef IMVHI het volgende:
En dit topic open je omdat je er stiekem toch wel een beetje jeuk aan je balletjes van krijgt?
Boeit niet wat de reden is, het blijft irritant. Echter aangezien het geluid afkomstig is uit haar slaapkamer acht ik de kans klein dat ze aan het poepen is.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:41 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat ze misschien gewoon zit te schijten, net zoals elke andere vrouw.
had ik met huisgenootquote:Op zondag 3 mei 2015 23:39 schreef longinus het volgende:
het is juist mijn buurman die ik hoor, een grote jahhhhh.
dat hoor ik nou weer liever niet.
jawel.. het is voor haar gênanter dan voor jou,quote:Op zondag 3 mei 2015 23:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jullie zullen vast denken dat ik het verzin, maar dat is echt niet zo. Elke keer als ze klaarkomt kreunt ze zo hard dat ik haar door de muren hoor.
Dit is vrij irritant want ik weet niet wat ik moet zeggen als ik klaag bij de woonvereniging over geluidsoverlast
Wie weet combineert zij beidequote:Op zondag 3 mei 2015 23:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Boeit niet wat de reden is, het blijft irritant. Echter aangezien het geluid afkomstig is uit haar slaapkamer acht ik de kans klein dat ze aan het poepen is.
Niet als je zo'n gore man naast je hebt wonen die op het gekreun van je vriendin zit te fappen op de plee aan de andere kant.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
En de audiofiles op een publiek forum gooit.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je zo'n gore man naast je hebt wonen die op het gekreun van je vriendin zit te fappen op de plee aan de andere kant.
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
Rond middernacht even je interieur herinrichten. Altijd prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |