quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
Rond middernacht even je interieur herinrichten. Altijd prima.quote:
Denk dat ze wel ff uitgeneukt zijn schat ik zo.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Opnemen en hier posten zoals ik ooit heb gedaan
KLB / Buren die te luid neuken
des te meer reden om van de stilte gebruik te maken voor een tegenaanval!quote:Op maandag 4 mei 2015 02:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk dat ze wel ff uitgeneukt zijn schat ik zo.
I like the way you moa.. think.quote:
TS wil niet horen hoe zijn buurmeisje kreunt.quote:
Dat topic was echt een KLB pareltje.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik was een held voor 15 minuten
quote:Op maandag 4 mei 2015 00:09 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk toch, alleen thuis zijn en dan je vriendin lekker laten kreunen zodat de buren het horen.
Heb je de geluidsopname nog?quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Dus je woont helemaal niet in Venezuela/Colombia?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:01 schreef El_Matador het volgende:
TS is een eenzaam jaloers intolerant achterbaks zielig seksloos pestventje.
Moge je stikken in je eigen fapsel en uit mijn buurt wegverhuizen.
Nee?quote:Op maandag 4 mei 2015 08:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dus je woont helemaal niet in Venezuela/Colombia?
Ik heb het wel opgenomen, maar mijn tel heeft een brakke mic waardoor het heel slecht hoorbaar is helaas.quote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Jammer dat die linkjes het nu niet meer doen, het klinkt wel als humor als ik zo de rest lees in dat topicquote:Op maandag 4 mei 2015 02:05 schreef NickGrouwen het volgende:
Geen glas tegen de muur gebruikenquote:Op maandag 4 mei 2015 09:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgenomen, maar mijn tel heeft een brakke mic waardoor het heel slecht hoorbaar is helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |