Bayernquote:• Barcelona have won 36 of their last 40 games in all competitions, and 15 of their past 16.
• The Liga leaders scored five or more goals in a match for the 13th time this season when they defeated Córdoba CF 8-0 on 2 May, a result which relegated their hosts.
• Messi (2), Neymar (1) and Luis Suárez (3) were all on target in that win, with Suárez scoring his first hat-trick for the club and Messi taking his Liga tally for the season to 40.
• Between them, Messi, Neymar and Suárez have scored a record 108 goals this term, bettering the century of strikes Samuel Eto'o, Thierry Henry and Messi collectively managed in 2008/09.
• Pedro made his 200th Liga appearance in the 6-0 victory over Getafe CF on 28 April; Xavi had reached the 500 mark three days earlier during the 2-0 success at RCD Espanyol.
• Long-term absentee Thomas Vermaelen is available for selection.
Deze dag zou ooit gaan komen. Pep Guardiola keert met Bayern München terug bij zijn grote liefde. De Duitse grootmacht komt op bezoek bij de Catalanen die onder leiding staan van Luis Enrique. Er werd vanaf het moment van de loting naar uitgekeken. Twee ploegen op oorlogssterkte én het magische duo Robbery zou weer klaar zijn om te schitteren in het shirt van Bayern München.quote:• The 6-1 second-leg win against Porto was Guardiola's 100th competitive game in charge of Bayern and his 79th win.
• Bastian Schweinsteiger's second goal of 2015 earned Bayern a 1-0 win against Hertha BSC Berlin on 25 April. VfL Wolfsburg's 1-0 reverse at VfL Borussia Mönchengladbach the following day meant the Reds were crowned German champions with four games to spare.
• Forward Sinan Kurt, 18, made his senior debut as a half-time substitute against Hertha.
• Bayern were denied a fourth successive German Cup final appearance when, following a 1-1 draw, they lost 2-0 on penalties to Borussia Dortmund on 28 April. Lahm, Alonso and Neuer all missed from the spot, with Götze having his attempt saved by Mitchell Langerak.
• Robben – sidelined since 22 March with an abdominal muscle problem – made his return in the semi-final visit of Dortmund but was replaced 16 minutes after his second-half introduction having sustained a left calf tear. He has been ruled out for the rest of the season.
• Robert Lewandowski, who opened the scoring against Dortmund, completed the 120 minutes despite suffering concussion and breaking his nose and jaw. He was not in the squad for Saturday's league game at Bayer 04 Leverkusen.
• Thiago bruised a foot in the Dortmund game and was replaced midway through the second half. He was on the bench for the Leverkusen game, and came on as a substitute.
• Josep Guardiola rested several more players as Bayern lost 2-0 at Leverkusen on Saturday; Thomas Müller and Jérôme Boateng did not travel, while Juan Bernat and Alonso were unused substitutes. Rico Strieder and substitute Lukas Görtler made their Bayern debuts.
• Medhi Benatia (out since 8 April, thigh) started against Dortmund. Martínez (13 August, knee) started against Leverkusen.
• Franck Ribéry (11 March, ankle), David Alaba (31 March, knee) and Tom Starke (5 April, ankle) are sidelined.
Vanaf wanneer kan hij zijn eigen fouten eens herstellen?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Driekwart van je tijd als VBL mod ben je bezig de foutjes van Stijn te herstellen.
Maar ik doe het graag hoor!
Zodra hij er klaar voor is.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan hij zijn eigen fouten eens herstellen?
Totaal niet kansloos.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:13 schreef Wouterw17 het volgende:
Jammer dat Bayern zo veel spelers mist. Lijkt me dat Barça dit gewoon gaat winnen nu.
Ik zeg toch ook niet dat het kansloos is. Maar gezien de afwezigen bij Bayern denk ik dat Barça de meeste kans maakt.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal niet kansloos.
Ter Stegen
Alves, Piqué, Mathieu, Alba
Rakitić, Busquets, Iniesta
Messi, Suárez, Neymar
Götze, Müller, Lahm
Thiago, Martínez, Schweinsteiger
Bernat, Alonso, Boateng, Rafinha
Neuer
Lahm rechtsbuiten? Dafuq?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal niet kansloos.
Ter Stegen
Alves, Piqué, Mathieu, Alba
Rakitić, Busquets, Iniesta
Messi, Suárez, Neymar
Götze, Müller, Lahm
Thiago, Martínez, Schweinsteiger
Bernat, Alonso, Boateng, Rafinha
Neuer
¤0 bij de NOS, in HD!!!11~~quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb er zin in, zijn nog kaarten te koop. De duurste is 1700 euro
Daar betaal je belasting voorquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
¤0 bij de NOS, in HD!!!11~~
Met gratis Messi fapperij
Zoveel belasting betaal ik anders niet.quote:
messi ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel belasting betaal ik anders niet.
Wie zitten er in MVP?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
wELK trio is beter
MVP of MSN
zeg het maar jongensssssssssssssssss
Achterlijke afkortingen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi, Villa, Pedro was dat
Het gouden trio van Pep
Nee joh gekkiiieeeequote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef mabo11 het volgende:
Ronaldinho Eto'o Messi was beter dan wat ze ooit zullen krijgen.
Messi Xavi en Iniesta is toch wel het beste trio ooit van Barca, de gouden driehoek van misschien wel het beste team in de geschiedenis van het clubvoetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef mabo11 het volgende:
Ronaldinho Eto'o Messi was beter dan wat ze ooit zullen krijgen.
Villa deed het primaquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:01 schreef Rickertman96 het volgende:
MVP serieus? Villa is jammer genoeg nooit wat geworden bij Barça omdat ie verkracht werd op de vleugels.
Quotering van Barça is gewoon 1,72 lol
Maybe, maar haalde nooit zijn niveau wat ie daarvoor wel haalde. Komt natuurlijk door de positie waar ie speelde.quote:
Villa in zijn eerste seizoen was prima, dat verschil met zijn Valencia hoogtij jaren was kleiner dan Henry Barca vs Henry bij Arsenal bv.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maybe, maar haalde nooit zijn niveau wat ie daarvoor wel haalde. Komt natuurlijk door de positie waar ie speelde.
Elshoffquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:13 schreef kalinhos het volgende:
Wie is vanavond de commentator? Bij Sport1 is Sierd ziek, en bij de NOS?
Wat! El Sierd ziek? die zit zeker in camp nou.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:13 schreef kalinhos het volgende:
Wie is vanavond de commentator? Bij Sport1 is Sierd ziek, en bij de NOS?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat! El Sierd ziek? die zit zeker in camp nou.
Zal Schelvis wel doen dan, waardoor ik automatisch naar de nos overschakel.
Al weten we allemaal wie het daar waarschijnlijk zal doen:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk die was gisteren al.quote:
Hij beheerst een kunstje dat kennelijk weinigen kunnen en wij zitten met zijn allen op dat kunstje te wachtenquote:
Dan Grueterquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk die was gisteren al.
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij beheerst een kunstje dat kennelijk weinigen kunnen en wij zitten met zijn allen op dat kunstje te wachten![]()
Als het vanavond een keus wordt tussen Jeroen Gruter en Emile Schelpis als commentator is dat een keuze tussen Dracula en Gargamel.. vind hen beiden verschrikkelijk.. dan maar zonder geluid
DWDD zelf is geen flitsend programma. BejaardenTV altijd al gezegd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.
Dunno, ik kijk het nooitquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD zelf is geen flitsend programma. BejaardenTV altijd al gezegd.
Hij kan heel goed de toffe peer spelen die alles en iedereen even interessant vindt.. ik moet zeggen dat hij dat goed doet, alleen vind ik hem zo nep als de ziekte.. achter de schermen lijkt hij me niet zo'n leuk figuurquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij kan wel snel praten, dat geef ik toe.
Lijkt me ook een lul ja, in z'n vak is ie beest, maar om nou zoveel te verdienen bij de NPO.. ga dan lekker naar RTL ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij kan heel goed de toffe peer spelen die alles en iedereen even interessant vindt.. ik moet zeggen dat hij dat goed doet, alleen vind ik hem zo nep als de ziekte.. achter de schermen lijkt hij me niet zo'n leuk figuur
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik vrees het ergste voor Bayern. Dat is spelen zonder Cruijff in je elftal maar het zijn Duitsers.
De enige persoon die dit kan bevestigen is Tong.
Xabi kan dat welquote:
Al je geld op Bayern jongensquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Al wint Barça wel, als ik op iemand bet winnen ze.
Duitsers blijven Duitsers.. het zal vanavond wel minder makkelijk gaan voor Barcelona dan we met zijn allen denken..quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als je easy geld wil vanavond speel dan Barça -1
Porto won er met 3-1 van dus 6-0 vanavond.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Duitsers blijven Duitsers.. het zal vanavond wel minder makkelijk gaan voor Barcelona dan we met zijn allen denken..
quote:
Als Barça vol gaat pressen op Bayern is dat een zeer goede mogelijkheidquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Porto won er met 3-1 van dus 6-0 vanavond.
Bayern gaat scoren daar .quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Duitsers blijven Duitsers.. het zal vanavond wel minder makkelijk gaan voor Barcelona dan we met zijn allen denken..
Uit niet, thuis wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
lol..quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Pique speelt een ijzersterk seizoen..
Bayern gaat scoren maar dat zal Barcelona ook gaan doen in Munchen. Het is zonde dat Robben er niet bij is.. met dat manneke is het toch net iets leuker om naar Bayern te kiek'nquote:
Als je het al niet redt bij Manchester United met Ferdinand dan kan je beter stoppen. Misschien speelt Vermaelen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijf het een zwakke verdediger vinden .
Dat is de sterkste opstelling van Barça, dus dat zal hem wel wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:10 schreef Nober het volgende:
De opstelling:
Ter Stegen; Alba, Mascherano, Piqué, Alves; Busquets, Rakitić, Iniesta; Neymar, Suárez, Messi
Subs: Bravo, Bartra, Vermaelen, Adriano, Rafinha, Xavi, Pedro
Of denken jullie dat Enrique een andere opstelling heeft?
We steunen hem 100% Pleun.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bayern gaat scoren maar dat zal Barcelona ook gaan doen in Munchen. Het is zonde dat Robben er niet bij is.. met dat manneke is het toch net iets leuker om naar Bayern te kiek'n
Gaat lastig worden voor Bayern. Barca is op dreef.quote:
Blijft jammer dat Bravo in de CL niet keept, vind hem echt geweldig. Niet dat Ter Stegen slecht is ofzo, maar wel minder imoquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:10 schreef Nober het volgende:
De opstelling:
Ter Stegen; Alba, Mascherano, Piqué, Alves; Busquets, Rakitić, Iniesta; Neymar, Suárez, Messi
Subs: Bravo, Bartra, Vermaelen, Adriano, Rafinha, Xavi, Pedro
Of denken jullie dat Enrique een andere opstelling heeft?
[..]
Als je het al niet redt bij Manchester United met Ferdinand dan kan je beter stoppen. Misschien speelt Vermaelen?
Lewandowskigod erbij toch ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat lastig worden voor Bayern. Barca is op dreef.
Het zijn Duitsers dus dat maakt het juist weer een ander verhaal...
Ik hoop op een zorro maskerquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat hij een masker gaat dragen gaan we vanavond 40-45 keer weer horen
Dat kan nog wel eens een hele grote gaan worden.quote:
Lewa is ook minder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gotze is niet meer zo goed als bij Dortmund hoor
fap fapquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern Munich XI vs Barcelona:
Neuer;
Rafinha, Boateng, Benatia, Bernat;
Lahm, Schweinsteiger, Alonso, Thiago;
Müller; Lewandowski
Zou het lekker voetballen met een hoofd vol schroeven en een masker?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewandowski verkeert in een prima vorm, joh.
Bravoquote:
Mattheus heeft volgens mij tegen Johan en Jordi gevoetbald.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:52 schreef Downwards het volgende:
In de tijd dat er nog echte wereldsterren meededen aan beide kanten.
[ afbeelding ]
Dan zou je verwachten dat er nog een letter van de voornaam ofzo op het shirt komt te staan. Dat gebeurt toch altijd met spelers die hetzelfde heten?quote:
Die kan er geen anjer vanquote:
2-6quote:
Wat een debielen.quote:
Ik zeg lekker helemaal niksquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit gifje tegen.
Zeg het maar, jongens.
Ok vrij randomquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil Pique weer zien blunderen. Tijdje geleden heb ik 't idee.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 06-05-2015 om 20:36:32Spaanse voetbalbond gooit hele programma eruit vanaf 16 mei! Oneens met bemoeienis regering aangaande nieuwe tv-deal. reageer retweet
Het is vandaag precies 45 jaar geleden dat Feyenoord de CL won, dus Van Hanegem hoort daar te zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Van Hanegem![]()
![]()
Die nemen we toch niet meer serieus.
Verder vandaag op 6 meiquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is vandaag precies 45 jaar geleden dat Feyenoord de CL won, dus Van Hanegem hoort daar te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verder vandaag op 6 meiWaarom lijk jij op Ayaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Rip deze Pionierquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag werd Pim voortuin vermoord jongens!
Voortuin?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, voortuinquote:
Denk dat ie echt isquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Sjon van Vliet, weet niet of dit zijn echte Twitter is?
https://twitter.com/johnvvl1
Maar de avatar past goed bij zijn eierhoofd.
[ afbeelding ]
Komt alleen lucht uit meer nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar hij is wel stront saai.
Fortuyn sukkelquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad, daar hebben ze bij de NOS wel een handje van. Gelukkig zit er een muteknop op m'n afstandsbediening.quote:
masker? Welk masker?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:43 schreef DaveDave09 het volgende:
kies dan een doorzichtig masker, de tering
Ga dan lekker weg johquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hebben ze bij de NOS wel een handje van. Gelukkig zit er een muteknop op m'n afstandsbediening.
Pep doet het in zijn broekquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrij verdedigende opstelling van Bayern, met drie controlerende middenvelders. Daarnaast, Thiago linksbuiten?
op papierquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrij verdedigende opstelling van Bayern, met drie controlerende middenvelders. Daarnaast, Thiago linksbuiten?
Ik deed even Sked na. Je mag niet kijken als je niet op Messi geilt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Alsof alleen Barca vanavond speelt.
Als je met Aad300 in het bezemhok gaat zitten, wordt je inderdaad ziek.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sierdje KoeKoeK de Vos is nog ziek
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik deed even Sked na. Je mag niet kijken als je niet op Messi geilt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigt
wordquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je met Aad300 in het bezemhok gaat zitten, wordt je inderdaad ziek.
#Bakkie
#Goedemorgen
#Ebola
Als ik dat wil.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet eens niet zo janken alleen omdat je Robben zijn pik liever zuigt
1K is wel serieus geld zeg maar.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gisteren in een dolle dronken bui al fappend op Pirlo 1K op Bayern ingezet.
Ga ik straks huilen?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ad van Gameren > triple 6 en Sjon
Zwitserse lonen, heb je hier amper een cappuccino voor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1K is wel serieus geld zeg maar.
Of als er iemand voor hem loopt waar hij wel een hapje van wil nemen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Barcelona heeft voor zichzelf de zwaartekracht op 400% gezet.
Ik zou graag zijn darmen proberenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.
HOE WERK IK?
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).
Dat mag volledig digitaal, u stuurt de tekst / opdracht via mail en ik zorg ervoor dat de opdracht snel en goed wordt ingesproken. Het ‘ formaat’ mag u kiezen: WAV, MP3. Alles is mogelijk: U kunt alleen de ‘ kale’ stem krijgen en die zelf afmixen, of kiezen voor een door mij afgemixte versie.
Of, dat kan ook, ik kom naar een door de klant gekozen locatie om daar in te spreken.
REFERENTIES
"Dat z'n stem warm en enthousiast klinkt? Ik zou zeggen probeer 't maar uit, dan weet je wat ik bedoel"
Ferry Maat: oa Soulshow, TROS, Radio Veronica, Radio 10
CONTACT
Ad van Gameren
Bilthoven
0644002109
Duitsers zijn te vet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of als er iemand voor hem loopt waar hij wel een hapje van wil nemen.
Pep wil graag geniaal gevonden worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het maar een vreemde opstelling van Bayern
Is je Flip weddenschap afgelopen?quote:
Jij en ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Neuer is een betere verdediger dan David Luiz.
Mijn wijnfles hier is een betere verdediger dan Luiz, die kan je tenminste niet poorten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Neuer is een betere verdediger dan David Luiz.
neequote:Op woensdag 6 mei 2015 20:55 schreef byah het volgende:
De commentator heeft nog geen bundesliga wedstrijd van neuer gezien blijkbaar
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Moeten ze bij Bayern maar eens eerlijk spelen
[..]
[..]
Madquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:56 schreef Sked het volgende: