Ik zeg lekker helemaal niksquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam dit gifje tegen.
Zeg het maar, jongens.
Ok vrij randomquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil Pique weer zien blunderen. Tijdje geleden heb ik 't idee.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 06-05-2015 om 20:36:32Spaanse voetbalbond gooit hele programma eruit vanaf 16 mei! Oneens met bemoeienis regering aangaande nieuwe tv-deal. reageer retweet
Het is vandaag precies 45 jaar geleden dat Feyenoord de CL won, dus Van Hanegem hoort daar te zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Van Hanegem![]()
![]()
Die nemen we toch niet meer serieus.
Verder vandaag op 6 meiquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is vandaag precies 45 jaar geleden dat Feyenoord de CL won, dus Van Hanegem hoort daar te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verder vandaag op 6 meiWaarom lijk jij op Ayaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Rip deze Pionierquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag werd Pim voortuin vermoord jongens!
Voortuin?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag werd Pim voortuin vermoord jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |