Moetquote:
De stilte politie!quote:Op maandag 4 mei 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet.
Niet dat ik niet stil ben.
Ik stel voor dat je met een zes meter lange zweep door heel Nederland toert om te kijken of iedereen stil is, want... #demaatschappijdiebenjij
Ik zal jou eens pushenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
De NOS stuurt ook om elke drol een pushbericht.
Hee karianquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet uit in een wielrenbroekje hoor.
Goed zo anders volgen er maatregelen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee Karina, sorry, ik zal het niet meer doen
Een wielrenbroekje ziet er sowieso niet ui natuurlijk Corquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet uit in een wielrenbroekje hoor.
Daar heb je dan weer gelijk in. Een speedo daarentegenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een wielrenbroekje ziet er sowieso niet ui natuurlijk Cor
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topicquote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Het is binnenkort trouwens Moederdag mensen, niet vergeten!
Zit hij daar ook al te trollen met zijn iets te wijde anus?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topic
Mani trollt overal natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit hij daar ook al te trollen met zijn iets te wijde anus?
Houdt de rest ook goed bij elkaarquote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
Een wielrenbroekje lijkt me wel handig als je een iets te wijde anus hebt. Houdt eea toch strak bij elkaar
Die mensen kennen mij ook verder niet, dus ik laat me graag serieus nemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topic
Ik denk niet dat je mij in speedo wil zien Karinaquote:Op maandag 4 mei 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Een speedo daarentegen
Wil iemand je tenminste nog nemenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mensen kennen mij ook verder niet, dus ik laat me graag serieus nemen.
Jou niet nee.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij in speedo wil zien Karina
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
Een wielrenbroekje lijkt me wel handig als je een iets te wijde anus hebt. Houdt eea toch strak bij elkaar
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.
En de pindasausquote:Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?
Ik laat alles gewoon lekker lopen ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?
Niet eens met een zeem? Amateur.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.
Ik ook niet, mijn vlag hangt nu halfstokquote:Op maandag 4 mei 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg geen strakke plasser van dit gesprek, jongens.
Ja zeem, hoe heet die troep. Ik krijg er in ieder geval geen dooie lul van.quote:
Zelfs van de gedachte aan mij in speedo niet?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg geen strakke plasser van dit gesprek, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |