Die mensen kennen mij ook verder niet, dus ik laat me graag serieus nemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topic
Ik denk niet dat je mij in speedo wil zien Karinaquote:Op maandag 4 mei 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Een speedo daarentegen
Wil iemand je tenminste nog nemenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mensen kennen mij ook verder niet, dus ik laat me graag serieus nemen.
Jou niet nee.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij in speedo wil zien Karina
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
Een wielrenbroekje lijkt me wel handig als je een iets te wijde anus hebt. Houdt eea toch strak bij elkaar
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.
En de pindasausquote:Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?
Ik laat alles gewoon lekker lopen ja.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zodat het zaad uit je anus lekker opgevangen wordt?
Niet eens met een zeem? Amateur.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn wielrenbroek is ook gewoon lekker wijd natuurlijk, wel met kussentje.
Ik ook niet, mijn vlag hangt nu halfstokquote:Op maandag 4 mei 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg geen strakke plasser van dit gesprek, jongens.
Ja zeem, hoe heet die troep. Ik krijg er in ieder geval geen dooie lul van.quote:
Zelfs van de gedachte aan mij in speedo niet?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg geen strakke plasser van dit gesprek, jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |