Moetquote:
De stilte politie!quote:Op maandag 4 mei 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet.
Niet dat ik niet stil ben.
Ik stel voor dat je met een zes meter lange zweep door heel Nederland toert om te kijken of iedereen stil is, want... #demaatschappijdiebenjij
Ik zal jou eens pushenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef Specularium het volgende:
De NOS stuurt ook om elke drol een pushbericht.
Hee karianquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet uit in een wielrenbroekje hoor.
Goed zo anders volgen er maatregelen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee Karina, sorry, ik zal het niet meer doen
Een wielrenbroekje ziet er sowieso niet ui natuurlijk Corquote:Op maandag 4 mei 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet uit in een wielrenbroekje hoor.
Daar heb je dan weer gelijk in. Een speedo daarentegenquote:Op maandag 4 mei 2015 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een wielrenbroekje ziet er sowieso niet ui natuurlijk Cor
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topicquote:Op maandag 4 mei 2015 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Het is binnenkort trouwens Moederdag mensen, niet vergeten!
Zit hij daar ook al te trollen met zijn iets te wijde anus?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen hoe iedereen je serieus neemt in het Game of Trolls topic
Mani trollt overal natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit hij daar ook al te trollen met zijn iets te wijde anus?
Houdt de rest ook goed bij elkaarquote:Op maandag 4 mei 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
Een wielrenbroekje lijkt me wel handig als je een iets te wijde anus hebt. Houdt eea toch strak bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |