Ik heb hem ffkes besteld, ben benieuwd of het wat is..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
In de toelichting staat gewoon hoe het werkt op Ali.
Maar in de toelichting staat dus dat er pre-installed signalen worden doorgegeven aan de led strip, dus niet zozeer op basis van de muziek maar meer op basis van de voor geïnstalleerde settings. Er zit dus ook geen microfoontje in ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:55 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ik heb hem ffkes besteld, ben benieuwd of het wat is..
Oh shit.. Ik las ''and the color of the light will JUMP/FADE according to the beat of music''quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar in de toelichting staat dus dat er pre-installed signalen worden doorgegeven aan de led strip, dus niet zozeer op basis van de muziek maar meer op basis van de voor geïnstalleerde settings. Er zit dus ook geen microfoontje in ofzo.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:35 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ervaringen met bovenstaande camera hier neergezet.
Ik heb geloof ik nog wel ergens eentje liggen. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zoek een digitaal foto lijstje/tablet om continue video's en foto's te loopen. Ik heb er waarschijnlijk zelfs meerdere nodig. Heeft iemand tips?
Dat zou leuk zijn! We willen graag van onze hond video's en foto's geloopt hebben. Het moet er alleen een beetje oke uit zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog wel ergens eentje liggen. Zal eens kijken.
Heb even voor je gezocht maar kan hem ook zo 123 niet vinden op andere websites. Wat wel zo is, is dat je een linkje hebt gegeven van de EU versie van DX, en as far as i know hebben ze die dus op voorraad. En heb je hem dus even snel binnen als bij een andere shopquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:03 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand toevallig een naalddrukmeter gezien op banggood?
Ze hebben het wel bij DX maar dan duurt de shipping weer een maand.
Ik kan het niet vinden met de zoekmachines in de op, met termen als needle pressure scale/meter kom ik niet ver.
Thanks voor de hulp, licht het toch niet aan mijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb even voor je gezocht maar kan hem ook zo 123 niet vinden op andere websites. Wat wel zo is, is dat je een linkje hebt gegeven van de EU versie van DX, en as far as i know hebben ze die dus op voorraad. En heb je hem dus even snel binnen als bij een andere shop
heb je toevallig de v2 (gold) ook gehad?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:03 schreef tokko1 het volgende:
niet anders zeggen dan dat de Xiaomi Piston V3’s echt als gegoten zitten. Ik weet niet hoe ze het doen, maar de hoek waarin de oortjes staan in verhouding tot de richting van de kabels is gewoon perfect (voor mij dan). Zodra ik ze in doe lijkt het gewoon te kloppen, geen drukpunten in je oren, ze blijven goed zitten. Het is alsof ze er niet zijn.
Eerst de keuze: 18650 batterijen of AA - AAA?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand nog into zaklampen?
Wat is op het moment aan te raden voor zo'n 10-15 euro. Zijn er bepaalde merken welke eruit spingen qua betrouwbaarheid?
Zie door de bomen het bos niet meer met alle kleine verschillen.
Fenix e05quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Rupkeii het volgende:
Wat is op het moment aan te raden voor zo'n 10-15 euro. Zijn er bepaalde merken welke eruit spingen qua betrouwbaarheid?
Ja zeker. Ook al kwalitatief goede batterijen liggen toevallig?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:19 schreef Rupkeii het volgende:
Excuus, 18650 lijkt me de krachtigere oplossing. Geschikte lader liggen dus dan is dat de betere keus lijkt mij.
Nee, mijn post net te laat ge-edit.quote:Ja zeker. Ook al kwalitatief goede batterijen liggen toevallig?
Kan wel uit China, maar vermijd merken als Ultrafire en Trustfire. Da's echt pure stront en nog gevaarlijk ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:27 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Nee, mijn post net te laat ge-edit.
Batterij moet ik er dan nog wel apart bij aanschaffen. Op dit gebied zaken waar ik voor moet uitkijken? Niet uit China bijv.
Blijven proberen, duurde bij mij ook lang voordat het werktequote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:58 schreef davedavy het volgende:
Vandaag mijn Xiaoyi Ant cam ontvangen, lukt het me niet dat ding te verbinden![]()
Onbeveiligd netwerk geprobeerd, niks. Wachtwoord invoeren werkt die half, hij detecteert hem maar daarna krijg ik een melding in het Chinees en gebeurd er verder niks.
Moet altijd wat fout gaanIemand enig idee?
Probeer de cam te resetten door een paperclip in het gaatje aan de achterzijde van de camera te steken. It did the trick for me...:)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:58 schreef davedavy het volgende:
Vandaag mijn Xiaoyi Ant cam ontvangen, lukt het me niet dat ding te verbinden![]()
Onbeveiligd netwerk geprobeerd, niks. Wachtwoord invoeren werkt die half, hij detecteert hem maar daarna krijg ik een melding in het Chinees en gebeurd er verder niks.
Moet altijd wat fout gaanIemand enig idee?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Blijven proberen, duurde bij mij ook lang voordat het werkte
Heb hem al tig keren gereset, kregen jullie dit ook? :quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:46 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Probeer de cam te resetten door een paperclip in het gaatje aan de achterzijde van de camera te steken. It did the trick for me...:)
http://www.dx.com/p/ultra(...)-192004#.VU5_DPntmkoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:11 schreef Rupkeii het volgende:
Nope. Na het resetten en 'binden' gaf een lieftallige Chinese aan (in het chinees) dat de verbinding tot stand was gekomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef davedavy het volgende:
[..]
[..]
Heb hem al tig keren gereset, kregen jullie dit ook? :
[ afbeelding ]
Die app heb ik nog niet geprobeerd. Thanks voor de tip, morgen eens proberen.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Nope. Na het resetten en 'binden' gaf een lieftallige Chinese aan (in het chinees) dat de verbinding tot stand was gekomen.
Ik gebruik trouwens de app voor de iphone die in deze review wordt genoemd:
http://securitygem.com/ge(...)xiaoyi-smart-camera/
Lol. Twinsies!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaomi Gamepad besteldDankzij wat BG point netjes onder de 22¤ gekregen
quote:Discount Points:394 US$-3.94
Sub-Total US$26.26
Air Parcel Register US$0.00
Total US$22.32 (PayPal ¤20,79 EUR)
Mijn ervaring met duikbrillen is: duurder = beter. In ieder geval goede anti-fog moet 'ie hebben, want dat is een bitch. Dan heb je er niks aan als 'ie niet goed ontworpen is, want dan kruipt er toch op een gegeven moment water in, wil je niet hebben. Of dat dat ding gewoon niet aangenaam zit alleen al. Zou minimaal 10 USD uitgeven en niks halen waar je niet meer info en reviews van kunt vinden. My 2 centdeals.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef FreaZ het volgende:
Iemand ervaring met duikbrillen uit China? Vind nu een paar goedkope op ebay, maar vroeg me af of iemand nog wat kon aanraden.
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1e93deb1bc
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item41836742a9
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item19ff1a9f1d
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je toevallig de v2 (gold) ook gehad?
Zitten deze dan een stuk beter dan de v2? en zijn ze nu ook weer van metaal gemaakt of van plastic?
En de draad? Weer van dat kevlar spul? (please say yes)
Heb dat ding wel 10x gereset, die melding kan ik mij niet herinneren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef davedavy het volgende:
[..]
[..]
Heb hem al tig keren gereset, kregen jullie dit ook? :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaomi Gamepad besteldDankzij wat BG point netjes onder de 22¤ gekregen
Dezequote:Op zondag 10 mei 2015 02:40 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Twinsies! Afgelopen dinsdag besteld, ook puntjes ingewisseld.
Deze app deed het hem. Mijn dank is groot.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:12 schreef Iter_C het volgende:
[..]
Nope. Na het resetten en 'binden' gaf een lieftallige Chinese aan (in het chinees) dat de verbinding tot stand was gekomen.
Ik gebruik trouwens de app voor de iphone die in deze review wordt genoemd:
http://securitygem.com/ge(...)xiaoyi-smart-camera/
Hmm ik zie dat er geen gratis verzending is bij de EU shop dus toch maar uit china halen dan. Verzending is anders 8 euroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:42 schreef igi0n het volgende:
[..]
Heb even voor je gezocht maar kan hem ook zo 123 niet vinden op andere websites. Wat wel zo is, is dat je een linkje hebt gegeven van de EU versie van DX, en as far as i know hebben ze die dus op voorraad. En heb je hem dus even snel binnen als bij een andere shop
EU shop van DX = GEEN shop in de EU, simpelweg gewoon postnl direct shipping.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:12 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm ik zie dat er geen gratis verzending is bij de EU shop dus toch maar uit china halen dan. Verzending is anders 8 euro
ik had al iets eerder foto's van de binnenkant gepost en kan hem ook wel testen als ik hem in huis heb.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Flash deal:
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976084.html
Disclaimer: Geen ervaring mee.
Is préorder, hé.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Flash deal:
http://www.banggood.com/B(...)nology-p-976084.html
Disclaimer: Geen ervaring mee.
Ze zijn 100% fake, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk. En check zelf even de sites die gewoon in de OP staan en kijk waar ze het goedkoopst zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:25 schreef zerokil het volgende:
Iemand een site met de goedkoopste (orginele) piston v2/v3? Heb een setje via Aliexpress voor 5 dollar gekocht maar na een maand nog niet ontvangen en ze zijn wss fake.
Maar dan adverteren ze met 100% orginal, aangezien ik een Nederlander ben, probeer ik het toch..quote:Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze zijn 100% fake, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk. En check zelf even de sites die gewoon in de OP staan en kijk waar ze het goedkoopst zijn.
Maar je hebt toch ook een paar hersens? Niet lullig bedoeld maar als de pistons v3 op alle bekende sites voor 17-20 dollar staan kan je toch niet verwachten dat hij voor 5 dollar wordt verstuurd?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maar dan adverteren ze met 100% orginal, aangezien ik een Nederlander ben, probeer ik het toch..
Banggood?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:44 schreef relativity het volgende:
Blegh mijn (zwarte) miiband bandje is gescheurd - waar halen jullie een nieuwe?
EBay is vrij duur :/ en via chinaprices vind ik alleen van die rotte neon kleuren
Bij zowat alle bekende shops?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:44 schreef relativity het volgende:
Blegh mijn (zwarte) miiband bandje is gescheurd - waar halen jullie een nieuwe?
EBay is vrij duur :/ en via chinaprices vind ik alleen van die rotte neon kleuren
Hier ook gelezen natuurlijkquote:
Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
als je geen snelle kabel zoekt :ik koop altijd die goedkope platte gekleurde kabels, die klemmen heel goed en bouwkwaliteit is prima.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 mei 2015 10:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Deze app deed het hem. Mijn dank is groot.
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb dat ding wel 10x gereset, die melding kan ik mij niet herinneren.
[..]
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Refereer je nu naar de Xiaomi controller of de Xiaomi Yi IP cam?quote:Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:
[..]
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?
Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..quote:Op zondag 10 mei 2015 20:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een paar hersens? Niet lullig bedoeld maar als de pistons v3 op alle bekende sites voor 17-20 dollar staan kan je toch niet verwachten dat hij voor 5 dollar wordt verstuurd?
Tegenwoordig moet je daar wel een kwartaal op wachten..quote:Op maandag 11 mei 2015 00:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat je dan recht hebt op een full refund. Dus het proberen waard..
Het plan was al om hem te reviewen. Maar het lijkt wel een prima dingquote:Op maandag 11 mei 2015 00:09 schreef Musta het volgende:
[..]
Haha hier dacht ik dus ook aan, iemand een kleine review ervan toevallig of m al lang genoeg in huis om wat ervaringen te delen?
Ja, ga hem reviewen. Heb hem gisteren voor het eerst wat getest.quote:
ik koop altijd de goedkoopste platte gekleurde kabel op ebay.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je met snelle kabel een datakabel bedoelt: dat hoeft inderdaad niet, het gaat me puur om het opladen; het zou wel wenselijk zijn als het opladen zo snel mogelijk gebeurt natuurlijk.
Wat voor gekleurde kabels bedoel je? Deze?
http://www.dx.com/nl/p/us(...)omi-red-black-265458
Deze was er, ja:quote:Op maandag 11 mei 2015 12:39 schreef JiePieWie het volgende:
Een tijd terug was er in een van de voorgaande topics een review/discussie over RC-boten uit China. Ik kan dit topic niet meer terugvinden dus wie weet nog welke boten leuke aanraders zijn om op de lokale (grote) stadsvijver wat leuk te varen/spelen?
Maar blaast die net zo hard als de earson?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:02 schreef julius123 het volgende:
die nieuwe Xiaomi portable speaker is nu 23 euro bij BG
http://www.banggood.com/O(...)peaker-p-973662.html
edit: 21.78 met FOKNLBG![]()
quote:Ideal for Auto DIY, its stylish and elegant appearance keep your car unique
Hij is al onderweg, dus we komen erachter.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar blaast die net zo hard als de earson?
Drie jaar geleden al gemeengoed in NL, zoek maar eens op turbospoke bij Bart smitquote:Op maandag 11 mei 2015 16:17 schreef Iemand91 het volgende:
Mountain Bike Bicycle Turbine Motorcycle Sound Exhaust Pipe
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik neem aan dat je euro bedoeld? Hij is namelijk 15,29USDquote:Op maandag 11 mei 2015 15:58 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die nog een xiaomi 10400 powerbank voor de zomervakantie nodig hebben, hij is weer wat in prijs gedaald, met code FOKNLBG voor maar $14,53 en als je dan nog cashbackxl eroverheen gooit kom je op nog geen 14 dollar uit, geen geld voor dat ding.
De fakes wel ja, de originele zijn 3 dollar:quote:Op maandag 11 mei 2015 22:23 schreef Onufriev het volgende:
Zie dat die Xiami UAB LED's ook weer voor een appel en een ei op BG staan:
http://www.banggood.com/P(...)r-Bank-p-970496.html
Oja, dat ook echt niet zienquote:Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
De fakes wel ja, de originele zijn 3 dollar:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Voor de Apple'ers onder ons heeft een meneer een supper toffe handige app gemaakt. Tot 3 zendingen tegenlijk gratis volgen, daarna een eurotje per jaar. Voordeel is dan dat je ook vanaf je browser alles kunt tracken en de mogelijkheid hebt op mail updates.quote:
http://www.tinydeal.com/g(...)t-lamp-p-140066.htmlquote:Op maandag 11 mei 2015 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
De fakes wel ja, de originele zijn 3 dollar:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-950793.html
Heb je toevallig ervaring met bluetooth oordopjes?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij is al onderweg, dus we komen erachter.Heb een bunch-o-stuff vorige week dinsdag besteld n.a.v. de Xiaomi actiepagina. Trouwens ook (hier vandaan) andere audiomeuk onderweg. KZ (Knowledge Zenit) voornamelijk. En ik kreeg van de AWEI-lui een mailtje dat naar www.ebeth.cn linkte. Weet niet hoe dat zit, denk dat dat een andere onderneming van die fabriek/ontwikkelaar is. Deze schijnt brand new te zijn: http://www.ebeth.cn/product.php?action=show&id=28 .
Koop zoiets: http://www.tinydeal.com/b(...)rphone-p-141882.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Heb je toevallig ervaring met bluetooth oordopjes?
Ik ben op zoek naar zo iets: http://www.aliexpress.com(...)149_32251166216.html
Maar dan moet er wel een fatsoenlijke accu in zitten.
Met die twee! i6 efteedoublejoe!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:09 schreef shiznuts het volgende:
Wat betreft bluetooth in-ears: wat Kenzi al zei en ook al wel wat keren voorbij is gekomen idd: Bluedio i6.
Ja, daar een waterproof case besteldquote:
Ja, verschillende ordernummers vaak wel, binnen zelfde order mag het wel samenquote:AliExpress verkopert heeft alle items apart verstuurd!
Normalerwijze gooien ze dat toch bij elkaar? Of is het AliPolicy om elke ordere met een unieke tracking te verbinden?
Hmm dat is ook wel handig ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:03 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Koop zoiets: http://www.tinydeal.com/b(...)rphone-p-141882.html
En dump je headset voor bijv. Pistons (v2 / v3) of vSonic
De Pistons v3 + Comply foam blijven wel goed zitten..
Heb laatst een review gemaakt van blueooth (running) oortjes, zijn me uitstekend bevallen en batterijen gaan echt rima lang mee!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Heb je toevallig ervaring met bluetooth oordopjes?
Ik ben op zoek naar zo iets: http://www.aliexpress.com(...)149_32251166216.html
Maar dan moet er wel een fatsoenlijke accu in zitten.
Heb hier wat rondgevraagd. Maar weinig mensen kennen die toko, op Aliexpress zijn ze nog niet zo lang actief (en hebben ze de foto's gejat van DX). Vrees met grote vrezenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:06 schreef RobertNL het volgende:
Meer mensen met een tracking van Allbuy die nog niet (mee) werkt. Begin ondertussen toch nog weer een beetje te twijvelen aan de betrouwbaarheid.
Moet je even google naar verschillende merken(reviews)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:13 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Heeft iemand overigs tips voor een fatosenlijke screenprotector? Dit kan natuurlijk niets zijn. Zo rond de 10 euro ofzo? Of kan ik beter gewoon naar de A-mac gaan en er daar een kopen?
Ah nice, thanks man die ga ik overwegen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb laatst een review gemaakt van blueooth (running) oortjes, zijn me uitstekend bevallen en batterijen gaan echt rima lang mee!
[ [url=http://i.imgur.com/7aJMor0.png]afbeelding ]
[/url]
Ja precies heb eigenlijk hier verkeerd gepost dit is weer iets waar ik niet op ga bezuinigen en wss beter in nl kan kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moet je even google naar verschillende merken(reviews)
Ik heb zelf geen iPhone dus weet de verschillende mogelijk heeden niet..
Ik zou idd wel gaan voor een temepred glass screenprotector.
Zit wel een ex DX medewerker, maar inderdaad zal wel niet helemaal zuiver zijn danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:18 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb hier wat rondgevraagd. Maar weinig mensen kennen die toko, op Aliexpress zijn ze nog niet zo lang actief (en hebben ze de foto's gejat van DX). Vrees met grote vrezen
Even de translate optie aanknallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef J.B. het volgende:
Mijn laatste pakket van Aliexpress geeft alleen maar statusupdates in het Chinees op 17track
Je kan er alleen geen tracking number opslaan?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef tokko1 het volgende:
http://cms.17track.net/app-en/ heeft tegenwoordig ook een App
[ afbeelding ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=yqtrack.app - Android
http://www.windowsphone.c(...)e8-b532-d3b021908ce3 - Windows Phone
Apple "komt er aan"
Dat helpt dus ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even de translate optie aanknallen?Is vaker zo..
Nope, één van de grootste falen van 17Trackquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je kan er alleen geen tracking number opslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |