SPOILER: OP, the looooong version.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zal het wel gewoon toeval zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef Bowny het volgende:
Over 3.46V zou ik mij nog geen zorgen maken. Ik houd als absolute ondergrens 3.3V aan, dit zou geen schade mogen opleveren.
bij je orders staat toch een tracking code?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:47 schreef KNAK het volgende:
Fasttech vraag; Mijn magma gaat via International mail, Hoe kan je dit tracken??
Ik schat zo dik 50 tot 75 flinke hijsen te kunnen nemen van die 26850 Samsung, die groene.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:28 schreef Kreator het volgende:
Mijn batterijen gaan iig niet lang mee. Halve dag houdt het wel op. 2600mah van Samsung. Hrb ook zo'n nitecore v2 ladertje.
Batterijen wel een paar keer erg leeg gehad door die kapotte meter op de cloupor. Geen idee of dat invloed had. Heb geen multimeter.
Misschien moet ik gewoon weer op 12mg gaan dampen. Dan zit ik er niet 24/7 mee aan de lip..
Ik heb dit in de mail staanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
bij je orders staat toch een tracking code?
als je daar op klikt zou je naar een tracking dienst doorverwezen moeten worden.
de laatste keer kwam ik bij deze terecht.
op het grote blauwe vlak klikken en je code invullen.
good for youquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:28 schreef hoas het volgende:
Ook begonnen nu 3 dagen zensations, tabak(goor) appel en menthol.
Wil zo proberen van het roken af te komen.
Idd 30 jaar een pakje shag per dag ga je wel voelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
good for you![]()
al had niemand hier je de zensations aangeraden (o.a. dure vervangingstankjes), dat is iig beter dan die sig-a-likes.
ik ben een beetje uit de startsetjes, maar er zijn er vast wel die je wat kunnen aanraden.
als het je maar van de stinkstokken afhoudt.
welkom bij de club.
eh, je bedoeld een 18650 batterij?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik schat zo dik 50 tot 75 flinke hijsen te kunnen nemen van die 26850 Samsung, die groene.
Dit in een Cartel op .3 ohm in of CLT of tugboat.. Dan is ie op .. Ik loop dan ook met 2 batterijen op zak
Probeer maar geen 12mg in een dripper. Als ik dat doe kan ik over water lopen van de nic
krijg ik ook in de mails.quote:[..]
Ik heb dit in de mail staan
Shipped via International Airmail
Tracking Number: (tracking number not purchased)
Denk niet dat ik kan tracken
Ow. Ja. Die batterijquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
eh, je bedoeld een 18650 batterij?
[..]
krijg ik ook in de mails.
maar als je inlogt op je account bij fasttech en je klikt op 'your orders', staat er wel ergens een tracking code.
Kan makkelijk onder de 1 volt ook.. je verkloot alleen wel je batterijen..quote:
Hmm, ik zit wel eens op 15W met mijn 0.5 coil om zo wat langere hijsen te kunnen nemen.. =2.7V, liever niet doen dus?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan makkelijk onder de 1 volt ook.. je verkloot alleen wel je batterijen..
Elke fabrikant zegt dat het niet goed is, maar jij weet het beter.. word je nou af en toe niet moe van jezelf?
Die dingen kunnen tot 2.7v ontladen worden in de regelquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan makkelijk onder de 1 volt ook.. je verkloot alleen wel je batterijen..
Elke fabrikant zegt dat het niet goed is, maar jij weet het beter.. word je nou af en toe niet moe van jezelf?
Ehhh, battery output is iets heel anders als effectieve output van je chip hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Hmm, ik zit wel eens op 15W met mijn 0.5 coil om zo wat langere hijsen te kunnen nemen.. =2.7V, liever niet doen dus?
Kijk je nou door die gaatjes?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die dingen kunnen tot 2.7v ontladen worden in de regel
Welkom hoasquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:49 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd 30 jaar een pakje shag per dag ga je wel voelen.
Ik houd het zeker in het achterhoofd, thanks.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:28 schreef Sorella het volgende:
[..]
Welkom hoas
Als je genoeg hebt van je zensensations dan kan ik je de kangertech emow en/of de eleaf istick met een eleaf gs air tank aanbevelen. Deze twee bevallen mij prima.
quote:Op zondag 3 mei 2015 11:57 schreef Housekeeper het volgende:
En dat na 25 jaar een pakje Camel 25 stuks per dagIk voel mij zoveel beter
quote:
Ik weet niet precies wat er allemaal van waar is maar ik lees veel verhalen over uitzichzelf vurende isticks en ploffers.quote:
Ik heb die verhalen nog niet gehoord maar zou best kunnen. Ik heb gelukkig nergens last van, zelfs nadat hij goed gevallen is en het deksel ? regelmatig terug gedrukt moet worden doet hij het nog goed.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er allemaal van waar is maar ik lees veel verhalen over uitzichzelf vurende isticks en ploffers.
Als je ze laat samplen, ze een tafeltje hebben om dingen te bouwen.. dan zou ik er wel af en toe willen komen (als ik in enschede zat).quote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef Kreator het volgende:
ik zit de laatste tijd met de gedachte te spelen om eens serieus een B&M mogelijkheid te gaan onderzoeken.
Er zat hier wel een winkeltje in de stad (Enschede), maar die verkochten maar 1 merk liquids/hardware en was bijna nooit open. Hebben me toen wel aan een e-smoker geholpen, maar kwam er al snel achter dat er veel meer was dan alleen die lekkende troep.
Nu is het zo dat met de huidige/toekomstige regelgeving niets zeker is. En dat het maar de vraag is of zo'n winkel levensvatbaar is in Enschede. Ik weet dat er wel redelijk wat dampers zijn, maar dat is natuurlijk geen marktonderzoek.
Verder heb je natuurlijk enorm veel concurrentie van het internet. Dat kun je alleen maar counteren door een prima service te leveren en spullen op voorraad te hebben (en dat is weer vrij kut in een snel veranderende business).
Al met al is het maar een idee. Het lijkt me in elk geval wel erg tof om te doen.
Wat Zith zegt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Anne het volgende:
Achterlijke vraag misschien, maar wat is een B&M?
Dat zou sowieso de bedoeling zijn. Samples (diverse merken), verschillende hardware, loungeruimte.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je ze laat samplen, ze een tafeltje hebben om dingen te bouwen.. dan zou ik er wel af en toe willen komen (als ik in enschede zat).
baksteen en mortel; winkel in een pandje.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Anne het volgende:
Achterlijke vraag misschien, maar wat is een B&M?
Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?"quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Of veel te veel betalen voor de snellere verzending
En eindelijk is er iemand aan het dampen geslagen in mijn directe omgeving. Altijd leuk als ze dan een van mijn drippers wil proberen. Ze lurkt zelf normaal gesproken aan het standaard starters setje van de sigarenboer op de hoek. Ging niet helemaal zoals ze verwachte
Als je 243 rookpatronen in huis hebt liggen is de kans dan ook iets groter dat pakotheid sneller toeslaat, geheel statistisch gezien...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?"![]()
Túúrlijk mag dat, maar het blijft voor peuk-O-fielen lastig om een direct lung hit te doen; eerst in je mond en dan naar je longen is wat je al jarenlang doet natuurlijk, dus dat gaat automatisch, maar met de dichtheid van de damp uit mijn drippertje kan dat niet, dan ga je serieus aan de kuchElke keer weer zeg ik het er duidelijk bij, en elke keer gaan ze bijna plat van de hoestbui
![]()
Drippen; alleen voor de ekte ekte![]()
Mijn SX Mini M-class doet trouwens vervelend; Na de dure Vaporshark, nu de nóg duurdere SX Mini ook aan de probbies![]()
Het begint eigenlijk wel een beetje vervelend te worden met die elektronische meuk; wordt steeds duurder, je doet er (voor mijn doen) redelijk voorzichtig mee, en alsnog gaat het stuk. Ik sleep ook altijd een mech mee, en die hebben al van alles meegemaakt; water, vuil, zuur, zout en gif, meters naar beneden geflikkerd alles, en die doen het altijd, en blijven het ook gewoon doen.. Die elektronische mods met tempcontrol zijn leuk, maar het lijkt me wijs als die fabrikanten eerst eens wat aan betrouwbaarheid gaan doen, want dat geklooi elke keer zuigt. Voor 200¤ mag je toch verwachten dat je een degelijk apparaat in handen krijgt wat het gewoon doet, en blijft doen.![]()
Op zich werkt hij prima, fijn ding, moest effe wennen aan de looks, maar nu ik hem een paar weekies in gebruik heb, blijkt het wel een goed ding te zijn, alleen nu issie zomaar weer pakot, en dat is gewoon qud.
hier had ik hem vandaan. watermelon wave en rip tide ga ik de volgende keer proberenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:20 schreef KNAK het volgende:
Welke shop die surf vandaan ??
Surf vond ik iets minder.. Probeer ook eens die watermelon wave. Goed te doen !!
Ik ben beetje blijven steken op 60vg40pg, heb nog niet gedacht aan lager VG icm sweetenerquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef wipes66 het volgende:
[..]
hier had ik hem vandaan. watermelon wave en rip tide ga ik de volgende keer proberenmisschien de volgende keer ook nog een beetje sweetener er bij doen, want met 70/30 mis ik toch een beetje het zoeten van vg (hoewel die unieke smaak van surf rider nu wel meer tot zijn recht komt).
I did this for my level indicator (wasn't working) mini silver received last weekquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:58 schreef Bowny het volgende:
Net de Cloupor Mini binnengekregen. Leuk ding, voelt goed aan, alleen dat ding kan niet realtime de batterij-status weergeven. Je moet de batterij remounten om de level te zien....niet echt een biggie, maar weet niet of ik er nog 1 bestel. Het betekent dat ze hun zaakjes gewoon nog steeds niet op orde hebben.
Ik had dit volgens mij ook al gelezen op het forum van FT, maar volgens sommigen zat ie maar te trollen? Geen idee, maar ik ga iig m'n batterijen niet laden via de Cloupor (hoewel die procedure niet echt laden is natuurlijk).quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:00 schreef Kreator het volgende:
Heb het zelf niet kunnen testen, want zit nog op mijn werk:
[..]
I did this for my level indicator (wasn't working) mini silver received last week
1/ remove the battery
2/ plug in the usb for charge from my computer
3/ wait until the mini indicate "check battery" and leave it like that
4/ put back a battery at 3.5V ( in my case)
5/ remove the usb plug when the charge indicator in going up & down after 15 seconds
May be i'm a Lucky man but it work perfectly now for the past 48 hours , give it a try , it's free !
I suspect Michel used a charge only cable, it's possible that this won't work using a regular micro usb data and charge cable from a PC.
I'll add my version:
(use the same partially discharged battery throughout this)
1/ Remove the battery
2/ Plug in micro usb phone charger type charger
3/ wait until the mini indicates "check battery"
4/ insert battery (mine was at 3.8v)
5/ Count 15-20 seconds from the meter starting to cycle up, at this point mine said "check battery" again
6/ remove micro usb
7/ remove and replace battery
8/ vape to test function
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik moet hier wel bij opmerken dat die 2.7 volt de minimale lading onder belasting is en dat het aantal laadcycli afneemt. Wil je ruim veilig zitten dan zou ik niet lager dan 3 volt onder belasting gaan.quote:
Pas de wet van ohm eens toe met een coil van 0.5 Ohm op 4.2 en 2.7 volt? Dan weet je waarom het niet zo slim is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik moet hier wel bij opmerken dat die 2.7 volt de minimale lading onder belasting is en dat het aantal laadcycli afneemt. Wil je ruim veilig zitten dan zou ik niet lager dan 3 volt onder belasting gaan.
Wanneer de Cloupor een voltage warning geeft en niet meer vuurt, is ie 3.3V. Ruim binnen de marge, prima wat mij betreft. Ik wissel de mechs altijd bij 3.6V, het liefst 3.7V. Je merkt met een dripper dat het hard achteruit gaat op die waardes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas de wet van ohm eens toe met een coil van 0.5 Ohm op 4.2 en 2.7 volt? Dan weet je waarom het niet zo slim is.
Sowieso gooi ik ze er al ruim boven de 3 volt uit, want met een dripper @ subohm is dat helemaal qud. Met een tank merk je het ook erg goed trouwens.
de M class ook, en volgens mij de Vaporshark op 3.2 volt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:17 schreef Bowny het volgende:
[..]
Wanneer de Cloupor een voltage warning geeft en niet meer vuurt, is ie 3.3V. Ruim binnen de marge, prima wat mij betreft. Ik wissel de mechs altijd bij 3.6V, het liefst 3.7V. Je merkt met een dripper dat het hard achteruit gaat op die waardes.
ik heb ze hier vandaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 03:18 schreef KNAK het volgende:
Black Mamba, jamaican me crazy, limedrop en appletini van pinkspot onderweg
![]()
Eind deze maand ga ik wellicht een liter aan DIY sap-voorraad voorbij
Ik maak meer bij dan dat ik wegdamp
Iemand nog een goedkoop adresje voor 10, 20, 30ml flesjes bij de hand?
Sicke lightsaber.quote:
www.molinshop.com ?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zoek: 100ml 20/80 of 30/70 ofzo, en dan liefst met 12mg nico... waar ga ik dat vandaan toveren?
Sieht gut aus, ze hebben 70/30, alleen is het 70% PG, en ik wil 'm precies andersom.. kan ik wel gaan klooien, maar ik heb liever gewoon kant en klaar, dan kan ik het delen, die zooi erbij, effe schudden en wachten maar.. anders moet ik er weer VG bij gaan kopen en daar weer mee gaan kliederen, en dan houd ik weer zooi over..quote:
Ik vind het altijd mega irritant als zo'n webshop smaakjes heeft met fantasienamen en er dan niet heel kort onderzet wat het is. Moet je ze 1 voor 1 aanklikken en opzoeken.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:09 schreef Zith het volgende:
http://www.zeusejuice.com/zeus-juices?sortby=2&
Dat plaatje van die augurk laat geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 11 mei 2015 08:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mega irritant als zo'n webshop smaakjes heeft met fantasienamen en er dan niet heel kort onderzet wat het is. Moet je ze 1 voor 1 aanklikken en opzoeken.
Daar moeten dan wel aardig wat flessies smaakstof bijquote:Op maandag 11 mei 2015 09:51 schreef Kreator het volgende:
Voor als je een smaakje hebt gevonden dat je bevalt. Kwam hem net tegen.
https://www.e-liq.com/products/e-liquid/e-juice-55gal-net-drum
55 Gallon = 208 liter.
Met 6mg nicotine en eventueel ook een smaakje, voor slechts $2,676.50
Da's 42 cent voor een 33ml flesje..
.
quote:Op maandag 11 mei 2015 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar moeten dan wel aardig wat flessies smaakstof bij
Not, smaakstof kost extra, nico kost ook extraquote:
Zat al bij de prijs in die ik net postte.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:37 schreef Sounddragon het volgende:
Not, smaakstof kost extra, nico kost ook extra![]()
Klopt idd, dan ben je wel héél erg die-hard hoor, als je per vat je sappies gaat bestellenquote:Op maandag 11 mei 2015 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zat al bij de prijs in die ik net postte.
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:08 schreef Zith het volgende:
Ehh, ik ga nog even verder met Zeus Juice pushen![]()
Ging er vandaag bestellen en zag dat er een 25% discount mothersday coupon was (tot vandaag geldig): momsday15
sample pack + 4x12ml = 120ml voor 50 USD inc shipping / 3.70 EUR per 10ml inc shipping.
Ik vind literflessen bestellen wat ik doe al aardig richting het ziekelijke gaanquote:Op maandag 11 mei 2015 16:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt idd, dan ben je wel héél erg die-hard hoor, als je per vat je sappies gaat bestellen
daar had ik er eind januari 2 vanquote:Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind literflessen bestellen wat ik doe al aardig richting het ziekelijke gaan
Sja, tis jammer dat ik die mof zijn mailadres vergeten ben te vragen, die maakt lekkere sappies, en 100% VG. Had nu 200ml goeie sjit voor 2 joeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Kreator het volgende:
mocht iemand nog ergens PG-arme (90% vg) (of liefst PG-vrij) liquid tegenkomen die én in Europa is te bestellen en minder dan 15 euro per 30ml kost.....dan hou ik me aanbevolen.
Ben al een tijdje op zoek, maar kan niets vinden.
Kun je niet meer achterkomen? Wil wel het dubbele betalen. Betaal nu 120 dollar voof een kwart liter...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, tis jammer dat ik die mof zijn mailadres vergeten ben te vragen, die maakt lekkere sappies, en 100% VG. Had nu 200ml goeie sjit voor 2 joeten.
Nee, moeilijk is een Duitser, duits bedrijf. Best wel stom eigkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je niet meer achterkomen? Wil wel het dubbele betalen. Betaal nu 120 dollar voof een kwart liter....
Weet je zijn naam ook niet meer dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, moeilijk is een Duitser, duits bedrijf. Best wel stom eigk![]()
Er stond Blitz op zijn helm, geen idee of dat een nick is of dat zijn achternaam Krieg isquote:
H1N1? Klinkt als vogelgriep. Ik snap niet wie die naam verzintquote:Op zondag 10 mei 2015 23:45 schreef Bowny het volgende:
Iemand hier ook ervaring met Nicoticket? Ik heb m'n nieuwe ADV gevonden, wat een vet lekkere lijn hebben die gasten. H1N1 is nu m'n absolute #1 ADV geworden. Deze liquid heeft ook 2 jaar op rij de ECF awards gewonnen.
Had voor ruim 300 dollar besteld, gelukkig 50% korting erop gekregen (code BOGO, eenmalig gebruik, dus gebruik 'm slim)
Heeft ook virus als thema. Blijkbaar is het een speciaal liquidje die constant 'evolueert' in smaak en daarom met een virus vergeleken kan worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:21 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
H1N1? Klinkt als vogelgriep. Ik snap niet wie die naam verzint
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef KNAK het volgende:
Eindelijk !! Ben vandaag staande door een motoragent. Met als reden dat ie wilde controleren of ik niet zat te blowen in de auto. Er kwam blijkbaar nogal veel rook uit de ramen
![]()
Tijdens het gesprek flink doorpaffen met 80vg in de CLT en een flinke grijs..![]()
Dan hebben we dat ook weer gehad. Overigens 4 weken voorbij, nog steeds wachten op de magma
Wat een onzinverhaal van die mafketel.. blowen levert niet meer of minder rook op als een doodsimpele sigaretquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:25 schreef KNAK het volgende:
Vrij simpel en na 3 minuten zat ie weer op z'n tufmachine
" de reden dat ik u staande heb gehouden is dat ik heb kunnen constateren dat er nogal wat rook uit uw ramen heb zien ontsnappen, en in het kader van verkeersveiligheid wil ik controleren of dit geen verdovende middelen betreft "
Liet hem de Cartel zien, nam een flinke teug en zei; Waterdamp!! Een opgevoerde e-sigaret!!
Blijkbaar is die man geen roker , anders had ie wel anders gereageerd denk ik, en had ik hem mooi kunnen vertellen over dé manier om te stoppen. Hij was vrij snel weer weg daar er alleen een mierzoete damp te constateren was ( red astair van t-juice, zo zoet als de ratten dat deze liquid is)
Ik word weleens vaker aangehouden, door met name in de nacht te rijden vanuit uitgaansgebieden. Die agenten hebben blijkbaar flinke reuktrainingen gehad, want vaak hoef ik niet eens te blazen en 'ruiken' ze of ik alcohol heb genuttigd. Mag dan ook hier altijd doorrijden.
Volgende stap is staande gehouden worden wegens het mogelijk bellen tijdens rijden (terwijl ik dus alleen de istick in handen heb,..iets wat ik ook nog wel zie gebeuren)
Jij hebt in ieder geval nog een tacking# gekregen. Minder dan $20 bestellen en ze doen daar niet aanquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:15 schreef GewoneMan het volgende:
ok de zending van rookwinkel is binnen dat rookt echt stukken beteranyway nu nog wachten op mijn pakketje van fasttech heb een tracking mail gehad maar daar is weinig chocola van te maken
Genoeg dwazen met een waterpijp in de auto waarschijnlijk :pquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een onzinverhaal van die mafketel.. blowen levert niet meer of minder rook op als een doodsimpele sigaretHij wilde gewoon zien wat je aan het doen was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Domme vraag misschien; maar waar laat je dan het water?quote:
Nergens, het is geen waterpijpquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Domme vraag misschien; maar waar laat je dan het water?
mijn bestelling was 16$ en paar cent maar wel tracking mail gehad niet dat ik er wijs uit wordt dus blijft afwachtenquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:39 schreef KNAK het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog een tacking# gekregen. Minder dan $20 bestellen en ze doen daar niet aan
Eerste keer ging m'n zwikkie via malaysia. Via malaysian website kunnen tracken
Als je iets anders hebt zou ik het niet weten
[..]
Genoeg dwazen met een waterpijp in de auto waarschijnlijk :p
jah, of hasj, wel zeefie in gooien anders ga je deaud. En ook daaruit krijg je geen achterlijk grote wolken à la dripper, en uit een ekte waterpijp ook al niet..quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Nergens, het is geen waterpijp. Dit soort shit wordt gebruikt om wiet mee te roken.
Laatst ook met mijn neef meegemaakt. Hij zegt steeds dat dampen voor mietjes is en dat echte mannen roken. Na aandringen van mij nam hij een trek van mijn dripper. 0.5 ohm dual coil op 28 watt met een 7mg sapje er in. Hij heeft echt serieus bijna 5 minuten lang zitten hoesten. Toen hij was bijgekomen nam ik een diepe lunghit en zei: "Zo, dus dampen is voor mietjes? Als jij er zo van moet hoesten, wat ben jij dan wel niet?" Volgens mij is hij nu een beetje aan het bijdraaienquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, ik heb de laatste tijd wat collega's de nieuwsgierig beginnen te worden, ruikt natuurlijk lekker, en ik maak moeiteloos mooie dikke wolken. "Mag ik ook eens proberen?"![]()
Túúrlijk mag dat, maar het blijft voor peuk-O-fielen lastig om een direct lung hit te doen; eerst in je mond en dan naar je longen is wat je al jarenlang doet natuurlijk, dus dat gaat automatisch, maar met de dichtheid van de damp uit mijn drippertje kan dat niet, dan ga je serieus aan de kuchElke keer weer zeg ik het er duidelijk bij, en elke keer gaan ze bijna plat van de hoestbui
Goblin/Goliathquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, of hasj, wel zeefie in gooien anders ga je deaud. En ook daaruit krijg je geen achterlijk grote wolken à la dripper, en uit een ekte waterpijp ook al niet..
Maar goed.. Ontopic maar weer![]()
Mijn Russian is een beetje aan het slijten.. Toch maar eens op zoek naar een andere tank.. Welke was dat nou met die dikke airchannel er in? Iemand hier heeft hem, die postte pas geleden nog dat ding dampt als een RDA en daarom niet echt geschikt was voor op het werk..
Ik zou zeker langskomen! Ik mis dat toch wel in Enschede, ben toch genoodzaakt alles online aan te schaffen. Momenteel damp ik de hele dag el Tabaco Fuego van Millers, aanrader wat mij betreft.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:31 schreef Kreator het volgende:
ik zit de laatste tijd met de gedachte te spelen om eens serieus een B&M mogelijkheid te gaan onderzoeken.
Er zat hier wel een winkeltje in de stad (Enschede), maar die verkochten maar 1 merk liquids/hardware en was bijna nooit open. Hebben me toen wel aan een e-smoker geholpen, maar kwam er al snel achter dat er veel meer was dan alleen die lekkende troep.
Nu is het zo dat met de huidige/toekomstige regelgeving niets zeker is. En dat het maar de vraag is of zo'n winkel levensvatbaar is in Enschede. Ik weet dat er wel redelijk wat dampers zijn, maar dat is natuurlijk geen marktonderzoek.
Verder heb je natuurlijk enorm veel concurrentie van het internet. Dat kun je alleen maar counteren door een prima service te leveren en spullen op voorraad te hebben (en dat is weer vrij kut in een snel veranderende business).
Al met al is het maar een idee. Het lijkt me in elk geval wel erg tof om te doen.
Damp is nou eenmaal geen rook, en de dichtheid is veel groter. Als je een dripper pakt, of iets waar echt véél damp uit komt, moet je eens proberen om te praten tijdens het uitblazen.. gaat bijna nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:25 schreef Kreator het volgende:
Ik moet ook veel meer hoesten van dampen. Het rookt anders.
Had een verjaardag vd week.
"Krijg je kankerr van"
en
" mjjn longarts zei dat je beter zware shag kan roken. Veel minder slecht dsn al die chemische troep in de e-sigaret."
...en dan ook niets van mij aannemen als ik uitleg dat dat niet zo is. Zeer irritant.
Thanks trouwens, die zocht ik idd.. nu nog effe kijken waar ik hem vandaan ga toveren.. zijn erg betaalbaar ook trouwensquote:
Watermelon wave? Pink spot?quote:
Watermeloen.....Melon Boba van Good Lifequote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Watermelon wave? Pink spot?
Tabaksmaken...![]()
Na minder dan een maand dampen dit volledig in de ban gedaan
Lekkere mierzoete sapjes!
Ziet er inderdaad goed uit, nu nog de prijs in combinatie met de specs.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Bowny het volgende:
Take My Money!
http://thegrumpyvaper.com(...)mages-of-subox-mini/
Nope, Millers.quote:
Ja, tricky spul. Ik had een flesje er in een paar dagen doorheen gejakkerdquote:Op maandag 18 mei 2015 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nope, Millers.
Ik zal die Ripe Vapes eens bestellen binnenkort, ben wel nieuwsgierig geworden door de lovende reviews.
Lees ook dat 'ie subtiele vleugjes vanille/caramel heeft. Sounds gud. Wel prijzig.
Ga ik ook proberenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Weer een nieuw concentraat geprobeerd en gelijk een homerun. Strawberri van T-Juice. Wat een bizar lekker spul is dat zeg. Zaterdag een 70/30 VG/PG mix op 6 mg gemaakt en de eerste 23ml is al bijna op
Ik zweer bij liqua traditional tobacco, ik bestel niks anders meer. Alleen de mg verander ik, ik zit nu op 12.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:27 schreef 2dope het volgende:
Ik ben er wel achter dat de 'tobacco flavored'-liquids niet voor mij zijn weggelegd. Vorige week weer een geprobeerd, el tabaco fuego van Millers, maar: gadverdamme. Vieze neppe penetrante prutsmaak, die vervolgens nog lange tijd te proeven is nadien. Zelfs na alle onderdelen schoongemaakt te hebben was die vieze nasmaak nog aanwezig
Iemand die dit herkent en wel een goede tabaksmaak-liquid weet? Het is niet dat ik met alle geweld tabak wil proeven, maar ik ben nieuwsgierig of er überhaupt liquids zijn die wel enigszins in de buurt komen van tabak.
Nu weer heerlijk aan de watermeloen
Dank voor tip.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:15 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik zweer bij liqua traditional tobacco, ik bestel niks anders meer. Alleen de mg verander ik, ik zit nu op 12.
55 dollar pre-order lijkt me een mooie prijs.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit, nu nog de prijs in combinatie met de specs.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Bowny het volgende:
Take My Money!
http://thegrumpyvaper.com(...)mages-of-subox-mini/
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zien er wel tof uit. Was van plan om een subtank mini te halen, maar wacht wel ff tot juni tot deze uitkomt
Er komt ook een Subox Nano versie btw
Hmm weet ik niet eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.
Ik hou het wel bij m'n subtank nano.
Lijkt me wel wat hoor, temp control.. dat je zelfs met droge katoen kan vuren zonder dat de katoen verbrandquote:
Een vriend van ons heeft sinds kort de Vaporshark rDNA40 en het werkt echt heel goed. Ik was eerst sceptisch maar nu ik met dat ding heb gespeeld ben ik om. De smaak is veel beter en zoals je al zegt geen kans op een dryhit. De reden dat ik voor de Yihi ben gegaan is dat de firmware van de SX350 chip geüpgraded kan worden en de ergonomie lijkt mij beter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat hoor, temp control.. dat je zelfs met droge katoen kan vuren zonder dat de katoen verbrand
Het is gewoon een Subtank Mini die je er bovenop ziet, dus als het goed is maakt ie gebruik van de coils zoals ze er nu zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, dan hebben ze wéér een ander coil design? wordt er niet handiger op zo.
Ik hou het wel bij m'n subtank nano.
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben ook overstag gegaan en heb een Yihi SX350 Mini M class besteld.
Titanium coils zijn opkomend. Misschien kun je het daar eens mee proberenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..
En het zou fijn zijn als ze die TC zodanig bouwen dat het werkt met gewone kanthal, of iig een legering die een beetje handelbaar is, want ik háát die nikkeltroep, geen fatsoenlijke coil mee te draaien, zachte meuk
Er schijnen mensen te zijn die een tiwsted kanthal/nickel coil maken en dat schijnt ook nog te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kek dingegie, ik heb hem ook. Vond de Shark eigenlijk mooier, maar die heeft bugs, en dat mot nie magge voor dat geld. Yihi heeft wel een bak meer powerz, die stookt ook zware subcoils, en dat deed de Shark ook mooi niet..
En het zou fijn zijn als ze die TC zodanig bouwen dat het werkt met gewone kanthal, of iig een legering die een beetje handelbaar is, want ik háát die nikkeltroep, geen fatsoenlijke coil mee te draaien, zachte meuk
Linkje?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Titanium coils zijn opkomend. Misschien kun je het daar eens mee proberen.
Heb alleen begrepen dat daar de temperatuur, in tegenstelling tot nikkel, een flink eind omlaag moet.
Maar daar is binnenkort vast meer informatie over te verkrijgen, zodra meer mensen overstappen op Ti coils.
Hoax, werkt niet.. twisted geprobeerd en zelfs een clapton, werkt ook niet..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:18 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die een tiwsted kanthal/nickel coil maken en dat schijnt ook nog te werken.
http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=247quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Hoax, werkt niet.. twisted geprobeerd en zelfs een clapton, werkt ook niet..
Dat is ook wel een apart dingquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Draad van een titanium/nikkel legering is idd in opkomst. De nieuwe Joyetech eVic-VT kan het gebruiken.
http://www.joyetech.com/product/eVic-VT.php
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
55 dollar pre-order lijkt me een mooie prijs.
brrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.html
Al kan je hem voor 53 dollar ook krijgen
Sja, dat is de prijs met belastingen enzo. Zulke dingen zijn in nl altijd minimaal 20-30% duurder.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zelfs 80 : http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subox-mini-black.html
Al kan je hem voor 53 dollar ook krijgen
Dat moet ik proberenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Zith het volgende:
Als je nieuwe coil niet mooi vanuit het midden opwarmt hoef je blijkbaar niet al die moeite te doen (coil knijpen of wat dan ook)... je moet er gewoon een paar keer over aaien met een stukje metaal![]()
ZIe 20:00 Min
hoe bevalt de v3?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]
Pioneer4You IPV4, Infinite CLT V3 en Cuttwood Unicorn Milk. Als je bedenkt dat je voor zo (relatief) weinig geld zo veel technologie in je handen hebt en de smaakbeleving onvergelijkbaar is met waar ik het anderhalf jaar geleden mee moest doen... Onvoorstelbaar hoe hard de ontwikkelingen gaan in deze scene.
Ik vind die ipv wel tof, misschien alleen wat groot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Negakinu het volgende:
[ afbeelding ]
Pioneer4You IPV4, Infinite CLT V3 en Cuttwood Unicorn Milk. Als je bedenkt dat je voor zo (relatief) weinig geld zo veel technologie in je handen hebt en de smaakbeleving onvergelijkbaar is met waar ik het anderhalf jaar geleden mee moest doen... Onvoorstelbaar hoe hard de ontwikkelingen gaan in deze scene.
Ik vind de CLT V3 eigenlijk niet zo'n heel extreem ding. Hij is gewoon praktisch. Goede juice well, fatsoenlijk dikke phillips schroeven, genoeg ruimte op het deck en in de postholes voor dikker Kanthal of twisted/clapton//whatever coils en airflow instelbaar voor zowel mouth-to-lung als lung inhales. Je krijgt ook veel waar voor je geld qua accessoires. Drie drip tips, reserve onderdelen etc. Een van de betere budget drippers in mijn collectie iig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
hoe bevalt de v3?
mij leek het net zo'n extreem ding als de dark horse, die me niet echt bevalt.
nu zag ik laatst een filmpje van grimmgreen, die ook niet weg was van de dark horse, maar wel enthousiast was over de clt v3.
nou was ik niet van plan de v3 te kopen, maar het geeft toch te denken.
nog steeds zeer tevreden met de v2 plus
De IPV4 is inderdaad niet de kleinste. Ik zelf kan er echter prima mee overweg. Ik lever graag wat in qua compactheid als ik er een langere batterijduur en een berg features voor terug krijg. Veel waar voor je geld, zeker als je bedenkt dat de Yihi M Class bijna het dubbele kost. De M Class voelt natuurlijk wel meer aan als een high end mod.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind die ipv wel tof, misschien alleen wat groot.
Die unicorn milk is erg lekker trouwensJammer dat jullie hem niet met nicotine verkopen, maar gelukkig zijn er nog shops die lak hebben aan de regels.
Antwoord:quote:
Ik vind formaat niet zo'n issue, voor als ik wat kleins mee wil heb ik de cloupor mini.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef Negakinu het volgende:
[..]
De IPV4 is inderdaad niet de kleinste. Ik zelf kan er echter prima mee overweg. Ik lever graag wat in qua compactheid als ik er een langere batterijduur en een berg features voor terug krijg. Veel waar voor je geld, zeker als je bedenkt dat de Yihi M Class bijna het dubbele kost. De M Class voelt natuurlijk wel meer aan als een high end mod.
En Cuttwood op 0mg.. Het is helaas niet anders. We zijn in Nederland aan strenge wetgeving onderhevig. Gelukkig heb ik genoeg DIY produkten in huis om mijn persoonlijke vape op mijn gewenste nicotine gehalte te krijgen.
Jezelf quoten en beantwoordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Antwoord:
Bij Giant Vapes voor ongeveer 5 EUR per 10ml.10% korting met FIRSTTIMER10
Is voor het toekomstig nageslacht!quote:
Die heb ik ook nog niet gehad. Dampt ie niet heel snel leeg? Dat deed VV bij mij wel, door veel te veel water.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag Midnight Magician (100% VG) van Virgin Vapor in mijn CLT zitten.
Ben er nog niet over uit wat ik er precies van moet vinden.
Hij is in ieder geval niet viesMaar ik kan de smaak lastig thuis brengen, dus het is denk ik even wennen.
Ik damp niet zo veel, dus dat is lastig in te schatten in vergelijking met jou zeg maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehad. Dampt ie niet heel snel leeg? Dat deed VV bij mij wel, door veel te veel water.
Heb vd week weer eens een 'oude' gepakt van VV en die zijn na een paar maanden wel lekker gesteeped iig..
Oh en waarom damp jij?. Jij rookte toch helemaal niet?
GB. met code : Suboxminiquote:
En er moet ook nog iets aan te verdienen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, dat is de prijs met belastingen enzo. Zulke dingen zijn in nl altijd minimaal 20-30% duurder.
Een snake uitwringen bij de dierenwinkel?quote:
ik vond het een mager 6-je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag Midnight Magician (100% VG) van Virgin Vapor in mijn CLT zitten.
Ben er nog niet over uit wat ik er precies van moet vinden.
Hij is in ieder geval niet viesMaar ik kan de smaak lastig thuis brengen, dus het is denk ik even wennen.
Mij zal je er niet over horen hoor. Op grotere bedragen heb ik liever wat meer service dan echt goedkoop.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En er moet ook nog iets aan te verdienen zijn natuurlijk
Oh mij ook niet, en op het dampforum mag je er ook niks over zeggen want dan begint de winkelier te flippenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mij zal je er niet over horen hoor. Op grotere bedragen heb ik liever wat meer service dan echt goedkoop.
Hoewel een ipv4 70 euro is in China en 95 in nl, toch 25 euro...
Mja, als je de belastingen meerekent + service (want een Vapexperience of Goedkooproken zorgt snel voor een nieuw device als er wat is), dan valt het allemaal wel mee. Het is niet voor niets dat de prijzen allemaal zo dicht tegen elkaar aan liggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh mij ook niet, en op het dampforum mag je er ook niks over zeggen want dan begint de winkelier te flippen
Iedereen mag zijn brood verdienen hoe ie wilt, maar 60 euro meer vragen voor hetzelfde is wel iets te
Het zijn wel allemaal bekende van elkaar hequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, als je de belastingen meerekent + service (want een Vapexperience of Goedkooproken zorgt snel voor een nieuw device als er wat is), dan valt het allemaal wel mee. Het is niet voor niets dat de prijzen allemaal zo dicht tegen elkaar aan liggen
Of hebben we een dampkartel?
Onzin met een rietje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal bekende van elkaar he
niet stiekem.quote:
-edit: normaal reagerenquote:
-edit: normaal reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jongen? ik had ws je vader kunnen zijn, als je moeder meer smaak had gehad.
Kun jij je opmerking onderbouwen dan? Volgens mij zijn dampshops in veruit de meeste gevallen gewoon concurrenten van elkaar in een niet al te ruime markt, en zullen ze vast en zeker geen prijsafspraken of andere onwettelijke dingen uithalen.. die zijn zich er vast wel van bewust dat je je hardware ook in Sjina kunt bestellen, alleen mag je dan zelf achter garantie claims aan, en surrevis zal ook niet meevallen; wachttijd voor een mailreply is 48 uur met Sjina, en op en neer verzenden weten we inmiddels ook wel.. Bij een NL webshop heb je ws een nieuw apparaat n huis in de tijd dat je uit China een mail reply hebt.
Zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een snake uitwringen bij de dierenwinkel?
Ik wist niet eens dat het echt bestaat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Sja, beste manier om de olie eruit te krijgen![]()
[ afbeelding ]
En dan in kleine flessies kieperen en verpatsen voor de hoofdprijs![]()
[ afbeelding ]
Hmm, dat wordt een slechte businesscase, uurloon en aanschafkosten van de slangen. De hoofdprijs moet dan ook echt de hoofdprijs zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Sja, beste manier om de olie eruit te krijgen![]()
[ afbeelding ]
En dan in kleine flessies kieperen en verpatsen voor de hoofdprijs![]()
[ afbeelding ]
Goeie sjit, je zou niet zeggen dat het van uitgeperste Snakey's wordt gemaakt zeg maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het echt bestaat.![]()
Hoe smaakt het?
Okee, moet ik eens proberen dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie sjit, je zou niet zeggen dat het van uitgeperste Snakey's wordt gemaakt zeg maar
Wel in het buitenland bestellen, want hier istie tegenwoordig illegaal.. echt levensgevaarlijkquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:32 schreef PalmRoyale het volgende:
Vandaag m'n eerste coil met nikkeldraad gemaakt en in de Royal Hunter van The Counsel of Vapor gedaan. Deze op de SX Mini M Class geschroefd en ingesteld op 25 Joule en 200 graden. Op deze manier kreeg ik een volle, warme damp met heel veel smaak. Ik kan de watten ook helemaal droog dampen zonder een dryhit. Ik ben helemaal om.
Uitleg van PBusardo bekeken, Hij kan behoorlijk knallen maar je kan um dan knijpen zodat dat knallen wat ie kan niet omslaat in bakken van je liquid...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:10 schreef PalmRoyale het volgende:
Inderdaad een ubergeile mod. Ik heb 'm in deze kleur.
[ afbeelding ]
Je kan het ding ook gewoon met variabel wattage gebruiken. Dan functioneert ie als iedere andere mod. Ik heb 'm voornamelijk gekocht om er nog een goede mod bij te hebben. We weten niet wat er volgend jaar gaat gebeuren en of dergelijke mods dan nog in Europa verkocht mogen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:28 schreef KNAK het volgende:
Voor ik ¤200 aan zoiets zou uitgeven zou ik eerst het willen proberen, het verschil opmerken...
Ik ben in het bezit van een istick 30 die het na 4 maanden dagelijks gebruik nog prima doet. Uiteindelijk zal die batterij het ook gaan begeven/slechter functioneren. ¤200 voor een extra functie als tempcontrol moet dan wel een hele speciale functie zijn, anders zou ik uiteindelijk weer gaan kiezen voor een istickquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Je kan het ding ook gewoon met variabel wattage gebruiken. Dan functioneert ie als iedere andere mod. Ik heb 'm voornamelijk gekocht om er nog een goede mod bij te hebben. We weten niet wat er volgend jaar gaat gebeuren en of dergelijke mods dan nog in Europa verkocht mogen worden.
Ja, maar die gebruikt 2 batterijen naast elkaar. Dan heb je weer een lomp groot ding.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:03 schreef Zith het volgende:
EDIT: Of zoiets?
http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_157526.html
Inderdaad!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:06 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruikt 2 batterijen naast elkaar. Dan heb je weer een lomp groot ding.
Dan kun je denk ik lang wachten. Ik zie de SX Mini niet snel in prijs dalen.quote:
Mja, ik ben klaar met iSticks. Het feit dat je de batterij niet kan verwisselen vind ik wel een groot nadeel. Na een half jaar gaat die batterij nog een halve dag mee. Bovendien zijn de 50W versies brandgevoelig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:10 schreef KNAK het volgende:
Daarom ben ik dan ook voor de istick gegaan. Kan hem helemaal in de hand hebben, valt niet op.. Klein opdondertje en werkt als een speer.
Hij is zelfs in prijs gestegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:27 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik lang wachten. Ik zie de SX Mini niet snel in prijs dalen.
Ja en het verschil is maar 3 euro bij GB (met code) Hier in NL leveren ze de boxmod wel los voor 80 oh nee dat is de evic-vtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:18 schreef Bowny het volgende:
56 dollar voor de subtank kit bij FT. Heb ik meer vertrouwen in dan GB. Nu hopen dat ze die boxmod ook los gaan leveren.
Dat is al opgelostquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:13 schreef Kreator het volgende:
Lees alleen maar goede verhalen over de SX Mini Mclass. Die temperature control schijnt prettig te zijn.
Enige minpuntje zou de kwaliteit van de verf zijn. Dit kan wel eens mijn volgende mod worden. Al moet ik eigenlijk gewoon mijn geld in m'n zak houden, want ik heb m'n cloupor mini nog niet zo lang.
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:21 schreef Xeor het volgende:
Sinds gisteren begonnen en de sigaret niet meer aangeraakt.
Ben benieuwd hoelang ik dit vol ga houden
Dankjequote:
Da;s ook geen beginnerssetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef Xeor het volgende:
Wat gebruiken jullie zoal dan? Ik lees in dit topic een SX Mini, maar die prijs
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef Xeor het volgende:
Wat gebruiken jullie zoal dan? Ik lees in dit topic een SX Mini, maar die prijs
Zilverquote:
Zilver, zwart is altijd een coating, en die gaat er altijd vanaf/wordt lelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:21 schreef Zith het volgende:
Ok boys, jullie mogen kiezen - koop ik de witte of de zwarte?![]()
https://www.fasttech.com/products/3024/10014058/2385500
Nope, ik heb nog zat staan, en die concentraatjes hebben geduld, net als ikke.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:18 schreef KNAK het volgende:
Dat Fasttech,..![]()
Magma besteld
4 dagen later driptip voor magma
--> driptip al een week binnen , magma gaat de 6e week in.
Sounddragon al begonnen met kweken van eigen sapjes ??
Jah, maar zit op een zilverkleurige ondergrond, dus een dingetje of klein krasje valt veel minder op als een krasje op een zwartequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef Zith het volgende:
Maar 'zilver' is toch ook gewoon witte coating of ben ik nu blind?
Kewl, een grijze en een zwarte aubquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Dit verscheen op m'n feesboek page.
[ afbeelding ]
En Steampipes in DE heeft zelf knopjes laten maken die de originele + en - knopjes vervangen. Deze zijn plat ipv rond en zijn net wat langer waardoor je geen last meer hebt van rammelende knopjes.
http://www.steampipes.de/detail/index/sArticle/241/sCategory/117
Knopjes zijn alweer uitverkocht
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, maar zit op een zilverkleurige ondergrond, dus een dingetje of klein krasje valt veel minder op als een krasje op een zwarteIk had voor deze dus ook een zwarte, en daarvan kwamen na een maandje ofzo al kleine slijtplekjes in het zwarte deel..
Zwart, just like mequote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:21 schreef Zith het volgende:
Ok boys, jullie mogen kiezen - koop ik de witte of de zwarte?![]()
https://www.fasttech.com/products/3024/10014058/2385500
is gewoon wit jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef Zith het volgende:
Maar 'zilver' is toch ook gewoon witte coating of ben ik nu blind?
Zacht is zacht.. zelfs een double twisted draai je vrij makkelijk kapot in sommige posts, en als je het niet strak zet krijg je connection gezeik na een beetje stoken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Hier een snelle, simpele build voor degenen die moeite hebben met nikkel. Twisted, 30G Ni200 (twisted is wat steviger en makkelijker om mee te werken), 5 slagen om een 3,5mm boortje en daarmee kom ik uit op 0,06 ohm. De Mini is ingesteld op 24 Joule en 260 graden.
[ afbeelding ]
Hmmm, als ik 'm op 175 graden zet is het maar een koude, smaakloze bedoening.quote:
Apart, maar het kan idd een beetje afhankelijk zijn van de liquid die je erin hebt.. ik gebruik het niet zo heel vaak eigenlijk, domweg omdat ik die Nikkeltroep verfoei. Heb nu die Lemo erop, en tot die tijd stond mijn favo drippertje erop; de modified Tugboat. Heb er wel eens de Russian op zitten maar ide heeft ook een gewone kanthal twisted, alleen de steel Rus en een wat oudere KFL met wat mods hebben Nikkel coils.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:29 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hmmm, als ik 'm op 175 graden zet is het maar een koude, smaakloze bedoening.
Wat? hoger of lager?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:53 schreef PalmRoyale het volgende:
Weer even een andere dripper er op geschroefd met een 0.8 ohm kanthal dual coil en als ik het nu weer vergelijk vind ik dat toch net wat beter.
Dat zou zonde zijn van die ¤50quote:Op zondag 24 mei 2015 22:22 schreef Zith het volgende:
Eerste videotje van de 2 SUBOXen
Als ik dit zo zie is de zwarte beter (vreemd genoeg ook qua bouwkwaliteit). Je krijgt een nieuwe versie van de subtank mini en een redelijk kleine 50W VV/VW mod voor 50 EUR, ik neem hem mee., maar verwacht er eigenlijk niet te veel van.
Een wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van die ¤50
Kan je beter die SWmini pakken
Ik heb zelf de Lemo 2 en het is een verdomd goede RTA. Ik heb er nu een 0.8 ohm micro coil inzitten en zelfs met stevig doordampen heb ik nog niet één dryhit gehad. De smaak is ook heel goed met de Lemo 2 en als je de AFC helemaal open zet kun je lekkere diepe lung inhales doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:37 schreef KNAK het volgende:
Heb daarnaast ook enorme jeuk om na al het plezier met versie 1 deze https://www.fasttech.com/product/2256500 erbij te halen....
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.quote:
Draag het ding aan een koortje om je nek.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.
En ik kan beamen dat de SX mini redelijk bomproof is; flikkerde vanochtend uit mijn zak en nam een duik van een metertje of 25, Russian die erop zat was dead, Mini was alive, al was de batterij wel aan baklappen. Paar krasjes op de zool, en dat was het![]()
Tis het seizoen zeker; tijdje geleden de Cartel, vorige week mijn Experia, en vandaag de SX MiniRussian meteen maar vervangen door een nieuwe Lemo II, die is toch beter
![]()
Voortaan maar geen dure shit meer in mijn borstzakje doen
Je Cartel nam onlangs ook al een duik weet ik nog,... Ben je een hoogwerker? In een kraan? :pquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, het is idd weer FT time.. de handel uit China has arrived.
En ik kan beamen dat de SX mini redelijk bomproof is; flikkerde vanochtend uit mijn zak en nam een duik van een metertje of 25, Russian die erop zat was dead, Mini was alive, al was de batterij wel aan baklappen. Paar krasjes op de zool, en dat was het![]()
Tis het seizoen zeker; tijdje geleden de Cartel, vorige week mijn Experia, en vandaag de SX MiniRussian meteen maar vervangen door een nieuwe Lemo II, die is toch beter
![]()
Voortaan maar geen dure shit meer in mijn borstzakje doen
Ja dag ->quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Draag het ding aan een koortje om je nek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coil voor je Magma vind je op JIJbuis natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je Cartel nam onlangs ook al een duik weet ik nog,... Ben je een hoogwerker? In een kraan? :p
Magma even snel geprobeerd; wat simpele coils in gepropt, .7 ohm dual, en ja... Er zit wel een verschil in wat flavor betreft, en ja, de dampproductie is wat minder. Eenmaal een wat betere setup erin ( als iemand dé build voor een magma weet hoor ik dat graag ) verwacht ik een hele hoop smaak uit dat ding. Airflow wel gehalveerd tov CLT, Lemo, tugboat, maar ok..
Lading sapjes binnen van verschillende shops, o.a. power riptide.
Ook Cin City van mt baker. Mocht je van kaneel ala jawbreakers houden.... Whooooooei, dies lekker!!!!
Ik heb besloten geen andere mod te kopen tot de istick 30 het begeeft,... Ik koop eerst wel een Lemo 2![]()
Waar haal jij die Lemo ? FT? Russian V2 is nu ook in NL te krijgen zag ik
Wat is power riptide?
En die Lemo... sja.. waar een wil is, is meestal ook een weg. FT is ook een optie.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 28-05-2015 00:29:45 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja dag ->
[ afbeelding ]Fluitjes .....en pasjes, gele en rode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je daarbij dan ook nog op gras toevallig?
[ Bericht 53% gewijzigd door KNAK op 28-05-2015 00:43:19 ]Mai pben rai~!
Jonguh! Dat zeg ik....single twisted coil (28G), 5 wraps. 1 Airhole closed. Dual coil is heul niet nodig voor de Smegma.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
JEenmaal een wat betere setup erin ( als iemand dé build voor een magma weet hoor ik dat graag ) verwacht ik een hele hoop smaak uit dat ding. Airflow wel gehalveerd tov CLT, Lemo, tugboat, maar ok..
mijne komt niet uit Sjina, en kost de originele europese prijs, want is ook gewoon origineel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:37 schreef KNAK het volgende:
power?
Dat moest een Nederlands woord voorstellen, maar omdat ik -altijd- zit te fukken met iPhone/ipad, constant moeten omschakelen Engels-Nederlands komen er de meest debiele woorden te staan. Geen idee wat power had moeten zijn,.. Gewoon riptide is het
Tegen de ¤40 in Nederland, FT ¤28 EUR.
De dag waarop jij deze bestelt mag je het verkondigen. Ik doe dan wel met je mee. Wachten op zwart kan weleens lang gaan duren
[..]
Fluitjes .....en pasjes, gele en rode?
Loop je daarbij dan ook nog op gras toevallig?
Geen idee, wat heb jij erop?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef KNAK het volgende:
Ik gebruik istick 30 met zeer veel plezier, maandenlang. Vooralsnog geen problemen ondervonden
Er is eigenlijk teveel om te kopen, dus erg lastig daarover te adviseren
Wat wil je erop zetten?
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Aspire Premium e-cig heeft het begeven. De tank is gebogen en de batterij is niet meer "je van het" dus ben wederom op zoek naar iets nieuws, iets wat misschien nog wel beter is ook. Suggesties voor rond de 100 euro of daaronder?
Die heb ik inderdaad hier al voorbij zien komen, is dat een goeie? Wanneer is die in Nederland te bestellen en wat voor batterijen beveel je aan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.
Als je kunt wachten, zou ik voor deze set gaan: https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit
Weet alleen niet of je al batterijen hebt.
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als je een mouth to lung damper bent: iStick 30/50W met de allerlaatste revisie van de Subtank mini. Deze heeft andere airslots, waardoor ie tight genoeg is voor mouth to lung. Ze hebben denk ik hiervoor ook de 1.2ohm coil opgehoogd naar 1.5ohm. Ben je een direct inhaler, hups, airflow vol open en doorhijsen maar.
Als je kunt wachten, zou ik voor deze set gaan: https://www.fasttech.com/(...)ni-black-starter-kit
Weet alleen niet of je al batterijen hebt.
Wat wil je is meer de vraag; zelf bouwen, of kant en klare coils gebruikenquote:
Godver, net bij nkon wat reserve batterijen gekocht... Die samsung is :quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :
https://www.fasttech.com/p/1686801
En dan krijg je er 2 + een doosje om ze in te bewaren voor 9 USDquote:Max. cont. current (A) 20
sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Godver, net bij nkon wat reserve batterijen gekocht... Die samsung is :
[..]
En dan krijg je er 2 + een doosje om ze in te bewaren voor 9 USD
Niet daar halen, zijn ze maanden onderweg met de boot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
met deze batterijen erbij, zit je meteen goed :
https://www.fasttech.com/p/1686801
We zullen het zien, zijn al shippedquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Bowny het volgende:
[..]
Niet daar halen, zijn ze maanden onderweg met de boot.
Gewoon deze: http://www.nkon.nl/rechar(...)50-inr18650-25r.html
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zullen het zien, zijn al shipped
De vraag is: Wil je over 4 tot 6 maanden weer een nieuwe box halen? Zo niet, koop dan geen iStick want daar kun je geen nieuwe batterij in doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad hier al voorbij zien komen, is dat een goeie? Wanneer is die in Nederland te bestellen en wat voor batterijen beveel je aan?
En dit. Voor 3 of 4 euro bij Nkon en de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Batterijen haal je niet in sjina, je wilt geen imitatiezooi.
Dat heb ik dus met gearbestquote:
Je moet dan ook geen Ultrafire halen neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Batterijen haal je niet in sjina, je wilt geen imitatiezooi.
Ach ja, vergissing, de rest van de merken maken ze natuurlijk niet naquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met gearbest
[..]
Je moet dan ook geen Ultrafire halen nee
Ja ook dat wel. Normaal gesproken had ik het ook niet gedaan, maar de reviews waren nogal goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach ja, vergissing, de rest van de merken maken ze natuurlijk niet na
Als er Styled staat is het nep, als er Authentic staat is het echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ook dat wel. Normaal gesproken had ik het ook niet gedaan, maar de reviews waren nogal goed.
En ja, ze gaan zelfs verder :
https://www.fasttech.com/products/3028/10009629/2402800
Volgens mij zitten ze pas bij versie 4En die staan er pas sinds vandaag op : https://www.fasttech.com/products/3028/10009629/2415000
Weet niet of bij batterijen ook styled staatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Als er Styled staat is het nep, als er Authentic staat is het echt.
Dus de tip is: Geen 'Styled' batterijen kopen?
nee, maar wel Authenticquote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of bij batterijen ook styled staat?
Nou dan zit je toch goedquote:
Als die dingen inmiddels uit de handel zijn, denk ik dat je niet gaat vinden wat je zoekt. De ontwikkelingen in e-sig land gaan erg vlot, en dat soort e-sigaretten zijn al behoorlijk gedateerd..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:14 schreef schuschuho het volgende:
"Vraagje" Ik ben na alle soorten e-sigaretten gehad te hebben nu aan het afbouwen.
Ik heb nu nog de allereerste e-sigaretten nog liggen die je met vullingen op de atomizer zet.
Echter nu zijn de twee atomizers (verstuivers) die ik nog heb versleten.
Ik heb heel internet afgestruind maar kan deze niet meer vinden.
Omdat ik nog heel veel vullingen heb liggen vind ik het zonde om deze ook weg te gooien en wil ze daarom nog gaan gebruiken mocht ik het helemaal niet meer trekken met het stoppen.
De merken wat er op staan zijn: Rohs. Yogo en Smoketronic.
Iemand een idee hoe ik aan de verstuivers kom of heeft iemand ze nog ergens op zolder liggen?
Onderstaande foto is met zo'n schroefdraad die zoek ik dus niet. De verstuiver is een apart tussenstukje. [ link | afbeelding ]
Ja ik weet het en toch worden ze op marktplaats nog aangeboden. ( Die hebben dan ook waarschijnlijk geen verstuivers meer) Maar om nog meer van die zooi daar te kopen alleen voor die verstuivers? Dan de vullingen maar de prullenbak in en alleen de batterijen gebruiken met een tankje dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als die dingen inmiddels uit de handel zijn, denk ik dat je niet gaat vinden wat je zoekt. De ontwikkelingen in e-sig land gaan erg vlot, en dat soort e-sigaretten zijn al behoorlijk gedateerd..
Cuttwood hebben ze bij Zwoofs toch? En Halo bij Eliquidmania?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Waarom zijn er nergens sites waar je en Cuttwood (unicorn milk, boss reserve) en Halo (voodoo) kan bestellen die ook nog leveren aan Nederland.
exquisite liquids welquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Waarom zijn er nergens sites waar je en Cuttwood (unicorn milk, boss reserve) en Halo (voodoo) kan bestellen die ook nog leveren aan Nederland.
Ah, ja dat is ook een optie inderdaad, ging dus voornamelijk om de verzendkosten en 30ml flesjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Cuttwood hebben ze bij Zwoofs toch? En Halo bij Eliquidmania?
Helaas hebben ze niet beide merken bij beide sites, maar je betaalt bij beide websites toch geen verzendkosten, dus boeiend.
Die zitten in NL, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
eliquidmania levert niet aan Nederland?
maar wel cuttwoodquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien ben ik scheel, maar die hebben geen Halo?
Je hebt toch geen verzendkosten dus wat maakt t uit.quote:
Ah, ik wist niet dat ze vanuit Nederland zenden, my bad. Het leek een buitenlandse website, vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je hebt toch geen verzendkosten dus wat maakt t uit.
Zwoofs heeft alleen cuttwood zonder nicotine toch?
Ik zat op de .com ja, dat is wel apart want ik wilde de wat grotere volumes bestellen. Of kan dat daar ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat ze vanuit Nederland zenden, my bad. Het leek een buitenlandse website, vandaar.
Aparte constructie dan wel. Denk ik.
Denk het niet. Mag niet meer vanuit Nederland, hè? Of wist je dat nog niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
[..]
Ik zat op de .com ja, dat is wel apart want ik wilde de wat grotere volumes bestellen. Of kan dat daar ook?
Jawel, vandaar ook dat ik vroeg, naar Nederland, omdat ik graag wat grotere volumes wil. Erg apart dat ze dat dus wel naar andere landen exporteren blijkbaar, dus verkopen mag nog wel?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het niet. Mag niet meer vanuit Nederland, hè? Of wist je dat nog niet?
Alleen verkoop áán Nederland, vanuit Nederland is verboden inderdaad. Maar vanuit Nederland, naar het buitenland mag wel. En vanuit het buitenland áán Nederland, mag volgens mij dus ook gewoon.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:49 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
[..]
Jawel, vandaar ook dat ik vroeg, naar Nederland, omdat ik graag wat grotere volumes wil. Erg apart dat ze dat dus wel naar andere landen exporteren blijkbaar, dus verkopen mag nog wel?
Hoeraquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Zojuist voor het eerst het katoen van een coil vervangen voor Japans katoen. 2 minuten werk, beetje schoongebrand en whoppa. *trots* *3 euro uitgespaard*
Heb het idee dat de smaak met dit katoen ook gewoon beter is dan met de standaard.
Het begin van het zelfbouw-feest is erquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Zojuist voor het eerst het katoen van een coil vervangen voor Japans katoen. 2 minuten werk, beetje schoongebrand en whoppa. *trots* *3 euro uitgespaard*
Heb het idee dat de smaak met dit katoen ook gewoon beter is dan met de standaard.
Kanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Kreator het volgende:
Die support van hier doet 't em....
Maar hij is serieus lekkerder. Of verbeeld ik me dat? Lijkt minder scherp te zijn.
Kan zomaar.. wicking is best belangrijk, coil ook, maar een goede coil met een bagger wick smaakt gewoon net niet. It's a package deal.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:00 schreef Kreator het volgende:
Die support van hier doet 't em....
Maar hij is serieus lekkerder. Of verbeeld ik me dat? Lijkt minder scherp te zijn.
Volgende keer gewoon een zak wattenbollen van de Hema kopen. Kost een euro en er zit geen enkele bijsmaak aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:41 schreef Kreator het volgende:
Je gaat toch niet ipv Japans katoen een zak watten van de Hema gebruiken manquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een zak wattenbollen van de Hema kopen. Kost een euro en er zit geen enkele bijsmaak aan.
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ipv Japans katoen een zak watten van de Hema gebruiken manZwaar inferieur aan Japans katoen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.
Ach. Heb voor 3 euro ofzo een jaar voorraad. 2 euro per jaar besparen vind ik dan niet voorkomen van afzetten.quote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als jij graag wilt denken dat het zwaar inferieur is aan Japans katoen moet je dat doen. Laat je vooral afzetten.
Als jij vindt dat het krek eender is, moet je vooral doorgaan met je wattenbollenquote:Op zondag 31 mei 2015 02:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:42 schreef Kreator het volgende:
Enige dat me nog steeds te veel geld kost zijn liquids. Heb vd week weer 180ml gekocht voor 83$ dankzij 25% korting, maar daar valt nog wel winst te behalen.
Heb ik wel gedaan maar vind het niks. Krijg geen lekkere smaken. Sowieso wel veel werk om een goed recept te vinden.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.
Price: 69.93 ¤ voor 500ml en dan praat jij over afzettenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf mengen, veel goedkoper. Wij gebruiken deze nicotine base uit Denemarken. Deze base heeft een hoog gehalte nicotine en moet je dus downmixen, daardoor kun je er heel lang mee toe. We hebben nu 4 flessen in de vriezer staan wat genoeg is voor de komende jaren. Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20. Het enige wat je dan nog nodig hebt zijn smaakstoffen.
Dat is base met 72mg nicotine per ml. Dat gebruik je dus om te downmixen.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Price: 69.93 ¤ voor 500ml en dan praat jij over afzetten![]()
![]()
En nu? Want dat zie ik ook gewoon staan hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 15:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is base met 72mg nicotine per ml. Dat gebruik je dus om te downmixen.
Lees dit er nog even bij, misschien snap je het dan wel:quote:Op zondag 31 mei 2015 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Want dat zie ik ook gewoon staan hoor
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:51 schreef PalmRoyale het volgende:
Base zonder nicotine kopen we per liter voor ¤20.
Jup, snap het wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees dit er nog even bij, misschien snap je het dan wel:
[..]
En over hoeveel liter base gaat die 100 euro volgens jou?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup, snap het wel.
100 euro kwijt aan base, maar wel zeggen dat iemand zich laat afzetten als ie geen watten koopt bij de Hema
Weet je wel wat downmixen is? Volgens mij niet namelijk. Voorbeeld; als ik in totaal 24ml juice heb is maar 2ml daarvan die 72mg base. Dan kom ik in totaal uit op 6mg per ml (144/24=6). Dan kan ik dus 250 keer downmixen. Snap je het nu? En als je dat snapt, weet je ook dat het helemaal niet duur is.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup, snap het wel.
100 euro kwijt aan base, maar wel zeggen dat iemand zich laat afzetten als ie geen watten koopt bij de Hema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |